Keresés

Részletes keresés

Mr. T Creative Commons License 2006.04.18 0 0 129
persze nem ez a topic címe, de azért ide is bemásolom.

soha ne vásároljatok az extreme digital üzleteiben, mert én nagyon megjártam velük...
a pda-m akkumlátora rossz volt, így elvittem a szervízükbe, ahol saját bevallásuk szerint 2 hétig hozzá sem nyúltak, majd hetente érdeklődtem, akkor általában az volt a válaszuk, hogy "a hét vége fele kész lesz" ez ment hetekig. végül a fogyasztóvédelmi főfelügyelőséggel "fenyegettem meg" őket, érdekes módon ettől számítva 3 nap múlva elkészült a pda, ez volt a 48. nap, egy akkumlátor cseréhez ennyi idő volt szükséges. ezek után gondoltam "kártérítésként" elküldik nekem futárral, hogy ne kelljen felutaznom budapestre, de flegmán visszautasítottak. végül rájuk uszítottam az fvf-et. tudom, hogy nem én vagyok az első, aki nyilvános fórumon ír hasonlót a garanciális ügyintézésükről. azért írtam le ezeket a dolgokat, mert szerintem senkinek sem hiányzik hasonló.
b.73 Creative Commons License 2005.10.30 0 0 128
igen,de szerintem az is belejátszik hogy ezek a cégek ha nyitnak boltot a vidéki városokban,ott nincs még akkora telitetség és igy már nem "hajt"mert megvan az uj aranybánya
Előzmény: nicko (127)
nicko Creative Commons License 2005.10.30 0 0 127

kékhal, mistral etc...addig volt jó amíg 1db boltból állt a cég, miután franchise lett na attól kezdve lettek szarok mind....meg drágák.

Előzmény: b.73 (124)
b.73 Creative Commons License 2005.10.29 0 0 126

ez egyértelmü, amit irsz abban teljesen igazad van ,mindenhol vannak jo és rossz szájizel távozó vásárlok. a barátom pl megvan elégedve az aquaval csak oda jár és nemrégiben vásárol alkatrész pl 2x is kicserélték illetve a második cserénél ráfizetéssel elhozott egy jobb tipus és semmi gondja nem volt az eladokkal, én utoljára pedig ott vásároltam, akiket a kollegám feljelentett a fogyasztovédelemnél mert garanciális gondja volt velük, nekem kellet az amit akartam, reális áron volt, volt készleten, és elfogadták a áruvásárlásihitelkártyám amit egy csomo helyen nem (pl az aquanal sem) igy ott vásároltam .

Előzmény: sonran (125)
sonran Creative Commons License 2005.10.29 0 0 125
A kékhalat inkább hagyjuk.
Ilyen esetek amiket írtok a boltok 98%-ban előfordulnak.
Az hogy valaki vette a bátorságot és megnevezett egy konkrét üzletet az csak pofátlanság és nem több.
b.73 Creative Commons License 2005.10.19 0 0 124
szerintem a bluefish már nem olyan jo mint régen de náluk müködöt müködik egy +2% os árért  cserélnek amit viszel 
Előzmény: Törölt nick (111)
b.73 Creative Commons License 2005.10.19 0 0 123
jo akkor a nyitvatartási idöben legyen szerviz és a probléma megoldva
Előzmény: verz (112)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.19 0 0 122
usb optikai volt tán genius a legkellemetlenebb a dologban az volt, hogy egy általam egyedi kérésre összeállított konfigurációból származó eszköz volt, így kénytelen voltam máshol venni egy másikat saját kontóra azóta persze akinek kicseréltem alig két órára rá az egeret hogy fehívott a problémával hozott két másik ügyfelet nos ezen nekem bőven megtérült a kétszeri egérvásárlás az aqua ennél nagyságrenddel többet bukott a bolton és hiába a nagy forgalom, ki a kicsit nem becsüli . . . ha az aqua vezetője a ready volt észembere, akkor jobb nem belegondolni milyenek lehettek ott a 'nem észemberek' persze többféle szemlélet, és üzleti stratégia van
Előzmény: Pueblo (119)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.19 0 0 121
vettem egy eszközt ami meghibásodott és magtagadták a cserét miért nincs igazam ? ettől függetlenül hozzá kell tegyem, hogy mikor szervizben dolgoztam értékében ennél nagyságrenddel nagyobb tételeket kezeltünk nagyságrenddel rugalmasabban nem is vesztettünk el ügyfelet mert ez a lényeg csak az elégedett ügyfél kelti jó híredet és hoz több ügyfelet gondolom ez alapján kezd egyértelmű lenni számodra mit is nehezményezek gondolom és itt most teljesen mindegy, hogy eladó, hogy szervizes, vagy maga a szilíciumbázisú fősámán kinyilatkoztatása szükséges egy törvényben szabályozott csere lebonyolításához
Előzmény: verz (115)
verz Creative Commons License 2005.10.17 0 0 120
Nem!

De az én tapasztalataim az A-val kedvezőbbek, mint az R-vel voltak, tehát talán tanultak a korábbiakból (ha ezzel nem is mindenki ért egyet...)
Előzmény: Pueblo (118)
Pueblo Creative Commons License 2005.10.17 0 0 119

Szerintem igazad van az egércserével. Asszem kifogtál egy friss/demotivált/másállásfelékacsingató/másnapos/szerelmicsalódott alkalmazottat.

 

De azért nyugtass meg, hogy nem a nettó 520 Ft-os egeret vitted vissza, hanem egy legalább 2400 Ft-osat. :)

Előzmény: Törölt nick (111)
Pueblo Creative Commons License 2005.10.17 0 0 118

A Ready azért döglött meg, mert a "cég esze" aki nem azonos az általad említett alkalmazottal, megalapította az Aqua-t. :)

 

Gondoltad volna?

Előzmény: verz (117)
verz Creative Commons License 2005.10.17 0 0 117
Neked is igazad van! :)

Én a megboldogult Readyvel jártam egyszer úgy, h egy szar 1-2 ezer forintos Celeron hűtőnek (annak a behemótnak) fölrakáskor letört a rugója. Visszavittem, közölték, h ez eltört (mily meglepő fölfedezés!), ezért nem cserélik és nem adják vissza a pénzt. Miután próbáltam meggyőzni őket, h egy rugó nem törhet el az "eröltetéstől", hiszen pont az a dolga, h erősen szorítsa a hűtőbordát, meg főnököt hívtam, bepipultam és mondtam küldjék be a KERMI-be. A KERMI - 1 hónap után - persze nekem adott igazat, így fizethették a kermiztetést is meg az alkatrészt is. De meg is döglöttek, úgy kell nekik! :)
Előzmény: Phoenix-Star (116)
Phoenix-Star Creative Commons License 2005.10.17 0 0 116
Szia verz!

Lehet, hogy igazad van, nem tudom, de ezt a típusú hozzállást, ami a közzétett párbeszédből kitűnik, egyetlen kereskedő sem szabadna megengedje magának. Viccesen hangzik, de egy ügyfélnek/vásárlónak mindig igaza van. :-)
Előzmény: verz (115)
verz Creative Commons License 2005.10.17 0 0 115
Éppen ezt hivatott eldönteni a szervíz (és nem a vevő meg az eladó), hogy meghibásodott-e vagy se.

Mint már korábban többször leírtam, semmi közöm az Aquához (azon kívül, h párszor vásároltam náluk és mindig korrekten intézték, ha vmi bajom volt, pedig volt...), de szerintem ebben az esetben nincs igazad!
Előzmény: Törölt nick (114)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.17 0 0 114

ha egy termék három napon belül meghibásodik az csereköteles

Előzmény: verz (112)
Phoenix-Star Creative Commons License 2005.10.17 0 0 113
Sziasztok!

Igaz régi (kb. másfél, két éves), de nekem is van Aqua-s tapasztalatom. Akkor még nem volt saját számtech vállalkozásom, hanem rendszergazdaként dolgoztam. Az egyik ügyfelünk számára kellett két gép, mivel az Astoria környékén voltak, mondtam nekik, hogy küldjék be a futárt az Aqua-ba, és vásároltassák meg velük az alábbi alkatrészeket, és leírtam szépen, hogy miből mi kell.

Futár srác bemegy, kivárja a sort :-), és odaadja a papírt, amely az én e-mailben elküldött rendelési listámat tartalmazza. Eladó srác szól, hogy A7V8X-X alaplap jelenleg nincs, de ad helyette A7N8X-X alaplapot, mert AZ UGYANOLYAN. Hát ha ugyanolyan, gondolta a futár srác, akkor jó.

Közbejött valami, nem tudtam összerakni a gépet, csak pár nappal később, addig ott állt minden a szatyorban. 4. vagy 5. nap viszem vissza a cuccost, (mindenből kettőt vásároltunk), az egyik alaplapot ki sem bontottam, mert a másikon észrevettem, hogy VIA chipsetes helyett Nvidia chipsetes alaplapot sóztak rá a futár srácra. Sorbaállok :-), és mondom, hogy mi van, adom a számlát is, és kérem, hogy cseréljék ki, vagy ha nem megy adják vissza a pénzt, mert akkor megveszem máshol, mert ma már mindenképpen össze kell szerelnem a két gépet. Közlik, hogy nagyon sajnálják, de letelt a három nap, a termék meg nem hibás, nem tudják kicserélni, és már szólítja is a következő vevőt. Mondom, hogy elnézést, de nem érzem úgy, hogy végeztünk volna, és kértem, hogy hívja ide az üzletvezetőt, mert nem vagyok megelégedve azzal, ahogy a munkáját végzi. Erre azt mondta, hogy sajnálja, de az üzletvezető nincs is. Mondtam, hogy mindegy, hogy kit hív, csak a felettese legyen. Sajnos pillanatnyilag senki sincs házon belül, de biztosít, hogy a felettesei utasításait követi. Mondom rendben, akkor kérem a vásárlók könyvét. Na erre már eltünt a srác, és hívott valakit. Előadtam a történtetet, és megmagyaráztam, hogy sajnos nem tudok semmit sem kezdeni az Nvidia chipsetes alaplappal, mert a Linux, ami menne rá, nem támogatja (akkor még nem támogatta), és hogy azt szeretném, ha kicserélnék, vagy ha nem tudják, visszaadnák a pénzt. Hozzátettem, hogy nem gondolom úgy, hogy ez számukra bármilyen hátránnyal is járna, mert az alaplapok minden bizonnyal kiválóan működnek, csak nekem éppen nem erre a típusra van szükségem. Kioktatás követezett, hogy egyáltalán nem lenne kötelességük cserélni a terméket, de nem szeretnék, ha rossz ħírüket kelteném, vagy többé nem vásárolnék náluk, ezért kivételesen kicserélik, és kicserélték.

Nos, azt hiszem, hogy tanulságos történet. Több szempontból is. Ugyanis ha úgy vesszük, akkor ez a történet nem arról szól, hogy a jogaimat próbáltam meg érvényesíteni velük szemben, és ez nem ment, hanem ha úgy vesszük, egy fajta szívességet kértem tőlük, amelyre végül is az eladójuk "javaslata" miatt kényszerültem. Amit megbocsájthatatlannak tartok, és ami miatt soha többé nem vásároltam sem én, sem az ügyfeleim az Aqua-tól, az a hozzálássuk.

Tudom, hogy a fenti és az ahhoz hasonló történet nagyon sok más számtech üzletben is lejátszódhatott volna. Azért is döntöttem úgy, hogy saját vállakozást indítok, mert éreztem, hogy képes leszek túlszárnyalni őket. Ha a raktárkészletet és az árakat minden tekintetben nem is, de az ügyfélhez/vásárlóhoz való viszonyúlást illetően mindenképpen. És hiszem, hogy vannak és lesznek olyan vásárlók és olyan ügyfelek, akik számára fontos, hogy érezzék, ez a vállalkozás arra szakosodott, abból kíván megélni, hogy kiszolgálja őket, és ennek tükrében csak akkor mond nekik nemet, ha kénytelen, de akkor is úgy, hogy az fájdalommentes és elviselhető legyen.

Üdv.: Phoenix-Star
verz Creative Commons License 2005.10.17 0 0 112
Minden nagyobb számtech bolt (ahol van szervíz) így működik: nem az eladók döntik el, hogy hibás-e a termék vagy sem.

Ez ilyen nyilvánvaló hibáknál tényleg bosszantó lehet, de a számlán (garancialevélen) rajta van a szervíz nyitva tartási ideje, sőt sok esetben az is, h reklamáció esetén a szervíz az illetékes...
Előzmény: Törölt nick (111)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.17 0 0 111

- jó  napot

- jó napot

- tegnap vettem egy egeret, itt vannak a papírjai, nem működik a jobb klikk

- ma nincs szerviz

- nem megcsináltatni akarom, kicserélni

- de ma nincs szerviz

- nem baj, a polcról maga is le tud venni egyet

- de én nem tudom megnézni, hogy valóban rossz

- gondolja azért autóztam 20 kilométert, hogy behozzak egy jó egeret ?

- a szervíz dolga, én nem...

- nem baj segítek, ami előtt maga ül az egy számítógép, kihúzza a zöld dugót hátulról, bedugja ugyanezt ugyanoda nyom egy jobb klikket, csere

- nem

- akkor ezt legyen kedves kidobni a kukába

- viszontlátásra

- kötve hiszem

 

Sanzistift Creative Commons License 2005.08.21 0 0 110
Nekem csak az a bajom az ilyen emberkékkel(mint aki indította a topicot),hogy a szájuk nagy,és semmi nem jó nekik.Ez az emberke az a fajta,aki csak azt hiszi,hogy ért vmihez,közben meg elront egy csavarhúzót is.
Raktam már össze én is pár komplett konfigot,oprendszerestől,meg anélkül is.
Miért van az,hogy az ilyen embereknek odaadod a jól működő gépet,minden működik,de...még haza sem értem,már csörög a telefon,hogy szar az egész,meg mit sóztam én rá.Megjegyzem,a gép átadása nem kutyafuttában,és 5 perc alatt történt,hanem egy egész délelőttöt eltöltöttünk vele,mindent letesztelve.
Mikor visszamegyek,látom,hogy az oprendszer(XP) romokban,indíthatatlan,bios alapállapotban.Sikerült 10 perc alatt hazavágnia az egészet,persze a kérdésemre,hogy mit csinált vele,-semmit- a válasz.

Megjegyzem,nem vagyok kezdő,és nagyon megnézem,mit adok ki a kezem közül.

Szóval a kedves topicindító menjen a francba,vádaskodással meg fárassza a kutyáját,és megérdemelné,hogy feljelentse az Aqua.
b.73 Creative Commons License 2005.08.05 0 0 109
igy meg .........
b.73 Creative Commons License 2005.08.05 0 0 108
azt hiszem itt van házhozszálitás, ha mondjuk azt mondja :elnézést kérünk 24orán belül beszerezük és ha kéri dijmentesen leszálitjuk azt mondom korrektek söt... ehez jo modor meg kb 2000ft a részükröl a házhozfuvar ha esetleg kérem. nekem jo szájiz és ezután kb évi 100000-150000 al növelem a bevételüket enyi.
b.73 Creative Commons License 2005.08.05 0 0 107
engem az dühit hogy sokszor még egy bocsánat sem esik ki a szájukon ,a jelen esetben nemigazán találták a rendelést sem söt a pcie kártyák közt keresték az agp st ahogy kinéztek az a kettö akivel komunikáltam kinézet belölük hogy fingjuk sincs a témához és mivel (leirtam lenetebb) többször egyeztettem stb igy részemröl ugy érzem jogos a felháborodás.(u.i. csinos lányok mindenhol vannak de általában pc boltban nem értük megy az ember.
sonran Creative Commons License 2005.08.05 0 0 106
Teljesen egyetértek veled.

Minden ember hibázhat, még ők is.
Az hogy nem szándékosan csinálták az 100%, nem akarják rontani a saját üzltük hírnevét. Nekik is vannak rosz napjaik, vagy egy rosz informatikai rendszerük.
Nekem eddig csak pozitív tapasztalataim vannak velük. Mondjuk én kicsit protekciós vagyok nálluk, egy gyönyörű eladólány jóvoltából.
Előzmény: wamzer (100)
b.73 Creative Commons License 2005.08.05 0 0 105
de ez nem idevalo téma bocs
b.73 Creative Commons License 2005.08.05 0 0 104
én mondok itt erre példát számlacsomag otp 225 cib 190 banki átutalás otp 220 (min) cib 60 pénzfelvét bankautomata otp 35+1000X0.35 cib 100 ft ban értendö
wamzer Creative Commons License 2005.08.05 0 0 103

OFF

 

van is olyan:

 

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9122984&la=43830932

 

meg egy csomó OTP-t utáló topik. Érdekes, a Cib-et nem nagyon fikázzák. Nekem párhetes vackolás után ERSTE után odautalja a pénzt a munkáltató, a különbség meg online számlacsomagoknál átutalásnál nehezen kifejezhető, ugyanis a cibnél 0 mindez HUF.

Előzmény: b.73 (102)
b.73 Creative Commons License 2005.08.05 0 0 102
nyithatnák egy tolvaj otp topikot de mit ér a fizetésem ugyis csak oda utalja a munkáltato és ha fejem tetejére állok akkorse küldik a cib hez a pénzem pedig a számlanyitástol az egyszerü átutalásig a dijkülmbségekközt van hogy 400% a külömbség a cib javára.
b.73 Creative Commons License 2005.08.05 0 0 101
ez igy igaz egy kollegám esküszik rájuk mert vásárol szar volt azt hitte megszivatták és a vége jo lett a történetnek én voltam szivtam nem megyek többet
wamzer Creative Commons License 2005.08.05 0 0 100

szvsz nem perelnek, leginkább mert nincs értelme. A legnagyobb baj amúgy ezekkel a topikokkal a következő (mondom ezt úgy, hoyg adott esetben jómagam is beszállok fikázni monnuyk egy bankot, vagy szolgáltatót :)

 

 - mindig van elégedetlen ügyfél

 - mindig van olyan, hogy bármennyire is jól müxik egy cég, hiba csúszik a gépezetbe, és valamit elbasznak

 - mindig az elégedetlen/átbaszott ügyfél a leghangosabb

 

Szal amellett, hogy az elégedetlen/átbaszott ügyfélnek általában igaza is szokott lenni, a fenti aránytalanság miatt egy ilyen topkból nem lehet feketén-fehéren leszűrni, hogy egy bolt jó e, avagy sem.

Előzmény: mr_ricsi (98)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!