A csap működik, amikor a motor beindul lefelé mozdul el a csappantyú, de úgy nem volt fűtés. Lehúztam a vákumcsövet a csapról, és láss csodát - meleg lett az autóban. Most direktben megy a fűtés ha kell ha nem, tavaszig rendben lesz.
A vákumot működtető alkatrész lesz a hibás, vagy fordítva működik a kapcsoló?
Transit 2,4 2001-es -ben nincs fűtés. A ventillátor működik. A klíma kompresszorról az egyik vezeték le lett húzva mert folyamatosan csattogott a mágneskapcsolója, azaz ki be kapcsolgatott.
Mi lehet a gond?
A fűtéscsapot manuálisan át lehet váltani, hogy állandó fűtésem legyen? Akkor legalább tudnám használni.
Nagyon köszönöm a tipped, volt is nálam a srác. Korrekt, pontos, precíz volt. Ezek a kódok jöttek:
Majd kód törlés, indítási kísérlet és az első három jött újra. ~200bar helyett 0,9bar az üa. nyomás. Az adagoló környékén lesz valami, de azt javasolta, hogy mielőtt komplett adagolót cserélnénk, nem ártana körülnézni a vezérlőmodul környékén. Nem-e valami kábelszakadás vagy ilyesmi lehet. (P1664 - BEFECSKENDEZŐ SZIVATTYÚ VEZÉRLŐMODUL HIBÁS).
Ezt a vezérlőmodult merre találom? Esélyes ezt nem autószerelőként kicserélni?
Közben ha volna vállalkozó szellemű autószerelő, szívesen megfizetném :)
Üdv. Ujra vacakol a Tranyo...A probléma a kovetkezö: pöcc röff beindul,hidegen a gázadásra jol reagál,10-15 percet magasabb fordulatszámon jár helyben...de ha probálok elindulni pár méter után elkezd villogni az izzitás lámpája és leáll a motor....,hidegen fél kulcsra visszaindul,melegen viszont itéletnapig lehet hajtatni ...semmi,de ha várok 15-20 percek akkor ujbol félkulcsra indul.....valakinek ötlete hogy mi lehet a ludas??? Vagy járt-e hasonloan??
Hát, Köszi a segítséget kifúrtam, mert a mester, aki ezzel foglalkozik, ő sem tudta kinyitni, tehát a betét egy kapcsolót mozgat csak, de van egy műanyag betét" ami el van törve. Remélem csak az egész zárral kapható, a neten semmi.
Van egy 2004-es Ford Transitom (F3FA) ami járó motornál, 1-esben indulásnál minden előjel nélkül lefulladt. Azóta önindító teker, de a motor nem indul. Volt ilyen autópályás tréleres szerelő aki lehúzogatott pár csövet, nézte, hogy megy üzemanyag a motorhoz, valami spray befújásával egy pillanatra be is indult a motorja, azóta áll.
Tudnátok ajánlani valakit akinek beférne a műhelyébe és szívesen foglalkozna vele? Eddig akikkel beszéltem, látatlanban fix 500ezres adagoló elektromos rész cserét ajánlottak vagy szimplán meghaladta a szakmai tudásukat, hogy az autó nem indul (?) ... vagy nem fér be a műhelybe és még sorolhatnám.
Műszaki még fél év van rajta, de alvázszáma szépen olvasható, műszakilag is eléggé rendben van. Ráadásul a forgalmija szerint is motorkódos. Ha kell, tőlem egy motor csere is működhet vagy bármi egyéb megoldás érdekelne. Vettem egy pár éves Movano-t helyette, mert ugye dolgozni kell. Így a dolog nem sürgős, de azért nem szeretném a telephely közepén állva elrohasztani. Ha számít, helyileg Budapesten van, XV.ker.
Megtisztelő válaszotokat és segítségeteket előre is köszönöm!
Mármint az adagolón? A szíjtárcsát sehova,a négy csavart fellazítod és csak egy kicsit az adagoló tengelyét az óramutató jrásával megegyezően fordítod egy huszonkettes kulccsal.
Nekem 1 távos van 1 pót mind kettő kopott,távos meghalt 4 éve van nálam soha nem használtam egyiket sem az ajtónál, mindegyik kopott. ja elöbb kihagytam a tanksapkát is nyit.
Sikerült meggyürüzni a transitot (2.5 Td 1999)(csereltem tova bba hajtokar csapagyakat szelepszarszimmeringeket meg becsiszoltam a szelepeket is szelephezagok belőve. Gyönyörűen indul szépen jár kevésbé füstöl. Viszont azt hittem,hogy erősebb is lesz. De nemhogy,erősebb de mintha picit gyengébb lenne mint volt.
Lehetséges ,hogy össze kell kopni a gyürünek a hengerrel ?
Vagy adagolót kéne hozzá állítani picit ?(Bosch VE valami iveco adagolo elemmel)
Vagy porlasztocsucsokkal kezdeni valamit ? (pl ultrahangos mosoba berakni ?