Én azért is szeretném ha maradna minden a "régiben", mindazok mellett, hogy az eredeti felállás sikeres volt, még ha maradna minden, műszakilag is könyebb dolgunk lenne, mert most mégegy új típus...
Sajnos csak reménykedni tudunk, mást nem tehetünk.
Üzemeltetési szempontból valszeg mindenki azzal járna a legjobban, ha ugyanaz a Transelektrós cucc ketyegne, ugyanúgy Solaris kasztnikban, legfeljebb Ganz helyett Skoda lenne ráírva... na meg persze a haszon is vándorolna kifelé az országból, de hát I. J.
Apropó Citaro: működik már? Futja már a tesztkilométereket? Mikor várható utasforgalomban? (na meg szívesen kipróbálnám ám saját kezűleg is :-DDDDD )
Mert a Skoda teljesen hülye....... Sajnos a Ganz nem csak a saját de a Solaris hírnevét is rontotta, így például lehet, hogy Rigában (tíz nap múlva adják le az új ajánlatokat) ilyen Skoda-Citelis lesz. A Solaris karosszéria nekem is sokkal jobban tetszik, de ez csak egy nézet. DG
Én úgy igazából annak örülnék ha maradna minden az eredeti felállásban (Solaris: kocsitest; GANZ elektronika), és a Skoda csak a pénzt adná. De jó lenne....
Úgy vettem észre, hogy a BKV mostanában szeret ügyelni új járművei dizájnjára. (Pl. a Solaris bemutató leírásában is kihangsúlyozták, hogy a jármű korszerű megjelenésű.)
A soli telepen aszonták,ha nem ment volna csődbe a gtk akkor a bkv is vett volna t18-okat...Tudni mi lesz a sora a sok gazdi nélküli solinak?Ugye nem selejt??:(
A remény hal meg utoljára: <a href="http://www.mfor.hu/cikk.php?article=29107&page=1" target="_blank">Ganz-Skoda</a> De jó lenne ha mégis jönne a maradék 29 T12, esetleg még a 280T-k helyett is T18-asok járnák a várost.