Keresés

Részletes keresés

Es 42 55 554 0006-7 MÁV Creative Commons License 2013.04.30 0 0 10919

Nincs ezzel a szervezéssel semmi gond, mindig lesz olyan ember, akinek nem megfelelő az időpont.

Sokkal nagyobb bajnak látom fotómegállásoknál a tolakodást, egymás szidását.

Azt hallottam, hogy ilyenkor te is sértő/trágár megjegyzéseket tettél, ha valaki eléd állt, bele állt a képbe.

Példák: "állj már ki a képből b..meg", "takarodj már onnan a k.... a....", "na húzzál odébb".

Az a sajnálatos, hogy azt hallottam, hogy pont te vagy az egyik ilyen személy, aki trágár kifejezésekkel zavarta el a másikat.

Jó lenne kicsit visszafogni magatokat, a vonatot mindenki letudja fotózni időben, kicsit türelmesebbnek kéne lenni..

 

Előzmény: Nohabf (10918)
Nohabf Creative Commons License 2013.04.30 0 0 10918

A fél 10-es indulás azért jó mert aki esetleg a keleti országrészből jönne az is el tudja érni a vonatot.

 

A visszaérkezés meg más különvonatoknál (nem Trains.hu-s) is volt már és igazából nagy akadályt nem jelentett.

 

"Kár ezért a rossz szervezésért, mert nagyon jó lett volna egy Nohabos Balatont körbejáró vonat, persze végig világosban."

 

Próbáld meg akkor úgy megszervezni hogy mindenkinek jó legyen!

 

(ha tudod).

Előzmény: Madrone (10915)
_karika Creative Commons License 2013.04.30 0 0 10917

A fotóhelyeknél fontos a napállás, ami bizonyos időben lehet jó, ahhoz meg valószínűleg ez a jó indulási-érkezési időpont.

Előzmény: Madrone (10915)
BLGB Creative Commons License 2013.04.30 0 0 10916

Feltételezem, hogy azért alakították ki ezt a menetrendet, hogy a délutáni kedvező fényviszonyoknál lehessen fényképezni az északi- és nyugati-parti fotóhelyeken. Én értékelem, hogy nem a szokásos, és napos idő esetén kifejezetten kedvezőtlen időszakban lesz a vonat a Balaton mellett.

Előzmény: Madrone (10915)
Madrone Creative Commons License 2013.04.30 0 0 10915

Nagyon jó lett volna ez a Balatont körbejáró Nohabos vonat, de az indulási és érkezési időpontok teljesen hazavágják az egészet.

 

Teljesen megdöbbentő a vonat időzítése!

 

9 óra 30 perces indulás? Az ilyen távolsági fél országot bejáró menetek  kb. 6-7 óra körül szoktak indulni!

 

De még ennél is rosszabb a vissza érkezés! Éjjeli fél 1-kor ér vissza Nyugatiba! Ez valami rossz vicc?

 

Miért csak 9-kor indul vissza Fonyódról? Nem létezik, hogy csak akkor ér oda. Addigra már rég ott kéne lennie, mégha fél 10 kor indul akkor is.

 

Még akkor is, ha sok helyen megáll fényképeszkedni.

 

Ha este 9 kor indul vissza, akkor az út nagy részét sötétben teszi meg, ami semmi élményt nem nyújt és akkor a Nyugatiból az éjfél utáni hazajutásról még nem is beszéltem.

 

Amúgy az útvonal jó lett volna, az tetszik hogy Pusztaszabolcs-Börgönd felé megy, ami az észak-balatoni vonal eredeti iránya.

 

Kár ezért a rossz szervezésért, mert nagyon jó lett volna egy Nohabos Balatont körbejáró vonat, persze végig világosban.

 

Úgy kellett volna intézni, hogy világosban induljon és úgy is érkezzen vissza! Ezt a májusi nappal hosszúság már lehetővé tenné!

 

Egyébként a Topiktársnak is igaza van, valóban by kocsikkal kellett volna menni, nem a Nosztalgia Kft-s szedett vedett kocsikkal.

 

Ha már fotós vonatról van szó, akkor meg pláne!

BLGB Creative Commons License 2013.04.29 0 0 10914

Kedves Endre! Lehet-e esetleg tudnunk, hogy a Balaton Retró II. fotósvonat nagyjából mikor érhet Badacsonyba?

_nyunyuka Creative Commons License 2013.04.18 0 0 10913

Nosztalicska honlapján fönt van.

 

Nohab, zöld kocsikkal a Balatonnál már volt, kihagyom. Kék By-okkal még csak-csak...

Előzmény: radio100jozsi (10912)
radio100jozsi Creative Commons License 2013.04.17 0 0 10912

A csakavasut meg "bezárt" egy ideje, közben meg akkor gőzerővel lesz Trains.hu fotósvonat a balatonnál, így van hírdetve továbbra is.

Előzmény: _nyunyuka (10911)
_nyunyuka Creative Commons License 2013.02.22 0 0 10911

A következő néhány évben nem tervezek újabb fotósvonatot.

 

Bíztam benne, hogy hamar elfogy a türelmed :-).

Előzmény: Törölt nick (10890)
Madrone Creative Commons License 2013.02.19 0 0 10910

Köszi szépen!

Előzmény: Törölt nick (10909)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.19 0 0 10909

Köszönöm a kérdést. Örülök, hogy emlékeztek a régi cikkekre! Megvan minden, amint lesz rá egy kis időm, felteszem az új oldalra.

Előzmény: Madrone (10908)
Madrone Creative Commons License 2013.02.18 0 0 10908

Szia Nekézseny fan!

 

Megnéztem az új "Csakavasut" honlapot, de sajnos nem találom ott a Trains.hu gőzmozdonyokról szóló cikkeit, pl. a Kis-Burmáról szólót vagy a Trumanról vagy az Istvántelekről szóló cikkeket!

 

Ezek elérhetők lesznek még?

 

Üdv.!

Előzmény: Törölt nick (10901)
hivi Creative Commons License 2012.12.11 0 0 10907

Ez utóbbi úgy emlékszem gyors/sebes vonatként közlekedett. 

Előzmény: bodrostomi (10906)
bodrostomi Creative Commons License 2012.12.10 0 0 10906

És annak idején a S. Nové Mesto - Bp - Nagykanizsa / Keszthely téma?

Előzmény: hivi (10904)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2012.12.10 0 0 10905

Akkor a Zajta - Budapest vonatról ne is beszéljünk...

Előzmény: hivi (10904)
hivi Creative Commons License 2012.12.10 0 0 10904

Nem ezek a vonatok voltak a rekorderek! Pl. a 6160 sz. személyvonat Bp-Záhony között 336 km-t, a 8510-es Bp - Nagykanizsa között 221 km-t tesz meg....

Előzmény: Nyírség IC (10902)
Csöves Miska Creative Commons License 2012.12.09 0 0 10903

Ezt a topikot kellene akkor átnevezni csakavasut.hu-ra.

Majd írok a moderátori topikba ezzel kapcsolatban. A trains.huhonlap név jobb volt szerény véleményem szerint, nem kellett volna változtatni.

Ebbe a topikba nem szeretnél már írkálni, hanem csak a többi indexes topikba?

 

 

Előzmény: Törölt nick (10901)
Nyírség IC Creative Commons License 2012.12.09 0 0 10902

Elolvastam egy cikket az új oldalon, a fehérgyarmat-eger visszavágással kapcsolatban. Találtam benne egy-két nagyon érdekes dolgot.

 

A cikk többször utal rá, hogy ez nem inga, hanem csörgős sima személyvonat, más helyen meg azt írja, hogy inga, utána azt, hogy amikor lehetett, inga, néha meg azt, hogy nem inga. Ez az esetek túlnyomó részében egy ingaszerelvény volt, fehérgyarmat felé géppel előre, debrecen felé vezérlőkocsival előre közlekedett, hogy Füzerabonyban merre meg hogyan forgatták, azt nem tudom.Műszaki meghibásodásokon kívül tudtommal állandóan ez ment, mióta a járat megvan/volt. Az, hogy 100-ből mondjuk 5-ször "nem jött össze", ahogy az író fogalmaz, az nem azt jelenti, hogy konstans kudarc volt.

 

A távolban a Csörgő hangjára felsíró kisgyermek meg no comment.

Törölt nick Creative Commons License 2012.12.09 0 0 10901

Úgy gondoltam, hogy a menetrendváltás napja elég neves dátum az új oldal megnyitásához. A címe:

 

www.csakavasut.hu

 

Remélem, hogy sikerül hamar megszoknotok. A lényeg úgyis azok a cikkek, amelyeket a trains.hu-ról már ismertek. Az új oldal továbbra is szeretne mindenki számára lehetőséget adni munkáinak bemutatására, ezért azt szeretném, hogy az évek során összegyűlt közönség és közösség együtt maradjon. Ehhez viszont nem lesz szükség külön topikra, az Index többi topikján tartsuk a kapcsolatot. A Trains.hu topik nevében köszönöm a több éven át tartó figyelmet, és ahogy már korábban többször elhangzott:

-----------------------------------------------------------------------------------

:)

Előzmény: _nyunyuka (10900)
_nyunyuka Creative Commons License 2012.12.07 0 0 10900

"Mindig a dolgok mélyére kell nézni!" (© rg7)

 

Nyilvános adatbázisból (www.whois.com): 212.52.167.83? :-) Jó kis anyagok voltak fent.

 

(az eddig is ismert domainnevet majd beírja a tulaj úr, ha úgy gondolja)

Előzmény: 1047 005-2 (10898)
bakterovics Creative Commons License 2012.12.07 0 0 10899

Én nem értem, hogy miért kell egy jól bejáratott, mindenki által ismert, minőségi oldalt bezárni és helyette újat kezdeni. Kár érte.......

De valószínűleg nem is kell ezt nekem érteni.

1047 005-2 Creative Commons License 2012.12.07 0 0 10898

Írni jobban szeretsz,mint olvasni,de olvasd el!

 

 

 

 

http://www.trains.hu/hu/cikkek/v%C3%A1ltoz%C3%A1sok

Előzmény: Csöves Miska (10897)
Csöves Miska Creative Commons License 2012.12.07 0 0 10897

Sziasztok!

Örömmel látom, hogy még tudok írni ebbe a topikba. Ezt azért írom, mert pár héttel ezelőtt egy ember a topik lezárását követelte, bár nem tudom mi igaz belőle, de ez már minket csöppet sem érdekel!

Jelentem mindenkinek a terve nem sikerült, a topik él!

Gyerünk emberek írogassunk, beszélgessénk, leheljünk életet a topikba!

Hajrá!

Törölt nick Creative Commons License 2012.11.30 0 0 10896

Remélem, hogy az új oldalt is sokan szeretik majd. Olyan cikkek lesznek, amelyek évek múltán is vállalhatók. Menetrendváltáskor indul, de ez itt már OFF...

Előzmény: Gulper (10893)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.30 0 0 10895

Én is gondolkoztam már rajta. De amíg kicsik a gyerekek, nem hagyhatom ott őket több napra. Legfeljebb arról lehet szó, hogy előre eltervezem a dolgokat, és elmentek nélkülem.

Előzmény: _nyunyuka (10891)
radio100jozsi Creative Commons License 2012.11.29 0 0 10894

Benne lennénk, felejthetettlen utak voltak, jó társaság, jó fotóhelyek, sok új élmény.

Előzmény: _nyunyuka (10891)
Gulper Creative Commons License 2012.11.29 0 0 10893

"... Új domain lesz ..."

 

Nagy kihívás manapság, amikor szerintem eléggé mélyponton van az érdeklődés, új vasúti honlapot indítani. De remélem sikeres lesz, legalább annyira, mint a trains.hu volt, amelynek kezdeti korszaka tetszett nekem a legjobban.

Előzmény: Törölt nick (10886)
Gulper Creative Commons License 2012.11.29 0 0 10892

"... vasút hobbi terén sajnos mostanában egyre több honlap került parkolópályára ..."

 

Igazad lehet. Én úgy tapasztalom, hogy az olvasók száma is nagyon visszaesett az elmúlt évekhez képest. Ebben nyilván benne van az, hogy ugyanazokat a pályákat koptatom. Másrészt meg volt egy mesterségesen felfokozott érdeklődés a mellékvonal bezárások kapcsán, ami szintén sok látogatót generált. Most meg a vicinális topikon is több mint kéthetes az utolsó hozzászólás.

 

Előzmény: radio100jozsi (10882)
_nyunyuka Creative Commons License 2012.11.29 0 0 10891
Ukrajna újratöltve?
Előzmény: Törölt nick (10890)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.27 0 0 10890

A következő néhány évben nem tervezek újabb fotósvonatot. Egyszerűen nincs olyan útvonal és jármű, ami érdekes és egyben megfizethető. Nagyot változott a világ, örüljünk annak, hogy volt néhány jó évünk.

Előzmény: benkda01 (10889)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!