Sziasztok! Segítségre lenne szükségem.2007 Ford fiesta 1.4 tdci az alany.2 napja reggel induláskor a magnó dátum és idő lenullázott azóta újraprogramoztam ,de mindig lenulláz indítás után -a légzsák visszajelző gyújtáskor elalszik ,de indítás után újra világít a lámpa és folyamatosan világít-az index és elakadásjelző kívül világít (villog),de bent nem jelez semmit vissza -ajtó nyitást nem mutatja-hátsó ablak fűtés nem működik.A hibák egyszerre jelentkeztek .Esetleg volt már valakinek hasonló? "A biztosítékok jók,gyújtáskapcsoló betét cserélve lett "
Van egy kis hibajelenségünk a 2012es benzines fiestankon.
Az autó vásárlása után pár nappal, de még az olajcsere előtt, halk kopogó hang hallatszik a motortérből. Az autó 3 hónapot állt, de előtte se mentek vele túl sokat, azt is csak faluban.
Olajcsere után valamivel halkabb lett, de nem az igazi. Elméletünk szerint valahol nem kap rendes olajozást. Létezik olyan,hogy sok állás után mondjuk az új tulaj meghajtja és lerakódott olajsár eltömit furatokat?
Mert ha mondjuk gond volt a motorral és valami csodaszerrel akartak volna elhallgattatni akkor az csak olaj csere után jött volna elő, gondolom én.
Mellesleg az autóban 50 ezer km volt. Szeretném majd lekérni a szervizkönyvet, azt bármelyik ford szalonban megtehetem vagy csak abban ahol szervizelték?
Ezek régi már meg javított hibák kódjai.Úgy nevezett szürke kódok.Ezek 40 ciklus után vagy törlődnek vagy törölhetőek.Ha a hiba közben nem jelentkezik. 1 ciklus=üzem meleg motor hőmérséklet el érése (az olajnak is) és teljes vissza hűlése. Ezt kell 40 szer el játszani.
A Ford szerviz azt mondja, hogy csak a régebbi autóknál volt ez a kód-dolog, bizonyos évjárat után már nem kell, áramhiány után automatikusan felismeri a rendszer.
Hello. Adott egy 2005 1.3as szörnyeteg. Az a problémám áll fent hogy a check engine lámpa semmilyen hiba miatt nem világít. Hibakód olvasáskor lattam hogy benne van a lambda szonda, sebesség jeladó hibaként,de ezeknek a muszerfalon semmi visszajezese nincs. Ha valaki jart már hasonló szituációban annak a segítségét elfogadnam
Sziasztok! Van egy Ford Fiestám, ami most lesz 6 éves. Motorja 1.0 EcoBoost, benzines. Km óra állása kb. 56 000 km. Évjárat 2014. A 6. éves szervizelésekor miket érdemes kicserélni még az alap teendőkön felül (olaj, olajszűrő, pollenszűrő, levegőszűrő)? Köszi.
Szia, á köszi meggörtént valóban nem nagy ördöngősség, kicserélni , illetve bontani szépen adja magát minden! Most mar csak a folyamatos ajtonyitás érzékelés hiba miatt kéne megbontani a hatso ajtó kÁrpitot, majd a zárszerkezettel kezdeni valamit, másnem rovidre zarni a kapcsolóját...
Sziasztok! szerintetek mk6 os fiestanal a kozepkonzolba igen hallvany a megvilagítás, illetve valamikor gondol eggyet és egyaltalan nem is vilagít, de kis oldalba utogetesre oke , es akkor szinten hallovanyan vilagit. Izzó problémák lehetnek? Valaki bontott meg ilyen kozepkonzolt? Mennyire maceras , mire kell figyelni , videokon latom azert nem egy egyszeru történet?!
Az enyém tavaly hasonló hibát produkált, annyi különbséggel, hogy nem füstölt számottevően. Indításkor normális volt, majd bemelegedés után hol ugrált az alapjárat, vagy fixen felment 1500-ig is. Ha megállás után csak kuplunggal indultam vele, úgy néha lefojtotta és beállt normál értékre az alapjárat. Nekem alapjárati motort kellett benne cseréltetnem, és megoldódott. Ugyanakkor előtte volt benne cserélve hőjeladó, az is okozhat hasonló problémát.
3 hónapja kb vettünk sóginőnek egy ilyet.2010...1.25
Szivó benzin semmi gond nem lehet.
Egyedül a rozsda a legnagyobb probléma ezeknél.Arra nagyon figyelj.Menj el többet is megnézni,és a lehető legrozsdátlanabbat válaszd.
Ausztriai hölgyé volt,füzet tele pecséttel.Aláfeküdve csak lestem,hogy sehol egy rozsda nem volt rajta,a sok sózás ellenére.(lehet télen nem merte hajtani az idős mami).