valoszinüleg elengedett az ajto belsö poliform réteg ragasztoja. le kjell szedni az ajto kárpitot és hölégfuvoval ovatossan melegitsd meg a ragasztot de ne károsodjon a poliform szigetelés, ezért ne tartsd tul közel és ne melegitsd egy helyen tul sokat...
De sajnos minden mosás után minimális mennyiségű víz áll a két első gumiszőnyegen😩
A kérdésem az,hogy valakinek volt e hasonló problémája?
Ha igen akkor mi volt a végleges megoldás,mert nem szeretném ha a karosszériások mindent kicserélnének feleslegesen!A küszöbnél lehet látni vízet ha az ember visszaszáll az autóba!
Egy 2006-os N46 motorkódú 320i boldog tulajdonosa vagyok....vagyis csak voltam, mert kb 2 napja elkezdte a komputer elindulás után random bedobálni, hogy a jobb első ajtó nyitva van. Természetesen nincs, és ilyenkor hiába nyitom ki majd csukom be újra, az eredmény ugyanaz (teszi mindezt úgy, hogy azt az ajtót nem is használtam épp). Az sem segít, ha megállok, leállítom a motort, kiszállok és rázárok távirányítóval. A belső világítás a távirányítóval történő zárást követően ilyenkor nem alszik el, ugye ezzel jelezvén, hogy valami nyitva maradt. Csak az segít ilyenkor, ha többször ki be csukom az ajtót, illetve zárom, nyitom a távirányítóval. Egyszer csak fogja magát és eltűnik a hiba. Van, hogy egész nap nem jön elő, van, hogy egymás után minden egyes új utazás alkalmával...
Ezen kívül az is előfordul, hogy úgy zárom be az autót, hogy nem produkálta a hibát, majda következő nyitáskor minden kinyit, kivéve a jobb első...a gomb ugyan feljön, de bejutni nem lehet.
Találkozott már valaki ilyen problémával?
Hálás lennék, ha tudna valaki segíteni, tippeket adni, mert igen idegörlő ez így.
Az én N53-somban 150ekm van. Az elmúlt 9 évben párszor bedobta az NOx szenzor hibát.
Első alkalommal még erősködtem és garanciában kicseréltettem. De egy idő után visszajött újra. De aztán elmúlt. Én arra gyanakszom, hogy a használat miatt van.
Csak 99-s vagy 100-s prémium benzint (ÖMV, esetleg Shell) tankoltam bele mindig. Állítólag az alacsony kéntartalmú.
Sziasztok. Van egy bmw e90 320d (2006.06 kiadású m47es) autóm, és van benne kanyarkövető fényszóró. Kb 2 hónapja cseréltem benne smc modult mind két oldalon. Eddig nem figyeltem, hogy fordul-e kanyarban a lámpa, de tegnap este kipróbáltam, hogy a lámpa kapcsolónál átkapcsoltam ''A''-ra akkor elkezd mozogni jobbra-balra majd egy 5perc időtartam múlva fogja és be írja hibának hogy nem jó a kanyarkövető a kapcsolónál meg csak villog a zöld vissza jelző. Valakinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata véletlen? Köszönöm szépen a válaszokat!
Mi volt pontosan a hibakód?
A benzin minőségét nem tudja mérni, valószinűbb, hogy a NOx szenzorod és/vagy NOx katalizátorod kezd közeledni az élettartama végéhez.
Egy autópályás menet segíthet regenerálni, ha nem, akkor talán érdemes megfontolni egy NOXEM-et.
Itt tudsz utánaolvasni:
https://bimmerprofs.com
Van e90 320i- m, n43b20a motorra. valós 127 e km- rel. Tankoltam bele 100-as benzint, 100 km múlva elő jött a motorhiba lámpa. Kiolvastam nox szenzor hisztizett a kén tartalom miatt. kitöröltem mentem vele 400 km-t most meg tankoltam 95-ös jobbikkal, 100 km és megint motorhiba lámpa.
Sziasztok! Kollégámnak van egy ilyen csatlakozója és arra lenne kíváncsi, hogy melyik kábel/kábelek tartoznak az ülésfűtéshez. Nem szeretné eldurrantani a légzsákot. :D Előre is köszönöm, ha tudtok segíteni. :)
Sziasztok! E91-es touringomnál a következő probléma jött elő. A központi zár nem reágál a kulcsra, hiábá nyomom nem működik. Tiszaújváros vagy Miskolc környékén nem tudtok valakit aki foglalkozik ilyenekkel? Szerintetek mi lehet a probléma?
Sziasztok! A kerdesem a kovetkezo lenne, adott egy N43b20a-s motorkodu 2.0i 3-as BMW! A problema, hogyha a motor bemelegszik neha(nem mindig) ki irja az auto, hogy a motorolajnyomas alacsony es azonnal allitsa le az autot! Majd le allitom , ujra inditom es a hiba jelzes eltunik mindenhonnan!van hogy egesz nap nem dobja vissza a hibauzenetet ezutan! Valaki esetleg talalkozott mar a problemaval vagy ennek a megoldasaval? Mert kulfoldi oldalakon latom, hogy eleg sok embernek okoz ez problemat, de megoldast nem nagyon talalnak ra vagy csak talalgatnak! Elore is koszi a tanacsokat ill tapasztalatokat!udv.
Sziasztok! Nagyon gondolkodok egy E90 vásárlásban és szeretnék pár tanácsot kérni hogy mire figyeljek. Nagyon érdekelnek a 2010-11 320D 184 le példányok. Annyit tudok hogy a vezérlésre oda kell nagyon figyelni, úgy általánosságban mennyi kilométernél szokott csere érett lenni illetve manapság ez milyen összegbe kerül? Automata váltója milyen? Akinek van tapasztalata és van pár perc szabad ideje azt leírná nekem a toth.laszlo940626@gmail.com email címre a tapasztalatait? Köszönöm.
Már csak ezek vannak meg:
- 4db 18"os Bridgestone téli gumi kb. 5mm (225/40)
- H&R nyomtávszélesítő készlet 60/40mm, DRA csavarokkal együtt
- 4db 18"os MAK Xcave alufelni + Continental nyári gumik kb. 4mm (225/40)
Érdeklődni emailben lehet.
Sziasztok! Megmaradt pár cuccom miután eladtam az E91-emet:
- 4db 18"os Bridgestone téli gumi kb. 5mm (225/40)
- 4db méretpontos BMW téli gumiszőnyeg
- H&R nyomtávszélesítő készlet 60/40mm, DRA csavarokkal együtt
- 4db 18"os MAK Xcave alufelni + Continental nyári gumik kb. 4mm (225/40)
Érdeklődni emailben lehet, fotó van mindenről.
Segítséget szeretnék kérni,hogy találkozott e már valaki azzal a jelenséggel,hogy az anyós ülés elötti lábtér vízes.Nem tudom,hogy hol ázhat be.(bmw e90 320d 2007)
Egy autóvillamosság szerelő kb 1 méter vezetékből meg pár db saruból megoldja néhány óra alatt. A kábelköteget megvenni pazarlás mert ilyen 20 ezer körül van az unixnál azt hiszem. Énis néztem már, de volt otthon vezeték, szétszedtem, a törött, szakadt részeket kivágtam, beletoldottam és hibátlan...