Gyári teljesítménynövelés/gyári motoroptimalizáció a Volvónál. A Polestar a Volvo gyári tuningcége/verseny csapata. Parasztosan fogalmazva olyan, mint a Mercinél a Brabus vagy az AMG.
Garanciát nem vesztessz vele, a motorodat nem károsítja, pontosan ott kezd el "húzni", ahol eddig nem tette.
A fogyasztásod jobb, a motorod optimálisabban fut, és nem utolsó sorban a BMW-s parasztok és a Mercis tesók pukkasztására is kiváló "játék", mivel mindegyik azt gondolja az autópályán (is), hogy "ez csak egy sz@r Volvo" :D
Minden turbónak van egy kis olajhordása újonnan is. Azaz a szleng szerint "minden turbós autó eszi az olajat"... ez igaz is, csak nem mindegy, hogy mennyit.
A Volvo csövezése egy kicsit érdekes - számomra legalábbis - mivel nekem egy karter csövön van némi olajtakony új kora - értsd 0 km-es kora - óta. A szervízbe annyit mondtak, hogy "hát ez ilyen".. Na ezektől a válaszoktól én is hányok, majd elmondták, ha zavar, akkor kicserélik az O gyűrűt, de akkor is lesz :)
A saját tapasztalatom az, hogy ha nem érezhető az olajfogyás, akkor élj vele együtt, mert mint mondtam, minden turbómotor felhordja egy kicsit az olajat a turbónál.
Nálam a 80e KM-t futott 2.4 cccm-es, 5 hengeresnek az olajfogyasztása kb 4 dl/20.000 km, pedig én padlón használom és meg is van "Polestar"-ozva :)
Ezt normál esetben észre sem veszem, mert 17-18e kmenként hordom szervízbe, csak a múltkor kicsit megcsúsztam
A segítségeteket kérném egy égető alkatrész beszerzéssel kapcsolatban.
Sürgősen szükségem lenne egy 2009-es Volvo V50-eshez egy xenon, de nem kanyarkövetős jobb első fényszóróra. Sajnos az új megfizethetetlen számomra, és ebből nem létezik után gyártott, így marad a használt, de sehol nem kapok. Ha valakinek esetleg van egy elfekvőben, vagy van ötlete hol lehetne jó eséllyel beszerezni azért nagyon hálás lennék!! Köszönettel.
Van egy 2009 évjáratú VOLVO S40 autóm. Kb. egy fél évvel ezelőtt észrevettem, hogy a turbó alatt szivárog az olaj. Rohantam is a szerelőhöz, aki kicserélt egy-két dolgot, de a hiba nem múlt el. A válasz az volt, hogy ezeknél a motoroknál sajnos ez a fajta szivárgás előfordul.
De nem hagy nyugodni a dolog, és szeretném a családomat biztonságban tudni az autómban. Tudok képet is készíteni a szivárgástól.
A segítségeteket szeretném kérni! Van egy kis 2009es évjáratú C30-om 1.6 benzines. Nincs benne fedélzeti computer ami a fogyasztási adatokat kiírja, de a bajuszkapcsolón van tekerő amin lehetne váltogatni a funkciókat. A szervizben azt mondták, hogy le lehet tölteni rá a szoftvert csak irreálisan magas az ára szerintem. Tudtok valakit aki meg tudná oldani emberi áron?
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem! Adott S60 2002 2,4D5 ! Brutál hideg az autó nem veszi az 1-2-5-és a tolatást! Aztán ha már mentem vele 3.-4. ben kb 10-15 km ! Leállítom és egy 20 perc mulva működik! Mi lehet a gond? Olaj?
Mert nekem van egy s60-am és most 14000 km után épp olajcsere előtt kiírta hogy töltsek rá olajat. Hazaértem vele, új olajszerviz után pedig elindultam vele pályán és 60 km után megint kiírta hogy töltsek rá fél liter olajat, mentem még vele picit aztán megint kiírta jött egy piros felkiáltójel. Persze megálltam a pályán, és a szintjelző azt mutatta hogy semmi sincs benne. Aztán rátöltöttem egy litert ugyanabból az olajból amit előtte két nappal beletöltöttek és mentem vele több mint 200 km-t és mikor leállítottam már 3/4 ig volt a szintjelzője. Most nagyon aggódom mi lehet vele, mert szervíz előtt már kijelezte hogy fogyott az olaj, és most meg szervíz után is. Most jelenleg várok pár napot hogy mit csinál, de nagyon kíváncsi lennék nálad mi lett a vége.
Sziasztok 2001-es s60-om van benzines a kérdésem az lenne hogy ojan mint ha az alapjárarom elmenne mikor üresbe rakom és intenziven lassitok azaz elkezdek fékezni nem satuféket nyomok csak lasitom az autot és lefullad miért van ez? Aki tud lécives segitsen. Elöre is köszönöm.
Egy kis segítség kéne! Volvo xc70 2008-as 185 le. Hidegen szépen jár de ahogy bemelegszik alapjárati fordulat körül remeg a motor mint egy traktor mintha kihagyna egy henger. Ha felette van kisimul és ha nyomom neki nem rángat megy mintha semmi baja nem lenne. Porlasztót most cseréltem nem csipi az olajat sem. Hibakód nincs. Hengerfej felújítva. Légtömegmérő cserélve. Most már nem tudom mi lehet a probléma. A puha hidrotőkék cserélve.
Eladóvá vált szeretett nagy becsben tartott Volvónk, céges kocsi váltja, így már nem lesz túlságosan kihasznált. Keressetek bizalommal, ha érdeklődtök. Köszönöm, Gergő
Olyan kérdésem lenne, hogy a 2011-es V60-ban van a fedélzeti számítógépben online lehetőség vagy az az újabb facelift változatban van? A 2011-es és az újabban lévő rendszer közt van különbség? A másik kérdésem az lenne, hogy az újabb változatnak a hátulján lévő diffúzort rá lehet szerelni a régebbire mert személy szerint jobban tetszik a dísz kipufogóvégekkel. Nem lényeges dolgok ezek de kiváncsi vagyok rá. Előre is köszönöm a segítséget.
Lehet tudni, hogy mi volt a baja pontosan? Nekem a napokban egyszer kiírta, utána indult, gondolom ez valaminek az előjele mert csak úgy nem ír ki ilyet.
Koszonom a valaszod! Amikor vettük mondtak hogy a kulcsra nagyon vigyázni kell, mert drága ha el romlik! Nem gondoltuk,hogy ilyen hamar meghal!Elvileg a szervizbe tudnak hozza adni uj gyári kulcsot ami elegge drága plusz 15-20 ezer Ft a tanítása! Nagyon remelem hogy a másik kulcs nem fogja megadni magát!
Szia! nekem 2.0 dieselem van és jártam így.. géptető fel a hűtő előtt van az önindító húzd szét a csatit és külön adj az akkuról egy szigetelt kábelen keresztül +-ot neki és akkor fog indulni így. ha ez a hiba akkor gyujtáskulcs részen van a gond amit én sajnos nem találok h külön lehet venni hozzá. remélem segítettem.
Sziasztok! Tudnatok nekem abba segiteni, hogy egy par hete vettünk használtan egy 2006 os Volvo S40 es ket napja indításkor kiírta hogy kulcs hiba, próbálja ujra! Nem is indította a kocsit! Volt mar valakinek ilyen problémája? Vigyük szervizbe? Mennyibe kerül egy uj gyári kulcs? Koszonom szepen a valaszokat
Érdeklődni szeretnék, hogy van-e valakinek tapasztalata 2.4d D4 190 Le-s dupla feltöltős motor olajfogyasztásával kapcsolatosan?
Most 2 éves az autó, 18-19e kmenként olajcsere, az utolsó 60e km-nél. Most egy kicsit túlfut az ünnepek miatt, így kb 20e km után lesz cserélve az olaj.
A probléma a következő: 18e km telt el az utolsó olajcsere óta, és most kiírta a pályán, hogy "alacsony olajszint, töltsön bele 0,5 l-t". Ez normális? Még soha nem csinált ilyet. Mondjuk Polstar-os, és a pályán tolom is neki rendszeresen. Csak kicsit furcsa, hogy eddig sose jött elő ilyen.
Tudja valaki hozzáértő, hogy ezeknek a motoroknak mi a normális olajfogyasztása? Vagy ez valami hiba kezdete? Lehet hogy széthajtottam? Bár az csúnya lenne egy 5 hengeres motortól...
(Mondjuk az 1.9 pdTdi Jettámat is padlón használtam, chippelve is volt, és annak is 16-18e km-nél kellett utántölteni).
Egy teljesen másik lett hozva, mint ami a listán volt. Ennek volt a legjobban dokumentálva a szervíz története, és ráadásul valójában olyan volt, mint aminek mondták. 2013 10. havi 90ekm van benne. Két töltő van hozzá, illetve sikerült egy új garnitura gumit belealkudni az árba. Behozatva lett, nincs tapasztalatom hogyan kell az ilyet intézni sem külföldön sem itthon. A bank nem hisz a számlának, és a saját szakértőjének, kell még neki egy EURO TAX nyilatkozat vagy mifene....
Az autó már itt van magyarországon, jelenleg a banki huza vona tart. Nincs információm több, mint ami eddig volt. Valószínű nem túl sok szervíz/ember ért ehhez az autóhoz. Ivanics is árul V60 PHEV-t. Feltételezem, hogy nem lesz gond a szervízzel. Azt, hogy milyen áron fognak dolgozni.....?????