Sokan utaz(t)unk vele, ám nincs saját topikja... A tapasztalatok sok különböző topikban vannak szétszórva, pedig segíthetnének dönteni a nyaralási terveket illetően. Úgyhogy tessék jönni és elmesélni, ha minden rendben volt, s főleg, ha nem.
Nem, nem így van. A Lauda-t megvette az AUA. Viszont Niki Lauda alapított új céget, Niki néven, szorosan együttműködnek az Air Berlinnel. Tehát az OS+NG és a HG+AB párosoknak semmi közük nincs a másikokhoz.
Egy barátnőm és én szerdán mentünk ki Velencébe, pénteken jöttünk volna vissza. A sztrájk miatt nem jött a Skyeurope. Ők erről tudtak már az indulásnál, mégsem tájékoztattak minket. Ma (!) hoztak volna haza minket, hogy a 3 napot hogy, miből oldottuk volna meg, az őket nem érdekli. Szerencsére a barátnőm barátja kijött értünk kocsival és így szombato este itthon voltunk. Így "csak" kb. 60e Ft többlet költségünk volt. A Skyeurope-ot meg nem érdekli. ???
Sky Europe: regebben adott vmi kavenak nevezett lottyot..
a minoseget ne firtassuk, de a semmitol jobb
WizzAir: no comment. arra emlexem, hogy a steward az a fiatal srac volt, aki egygatyaban viritott vmelyik ker. csatorna kritikan aluli magazinmusoraban
600ert adnak ok is 1 csomag mogyorot. meg 3az1ben kavet 300 korul
regebben mindig: sonkas, oazis (v. karavan) sajtos szendvics. 1 2 dl (dobozos!) Happy Day narancsle. 1db Bonbonetti. cukor, kavekevero, pohar. Idovel a Happy Day narancsle elkopott, egy ideje mar azt nem adnak.
Alitalia: ar-ertek arany a legrosszabb!!
sajnos legtobbszor veluk kellett utaznom a korai jarat miatt.
nalam ugy festett a dolog, hogy hajnali fel 4kor keles, irany a repter. 5ora Ferihegy
het elott nem sokkal indulas. Akkor mar eros ehseget szoktam erezni.
Gondoltam nem fapad, adnak vmi szendvicset. De nem (amihez idovel, tobbszori repules utan, hozzaszoktam. ), 1 kb 40 grammos suti, aztan hello..
Repultem tengerentulra Eurofly aircrafttal (szinten Alitalia), nem minositheto a fedelzeti szolgaltatas. Raadasul total lazas voltam, egyebkent is szaraz a levego a gepen, de majdnem megfulladtam. Eletem legrosszabb repulesi elmenye volt 18 oran kresztul!!! Jah. es majdnem ehen haltam (azert nem, de...)
Sziasztok, nem tudjátok véletlenül, hogy a sky-nál kb mikorra várhatóak a nyári árak? a wizz már adott ki májusi időpontokat is, de spec nekünk Párizsba nem annyira jók a (viszonylag) messzi reptér miatt, a sky meg orlyra megy...
Bocs, nem olvastam, mit írtál lejjebb, mivel épp Noa Pearl-lel váltottam üzenetet, viszont azt nem árt tudnia mindenkinek, hogy ha egy légitársaság charterként üzemel, akkor nem a saját üzletpolitikáján múlik a fedélzeti ellátás, hanem kizárólag azon, hogy a megrendelő mit kért.
A kiváló cukorka, szendvics és magazin nem a Sky érdeme, hanem azé az utazási irodáé, aki megbízta őt az utasai röptetésével.
Szerintetek mi a legjobb megoldas arra,ha en szeretnek mondjuk elrepulni november masodikan valahova-teljesen mindegy,csak ne legyen hideg es lehetoleg azert Europa legyen),es ugy hogy november 4 vagy 5 legyen a visszutazas napja.Erdemes keresgelni a neten,vagy eleve remenytelen az egesz?Erdemes csak ugy kimenni a repterre egy stand-by jegyert,aztan hajra?Letezik erre valamilyen forum,ahol esetleg lehet szerezni jegyet?Persze ugy hogy ne keruljon mondjuk 200ezerbe.Ha ez igy orultseg,akkor is irjatok meg.Koszi.
Most úgy tűnik, meg tudom oldani, ha nem Velencéből, hanem Milánóból jövök haza ugyanazon a napon. Tulajdonképpen nem lesz kerülő, mert úgyis készültem Milánóba is.... átfoglaltattam, s kíváncsian várom a visszaigazolást, mert a munkahelyi e-mailemre küldték. A vicc az, hogy ez egy 39.900 forintos visszaút, míg a törölt járat azt hiszem 1990 ft. lett volna.
Akkor, ha jól értettem, a SkyEurope-on is van fedélzeti ellátás, csak pénzért?
biztos charter volt, egyébként minden ilyesmiért fizetni kell (kivéve ha magazin alatt a reklámújságjukat érted, mert az, úgy emlékszem, minden gépükön van)
Én pár hete decemberre foglaltam jegyet Velencébe.
Ma véletlenül nézegettem a Sky honlapját, és kíváncsiságból megnéztem, most mennyiért tudnék foglalni. A visszaútra azt írta ki, a megadot időpontban nem áll járat rendelkezésre. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol a legnagyobb nyugalommal közölték, hogy igen, az adott járatot törölték. Amikor megkérdeztem, hogy erről miért nem értesítettek, a hölgy hebegett-habogott, hogy ők is most tudták meg, értesítettek volna, stb. Most kezdhetem el újraszervezni az utat, ráadásul egy adott időpontban mindenképp kint kell lennem. Mi rá a biztosíték, hogy az új időpont járatát nem fogják törölni?
Azt hiszem, nálam egyelőre nem mutatkoztak be valami jól.
Én is repültem Sky Europe-al, de sem ujságot, sem normális kaját nem adtak, nem szerepelt ilyen a menükártyájukon sem, ettől függetlenül az ár miatt megérte velük repülni, barcelonába repültünk, a gép oda-vissza 2 órát késett, a pilóta szerint nem az ő hibájukból.