Az ékes rögzítésű kormánystucniknál mennyi a minimális, villanyakba süllyesztendő rész? Nem látszik a jelölés.
Az ék magasabbik oldalát mérjem rá mégegyszer? Tehát ha fordítva nézem, akkor például a kormányszár "hegyétől" mérve, 2 "éknyi" magasság a minimum besüllyesztés?
(Nem úgy kérdezem, hogy 8 centi, vagy 10 centi, hanem "műszakilag" megközelítve.)
Az alapján a kormány korabeli, sportos kivitel, mint az agyak is . Szerintem hozzá való. Talán a bovdenes dörzsfék is lehet korabeli a fékkar alapján. A patkófék szetimtem nem. A lámpák közül a Bosch és a másik üveg nélküli króm lehet a leginkább hozzávaló. Az EEODD kapcsolós magyar szerintem későbbi, a fekete pedig az állapota miatt nem illik a képbe.
Elegáns sportos kerékpár a 30-as évekből, nagyon gyönyörű állapotban.
A legjobb volna, ha képet tudnàl róluk feltölteni, esetleg a vázszámokról is. A nőit valószínűleg jól behatároltad, de a férfi kérdéses. 88-ban hegesztett vázúak lehettek már, matricázottak, 62-ben forrasztott vázú, festett díszítésű, nyaktáblás, stb.
Bocsánat, de újabb táblázatot találtam egy "arckönyvös" bejegyzésben. RB ... 1962 és 1988 is B... akkor 1988 lesz az. Hihetőbb. Szóval akkor '88-as férfi Túra és '83-as női Túra.
Fél nap további nyomozás után arra jutottam, hogy az RB 1962-es hegesztett 28"-as férfi Túra, a TW 1983-as forrasztott 28"-as női Túrát jelent. Az előbbin meglepődtem, nem gondoltam, hogy ennyi idős. Mennyiért illik ezeket meghirdetni? A férfi kerékpárral ma is tudtam menni, a női hátsó gumija levált részben. A vázak sok helyen karcosak, a nőin van dinamo, de hiányzik a kulcskészlet táska és a hátsó fényvisszaverő, pumpa. A férfin nincs dinamo es első lámpa, a kistáskából hiányoznak a kulcsok. Eredeti Emerge gumik vannak rajtuk és mindkettőn Super Gránát hátsó fékagyas. Gyári zöld kerékpárok trilla csengővel.
Sziasztok online Szakik! Olyan Csepel kerékpár vázszám katalógust vagy keresőt szeretnék találni, ami alapján be tudom azonosítani az évtizedek óta a garázsunkban álló két Csepel Túra (egy férfi és egy női) kerékpárt. Mivel több évtizedben is gyártottak Túrát, már abban sem vagyok biztos, 80-as évekbeliek. Pl. a nőiből a 80-as évek katalógusban csak hajlított vázast találtam, de a 70-es években volt egyenes vázú, mint ez is. Egy családi baráttól lett vásárolva már használtan a 80-as évek végén, de legkésőbb 92-ben. Egyelőre a g.portálos Veterán kerékpárok online múzeumát néztem át. Felújításra szorulnak, de mivel a szüleim nem fognak ezzel foglalkozni, ezért arra gondoltam meghirdetném nekik, hogy olyan vegye meg, aki szívesen felújítja, főleg, hogy páros projekt, egy férfi és egy női. Hol tudok vázszám alapján keresni? A férfi RB-s, a női TW-s és mindkettőnél a betűket 6 számjegy követi. Köszönöm szépen, ha válaszol akár egy hozzáértő is! <3
Igen, Csepel Velence volt ilyen kivitelben gyárilag, csíkozás nélkül.
Szerintem egy nagyon szép utólagos festést kapott ez a példány, érdemes így megőrízni. Mai szemmel már művészinek mondható a díszítése, valamikor (évtizedekkel ennek a Velencének a legyártàsa előtt) elterjedt volt ez a mintázat.
Köszönjük szépen, én legalábbis nem ismertem ezt az oldalt. Rendkívül hasznos, nekem sok új adattal szolgált. Jó lenne, ha volna viszont a szerkesztőnek valami elérhetősége, mert nem találtam az oldalon.