Amennyiben a terméke az előírt garancia időtartamon belül meghibásodik és azt cégünkhöz szükséges visszaküldenie, úgy a termék cégünkhöz történő visszaszállításához az esetek döntő többségében futárszolgálati elszállítást biztosítunk.
A visszaküldési szelvénnyel, melyet ügyfélszolgálatunkon igényelhet vagy a honlapunkon található Pix és Én személyes felületén keresztül tölthet le, ezesetben egy UPS visszaküldési etikettet is csatolunk, amellyel a visszaszállításért Önnek semmit sem kell fizetnie.
Amennyiben Ön küldi vissza a terméket, kérem válassza a Magyar Posta csomagszolgáltatását.
Örömmel segítségére sietek a továbbiak intézéséhez, ehhez kérem rendelési száma megadásával keressen a velemeny_hu@pixmania.com email címen.
Sajnálom, hogy a gazdaságos kiszállítással kapcsolatosan problémája akadt.
Mivel ezen csomagok nem nyomon követhetően, így abban az esetben ha nem történik kézbesítés a megadott határidőn belül, vásárlónknak szükséges nyilatkoznia arról, hogy nem kapta meg a csomagot, lévén hogy semmilyen informatikai rendszerben nincs lehetőségünk a csomag útját végigkísérni.
Bízom benne, hogy ügyfélszolgálatos kollégáim azóta már segítségére siettek, mindazonáltal, ha bármiben segítségére lehetek, kérem keressen a velemeny_hu@pixmania.com email címen.
A Speedo Aquabeat lejátszó 30.000 HUF-ba került, most egy évvel később 25.000 HUF-ot fizeseek a UPS futárra, hogy visszaküldjem garanciáztatni. WTF?
Tisztelt Pixmania.hu, mi történik ha én kifizetem a szállítási díjat (amit Önök szerint megtérítenek) majd később közlik hogy nem garanciális az eszköz (jó szokás szerint) akkor az eszköz is ugrott és a szállítási díjam is?
A rendelésem nem jött meg... most küldtem el a dolgokat amiket kértek a kivizsgáláshoz... hát kiváncsi leszek. Pedig bíztam, hogy működni fog ez a dolog... De komolyan semmi logisztika nincs meg ilyesmi? Vagy magyarországon nincs semmilyen könyvelése ennek, hogy na megérkezett a termék, mostmár mehet a címzetthez??? Hogy van ez?
Tényleg az ember bízik egy cégbe, hogy megkapja amiért pénzt fizet... és ez van... Nem fogok fikázni senkit, meg semmit... de ez nem emberi, hogy így kell kuncsorogni azért amit megrendeltem.
2011.12.12 -én reneltünk egy terméket, 10-napos szállítással. Az a mai napig nem érkezett meg. A lekezelő stílusú ügyfélszolgálaos szerint nekünk kell bizonyítanunk, hogy nem érkezett meg a termék, adatlapot kitölteni, személyigazolványt szkennelni.. Ezt meg is tettük. Most 10 munkanapot ígérnek a "kivizsgálásra".
A mai világban azthiszem ez tarthatatlan, és a legkevésbé sem ügyfélközpontú gondolkozás.
Arról nem is beszélve, hogy karácsony csak egyszer van egy évben.
Jól gondolja meg, aki a Pixmániától szeretne rendelni.
Köszönöm hozzászólást cégünkről és egyúttal köszönöm rendelését honlapunkon.
Amennyiben a tegnapi napon került rendelése átadásra a szállítóvállalatnak, akkor a gazdaságos kiszállítási formában 10 munkanapon belül számíthat a csomag kézhezvételére.
Amennyiben a fenti időpontban a csomagja még továbbra sem került kiszállításra, úgy a 14-ik napon kivizsgálást nyitunk a szállítóval a csomag hollétével kapcsolatosan. Mivel a csomaghoz nyomonkövetés nincs, így a csomagot abban az esetben tudjuk elveszettnek nyilvánítani, amennyiben Ön erről nyilatkozik a megadott időpontot követően.
Mindazonáltal megjegyezném, hogy ezen csomagok 95%-a a megadott határidőn belül megérkezik, ne felejtsük el szem előtt tartani, hogy a ritka kivételtől eltekintve, kizárólag azok a vásárlók írnak a fórumon, akik nem kapták meg a csomagjukat :)))
Sajnálattal értesültem, hogy megrendelt csomagja nem érkezett meg Önhöz.
Tájékoztatom, hogy a gazdaságos kiszállítási forma nem nyomonkövethető, a szolgálatást a DHL Global Mail szervíz nyújtja, aki a DHL egyik mellékága, tehát a DHL valóban nem tud Önnek érdemi tájékoztatást adni a csomaggal kapcsolatosan.
A DHL Global Mail csomagok kiszállítását Magyarország területén a Magyar Posta végzi.
A szállítói kivizsgálás lezártát követően Önnek küldött rendszer email hibás volt, tartalmában és tárgyában is.
Sajnos a megrendelt SAMSUNG - ST30 - lila + tok termék újraküldése nem volt lehetséges, mivel a termékből rendelkezésre álló készletünk kifutott.
Rendszerünk szerint a rendelése már visszatérítési státuszban van, a visszatérítés elindításáról hamarosan emailben tájékoztatjuk.
Kérem keressen bizalommal amennyiben további kérdései lennének.
Olvasgatom itt a kommenteket, és kezdek nagyon megijedni, hogy én is úgy járok, mint itt pár fórumozó... bár még csak ma lett kiszállításra téve a rendelésem, de azért a hozzászólások megijesztettek. Kár, hogy nem olvastam hamarabb utána (ez már az én hibám, és vállalom ha baj lesz). Én is a global mail-es dolgot választottam kiszállítás módjának... hát reménykedek. Tudom, hogy ez nem szól építően a fórum témájához, de azért muszáj volt hozzászólnom... igyekszem türelmes lenni, de nincs kedvem a húzavonához... szóval Hajrá Pixmania ne verjetek át!
Sztori: 11.13-án rendeltem egy fényképezőt,persze utánvéttel nem lehet fizetni így ott landolt 19 ezer ft-om. A max.10 munkanapos szállítás alatt kiderült,hogy nem futár hozza hanem a posta és nem nyomonkövethető.Persze nem érkezett meg. Email a velemeny_hu@pixmania.com-ra ahonnan nem válaszolt senki,majd az üfszolgálatra ahonnan egy sablon email jött,hogy várjak még 3 napot. Persze ekkor sem jött meg a csomag.Telefon az üfszolira ott mondták küldjek nyilatkozatot arról hogy nem érkezett meg a csomag ill. a szemigem másolatát.Elküldtem.Sablon email vissza:a szállító (DHL) 10 munkanapot vállal a kivizsgálásra.Várok.2 nap múlva sablon email,miszerint a DHL megerősítette hogy a csomagomat az adott időpontban kiszállították: .........na és itt nem volt semmi dátum.Persze így mivel kiszállították a csomagot az általam megadott címre (???????? biztos szellemek vették át)nem tudnak segíteni sajnálják a kellemetlenséget. Furcsa,mikor a dhl-t hívtam a csomag miatt hogy mégis mi van vele,mondták nem ők foglalkoznak vele hanem a posta. Az email szerint pedig a dhl erősítette meg a kiszállítást.(????)Lényeg: sablon emailek ami összegezve: se dátum,se az hogy ki vette át,hol,mikor,miért,sajnáljuk.Hát én is,ugyanis nem vagyok milliomos,nem szülöm a pénzt,marad a fogyasztóvédelem,az ügyvédem és bele férhet egy írásszakértői vélemény ha esetleg valaki oda hamisította az aláírásomat bár semilyen átvételi elismervényt nem láttam.Röviden:nonszensz,abszurd és elfogadhatatlan,hogy ha már előre ki kell fizetni a csomagot akkor ilyen slendrián módon kezeljék,ekkora értékeknél az a minimum,hogy a megrendelővel vagy vele egy címen lakóval vetetik át a csomagot aláírással és szemig számmal.Ja és a kapucsengőre nincs kiírva a nevünk és az emelet/lakásszám sem,ezért lett telefonszám megadva ha szegény futár nem talál ide fel tudjon hívni,hogy mésig hova kell jönni.SENKINEK NEM KÍVÁNOM HOGY ÍGY JÁRJON,jól gondoljátok meg a rendelést!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Köszönöm megkeresését. Mivel már privát üzenetben is megkeresett, így már válaszoltam kérdésére december 5-én.
Azért hogy más fórumlátogatók is lássák a garanciális ügyintézése ügymenetét, bemásolom Önnek küldött levelem:
Sajnálattal értesültem róla, hogy a megrendelt termékek egyike elromlott.
Rendszerünkben email címével csak egy törölt rendelést találtam, lehetséges, hogy másik email címmel adta le nálunk a rendelését?
A garanciális javítással kapcsolatosan tájékoztatom, hogy a terméket cégünkhöz szükséges visszaküldenie javításra.
A visszaszállítás költségét cégünk fizeti, a termékért futárszolgálatot küldünk, amint rendelésszáma vagy email címe rendelkezésemre áll.
A termék vásárlás utáni szervízünkbe történt regisztrációját követően a javítás 21 munkanapot vesz igénybe.
Amennyiben a termék nem javítható, úgy a javítási dosszié lezártát követően új terméket küldünk Önnek, amennyiben ezt raktárkészletünk lehetővé teszi.
Ellenkező esetben pixperselybe visszatérítjük a termék árát, melyet levásárolhat oldalunkon. Természetesen úgy is dönthet, hogy megvárja, míg készleteink utánpótlása megtörténik, így elkerülendő a pénzügyi veszteséget.
Kérem, hogy rendelési számával vagy a rendelés során megadott email címével ismételten megkeresni szíveskedjen, hogy intézkedhessek a továbbiakról.
Kb. 2 hónappal ezelőtt rendeltünk Önöktől az ismerősömmel közösen 2 db Western Digital merevlemezt.
Az egyik (az enyém) a mai napig rendben működik hál'istennek, viszont a másikkal gondok adódtak a héten, elvitte az ismerősöm egy szervizbe, és ott a vizsgáló program 1265 hibás szektort állapított meg a lemezen, ami gyakorlatilag azt jelenti, hogy a szerkezet tönkrement, köztudott, hogy a vincseszterek ilyen jellegű hibáját (sajnos) nem lehet javítani, a termék kuka.
Szeretném megkérdezni, hogy ilyen esetben hogyan működik Önöknél a garancia érvényesítése? Ugyanis – mivel Magyarországon vásárolt termékről van szó – gondolom a magyar törvények szerinti fogyasztóvédelmi ill. garancia érvényesítési feltételek érvényesek. Ez pedig kimondja, hogy ha garanciaidőn belül egy termék meghibásodik, és annak javítása nem lehetséges, akkor kérheti az ügyfél a termék cseréjét (ugyanolyan termékre, vagy ennek hiányában hasonló kategóriájú termékre), vagy a termék eredeti ellenértékének visszatérítését.
Ezúton érdeklődök az Önök hozzáállásától, hogy ilyen esetben a pénzvisszatérítés helyett lehetőséget nyújtanak-e arra, hogy az azonos termék cserét válassza az, akinek ilyen jellegű meghibásodás történik az adott termékkel? (Előző esetben ugyanis nem sokra mennék az akkori vételár visszafizetésével, akár utalvány formájában sem, hiszen azért a pénzért jelenleg nem tudnék venni (még a kétszereséért sem) ugyanolyan terméket.)
Mivel a terméket (magyarországi telephely híján) gondolom hogy nekünk kellene visszajuttatni az Önök franciaországi telephelyére, ezzel minden bizonnyal egy több hónapos kálváriát indítanánk el, nem beszélve arról, hogy nyilván a külföldre való csomagszállítás költsége is a vásárlót terheli.
Kérem, írjanak valami biztatót arra vonatkozóan, hogy korrekt ügyéntézésnek nézünk elébe, és hogy mégse bizonyul igaznak az Önök kétes hírneve, az ilyen esetben való hozzáállásukat illetően.
Előszőr is szép napot Neked is! Én a Pixmaniától rendeltem és nekik fizettem a szállításért. Logikusnak tűnt, hogy feléjük jelezzem a problémámat és hogy tőlük várjak segítséget. A saját tapasztalataim alapján tettem meg a kijelentésem. Számtalan alkalommal rendeltem már különböző webshoppokból és eddig mindig gond nélkül megkaptam a rendelt termékeket. Magyar Posta, DHL, DPD, Royal Sprint, stb. cégek tucatszor szállítottak nekem. Sosem volt probléma. Rendeltem a Pixmaniától, a csomag pedig nem érkezik meg. Gondoltam utánanézek, milyen tapasztalatokat osztanak meg erről a cégről, az eddigi vásárlók. Google keresőbe a Pixmania szót beírva az 5. és 7. találat alatt olvasgatva meglepően sokan panaszkodnak arra, hogy a Pixmaniától rendelt termékük nem akar megérkezni. Remélem kielégítőnek találod a válaszom! Minden jót!
eloszor azt irod hogy a dhl hozza es atadtak nekik. akkor miert a pixmaninak rovod fel? plane ugy hogy felajanlottak tobb lehetoseget is?
"Pixmaniánál ez elszomorítóan gyakori."
erre van valami forrasod vagy statisztikad? vagy mi alapjan allitod? sztem ebbe a topikba azok irnak akik valamiert elegedetlenek, de feltetelezem hogy a soxor ennyi elegedett nem ir. igy ez alapjan barmilyen tanulsagot levonni botorsag.
Úgy tűnik, hogy az én csomagom is elkallódott. 2011. 10. 20.-án adta át a Pixmania a Dhl Global Mail szállítónak, de még nem ért ide. Panasz ment, személyi másolata ment, nyilatkozat a kiszállítás kétségbe vonásáról ment. Felajánlották a pénzem visszatérítését és az újraküldést. Kérdésem a következő: ha újraküldést kérek, de a termék ára azóta emelkedett, akkor én még a régi, általam rendelt áron kapom meg? Na persze nagy az esély rá hogy az újabb csomag is eltűnne... a Pixmaniánál ez elszomorítóan gyakori.
Hozzászólását ezúton is szeretném megköszönni a Pixmania nevében.
A gazdaságos kiszállítás körülbelül 10 munkanapot vesz igénybe onnantól kezdve hogy a csomagot átadtuk a szállítóvállalatnak.
A csomag kiszállítását Magyarországon a Magyar Posta végzi, az országhatárig történő eljutását pedig a DHL Global Mail közreműködésével bonyolítjuk (ezen a szakaszon csomag továbbítás szombaton is lehetséges).
Remélem csomagja házhozszállítása mielőbb megtörténik, de amennyiben a megadott határidőn belül nem érkezne meg, kérem keressen bizalommal a velemeny_hu@pixmania.com email címen és segítségére leszek a továbbiak intézésében.
Megköszönve áruházunk iránti bizalmát, üdvözlettel:
Az sem igaz,hogy :A DHL Global Mail 10 munkanapon belül szállítja ki a megrendelt termékeket hétfőtől szombatig (kiszállítás közvetlenül a postaládába). -Szombaton nincs postás!
A postás hozza ki, érdeklődtem a DHL-nél!
A Pixmania küldeményei a német DHL-en keresztül továbbítódnak (mint német posta), amit Magyarországon a Magyar Posta fog Önnek kiszállítani.
A számlákat a Pixmania csomagok biztonsági és környezetvédelmi okokból nem tartalmazzák.
A számlák a csomagok raktárunk elhagyását követően letölthetőek és bármikor kinyomtathatóak a honlapunkon keresztül a vásárló Pix és Én személyes felületére belépve a rendelés nyomonkövetése menüpontból :)
Amennyiben aláírt és lepecsételt számlára van szüksége, kérem jelezze ügyfélszolgálatunk felé és haladéktalanul megküldjük postai úton.
Kérem forduljon hozzám bizalommal amennyiben számlára lenne szüksége vagy bármi más kérdése lenne rendelésével kapcsolatosan!
A rendelés elküldése után a beállításaimmal ellentétben nem a cég neve szerepelt vevőként, hanem az én nevem... próbáltam javítani azonnal, de a rendszer nem engedte. Annyit tudtam tenni, hogy a megjegyzés rovatba beírtam, hogy a számlát mindenképpen a cég nevére és címére állítsák ki. Telefonáltam, de pénteken nem vették fel. Hétfőn telefonáltam ismét, ekkor már azt mondták, hogy a számlát kiállították, így nem tudnak rajta módosítani. Az ügyet továbbítják a "Pénzügyi osztályra" ahonnan megjött a sablon Nem levél. Ezek után újra telefonáltam, de nem lett eredménye.
A hihetelen az az, hogy valaki el kellett, hogy olvassa a megjegyzés rovatot, ugyanis a Számlázási CÍM a Cég lett, csak az illető volt annyira figyelmetlen, hogy a számlázási NEVET az én saját nevemen hagyta. Tehát ha a Címet lehetett módosítani, akkor a Nevet miért nem?
A dologban az idegesít, hogy egy cég hogy viselkedhet úgy az ügyféllel, hogy hiba esetén azt nem javítják ki, ez legyen az én problémám, ráadásul arra hivatkoznak, hogy a számlát lehetetlen javítani. Ez (már bocsánat) hülyeség, mi is cég vagyunk és ha hibás számlát állítunk ki, akkor helyette újat csinálunk - mint minden más normális cég.
Készenlétiség:
A termékeket pénteken rendeltem meg, hétfőn amikor telefonáltam a kollegája azt mondta, hogy RÉG elfogyott az egyik. Őszintén szólva ez nem is érdekelt volna, ha nem kellett volna előre utalnom a pénzt. De ez a része a dolognak nem probléma, ugyanis azóta a pénz ezen részét visszakaptam (igaz volt némi telefonálgatás, ugyanis ezer-párszáz forinttal kevesebbet akartak visszautalni...). Ezt a részét hagyjuk.
Segítség:
Írok Önnek egy levelet ezzel kapcsolatban, hátha tud segíteni - amiben nem igazán hiszek, valszeg majd kapok megint egy elutasító levelet, hogy a számlán nem változtatunk.
Sajnálom kedves Barbara - tudom, hogy nem az Ön hibája -, de csalódtam a cégben. Azóta megnéztem egy rakás Pixmania-ról szóló fórumot így tudom, hogy másokkal is hasonló dolgok történtek... ha megnézem őket fix hogy nem rendelek Önöktől.
Mint írtam az ügyintéző azt mondta, hogy már RÉG nem kapható. Nem definiáltattam vele a RÉG fogalmát, de ez mifelénk azt jelenti, hogy nem aznap fogyott el.
Azért rossz, hogy nincs irodájuk, mert telefonban hitegetnek, hogy intézzük e-mailben, ott meg küldik a sablon elutasító leveleket.
Köszönöm, hogy megosztotta véleményét a fórumozókkal.
Sajnálattal értesültem róla, hogy a számlázással illetve magával a rendeléssel problémája adódott.
A leírtakkal kapcsolatosan általánosságban annyit tudok elmondani, hogy a számlázási címet, melyet rendelése során a vásárló rögzít sajátkezűleg, a rendelés érvényesítését megelőzően van lehetősége módosítania a Pix és Én személyes felületén keresztül vagy ügyfélszolgálatunk segítségével.
A számlák a rendelés érvényesítését követően kerülnek automatikusan kiállításra a vásárló által beírt adatok alapján, ezen a Pixmania nem változtat.
A termék készletnélküliségével kapcsolatosan tájékoztatom, hogy előfordulhat, hogy a rendelés leadása és annak érvényesítése között eltelt időben a készlet az adott termékből kifut. A rendelés érvényesítése a rendelés ellenértékének cégünkhöz történő beérkezésekor történik.
Természetesen remélem, hogy konkrét problémája megoldásában is segítségére lehetek, ehhez kérem keressen meg rendelési száma megjelölésével a velemeny_hu@pixmania.com email címen.
hat ez igy eleg karcsu, nemi konkretumot is irhatnal a vadaskodas melle.
nem lehet hogy 1 volt, es mivel te (vagy valaki mas) megvette igy mar valoban nem volt tobb?
egyebkent ha megnezed a legtobb webshopot azoknak nincs valodi irodajuk, vagy valahol a vilag vegen egy tanyara bejelentve, ettol meg mukodhet normalisan.