Keresés

Részletes keresés

kanizsella Creative Commons License 2022.04.18 0 0 10949

Ez a gyűjtött fénykép szerintem nem színhelyes. 

Előzmény: SÜNÖCSKe (10948)
SÜNÖCSKe Creative Commons License 2022.04.17 0 0 10948

Annak az FMK-nak milyen színösszeállítása lehetett? Piros-fehér?

Előzmény: kanizsella (10946)
kanizsella Creative Commons License 2022.04.17 0 1 10947

Előzmény: kanizsella (10946)
kanizsella Creative Commons License 2022.04.17 0 1 10946

SÜNÖCSKe Creative Commons License 2022.04.13 0 0 10945

MÁV FKG Jászkisér. A siker nem garantált!

 

https://www.mavcsoport.hu/mav-fkg/bemutatkozas-mav-fkg-kft

Előzmény: tothpalf (10944)
tothpalf Creative Commons License 2022.04.13 0 0 10944

Sziasztok,

ha egy pl. TVG nh-t szeretnék vásárolni milyen fórumon, weblapon kereshetek?

Köszönöm a választ előre is.

Atis57 Creative Commons License 2022.03.21 -1 4 10943

Sziasztok!

 Találtam egy régi NDK-s képet.

 

RhB Creative Commons License 2022.03.17 0 3 10942

Köszi, szuper! :D Már épp írni akartam a funkcióját, csak közben megelőztek. :D És én persze csak a daru terhelési próbát tudtam, a többi részletet nem. Azért érdekelne a lakó és iroda rész is.

 

És még mielőtt özönlenének a "de miből építették át" jellegű kérdések... :D

 

Ez egy új építésű kocsi, ha minden igaz Székesfehérvár, 1970.

 

30 55 117 1249-2 > 80 55 971 0032-2 Ygl > 99 55 9380 532-9

 

Az utolsó számot eddig nem tudtam, de most már ez is megvan. :D A 971-es állapot:

 

https://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=94307359&t=9119332

 

Előzmény: gumidani (10938)
Vendégsín Creative Commons License 2022.03.17 0 2 10941

A képekről látszik a kocsi funkciója. A vontatási telepek egy részén van kerékpársüllyesztő berendezés, daru meg szinte mindenütt.

Ezeknek az emelőberendezéseknek meghatározott időközönként próbaterhelésen kell átesniük a névleges emelőképességük valahány %-os értékét meghaladó terheléssel. A kocsi egyrészt a próbaterheléshez szükséges hitelesített súlykészletet szállítja, a ki- és berakást egyszerűsítő, ugyancsak hitelesített tömegű szállítókocsival, másrészt a raktártér el van látva a súlyok mozgatásához a kitolható, villamos üzemű futódaru pályával, harmadrészt a kezelő-kísérő részére kialakított "lakórész"-t és a bizonylatok, okmányok kiállítására alkalmas irodát is tartalmaz.  

Előzmény: SÜNÖCSKe (10939)
gumidani Creative Commons License 2022.03.17 0 1 10940

Amikre én is kiváncsian várom a remélt választ.

Előzmény: SÜNÖCSKe (10939)
SÜNÖCSKe Creative Commons License 2022.03.17 0 0 10939

Szuper képek, de csak még több kérdést vetett fel bennem a kocsi funkcióját tekintve :)

Előzmény: gumidani (10938)
gumidani Creative Commons License 2022.03.17 0 2 10938

Ezt a két képet gyűjtöttem be a belsejéről. 

Előzmény: RhB (10937)
RhB Creative Commons License 2022.03.16 0 0 10937

Ennek a belsejéről ill. "működés" közben van valakinek fotója? Vagy valami leírás...

Előzmény: MTU-890 (10936)
MTU-890 Creative Commons License 2022.03.10 0 0 10936

99 55 9380 532-9 terhelési próbakocsi:

MCA-001 Creative Commons License 2022.03.04 0 1 10935

TVGdh-1271 ma Marcaliban.

gumidani Creative Commons License 2022.03.01 0 1 10934

MTI-FOTO-F__LA19600811002

Lett ebből valami, vagy csak dekoráció volt?

MTU-890 Creative Commons License 2022.02.10 0 0 10933

"Viszont látom, hogy ennél morfondíroztál, hogy két kocsi (979 0031 ill. 117 1142) azonos-e?"

 

Igen, mert egy 2002-es kimutatáson mindkét kocsi szerepelt, miközben más adat szerint pedig a 117 1142 lett átszámozva 979 0031-re.

 

 

"Itt elvileg dupla számkiadás volt - remélem stimmelnek az adatok -, ez okozza a kavarodást."

 

A 92-47 070 kocsiról annyit találtam, hogy Bp. Keleti honállomású volt, és 2002.12.12-én selejtezték.

 

Előzmény: RhB (10929)
gumidani Creative Commons License 2022.02.07 0 2 10932

Előzmény: gumidani (10931)
gumidani Creative Commons License 2022.02.07 0 2 10931

E rajz szerint pedig 23,286 m 

Az üzemi kocsikon feltűntetett méretadatokat érdemes kritikával fogadni.  

Előzmény: RhB (10930)
RhB Creative Commons License 2022.02.07 0 2 10930

Ami érdekesség, hogy a 99 55 9574 001-1 kocsi hossza 24m, a 99 55 9577 002-6 kocsi hossza pedig csak 23m (ezek voltak feliratozva már 117 1144, ill. 117 1145 korukban is).

 

Lehet, hogy elsőre rosszul írták rá, aztán csak "ctrl-C - ctrl-V" volt. :D

 

Elvileg mindkettő az 1942-es típus, amik az 1948-as átszámozás (pályaszám tömörítés) során kapták ezeket a számokat másodszor kiadva (655II ex 676,
656II ex 677). 1947-49 között is épültek még kocsik, de nem tudom, hogy azonosak voltak-e a korábbiakkal?

 

Az eredeti 656-os Ausztriában maradt, az osztrák típuskönyv szerint 21,5 m hosszú.

 

 

Előzmény: MTU-890 (10928)
RhB Creative Commons License 2022.02.07 0 2 10929

Bocs, erre nem figyeltem, csak bambán bemásoltam gumidani sorait. :D

 

 

 

Van 99 55 9574 002-9 kocsi is, de az másik

 

Viszont látom, hogy ennél morfondíroztál, hogy két kocsi (979 0031 ill. 117 1142) azonos-e? Itt elvileg dupla számkiadás volt - remélem stimmelnek az adatok -, ez okozza a kavarodást.

 

80 55 979 0031-7 (ex-92-47 070) átmin. 2001, selejt 2002 a régi számon

 

80 55 979 0031-7II (ex-117 1142, ex-Fa 651) - nyilván ez lett a 9574 002

 

Mindkettő miskolci.

Előzmény: MTU-890 (10928)
MTU-890 Creative Commons License 2022.02.06 0 1 10928

Egy kis pontosítás:

Fa 656 -> 30 55 117 1145-2 -> 80 55 117 1145-1 -> 80 55 979 0020-0 -> 99 55 9574 002-0 helyett: 99 55 9577 002-6

 

(Van 99 55 9574 002-9 kocsi is, de az másik.)

 

Ami érdekesség, hogy a 99 55 9574 001-1 kocsi hossza 24m, a 99 55 9577 002-6 kocsi hossza pedig csak 23m (ezek voltak feliratozva már 117 1144, ill. 117 1145 korukban is). 

Előzmény: RhB (10926)
gumidani Creative Commons License 2022.02.06 0 0 10927

Köszönöm.

Előzmény: RhB (10926)
RhB Creative Commons License 2022.02.06 0 0 10926

Nem túl merész. :D

 

Fa 655 –> 30 55 117 1144-5 -> 80 55 117 1144-4 -> 80 55 979 0019-2 -> 99 55 9574 001-1

és

Fa 656 -> 30 55 117 1145-2 -> 80 55 117 1145-1 -> 80 55 979 0020-0 -> 99 55 9574 002-0

 

 

 

Gondolom, hogy mindkettő volt 30 55 117 xxxx-x és utóbb 80 55 117 xxxx-x is. 

 

Nagyon sok kocsinál ez nem történt meg ténylegesen, felírva valószínűleg még többnél nem. Ennél igen, ezt a 9xx átszámozási listából lehet tudni.

 

Előzmény: gumidani (10925)
gumidani Creative Commons License 2022.02.06 0 0 10925

Nagyon merész a fantáziám, ha így értelemezem az előbb írottakat?

 

Fa 655 –> xx 55 117 xxxx-x -> 80 55 979 0019-2 -> 99 55 9574 001-1

és

Fa 656 -> xx 55 117 xxxx-x -> 80 55 979 0020-0 -> 99 55 9574 002-0

 

Gondolom, hogy mindkettő volt 30 55 117 xxxx-x és utóbb 80 55 117 xxxx-x is. 

Előzmény: RhB (10924)
RhB Creative Commons License 2022.02.06 0 0 10924

Azaz ex-Fa 655 és 656...

Előzmény: gumidani (10922)
MTU-890 Creative Commons License 2022.02.04 0 1 10923

Igen és igen. Már 80 évesek.

Előzmény: gumidani (10922)
gumidani Creative Commons License 2022.02.04 0 1 10922

Ez volt korábban a 80 55 979 0019-2, vagy a 80 55 979 0020-0?

Előzmény: MTU-890 (10920)
RhB Creative Commons License 2022.02.03 0 0 10921

Klassz. :-)

Előzmény: MTU-890 (10920)
MTU-890 Creative Commons License 2022.02.03 0 2 10920

Sm. segélyszerelvénye volt:

 

99 55 9574 001-1:

 

99 55 9577 002-6:

 

Ce. régen volt vízszállító kocsija:

80 55 977 0002-2:

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!