Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Lex Icon Creative Commons License 2020.09.21 0 0 14369

1018788

327

EZW

 

2004.11, 1.6V 80kW

 

Remélem ennyi elég.

Köszönöm szépen a segítségedet.

Előzmény: joco81 (14368)
joco81 Creative Commons License 2020.09.20 0 0 14368

Sokat segítene a kocsi pontos típusa, motor típusa és a gyártás időpontja.
OPR számmal még talán vezeték rajzot is tudok adni :)

 

Előzmény: Lex Icon (14367)
Lex Icon Creative Commons License 2020.09.20 0 0 14367

Sziasztok. Szeretném a segítségeteket kérni, mert a C4 szellőzés ventilátor kapcsolója csak 4-es fokozatban működik. Találtam egy korábbi hozzászólást, amire a válaszban az volt, hogy 99%, hogy a venti. motorvezérlő elektronika tranzisztora ment ki ez a motorházba van integrálva.

A kérdésem az lenne, hogy ez pontosan a kocsi melyik részén van és hogyan lehet kiszerelni? Az elektronikát meg tudom szerelni (remélhetőleg), csak a kiszerelés folyamatát nem tudom. Köszönöm előre is a segítségeteket!

gombászok Creative Commons License 2020.09.19 0 0 14366

Ha Bag-on megfelelő, tudok. C4 ülésemet szedte rendbe.

Előzmény: 46András46 (14365)
46András46 Creative Commons License 2020.09.18 0 0 14365

Tisztelt Márkatársak!

 Tud valaki egy megbízható kárpitost aki vállal C4 Picasso vezetőülés felújítást újra szivacsozás?

 

 

lulu3333 Creative Commons License 2020.09.17 0 0 14364

Sziasztok! Nekem olyan problémám lenne hogy hogy ha nincs kánikula hanem kb 25 fok alatt akkor nem tudom a központi zárat bezárni csak kattanik de nem zár be. Ha megyek ugye be kéne kapcsolni a gyerekzárnak de azt jelzi a kijelző hogy nincs becsukva az ajtó és szintén csak kattanik de nem zár be. néha ha jó erősen becsapom akkor működik de ritkán. Kulcsal se tudom bezárni mert szintén csak kattanik és csak a sofőr felöli ajtót zárja be gondolom mert nem érzékeli hogy csukva vannak az ajtók. Az autó egy 2007-es C4-es. Mi lehet a probléma? Előre is köszönöm.

tpeter52 Creative Commons License 2020.09.17 0 0 14363

Köszönöm ez megoldodott.

Előzmény: tpeter52 (14361)
tpeter52 Creative Commons License 2020.09.17 0 0 14362

Sziasztok

 

Még egy kérdés nem tudom hogyan kell beállítani hogy indulás után bezárjanak az ajtók.

 

Üdv: Péter

tpeter52 Creative Commons License 2020.09.17 0 0 14361

Sziasztok

 

C4 ötajtós kondenzvizcső tisztitás szeretnék csinálni nem találom a kifolyó csonkot, merre keressem 

 

Üdv: Péter

FeZ_ Creative Commons License 2020.09.13 0 0 14360

Lexia. (Diagbox)

Előzmény: Istju (14359)
Istju Creative Commons License 2020.09.13 0 0 14359

Sziasztok.

2014 es c4 Grand Picasso II 2.0 bluehdi 110kw os autóm van. Kiürült a FAP tartály, hibát dobott. Fel töltöttem, a harmadik generációs powerflex adalékkal, de nem tudjuk újra engedélyezni a szivattyút. Úgy tudom diaggal meg kellene adni a feltöltött mennyiséget is, mivel nincs a tartályban szint jel adó. Milyen diagnosztikaval tudom a FAP rendszert újra engedélyezni? Esetleg valakinek van valami leírása?

krizsi_l Creative Commons License 2020.09.09 0 0 14358

Le ám :) köszi a tippet

Előzmény: Krila00 (14351)
sirbedevir Creative Commons License 2020.09.08 0 0 14357

köszi

The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2020.09.08 0 0 14356

Nem fordulat hatarozza meg, de ajanlja, hogy ha eszreveszed, akkor tartsd a fordulatszamot 2000 korul, vagy felett. Azert eszre lehet venni, foleg alacsony fordulaton. A pillanatnyi fogyasztas pedig tuti emelkedik litereket.

Ha varosban eri el a szukseg, akkor 1 sebessegi fokozattal lejjebb kapcsolok es lampanal, vagy megerkezeskor uresben pici gazzal allasban is 2000-en tartom a fordulatot, amig kisimul a motor jarasa.

Előzmény: sirbedevir (14355)
sirbedevir Creative Commons License 2020.09.07 0 0 14355

Hello!

Az 1.5 blue HDI mekkora fordulaton kezd DPF akcióba? 110 -el járok autópályán, hatosban épp 2000ret forog, de még nem vettem észre hogy DPF tisztításba kezdett volna...

The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2020.09.07 0 0 14354

Most cseréltettem a BSM-et... Nem ezért, de fájt...

Előzmény: FeZ_ (14353)
FeZ_ Creative Commons License 2020.09.07 0 0 14353

Sok minden. C4-ről lévén szó, első körben a BSM hiba vagy a BSM-nél csatlakozó hiba jut eszembe. 

Előzmény: Karcsi 14 (14352)
Karcsi 14 Creative Commons License 2020.09.07 0 0 14352

Üdv segitség kellene C4 nem indul üzemanyag szivattyu nem kap áramot külőn megtátlálva mükődik de akkor se indul .Mi lehet a gond.

Krila00 Creative Commons License 2020.09.04 0 0 14351

Akkor ez letudva. :)

Előzmény: krizsi_l (14344)
tux Creative Commons License 2020.08.31 0 0 14350

Köszönöm, akkor intézem a cserét, majd ideírom az eredményt is.

Előzmény: The Dark Side of the Moon (14349)
The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2020.08.31 0 0 14349

Akkor szinte biztosan az a baj, amit írtam.

Előzmény: tux (14348)
tux Creative Commons License 2020.08.31 0 0 14348

Rosszúl írtam, a vezető oldali a rossz, azt nem lehet máshonnan vezérelni.

Gondolom attól még amit írtál az áll, igaz?

 

Előzmény: The Dark Side of the Moon (14347)
The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2020.08.31 0 0 14347

Kipróbáltad már mindenhonnan vezérelni?

Értem ez alatt a vezető oldalról és a jobb oldalon az ajtóról?

 

Ha a vezető oldalról nem tudod vezérelni, de az anyósülés oldalról megy, akkor egyértelmű a hiba, nem kell szerelő, házilag javítható.

Típushiba a vezérlőpanelnek, hogy hajlamos beázásra (akár egy esőben nyitva hagyott ablak miatt), de egyébként is hajlamosak a kontaktok oxidálódni.

Ezt lehet tisztítani és így javítani, de kicsit macerás, mert könnyű letörni szétszedéskor a füleket.

Készen lehet kapni akár az Aliexpress-en, vagy Ebay-en komplett vezérlőt. Nem is drágán. Egy csavart kell kicsavarni, csatikat átdugni és jó lesz.

 

Ha automata tükör behajtós, akkor ilyen kell:

https://www.aliexpress.com/item/4001196939073.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.2b81619eOjEzF5&algo_pvid=4cb6bbd9-d989-4b3d-98dc-65b1bd7b8499&algo_expid=4cb6bbd9-d989-4b3d-98dc-65b1bd7b8499-1&btsid=0bb0623315988728450193273e8a1b&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_

 

Ha nem automata, akkor mindegy, a fenti is jó, de konkrétan ez való bele:

https://www.aliexpress.com/item/4001291313621.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.2b81619eOjEzF5&algo_pvid=4cb6bbd9-d989-4b3d-98dc-65b1bd7b8499&algo_expid=4cb6bbd9-d989-4b3d-98dc-65b1bd7b8499-10&btsid=0bb0623315988728450193273e8a1b&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_

 

Nagyjából 10-15 USD (3000-4500,- Ft) az egész.

 

A tartókeret törése is sanszos lehet, de mindenképpen csúnyán megkophatott a használat éveiben. Érdemes egyszerre rendelni. Vagy akár kompletten is van együtt a kettő. Még színválaszték is van, ha "unalmas" a fekete! :-)

Keresgéljél, én csak véletlenszerűen linkeltem a találatokból, talán nem is a legolcsóbb beszerzési forrásokat.

Kereső kulcsszavak:

"citroen c4 window control switch"

Előzmény: tux (14345)
tux Creative Commons License 2020.08.31 0 0 14346

Akarom mondani bal első, a jobb első mindig működik.

Előzmény: tux (14345)
tux Creative Commons License 2020.08.31 0 0 14345

Sziasztok, tudtok lehetőleg Újpest környékén olyan szervízt, akik meg tudnák javítani a néha nem működő jobb első ablakhuzagatómat? Mostanában már nem merem használni, mert ha lent marad, hosszabb távon kényelmetlen úgy autózni és parkolni sem biztonságos. Szóval néha működik, néha nem és ez bosszantó. Valószínűleg nem kapcsoló, hanem valami vezérlő hiba.

Kérlek segítsetek, ha van ilyen tapasztalatotok, vagy tippetek.

Köszönöm.

 

krizsi_l Creative Commons License 2020.08.26 0 0 14344

Bejött :)

Kiszerelve a kapcsolót látszott, hogy kívülre is került rá mémi olaj. A kapcsoló könnyen szétszedhető, belül olaj ugyan nem látszott, de némi szennyeződés az érintkezőkön igen. Benzinnel megtisztítva,  visszaépítve a tempomat üzembiztosan működik.

A gyanúm megvolt rá, hogy ez lesz a megoldás mert írásodat olvasva megpróbálkoztam azzal, hogy megrugdaltam a kuplugot néhányszor és erre többször is működésbe lépett.

Előzmény: Krila00 (14341)
Barracuda- Creative Commons License 2020.08.18 0 0 14343

Sziasztok!

1,6hdi 2008as motor. indításnál és leállításnál zizegő hang van 5 msp -ig kb,mintha a kipufogó kifújna ahhoz hasonló,de nem az ! Amikor piroslámpához begurulok üresbe és alapon megy a motor akkor is !

Vákumpumpa ,üzemanyag szűrő körül jön a hang ,de nem lehet behatárolni pontosan. mi lehet ez?- Még ha a turbó vákumdobozáról lehúzzuk a csövet ,akkor is előjön egyfolytában adja olyankor, tehát ha a turbó nem tölt rá maxra(változógeometriás). A lehúzott cső végét hiába fogom be ,marad a hang. Kipufogógáz visszavezető csőnél jöhet ki,repedés ,,ha nyit az EGR akkor lehet ez?vagy a turbó vezérlő mágnesszelep zörögne,az is ott hátúl van ezeknél,jól eldugva.

Meghülyit hogy mi lehet ez, valaki esetleg tapasztalatból nem tudja?

Köszi!

krizsi_l Creative Commons License 2020.08.09 0 0 14342

Köszi. Esélyes, az új féklámpa kapcsolóval is hol van, hol nincs, túlnyomórészt nincs.

Előzmény: Krila00 (14341)
Krila00 Creative Commons License 2020.08.01 0 0 14341

A kuplung kapcsolóját is nézd meg. Pugban volt vele gondom. A jelenség ua. Váltás után nem old ki. Úgy érzékeli, hogy kinyomva a kuplunk.

Előzmény: krizsi_l (14264)
francecoupe Creative Commons License 2020.07.28 0 0 14340

Nagyon kicsi az esélye, hogy a benzin miatt lenne.

Előzmény: Mr Reacher (14338)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!