Idén is megrendezésre kerül a Japtimers közösség nagy sikerű Tavaszi Találkozója. Egy tökéletes lehetőség a főként veterán korú japán járművek tulajdonosainak, hogy a mai "online" világban személyesen is megcsodálhassák egymás járművét, megnézzék az apró részleteket, megszagolhassák az adott évtizedek jellegezetes illatait, hallgassák a különféle motorok muzsikáját vagy éppen érezzék a különféle járművek időutazásokat idéző rezdüléseit. A barátias elhivatott légkör természetesen lehetőséget ad akár mélyre nyúló szakmai vagy éppen könnyed humoros eszmecserékre is.
Amennyiben jelen közösség értékes találkozóinak, eseményeinek időpontjával nem ütközik, sok szeretettel várjuk minden kedves "veterán" - Japtimer, illetve klasszikus - JapClassic járművet és tulajdonosát!
Lenne egy Honda Dominátorom Nx650. Szelep hézagot kellene állítanom rajta. Valaki meg tudná mondani hogy a szívó és a kipufogó szelepnek mekkora hézagnak kell lennie? Válaszokat előre is köszönöm. Üdv.
Amennyiben nem csak a saját márkátokkal, de az egyéb japán gyártók klasszikus járműveivel is szimpatizáltok, engedjétek meg, hogy figyelmetekbe ajánljak egy eseményt, ahol jó eséllyel mindegyik képviselteti majd magát. Megcsodálhatjuk egymás gyöngyszemét, meglepően konstatálhatjuk a többi gyártó műszaki megoldását, különleges kényelmi extráját, hogy egy kicsit nosztalgiázhassunk és időutazhassunk közösen, a hazai megmaradt japán járművek segítségével. Hasonszőrű "megszállottakkal" egy családias hangulatban és csodás környezetben eltöltött nap, ahol a különleges "veterán" gépek mellett van helye a gyermekeknek, feleségeknek és barátoknak is egyaránt.
Időpont: Május 19, Szombat
Gyülekező: 8:45 és 9:30 közt a Törökbálinti Auchan áruház totemoszlopa alatt, ahonnan együtt konvojozunk át a találkozó helyszínére. (Peremvárosi Horgásztó és Pihenőpark)
Amennyiben jelen közösség értékes találkozóinak, eseményeinek időpontjával nem ütközik, sok szeretettel várjuk minden kedves "veterán" - Japtimer, illetve klasszikus - JapClassic járművet és tulajdonosát!
Az lenne a kérdésem, hogy valaki ismeri-e Balatonbogláron a Full-gas kereskedést. Láttam náluk egy használt motort, azt mondják magukról, hogy minden gép bevizsgált, és szeretném tudni, hogy megbízhatóak-e. Van esetleg velük valakinek tapasztalata?
Ma már megnéztem egy motort, ami nagy valószínűséggel sérült lehetett, mert a kormányt picit elengedve egyből jobbra húzott, aztán elkezdett egyre nagyobb amplitúdóval szitálni az eleje. Lehet, hogy csak a gumival van baj, de kicsi a valószínűsége.
Boglárra viszont nem szeretnék potyára elautózni, szóva érdekelne, hogy mennyire lehet megbízni bennük. Ha azt mondják, hogy rendben van a gép egyenesfutása, akkor tényleg úgy van-e.
vettem egy 950-es hondát, de még mindig csak 1600 km van benne, ma értem el a bejáratás végét, az 1600. km-t evvel a motorral, meg is húztam nyélen a gázt, jót suhantam ma vele az északi parton, szép napsütésben ma valahogy nem volt kedvem cabriozni... alacsony fordulaton is nagyon rugalmas a Yamaha nyomatékban, egy darabig biztos megtartom, de valahogy magas fordulaton jobban szeretem a versenymotorom
most tavasszal vettem mellé 600 ezerért egy 5 lóerős Honda robogót is, amin félterep gumik vannak és a katagóriájában kiemelkedő az ereje, hogy majd avval megyek át a szomszéd utcába a másik házunkhoz, a Honda még mindig bejáratós, 200 km van benne, de már megjártam vele itt az északi parton 3 krossz pályát, épp ma a harmadikat, már pár csavar kihullott ma belőle az ugratgatásoktól, hiába, nem kímélem, nem erre tervezték, mire vége lesz a bejáratásának, széthullik, de majd veszek másikat, inkább majd egy krosszmotort helyette, az jobb választás lett volna ide a környékre, már látom, de evvel még elbaromkodok egy darabig
Sziasztok. Egy kérdés!! Tavaly összetörtem a CBR 600 RR-emet . amit akkor a renörség ki is vont ideiglenesen a forgalomból.. természetesen a motor totál-kár és a javítása majdnem,hogy lehetetlen.. Motoromon jelenleg is hitel van .. amit most kitudnék egy összegben fizetni .. DE az okmányiroda baszakodik mert h forgalomba kell helyeznem elöbb a motort és csak akkor kapom meg a papírokat. Sokkot kaptam össze vissza dumálnak szerintem fogalmuk sincs,h most mi is van meg hogyan!!!! Tippek ötletek esetleg? Gondolom van köztetek olyan aki jár vagy járt már ilyen cipöben!! (sajnos gondolom lesz még rajtam kívül más is aki így fog járni :( )
Egy viszonylag ritka, régebbi (1982-es) Hondával (FT500) kapcsolatban szeretnék segítséget kérni. A motor tipushibája, hogy az önindító erőátviteli rendszerének elégtelen az olajozása, ezért bizonyos alkatrészei hajlamosak megragadni, ami "kedvezőbb" esetben csak a motor beindíthatatlanságát okozza (berugókar nélküli egyhengeres a gyöngyöm) rosszabb esetben az erőátviteli rendszer roncsolódásához vezethet. Fórumokon böngészve találtam leírást, amely szerint a hiba az alkatrészek 1-2 évenkénti szétszedésével, tisztításával és kenésével teljesen kiküszöbölhető/megelőzhető. A tisztítási/szerelési folyamatról részletes leírást is találtam, egyedül mégsem érzem magam alkalmasnak a feladat elvégzésére.
Olyan hozzáértő szakit keresnék, aki nemcsak, hogy elvégzi ezt a munkát, de jelen is lehetnék a munka közben, hogy megtanulhassam a mikéntjét. Természetesen üzleti alapon gondoltam a dolgot. Tudtok esetleg valakit ajánlani elsősorban Budapest és környékén? Előre is köszönöm.