Úgy látszik, egyre szélesebb márkaválasztékkal jelentkezik az itthoni piacon is a Kymco motorgyár. Motorok, robogók és quadok is szerepelnek a palettán. Milyen tapasztalatotok van a márkával kapcsolatban, milyen kiegészítőkkel érdemes hozzáfogni egy ilyen gyártmány megvásárlásakor?!
Harap már az elején is, de még 40-nél se szégyenlős ha vágtázni kell.
Mondjuk a szerelő aki csinálta biztos nem hangolta össze (állítólag a kontrasztrugóval jól kell párosítani), de abba maradtunk, hogy meglátjuk, aztán ha nem jó, akkor kísérletezünk vele.
Viszont az a gond, hogy beindításkor képes leugrani az oldaltámaszról is alapjáraton. Pl. még a kaput kinyitom és addig letámasztom... Mondjuk erre figyelmeztető címke is van ragasztva alul gyárilag, de minap ültem egy injektoros 4T Aiglity 16+ mocin és az sokkal kezesebb bárány volt. Jó, le is van korlátozva 45 km/h-ra, így még keresgéljük mit lehet benne megszerelni, hogy többet tudjon, mert amúgy az erő meglenne benne, viszont itt már nincs CDI. Az egész elektronikája (ECU) a varázsdobozzal a karbi helyén ül.
A másik "újítás" és komolyan nem értem miért ilyen hülye a gyártó, a régieknél fent az ülés alatti ejtőtartályos tankot itt letették a lábtartó alá, hogy kelljen még egy + benzinszivattyú is, ami felpumpálja a hengerhez a benzint. És még jobban kap alul port, vizet = hamarabb rozsdál. Érthetetlen!
Az lesz vele a gond ha lejön, hogy nyomatékkulccsal kell megfelelő értékre meghúzni ha visszateszed, mert ha lelazul üzem közben, akkor darálógéppé válik!
Az ajánlás viszont BR8HS-t ír hozzá, asszem az a magasabb hőértékű. Gondolom ez is számít akkor valamennyit a megfelelő üzemelésben. Az viszont nem tiszta, hogy van ahol téli és nyári üzemű gyertyákat is emlegetnek, de nyilván télen elég kevés ember motorozik. Szóval mi volna erre a szabály, milyen hőmérséklet alatt vagy felett kell váltani?
+ ugye az ajánlás konkrét típust jelöl, ott nincs szó ilyen kettősségről, na most akkor hogy is van ez?
Elektromos dolgokat nem mossunk slaggal meg vizzel. Én soha nem olvastam olyan szervizleirást h slagolja ki a töltés és gyujtás rendszert tisztitás céljából.
Az a baj véleményem szerint, hogy az öninditónak nincs meg a megfelelő fordulata! A sógorom super 8 nál is ezzel volt gond vett új aksit s azzal sem akart indulni ha el is kapta akkor sem indult a motor! Az én javasoltam neki hogy csináljon egy jó vastag vezetékből egy plussz testet a motor és a váz közé, azóta tökéletesen kiugrik a bendix és pöcre indula motor