Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

raider Creative Commons License 2021.10.11 0 0 23915

Másik műszerfalegységgel próbáltad esetleg, nem lehet, hogy ott a gond?

Előzmény: nebancsa_605_sri (23914)
nebancsa_605_sri Creative Commons License 2021.10.11 0 0 23914

Nekem is jelentkezett egy probléma, a fordulatszám kijelzés nem mindig működik. Mondjuk nem nagy érvágás, hallom a motor hangját, de azért jó lenne ha jó lenne. :)

Lövésem sincs merre keressem a hibát, mintha úgy rémlene a generátorról veszi a fordulat számot, de lehet téves információ.

nebancsa_605_sri Creative Commons License 2021.10.11 0 0 23913

Annak idején utángyártottal lett kicserélve nálam, a méret ne stimmelt így egy közdarabot kellett csináltatnom a, hogy az úszó házba be lehessen rakni. Így is jóval olcsóbb lett a mutatvány mint a gyári, mert külön a pumpát nem lehetett rendelni csak az úszó házzal.

Előzmény: Peugeot605SV3.0automat. (23911)
raider Creative Commons License 2021.10.09 0 1 23912

??? másik pumpával???

Viszonylag értelmes áron volt kapható Bárdinál pl. de több más helyen is láttam, elég sok típussal csereszabatos maga az elektromos szivattyú.

Előzmény: Peugeot605SV3.0automat. (23911)
Peugeot605SV3.0automat. Creative Commons License 2021.10.09 0 0 23911

Udv

Kis segitseg kellene. Elment a benzin tartalyban a pumpa. mivel helyetesitsem?

3bar az kell, probaltam infuzios verziot

Birotor Creative Commons License 2021.09.27 0 0 23910

Köszönjük

raider Creative Commons License 2021.09.27 0 0 23909

OK, ez a képeket tekintve érthető is. Mindenesetre nagyon szép munkát végzett a csapat, ehhez ezúton is gratulálok, sajnos bennem elég keserű szájízet hagyott ez az interjú.

Előzmény: Birotor (23908)
Birotor Creative Commons License 2021.09.27 0 0 23908

Szuper, ha csak a Motort javítod , de itt többről volt szó :)

raider Creative Commons License 2021.09.27 0 0 23907

Nézzük akkor a gyári leírást a motor kiszereléséről (magyarul, de ha kell beteszem a német forrást, lényeg az utolsó sor):

"Álljunk a gépjárművel egy emelőpadra, vagy egy szerelőaknára.

  • Kössük le az akkumulátort és vegyük le a motorháztetőt.
  • Engedjük le az automata váltóból az olajt.
  • Vegyük ki a légszűrő házát a gumicsővel és a szűrővel együtt.
  • A  klímaberendezés légcsövét szereljük ki (ha van)
    • Engedjük le a hűtőfolyadékot a hűtőből és a motortömbből is. A leeresztő csavart a hűtőn alul találjuk, a motorblokk dugaszai (négyzetes) az olajszűrő és a generátor felett helyezkednek el.
    • Adandó alkalommal eresszük le a motorolajt is.
    • A klímás autónál az elektromos ventillátor csatlakozásait, a nyomáskapcsolót, a kompresszort és a hőkontakt kapcsolót kössük le, majd a három ponton rögzített elektromos ventillátort, továbbá a hűtőtámasztót és az akkumulátort szereljük ki.
    • Vegyük ki a motor és a hűtő közötti hűtővízcsövet és kössük le a hűtő túlfolyócsövét.
    • Automata váltós autónál a váltó hűtőrendszerét és az elektromos ventillátort kössük le.
    • Klímával szerelt autóban a négy ponton rögzített kondenzátort lazítsuk meg.
    • Vegyük ki a hűtőt és a ventillátorházat.
    • Lazítsuk meg a klíma csövein a bilincseket, majd mindkét rögzítőcsavarját a kompresszor ékszíj feszítőgörgőjének. A feszítőcsavar segítségével lazítsuk meg az ékszíjat és távolítsuk el a feszítőgörgő csavarját. Majd a kompresszort a 4 db (2 anya 2 csavar) saját rögzítési pontjánál lazítsuk meg, ezután billentsük meg és vegyük ki mindkét ékszíjat. A kompresszort amiről lekötöttük a csövet és a kondenzátor-párátlanítót helyezzük a jobb oldali sárvédőre.
    • Kössük le a következőket:

–               a baloldali hengerfej testkábelét

–               a vezetéket a hőkapcsoló és a hűtővíztermosztát között

–               a fékrásegítő vákuumcsövét

–               a benzinpumpa mindkét benzinvezetékét

–               a porlasztó működtető rudazatát

–               a magas- és kisfeszültségű kábeleit a gyújtótekercsnek és a gyújtáselosztónak

  • Kössük le a klímás autó elektromos szelepének vezetékét illetve az üresjárati megszakító kábelét a Weber-karburátorról.
  • Lazítsuk meg a fűtés csövet és a motor bekötőjét zárjuk le.
  • Az indító-generátor kábelkötegének csatlakozóit húzzuk szét.
  • Távolítsuk el mindkét felső rögzítőcsavarját a kuplungháznak vagy váltóharangnak.
  • Az automata váltó olajbetöltő csövének rögzítését szereljük ki és csatlakoztassuk le, az emelőfül felső rögzítő csavarját szorítsuk vissza.
  • A rögzítőperemét az első kipufogócsőnek meglazítani és a rögzítőcsavarját a motorcsapágynak eltávolítani.
  • A hangtompító első részén lévő felerősítését, a középső felerősítését a kipufogónak és a hővédőlemezt a hangtompító felett kiszereljük.
  • Mindkét hátsó rögzítőcsavarját  az indítónak eltávolítjuk és a védő lemezét a kuplungháznak vagy váltóharangnak kiszereljük.
  • Lazítsuk meg a szervokormány pumpájának feszítőkengyelét és mindkét rögzítőcsavarját majd távolítsuk a tartójából. Vegyük le a pumpa ékszíját. Ahhoz, hogy hozzáférhessünk a rögzítőcsavarokhoz  le kell vennünk a ékszíjtárcsát a gyűrűs hornyú agyról a «8.0706» lehúzóval.
  • A motort a négy emelőszemnél felfüggesztjük az emelőnkre. A motort egy kicsit megemeljük, addig amíg a váltó a váltóalagútnak finoman neki ütközik, ekkor kb. 10  mm-t vissza engedjük.
  • A szervokormány pumpáját kiszereljük anélkül, hogy a csöveket kilazítanánk és egy arra alkalmas helyre felakasztjuk.
  • A jármű belsejéből a csavarokat (B) a «8.1511» szerszám (21 kép) behegesztett anyáiba becsavarjuk.
  • A jármű belsejéből minden menetes rúdra egy alátétet rakunk és egy anyát és az anyákat meghúzzuk.
  • A kardántengely tartót «8.1511»  mindkét menetes rúddal felerősítjük. Az öblösödése a tartónak mutasson felfelé, így a kipufogó teteje és a kardán között lesz található. Az anyát húzzuk meg könnyen hogy a kardántengelyt jól alátámaszthassuk.
  • A kormányorsó felső csuklótárcsájának rögzítését távolítsuk el.
  • Cseréljük ki az első tengely kereszttartó mindkét hátsó csavarját  a «8.1511» szerszám (21 kép) csavarjaira (C) (M12x160). Mindkét első rögzítő csavart távolítsuk el és a cserecsavarokat kb. 30 mm-el csavarjuk  ki így a kereszttartó ekkora mértékben fog lesüllyedni.
  • Az automata váltós autó három összekötő csavarját a váltó hajtóműtárcsa (fogaskoszorúval) és a nyomatékváltó között eltávolítjuk.
  • A «8.0125» tartóval (22  kép) alátámasztott váltót a hossztartóra lógassuk fel.
  • Távolítsuk el mindkét alsó, motorhoz rögzítő csavarját a kuplungháznak, vagy a váltóharangnak.
  • Ezután a motort húzzuk előre ( automata váltó esetén a nyomatékváltót rögzíteni) majd emeljük ki. Kiszerelésnél figyeljünk a szervokormány, a hűtőrendszer és az automata váltó vezetékeire, csöveire."

Előzmény: Birotor (23906)
Birotor Creative Commons License 2021.09.27 -2 0 23906

Üdvözlet

 

még egy kép ,hogy merre jön ki a motor, és igen tudunk olvasni

Birotor Creative Commons License 2021.09.27 -2 0 23905

Üdvözlet a tagoknak

 

Köszönöm az elismerő szavakat a munkámra, küldök pár képet ,hogy ne legyen több kérdés bennetek

raider Creative Commons License 2021.09.21 0 0 23904

Egyértelmű, amit mondasz, de köszönöm. Azt azért hozzáfűzném, hogy minden alkatrészt megkapott ingyen tőlem a PT-t megelőző tulajdonos (pl. új féktárcsák és betétek jártak a kocsihoz, nem mintha a régiekkel gond lett volna), a futómű teljesen új állapotban volt (még megvan az, hogy mik lettek rajta kicserélve, pl. az összes szilent új volt raja, a kormányösszekötők újak voltak, stb.), a vevőm pótalkatrészként kapott egy difit és egy automata váltót is. A lengéscsillapítók valóban a gyáriak voltak eladáskor, tökéletes állapotban, vétek volt ezeket kicserélni valami utángyártottra, azokkal az autó sosem lesz már az igazi (persze lehet, hogy 1 év alatt elkezdtek folyni az eladás után, ezt nem tudom). Az autót tőlem megvásárló ember egy komplett Iveco- furgonnyi alkatrésszel távozott (megvan róla a fénykép természetesen), persze lehet, hogy ezeket nem adta oda PT-nek hanem megtartotta a Jaguárjához, de ezt azért kétlem. Az átfényezésről pedig csak annyit, hogy gyári színkód szerint lett újrafényezve azért, mert muszáj volt (a képen látható felnik nem a kocsival jöttek, hanem egy korábban szétbontott GTI-ről):

 

1

 

2

 

 

 Ezekután nekem legalábbis egy elég érdekes alternatív valóságértelmezésként hatnak a cikkben leírtak. 

Előzmény: capa (23903)
capa Creative Commons License 2021.09.20 0 0 23903

Ja, megértelek raider.

 

Elöljáróban: annak örülök, hogy Mo-n legalább egy hivatalos francia veteránautó műhely van (a minőségét nem tudom megítélni, nem volt olyan autóm, amit oda vittem volna)

 

Viszont a cikkíró maga sem tudja eldönteni, hogy akkor most végülis milyen jó állapotú 604-est vett Pásztor Tamás.

 

Egyébként már a cikk felvezetése címe, alícmei is tökre félrevezetőek:

  • Elnöki örömök egy magyar családnál
  • Hazai Peugeot 604 felújtás
  • Tamás Peugeot 604-esét édesapja vásárolta, szigorúan második autónak, a hétvégékre.

 

Ebből azt gondolná az egyszeri ember, hogy Pásztor Tamás apukájának a 604-esét óvta volna meg ezidáig. Pedig erről szó sincs.

 

Utána Pásztor veterán műhelyét vezető(!) szerelő mondta ki azt, hogy "Átfényezték ugyan, de nagyon megkímélt példányról volt szó, alig 124 ezer kilométerrel, és főleg jelentős rozsda nélkül.”

Könyörgöm, ki értsen hozzá, ha nem ő?! A cikkíró bizonyosan nem.

 

"A történet túl szép volt ahhoz, hogy igaz legyen" - Hát, én történetesen emlékszem mennyibe került akkor az a már akkor is veterán 604-es. Annyi pénzért igenis szép a történet.

 

Miket csinált Pásztorék műhelye?

Szimeringeket cseréltek, beállították a szelepeket. - rutin 

Kapott új vízpumpát és vízcsövet. - rutin (ha megvan hozzá az alkatrész, nyilván)

Hűtő, futómű, újak lettek a szilentek és a lengéscsillapítók, a fékcsövek, a féktárcsák és a betétek. - rutin (ha megvan hozzá az alkatrész, nyilván)

Differenciálmű - ez talán a közepesnél eggyel nehezebb feladat volt

Automata sebességváltót is felújították. - nem kellett, de "ha már..." ízlés dolga

 

Majd "Ezek után a Peugeot 604 kiérdemelte az OT-s rendszámot". Ezek pont nem olyan dolgok, amelyek általában megnehezítik az OT-ztatást (nyilván fontos, hogy ne csöpögjön belőle az olaj sehol, meg ilyesmi, de a felsorolt javítások, alkatrészek nagyjából még be is szerezhetőek, szerintem). Az OT-n sokkal inkább a kasztni, a fényezés, a beltér állapota, az egyéb eredeti csetreszek megléte a fontos. Ha ezekkel nem rendelkezett volna az autó már eleve, akkor ezek beszerzése, megjavítása a mission impossible kategóriáját súrolta volna...

 

Ráadásul mindezt megoldotta 1,5 MFt-ból. Az nagyon kevés egy veterán autónál. ld. pl. Csikós írásait. Még Pásztor Tamás is szerencsésnek mondta magát magát a nyilatkozatában. Akkor minek kellett az a toldozták-foldozták degradáló megjegyzés a cikk írójától?! 

 

 

Előzmény: nebancsa_605_sri (23902)
nebancsa_605_sri Creative Commons License 2021.09.20 0 0 23902

Olvasás közben azért nekem is szöget ütött a fejemben, ha nincs rozsda az autón annyira nem lehetett hanyag az előző gazdája.

Ne vedd magadra, nagy valószínűséggel a szerelők minél több pénzt akartak kisajtólni a tulajból, ezért szidták az autót.

Előzmény: raider (23901)
raider Creative Commons License 2021.09.18 0 0 23901

Érdekes egyébként, hogy a -1 fokot fújó, eladáskor még tökéletesen működő R12-es klímáról egy szót sem ejt a méltán világhírű tulajdonos. Azon aggódom, hogy esetleg nem a "hűtők kitisztításakor" történhetett valami a kondenzátorral a nagy szakértelem következtében. Mondjuk érdemes lett volna elolvasni a kocsihoz kapott kétkötetes szerelési útmutatót, feltéve, ha van a csapatban aki tud külföldiül (és olvasni), amit kétlek, mert a karosszéria leemeléséről és a motor leengedéséről hablatyol (ez a típus nem alvázas, a motor pedig felfelé jön ki).

Előzmény: capa (23899)
raider Creative Commons License 2021.09.16 0 0 23900

Valahogy a régi tévés vetélkedő, a "Fele sem igaz" jut eszembe Rózsa Gyurival.

Előzmény: capa (23899)
capa Creative Commons License 2021.09.14 0 0 23899
Peugeot605SV3.0automat. Creative Commons License 2021.09.07 0 0 23898

Kényszer az nagy ur, sajna.

Leirom miert, de csak egyszer es ezt nem is tüntetem fel tobbet.

3 fiam van, az ikrek akik most 10 evesek, mozgasban nem, de mindenben ügyesek.

Nalam a 605 a kisebb gond, torodok mindennel, család, cégem, ház azutan az autok. ennek is a végén sajna a 605.

Az eszmei erteke a 605 nek nálam megmarad. nincs eladas, telep vagy akar mi is

 

 

Peugeot605SV3.0automat. Creative Commons License 2021.09.07 0 0 23897

Ugy szinten nekem meg a 4 volt a gond. 1 2 3 elvaltota hamarabb, csak 4 be joval nagyobb fordulaton valtota el a tobbitol.  raider uj olajal is sajna nem segitett.  

van 3 automataváltom 1 drb szetszedve is. vagy rugo gyengules vagy tomitesi hiba vagy szivargas, atereszt stb 

az automataban, szerintem valami az lehet a gond, mind nalam. elektronika a valtoban nincs. csak a olajnyomas dolgozik, vagyis mikor hol valtson az olajnyomas dont.

Előzmény: BruMi16 (23894)
raider Creative Commons License 2021.09.06 0 0 23896

Automata váltónál olajcsere nem segített?

Előzmény: BruMi16 (23894)
BruMi16 Creative Commons License 2021.09.06 0 0 23895

A lóerő csak akkor kér enni, ha nem dízel:)) És persze nem a 605 korabeli adagolós dízelekre gondolok.

Nekem egy w211 270cdi merci van mellette, teljes elégedettséggel használom, de ezzel ellentétben a 605 nél soha sem kellett az ülést állítgatni, ha be akartak ülni mögém. Sajnos ez van.

Én 607 et akartam venni a 605 mellé, de sajnos nekem az nem hozza azt a minőséget, amit elvárnék. Lapos bőrülések, hamar lötyögő ajtókárpitok, gagyi fedélzeti rendszerek, az első szériában még a 605 ből átvett kapcsolók, amik rohadtul nem illenek oda.. A legerősebb dízel egy üzemórás szerkezet (2.7V6). V6 benzin alig van eladó. Kívülről gyönyörű, de én bent is szeretném magam jól érezni. Szóval ebben a kategóriában én elengedtem a peugeot kezét, a 605 a maga korából egy remek autó de onnan nem volt tovább. Most talán az S2 508 gurít igazán nagyot, de az az árfekvés már más világ.

Előzmény: Peugeot605SV3.0automat. (23893)
BruMi16 Creative Commons License 2021.09.06 0 0 23894

Sajnos (bár inkább szerencsére) az előttem írt műszaki problémák sorolásához nem tudok csatlakozni, mert nekem soha semmi gondom nem volt a 605 tel a rozsdán kívül. Persze esett ki alóla már megolvadt vezetőgörgő, de az sokkal inkább az alkatrész hibája volt. Ezek az elektronikai gondok szerintem azért lehetnek, mert már valaki valahol valamikor belepiszkált.

Jelenleg is az egyetlen gondom, hogy a turbó környéke olajos, de ez is inkább az én hibám, fel kéne újíttatni és cserélni pár csövet.

Meg kicsit zavar, hogy pont 50 nél nem vált fel hármasba az automata, lehet ezt is egy szeleptömb felújítás/csere megoldaná, nem tudom hogy kéne működnie, de az speciel engem a halálba idegesít.

 

Előzmény: raider (23892)
Peugeot605SV3.0automat. Creative Commons License 2021.08.23 0 0 23893

Kényszer az nagy ur, sajna. az elso 2 autot amit vettem, 605 volt, az utolso még meg van. Az elso 605 ami még a talakozon is voltam azt sajna osszetortem. azota vettem es eladtam egy Ford mondeo 2008 2.2TDI 175lo. BOXER3 9 szemelyes.(ez még meg van) passatB5.5 1.8t. 150L és már 2 éve szeretem volna valami nagy autot ami be is fér a garazsba és amibe el is férek és a család is (3 gyerek). 2 hette lett, (fizethetem) Skoda Kodiaq amiben mar majden annyi hely van elol es hatul is mind a 605ben.  Kényszer az nagy ur, sajna. meg egyszer.

2éve majdnem az osszes automarkat kiprobaltam.A hely kinalat az messze nincs a 605hoz

 

RAIDER amelyik autoban van loero az esszik is. 5 es 4 literes fogyastas az csak mese. varosban, rovid uton fogyast minden auto, ha csak nem nyomod az autot. Hátszél, 90 temponat, autopalya esetleg 1000 km után. de semmi fék és gázfrocs esetleg

 

P605 az marad, sajna én most nem tudom elvezni a vezeteset vele, de remélem pár éven belul megint mehessek.

 

raider Creative Commons License 2021.08.18 0 0 23892

Én (605 addict-ként) nem tudok senkit elítélni, ha pl. egy 605 helyett vett egy új(szerű) 307-et vagy bármi más kisautót, van is ilyen jó ismerősöm, nekik egyszerűen szenvedés volt a kisgyerekekkel az, hogy nem volt igazán megbízható a 605 (jó, egy TCT-t vettek, mert vmi ismerős megszakértette nekik, hogy az milyen jó modell).

Másik, hogy nagyon nehéz mostanában normális szerelőt (ad absurdum lakatost, fényezőt) találni, aki hajlandó és képes jó minőséget produkálni. Nehéz alkatrészt találni, pl. a gyári elektronikus lengéscsillapítók beszerzésére nincs esély (és talán jobb is, mert nekem a vége felé nagyon sok hibás jutott, gondolom túltárolt készletek voltak, amikben elöregedtek a tömítések). Én pl. eljutottam oda, hogy lehetőség szerint már a nagyobb munkákat is magam végzem el. Többünknél azt gondolom - szerencsére - hogy a pénz nem komoly akadály, és mégis nagyon nehéz ügy az autó üzemeltetése sok esetben.

 

Az autóval kapcsolatban, hogy még mindig nagy élvezet vezetni napi szinten is egy 605-öst, az új autók jók és szépek is sokszor, de teljesen sterilek, és nagyon ridegek. Más kérdés persze a fenntartási költség, és mondjuk a fogyasztás is. Én mondjuk már eljutottam arra a szintre, hogy egyszerűen csak élvezem, ahogy megy, és nem igazán érdekel sem a fogyasztása, sem az, hogy milyen gyorsan tud menni (mert azt már tudom :) ).  Az is biztos, hogy akit egyszer elkap az érzés, hogy nagyobb autója van (gondolom más kategóriákra, pl. SUV-okra is igaz ez), azt nagyon nehéz belevarázsolni egy olcsó kompaktba.

 

Előzmény: capa (23890)
capa Creative Commons License 2021.08.18 0 0 23891

"Veterános" témába vágó cikk a speedzone.hu-ról: https://speedzone.hu/egy-gyava-veteranos-intelmei/

Előzmény: capa (23890)
capa Creative Commons License 2021.08.18 0 0 23890

A mi 605-ösünkre több millió Ft-ot mondtak karosszéria lakatolás szempontjából (a tornyok is rosszak voltak, meg az egész alja, nemcsak a küszöbök), már ahol egyáltalán elvállalták volna (igaz, a raider féle kapcsolatot nem próbáltam komolyabban, ott meg soknak tűnt a kb. 2 éves várakozási idő, ami persze már rég letelt volna azóta). Annó kiegyeztem volna félmilliós javítással.

Nem tudom, Ti hogyan használjátok a 605-öseiteket, de mi abszolút daily driverként mentünk vele, és az utód kappát is így használjuk. Viszont ilyen esetben olyan "apróságok", mint hogy nem megy a fűtés/hűtés vagy az el. ablak, erősen befolyásolják a használhatóságot, és engem nagyon zavar a rohadás is biztonsági szempontból. S még ha van is alkatrész, a szervizelések miatti állásidő jelentős lehet (ebbe idén a kappával is belefutottunk). Így nem túl praktikus. Szerencsére mindig volt kölcsönbe autó, ha kellett, meg hát nem a világ végén lakunk, a gyaloglás sem derogáló. Most pedig megint szert tettünk egy 2./1. autóra is (Citroën C5 Tourer 2.2 HDI 200), így a kappa capriccioso-ságát ki lehet "védeni".  Ami még gond, hogy van egy teljesítmény és nagyság szint, ami alá még a "boltba járós" autóval sem igazán szeretnék menni. Mert nyilván lehetne venni kisebbet, megbízhatóbbat, könnyebben fenntarthatóbbat, de nehezen szoknám meg, hogy nincs szolid "ülésbe préselés" és bőséges hely. 

 

raider Creative Commons License 2021.08.17 0 0 23889

Hát, ha lesz szélvédőkeret (perem), akkor majd írj ide is, mert nekem is kellene, hátra is. Egyszer egy BMW arcoskodott az M5-ösön (vagy én arcoskodtam vele), és azért kelllett feladni a csatát, mert elszállt ez a műanyag peremezés, és eléggé csatttogni kezdett, ezekután leoperáltam, de azért eléggé hiányzik.

Előzmény: BruMi16 (23887)
nebancsa_605_sri Creative Commons License 2021.08.17 0 0 23888

2002 óta van 605-öm, ami most van sv24 az 2013-óta. Olcsón vettem, ha euróba számoljuk kb. 700, viszont a bontásból lett megmentve sok munka volt vele. Már jó ideje nincs napi használatban, évi talán 3-4ekm rakok bele. Kasznija rendben van, egy két helyen pereg a lakk, de annyira nem zavar még, hogy ezért fényezve legyen, és két ajtó alsó élén vannak hólyagocskák. Motorból már jó ideje csöpög az olaj, szelepfedélre tippelek, de nem lehet rálátni. Próbáltam orvosolni sikertelenül, így viszont biztosított a folyamatos alvázvédelem :)

A folyamatos béremelkedések miatt elértük azt a nyugati szintet, hogy az emberi munka annyiba kerül, hogy egy egyszerű küszöb csere gazdasági totálkárra vágja az autót. Körül nézünk, már mindennel ez van.

Időnként elgondolkodok ha meg semmisülne a 605 milyen autóm lenne. Lehet a racionális érvek szerint vennék egy új alsokategóriásat akár részletre is, és mint használati tárgyra úgy tekintenék az autóra.

Előzmény: Peugeot605SV3.0automat. (23874)
BruMi16 Creative Commons License 2021.08.16 0 0 23887

Így van, hihetetlen, hogy egy nyomorult szélvédőkeretet sem lehet hozzá kapni... A javítóív és a küszöb ugye pedig már régi probléma.

Pilkingtonnál is (állítólag) én vettem meg az utolsó elérhető esőszenzoros szélvédőt, azt is lengyel raktárból hozták ide.

A keretet nem tudták sajnos pótolni így megvárom mit ajánl majd rá a Peugeot Classics, remélem ennél a típusnál is betartják, h a 30 éves modellekhez újra forgalmaznak alkatrészt.

Előzmény: raider (23882)
BruMi16 Creative Commons License 2021.08.16 0 0 23886

Nekem is rohad egy Mi16 az udvarban sajnos (nincs neki máshol hely), de a növekvő értéke miatt nem válok meg tőle egyenlőre. Főleg, mert ez még a 158 lovas, azt nem gyártották valami sokáig (talán 2 évig max, aztán jött az újabb euro norma). Az a kocsi speciel hiányzik a napjaimból, zseniális autó úgy ahogy van (csak kicsit kicsi a beltér).

De egyébként én is kb 10 éve 200ezer forintért vettem, mert akkor ez volt a legolcsóbb erős benzines amiben volt legalább elektromos ablak:)

Előzmény: capa (23878)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!