Nagyon köszönöm! A kinézett példány 2005 12. havi, bár nem derül ki, hogy ez a gyártásra vagy a forgalomba helyezésre vonatkozik-e. Más forrásból is azt találtam, hogy a 2005 júliusi gyártás előttiek a problémásak.
Ajánlom figyelmedbe a toyotaclub oldalát, elég aktív a fórum része, sokat megtudhatsz az avensisekről. A T25 1,8 motorja 2005 évközben változott és talán évvégi évjáratok már mentesek az olaj csipegetéstől. De az előtte kiadott példányok sajnos az olajevés sorsára jutnak. Nekem is egy ilyen (2004.12) példány van, de még a tűrhető kategória. Jövőre tervezem a gyűrűzést ami ezt orvosolja. Nem egy vészes összeg, de cserébe az én esetemben szinte hibátlan járművet jelent. Nagyon szeretem. Tehát vagy 2005 évvégit vásárolj, vagy számolj a felújítással ami kb 150 e Ft. A fórumon találsz megbízható szerelőket is.
A segítségeteket szeretném kérni! Autó váltás kapcsán képbe került egy 2005-ös t25-ös 1.8-as benzines Avensis. Viszont utánaolvasva több helyen láttam, hogy ennél a motornál többször előjött extrém olajfogyasztás ami miatt adott esetben gariban motort is cseréltek. Kérem, ha valakinek van infója arról, hogy mely évjáratokat, motorkódokat érintett ez a probléma, ossza meg velem! Illetve általánosságban is kérdezném, hogy mit kell megnézni a szokásos dolgokon kívül ezeken az autókon?
Hiba ügyben kérek segítséget.. adott egy 2004-es 2.0 dizel..3 éve jön megy velünk mindenhová 0 problémával..kivéve kopók olajcsere fékpofák..tárcsa ilyenek..... ma sikerült neki nem beindulnia... de úgy hogy a kulcs elfordítására semmi hangot nem produkál az autó...az akksi jó..minden kontroll lámpa világit..semmi hibajelzés csak a indítás előtti visszajelzők.. indításkor egy picit meghalványodnak de ennyi..semmi hang... ellenben véletlenül meglöktem az autót úgy hogy sebességben volt..csak kb 2 cm mozdult gyújtás nélkül.. visszaülve viszont próbaképpen pöccre indult.... semmi gyanús hang.. ma még egyszer megcsinálta.. akkor már direkt picit meglöktem nem is gurult meg...és álló helyben önindítóval indul... ez mi ez ?
Szia.Nekem is ilyen problémám van az avensisemmel erősen füstöl feketén könnyen indul induláskor nem füstöl csak gázadáskor .Az injektorokat mondták a szervizbe de én nem hiszem ezt el mert akkor szarul indulna .Ha neked sikerült megcsináltatnod akkor kérlek írd le a megoldást.Előre is köszi.Várom válaszod
Barátom 2005 Avensis be nem működik a középső információs kijelző.Mielött szervizbe vinné gondoltam megkérdezem esetleg van e neki külön kapcsolókat vagy biztosítéka!
Sziasztok! Elnézéseteket kérem, hogy új belépőként rögtön kéréssel fordulok hozzátok. Lehetőségem lenne megvásárolni egy Avensis 2.0 Executive automata 2003-as évjáratú benzines autót. Sajnos semmit nem tudok a típusról, ezért kérném, hogy ha valaki ismeri, vagy esetleg használja, az megosztaná velem a tapasztalatait. Gondolok itt a fogyasztásra, menettulajdonságokra, a váltó esetleges hibáira, stb. Segítségeteket előre is köszönöm!
Az autó Wienből való végig van a szervizkönyve vezetve Toyota szervizben a könyv szerint.
Már volt kb.30 autóm, föleg Német, és be kell látnom hogy nagyon messze vannak ehhez az autóhoz!
De az elsö tankolás egyik este történt ahogy haza hoztam, Magyarországon tankolnom kellet bele, nem tudom hogy miért de másnap észre vettem a TRC VSC OFF motordiagnosztikával együtt!! Hát kicsit elszomorodtam gondolván egyből a legrosszabra biztos nagy lehet a baj.Csak a motoron lévő matricán és az ajtóban bele van ragasztva hogy a következő szerviz 10.000km mulva esedékes.És kemény a kuplung, de a sebességeket tökéletesen veszi,nagyon jól megy semmi baját nem észlelem,még nem volt diagnosztikán! Azt nem értem hogy ha még soká esedékes a szerviz hogy hogy már hibakódot ad.Bár a kézi fék ennél is csak tökig behuzva fog valamicskét! Az autó ettől függetlenül is a szemembe egy álom ahogy üzemel! Valami ötlet esetleg?
Mostanában vettem egy 2003-as t25 avensistv2.0 benzinest . Az a gondom hogy kigyullad a chek control lámpám , ég 3-4 napig majd elalszik és ujjabb 4 nap mulva megint kigyullad.A kompjuter szerint szivocsonk hiba van.A motor müködésén érezhetö változás nem tapasztalható.aÉrdekelne hogy valaki tapasztalt e már ilyen dolgot, és mi lehetne a megoldás.
a nemrégiben vásároltam egy 2.0 d4d avensist (3eves) t27 facelift. toyota kereskedésből vettem nem buheralt autó mer ismerjük a srácokat. Viszont mikor elhoztam semmi tünet már 2 ezer km et mentem vele viszont 1000 km után erősebb gyorsításnál füstöl az autó. Fekete szürkés füst. De szerencsére nem egy csíkban fújja a fekete füstöt. egyenletes tempó melett nemmprodukálja. Ha este beállok a garázsban akkor a kipufugó mögötti falat olyan mintha lefrocskölné fekete porfestékkel. Csak omv shelll es mol gazolajat tankoltam bele a legjobb minosegut Nem az alapot. illetve csak hosszutavu hasznalat volt(autopalya es foutak) A napokban viszem vissza az autót van e valami otletetek?a légszűrő vadonat új benne, mikor elhosztam olajcsere szurovel valamint gazolajszuro csere is tortent.
Sziasztok.Nemrég vásároltam egy 2005 -ös 2.0 d4d Avensist.A fedélzeti kijelzőjét szeretném két ablakosra alakítani.bal oldalt mutatja az aútó adatait jobb oldalt meg a navit.De a navi nem érdekel.hogy lehet beállítani hogy két ablakos legyen.van valami gomb kombináció? Légyszi segítsetek.
"Trc off és vsc làmpa kigyulladt. Motorfelügyelet làmpa is"
Nekem erre egy pesti szervízben az elektromos kézifék hibáját mondták...de azt elég nehéz kitesztelni.
Viszont amit én tapasztaltam: üzemanyag!!!
Vagyis, ezek a motorok sajnos érzékenyek az üzemanyag mindőségére. Nekem is feladta ezeket a hibákat, aztán néhány hónapja már egyáltalán nem.
Azóta ugyanis igyekszem mindig ugyanozon a kúton tankolni...mármint ugyanannál az ismert márkánál. Mindegy, hogy MOL, ÖMV, vagy Shell, de próbálj egy darabig csak az egyiknél tankolni. De mindenképp felejtsd el az "madaras teszkó" kútjait...!
Sziasztok! 2008 -as d4-d avensisünk van. Trc off és vsc làmpa kigyulladt. Motorfelügyelet làmpa is . 90-nel lehet vele közlekedni. Újrainditàs utàn megy normàlisan de a figydlmeztető làmpàk ugyanugy vilàgitanak. Volt valakinek ilyen gondja? Mi lehet a baj?
Nekem egy 2005-ös Avensis kombim van két literes benzinmotorral. A gyári alufelnim 17-es, a gumiméret pedig 215/45 R17. Most szándékozom eladni mind az öt alufelnimet, a gumik már nem nagyon használhatóak. Négy felni a korának megfelelő állapotú, nem hibátlan, az ötödik zsír új, tegnap vettem ki az autóból. Még a gyári Dunlop gumi van rajta nulla kilóméterrel, de ugye 12 éves. Ha gondolod vasárnap tudok feltenni képeket a felnikről.
Ma lettem tulaja egy 2014-es toyota avensis kombinak. Nincs sajnos hozzá alufelni, csak a gyári acél ami ha jól tudom 16 colos és 205/60 R16 os gumik vannak rajta. Az autó 2.0 D4D motorral van szerelve. Még nem tudtam elhozni a helyi kereskedésből. De alufelnit szeretnék venni. Mi lenne az a méret gumi szlességben amit torpansmentesen eltud viselni az autó és nemfog vele teljesítményt sem veszteni. Illetve mekkora felnit tehetek rá ami nem túl nagy 17colosban gondolkodom nemtudom a 18 as lehet nagylenne. Gyári katalógusban a 18-asat csak a 2.2 dcat motorokhoz ajánlja. Az optimálisat szeretném választani nem a tuningra rámenni, viszon a jó kinézet is fontos.
Üdv ha valakit érdekelne létrehoztam egy csoportot a Facebook on,hogy könnyebben tudjunk kommunikálni eladni venni segíteni egymásnak stb.. A neve Toyota Avensis Club Hungary ! Szivesen látok ott minden avensis tulajt :) üdv!
SZia! Azt tanácsolnám,keress egy angolban dolgozó barátot.Az angol bontók gariba adnak cuccot,de ott élőknek.Igy járt ismim egy s60al.Savas gázolaj lett beletankolva.600 mondott rá a bosch műhely,200ból megállt a mutatvány,16ezer volt a posta.remélem segítettem.nekem pdm van,öcsémnek avensis,a pd nem kényes a gázolajra,ésegy komplett pd sor 60e,pd motor garantált kmterrel 150e-pro és kontra mindig harc az öcskössel,de mindkét kocsira kell költeni minden évben100ezres tételeket.ilyen világot élünk.
Van egy 2004 es T25 ös Avensis-em 2.0 vvti -m küoföldről honosítva vásároltam meg úgy,hogy már az információs kijelzője nem müködött! Találkozott már más is ilyen hibával? Kiszereltem és egy elektro technikus barátommal rámértünk a panelján lévő dolgokra de mindent rendben talaltunk! Az egyik orosz fórumon olvastam,hogy ezeknek a processzora hibásodik meg általában...amit ugye nem egyszerü beszerezni ... Na de ez is egy feltetelezes nem biztos h az a hibás ..Valaki aki talalkozott hasonló hibával és sikerült megoldást talalnia megköszönném ha megosztaná velem! Előre is köszi üdv!
A következő a hibajelenségem: Toyota Avensis 2.0 147LE T25 2004 186ekm Motorhiba jelző lámpa kigyulladt. Bosch műszerrel nézve hátsó labdaszonda hiba. Mármint a katalizátor utáni mindkét lambdaszondára működés (járó és túráztatott motor) közben valamilyen fix 96-100% közti értéket mutat a Bosch műszer. Sajnos a pontos értékre nem emlékszem, de az érték nem változott a túráztatás alatt sem. Míg ha a katalizátor előtti lambdaszondák értékeit néztük azok értékei gázadásra változtak egy kicsit, de 0-5% között maradtak. Kérdésem az lenne, hogy létezhet olyan, hogy egyszerre 2 lambdaszonda megy tönkre? Esetleg katalizátor hiba lenne? A második szerintem azért nem lehetséges, mert akkor szerintem a 2 katalizátor utáni lambdaszonda picit eltérő értékeket kéne, hogy mutasson és szerintem nem 100%-hoz közelit. Lehetséges, hogy a japcsik direkt úgy oldották meg, hogy ne lehessen a 2 szondát külön nézni és ha az egyik tönkremegy, akkor párban cseréljék? Valami ötlet? Előre is köszi! Zoli
A név ne tévesszen meg senkit sem, most adtam el a Sharánom. Csalódtam benne 2002 és szét volt rohadva na mindegy.
A feleségemnek 1 éve Toyota Yarisa van D4D és hát nagyon megszerettük. Ezért hát úgy döntöttem hogy Avensis d4d 2004-től 2008 -ig lesz a kiszemelt áldozat. Tudom van belőle 2.0 és 2.2 változat bár a 177 lovasról d-cat nem irnak jókat.
Szóval abban kérném segitségeteket, hogy a 6-os váltóval szerelt, láncos vezérlésű, de a még nem részecskeszűrős modell melyik évjáratig és milyen motorokban szerelték. Esetlegesen motorkódja mi lehet. Nyilván ha ezen feltételeknek egy sem felel meg engedek a 21-ből.
A választék kevés belőle de az Avensis versón és a Previán is gondolkozok.
Megbizhatóság és a kevés fogyasztás nem a száguldás nálam az elsődleges cél, családos 45 éves apuka vagyok aki ismeri és szereti a dizel technikát. Belém kódolták régen hogy aki 180-al akar menni vegyen benzinest.
Remélem hamarosan állandó tagként új Avensisem birtokában beszélgetünk.
Vagy idegen anyag került a szíjhoz,vagy a felső vezetőgörgő pereme vágta el,én olyannal találkoztam,hogy a felső görgő csavarja laza volt,és kitekeredett félig,így kijjebb jött a görgő is,és a pereme elvágta.Bár azt valaki tákolta már.
Alulról tudod feltenni a szíjat,alsó burkolatot előrehajtani,az oldalsót levenni,szíjat felfűzni,és 22-es kulccsal az automata feszítőt elfordítani,így tudod feltenni mindegyik helyre.Elég szar csinálni,de nem lehetetlen.
Sziasztok! Van egy T27-es Avensisem. Szeretnék segítséget kérni abban hogy a hosszbordás szíjam hosszában elvolt vágva és lejött,ill elszakadt. Mi lehet az oka? 71 ezer van a motorban. (2.2D Cat 150 le). A másik segítség az lenne hogy megvan a másik szíj és hogyan tudnám azt felrakni. Generátor fellazítása után lehetséges??
Sziasztok! Van egy Toyota Avensis kombi autóm. 2010 évj.71 ezer km van benne. Járt alapjáraton és valami kattogott álló helyzetben. Kicsit pörgettem a motort és valami zörgött és leállt. Utána kiírta a műszerfalon hogy Feststellen Bremsen system prüfen. Azóta csak forog a motor de nem indul. Nem értem mi lehet a baj. Ez egy órája történt.