Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gyuri1976 Creative Commons License 2022.07.27 0 0 58409

Szia! Esetleg tudnàd kűldeni ennek az utàngyàrtott csőnek a cikkszàmàt ,ami két részből àll. A jobb első keréknél ,a stabilizàtor munkahengeren a felső bekötésű cső szàllt el. Köszönöm a segítséget!

discov8 Creative Commons License 2022.07.26 0 0 58408

A válasz egyszerű : sehogy. Persze ha a kasztnit leveszed ... Ki kell tépni, és az új csövet két darabból kell pótolni. Már az utángyártott cső is ilyen.

Előzmény: Gyuri1976 (58407)
Gyuri1976 Creative Commons License 2022.07.26 0 0 58407

Sziasztok! Tudna e vki segíteni? Discovery 2-n az ACE egyik hidraulika csöve szétment ,hogyan lehet az alvàzon levő szelepblokkból a csövet kihúzni,hogy ne törjek el vmit! 

tomoro0001 Creative Commons License 2022.07.14 0 0 58406

Köszönöm, csatlakoztam :)

Előzmény: korzo (58405)
korzo Creative Commons License 2022.07.14 0 0 58405
Előzmény: tomoro0001 (58404)
tomoro0001 Creative Commons License 2022.07.13 0 0 58404

Nagyon köszönom a segítségedet! Nagyon durva, hogy egy darab cső miatt le kell venni a váltót vagy a bódét, és nyilván óriási összegért....Jár az agyam, hogy a helyén hogyan tudnám megcsinálni.....

Előzmény: korzo (58403)
korzo Creative Commons License 2022.07.13 0 0 58403

https://www.advancedfactors.co.uk/exhaust-manifold--cross-over-pipe-1609-c.asp

 

(Rémlik, hogy valaki már esküdözött, hogy inkább legyártatja savállóból, de nem tudom mi lett a vége)

De egy telefont megérhet a pesti landycar.hu is ;)

Előzmény: tomoro0001 (58402)
tomoro0001 Creative Commons License 2022.07.13 0 0 58402

Azt még meg tudnád mondani, hogy pontosan mi ennek a csőnek a neve? 

 

Előzmény: korzo (58400)
korzo Creative Commons License 2022.07.13 0 0 58401
Előzmény: tomoro0001 (58399)
korzo Creative Commons License 2022.07.13 0 0 58400

Kell hozzá egy csápos. Ahhoz képest nem, hogy mennyire bonyolult és "sűrű" az autó, de jó tudni, hogy mi hogy nyílik. Ha jó emlékszem, akkor egy bódé le-fel egy műszak volt egy gyakorlott műhelyben, amikor beszélgettünk róla.

Előzmény: tomoro0001 (58399)
tomoro0001 Creative Commons License 2022.07.13 0 0 58399

Köszi, a Bódét nagyon nagymunka levenni?

Előzmény: korzo (58398)
korzo Creative Commons License 2022.07.13 0 0 58398

Hajjaj, az a jó kis hegeszthetetlen titán cső...
Amennyire tudom, bódé le. Vagy váltó le, de akkor a váltó fölött levő rögzítőcsavarjaival vért izzadsz ki is, meg be is, de nem hagyhatod ki, mert akkor megint el fog törni.
Bár lehet elég csak megemelni a bódét... nem tudom, nem csináltam, nem láttam, csak hallomásaim vannak.
Amúgy ezzel van dolgod (A Discover3/4 és a RRSport a ruha alatt kvázi ugyanaz):

https://youtu.be/I6LAxennmfI

Előzmény: tomoro0001 (58397)
tomoro0001 Creative Commons License 2022.07.13 0 0 58397

Sziasztok! Tegnap elött került a családba egy 2,7-es Land Rover Range Rover sport, ki fuj a kipufogó vagy is az a cső ami megy a turbóhoz....(fotóztam) Tudna valaki segíteni, hogy hogyan lehet a legkönnyebben levenni ezt a csővet? aknám van csápos emelőm nincs, nem szeretném a fülkét le emelni....Valaki szedte már ki ezt a csővet? Elöre is köszönöm a választ!

 

pinguru Creative Commons License 2022.07.12 0 0 58396

Sziasztok

 

 

Van valakinek eladó vagy kölcsön lökhárítója TD5 defenderre? Sehogy sem akar sikerülni a vizsga, bármilyen szelíd lököst faragok a gép alá, a vizsgáztató az eredetit fogadja csak el.

Pablohunter Creative Commons License 2022.07.10 0 0 58395

sziasztok!

 

Én pedig Discovery 4-et keresek reális áron. Csak 2014-2016 közötti érdekel..Lehetőleg az erősebb motorral...

élijen Creative Commons License 2022.07.09 0 0 58394

Egy ismerős srác keres normális állapotú Td5-öt, ha valaki tud ilyesmit, írjon.  Köszi!

KezdőDisco Creative Commons License 2022.07.05 0 0 58393

Meg is oldódott :)

Előzmény: KezdőDisco (58392)
KezdőDisco Creative Commons License 2022.07.05 0 0 58392

Sziasztok! Keresek! Ha esetleg valakinek van elfekvőben otthon egy Td5 Defenderbe való kilóméter órája.... Vevő lennék rá. Köszönöm!

Pablohunter Creative Commons License 2022.07.03 0 0 58391

Grand csirkéből melyik kasztnival nézed?MErt ugye 2 verzióban is van 2,7 szerintem..

 

Írták az emelést itt korábban ,az szerintem a cherokke -ra sokkal jellemzőbb probléma...NEkem volt olyanból 3,7 v6 és nagyon szerettem de sajnos nem tudtam tovább emelni és így nem volt a legjobb. De az összkerék rendszere jó volt(központi difis verzió volt 2004 ből).

A quadtratrack nem rossz rendszer,kortól függően.

Volt wrangler rubiconom is,az is jó autó nagyon(2,0 turbo volt)  ...Nem használtuk ki,mindenesnek kicsi volt így eladtam 1 évesen..:D...

 

ÉS mivel a feleségem szerint a szomszédok már biztosan azt hiszik hogy autóval is kereskedünk(sokat váltogattam az elmúl 3 évben),két autó helyett nézegetek Disco 4 et ill TLC 150-et...Az egyiket el is adtam a héten,és másikra is van talán vevő.Erre ma nézem a netet és eltűnt a kinézett Disco 4....F.szom ki van!!!!!!!!!!!

Előzmény: Csacsiterelő (58377)
zsolti4141 Creative Commons License 2022.07.02 0 0 58390

Sziasztok, disco sport tulajok velemenyere lennek kivancsi. 3gt bmwemet szeretnem lecserelni egy disco sportra. 2016-2018as evjaratokat nezem max 120k kmig. Megbizhatosag, fentartasi koltsegek, vezethetoseg barmilyen info jol jon. Koszi a segitseget:)

korzo Creative Commons License 2022.06.30 0 0 58389

Azt meg nem mondom, mert a Disco2 alapvetően tekercsrugós, talán mintha hátul lett volna benne valami kisegítő/szintező(?) légrugó, de ezzel tényleg nem vagyok képben.
A Disco3-ból tulajdonképpen mind légrugós, bár létezett belőle gyári tekercsrugós is elhanyagagolható mennyiségben. Mifelénk talán csak a fullfapad kivitelben (Dél-Afrikában akár a HSE is) lehetett olyan, meg a "teherautó" változatokban. Szóval szinte kizárt, hogy olyan jöjjön veled szembe. Esetleg olyan, amivel nem boldogultak és átalakították (van hozzá átépítő készlet az angoloknál)

Előzmény: Csacsiterelő (58388)
Csacsiterelő Creative Commons License 2022.06.30 0 0 58388

Discovery 2 letezett gyarilag legrugo nelkul? 

Ha nem akkor milyen lehetosegek vannak hagyomanyos sprialrugossa alakitani?

korzo Creative Commons License 2022.06.28 0 0 58387

Műszaki szempontból a Defi110 TD5 kb ugyanaz, mint a Disco2 TD5, csak a Dizsin nagyságrendileg komfortosabb a bódé.
Amennyire tudom, a D1-ben a csomagtér padlólemez környéke fogy el a leghamarabb, a D2-ben meg a hátsó váznyúlvány. A D2-nek már vékonyabb anyagból van az alváza, azt viszont nem tudom, hogy a Definél is meglépték-e ezt.
De hátha jön valaki, aki képben van ezekkel.

Előzmény: Csacsiterelő (58386)
Csacsiterelő Creative Commons License 2022.06.28 0 0 58386

A fenebe ezekkel a rozsdasodasokkal. A leginkabb ezt kerulnem. 

Mik a gyenge pontok az 1es 2es Discon ahol leginkabb rozsdasodik? 

 

Egy idoben hasznaltam egy 110es Defendert, el lehetett vele gurulni. De ez tan mar az erosebbik dizel volt, a TD5. 

Aztan egy szivo dizel Puch lett helyette, nah ha valami akkoz az lomha volt, de nagyon! 

Előzmény: korzo (58385)
korzo Creative Commons License 2022.06.28 0 0 58385

Megint kihagytam egy szót... :-( szóval a legnagyobb "baj" a rozsda.
a D1 300TDi a legmegbízhatóbb "traktor" mind között. Csak hát nem erős, olyan 110 körül van a kényelmes max utazója.

Előzmény: korzo (58384)
korzo Creative Commons License 2022.06.28 0 0 58384

Bocsi, megzavart a 2,7. Én az eggyel fiatalabb Discoverykről írtam (D3-4), amire meg te gondolsz az a D1/D2.

Azokban nem vagyok otthon, de elég jól szerelhetőek, a D2 TD5 még akár elég erősnek is nevezhető.

Azokkal a legnagyobb a rozsda (a többi megoldható), a D1-nek a bódéja rohad nagyon, a D2-nek meg az alváza...

Előzmény: Csacsiterelő (58382)
Bmrenault Creative Commons License 2022.06.27 0 0 58383

Saját vélemény, azok fentarthatoság szempontból jobbak.

Már a 2 es discók.

 

Előzmény: Csacsiterelő (58382)
Csacsiterelő Creative Commons License 2022.06.27 0 0 58382

Amiket en nezek Discovery 1es es 2es, azokban is van fotengelytoros motor? Marmint a 2.5 dizelben. 

Talan meg a 2esbol is csak a facelift elotti ami erdekes lehet, szoval 2002ig. 

A regebbi 113loeros 2.5 dizelnek vannak problemai? 

Szerelos dolgokat megoldom magam. 

Előzmény: korzo (58379)
Csacsiterelő Creative Commons License 2022.06.27 0 0 58381

A merci motor meg a valto az szimpatikus, jo lenne az az 5sebesseges automata. A tobbi resze meg passz, szamomra, nem tudom. Hajtasarol azt hallom nem tul jo terepen. Amugy emelik a 2.7est is, kardant kell alakitani rajta. 

 

Discoverybol meg nem egeszen tiszta hogy pontosan melyik evjarat es valtozat amit keresek. Ugyanis olvastam, hogy talan a 2000res evek kornyeken volt ami mar fekezgette a kerekeket aztan kivettek es lett osztomu zar, vagy forditva, nah ez nem vilagos meg. De a lenyeg hogy szeretnem elkerulni a kerekfekezgetos valtozatot, es az isztomu zar meg kene bele, legalabb. 

Valaki tudja ezt pontosan hogyan is van? 

 

Szoval szimpatikusabb a Discovery, es ez nyilvan manualis valtos lenne. 

A ket ajtos Discovery kasztnija ugyanakkora mint a negy ajtose? 

Előzmény: Bmrenault (58378)
korzo Creative Commons License 2022.06.27 0 0 58380

A motor 1-4millió, attól függően, hogy zsákbamacska bontott, vagy gyári új. A javítás a legtöbbek szerint felejtős, bár van egy(-két) angol cég aki már ráállt. De akkor posta oda-vissza és harc a vámosokkal. És megbízhatósági tapasztalat még nincs.


Légrugó: kompresszor valami 140ezer (nem nagyon javítható), a vezérlőszelepek egy 10ezer forintos készletből felújíthatóak, a rugós tagok meg talán 80-100ezer/db körül járhatnak most, lengéscsillapítóval együtt (lehetne külön csak a "zsákot" is cserélni, de mire az ereszteni kezd, bőven cserés lesz a lengécsillapító is)
Persze az árakat régen néztem, de nagyságrendileg stimmelhetnek.

Előzmény: Pablohunter (58376)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!