Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mica-r Creative Commons License 2020.05.13 0 0 35376

Nem egészen. 

Jobb ha saccolod, vagy padon méred. 

Előzmény: _matel_ (35375)
_matel_ Creative Commons License 2020.05.13 0 0 35375

Fúvóka keresztmetszetével egyenes arányban nő? Vagy hogyan tudom számolni?

Előzmény: mica-r (35374)
mica-r Creative Commons License 2020.05.13 0 0 35374

Nem tudja mérni a befecs dózist. A nagyobb csúcsokhoz ki kell számolnod a mennyiség emelkedést.

Előzmény: _matel_ (35373)
_matel_ Creative Commons License 2020.05.13 0 0 35373

Sziasztok,

a nagy home-office-olásban kicsit foglalkoztam/foglalkoznék az autómmal is. Mivel minden rendben van rajta és már 20 ezret lementem vele így most a cél a teljesítmény növelés lenne elsősorban de lehetőleg csak magasabb fordulatszám tartományban (2000rpm felett) előzéskor. Az alany 1Z 1.9TDI sorozateleji egy csatis műanyag ECU-val. Jelenleg gyári 520-as csúcsok vannak benne és gyári tartalom van az ECU-ban. Számításaim szerint a motor többi része és annak állapota alapján a célom olyan 50-52mg/löket max dózis lenne vagyis olyan 135-140 lóerő. Ezt ki tudom a turbóval szolgálni és a motor többi része is bírni fogja hosszú távon se lehet semmi meghibásodás a tuning miatt.

Ha jól tudom az AFN 41mg/löket-et nyom 4000rpm-nél ez a 110LE, most ugye ennek a csúcsai vannak benne. A gyári elektromos adagolót nem bántanám max az elemet cserélném nagyobbra ha kell. Kérdés hogyan számolja a bejuttatott anyagot a rendszer. Pl van itthon gyári 502-es csúcsom. Ha beteszem újra beállítom 3,0-3,5mg közé az alapjárati szállított anyagot akkor valójában gondolom az alapjárati anyag mennyisége nem változik és a teljes gázon bejuttatott anyag mennyisége fog nőni?

Az 50mg/lökethez mit ajánlotok? Mekkora csúcsokkal tudom elérni ezt a mennyiséget és a régi 409-es VCDS-ben melyik mérőblokkban tudom mérni menet közben az értékét? Ha nagyobb csúcsot teszek bele ez a mért érték valós marad, reális vagy csalni fog? Esetleg a dolog csak új ECU írásával oldható meg? Jelenleg itthon csak gyári 5x0,205-ös és 5x0,210-es csúcsaim vannak. Természetesen egy olyan 250-300 ezret futott házgarniturába teszem majd őket és az első nyitást is feljebb emelem 220 bar-ra.

Köszönöm, matel

Előzmény: 409 (35372)
409 Creative Commons License 2020.05.09 0 0 35372

Igen, így. :) A telítettséget a nyomáskülönbségből tudja, legalábbis a regen indításhoz abból (is) kalkulál. A hamutartalom az másik eset, "nullázni" azt tudja. Meg esetenként az öregedésszámlálót vagy mi annak a neve.  Aztán fene tudja,hogy éppen mit eszelt ki a fejlesztő.

Előzmény: cam aro (35371)
cam aro Creative Commons License 2020.05.09 0 0 35371

ash-ra, shotra figyelt, az meg kalkulalt.  

nem engedte vegig a valos regent. 

 

dpf maskent szamol...szerintem.  

mig van benne egni valo addig a kilepo hofok magasabb, mint a belepo hofok,. 

 

majd ha a dpf kilepo 720C  csokken, belepo 620-650 C ala.. majd akkor tisztult vegig a dpf.. 

ezt kell elerni.. no meg hogy elinduljon.. 

Előzmény: 409 (35367)
cam aro Creative Commons License 2020.05.09 0 0 35370

Elkezdem menni vele el is kezdte a regenerációt az értek lement 0ra de nem hagyja abba,""

 

menni kell vele amig a dpf belepo hofoka lesz magasabb mint a kilepo. 

ash .shot kalkulacio nem szamit.  

egjen ki ami benne van., 

 

aztan megint ujrairni az immar kiegett dpfet, nyomszenzort, es periferiakat...  hogy nullarul induljon az alapbeallas. 

 

 

 hatalmas füsttel meg is csinalta. ""

lehet mas hiba is..

regen ugy altalaban nem fustol.

 

Előzmény: Szabi001.sa (35365)
Szabi001.sa Creative Commons License 2020.05.08 0 0 35369

Alapjaraton most jelenleg 5mbar.

Előzmény: Szabi001.sa (35368)
Szabi001.sa Creative Commons License 2020.05.08 0 0 35368

3mbar-t ir

Előzmény: 409 (35367)
409 Creative Commons License 2020.05.08 0 0 35367

nyomáskülönbség??

Előzmény: Szabi001.sa (35365)
Szabi001.sa Creative Commons License 2020.05.08 0 0 35366

Bocsi elfelejtettem odaírni. Az autó Skoda Superb 2.0cr 180le dsg 2010

Előzmény: Szabi001.sa (35365)
Szabi001.sa Creative Commons License 2020.05.08 0 0 35365

Sziasztok. Olyan gondom lenne, hogy tegnap regisztráltam egy uj dpfet és újra tanítottam a hamu tömeg miatt a vezérlőt is mostmar a 170ml helyett 0at ír. Elkezdem menni vele el is kezdte a regenerációt az értek lement 0ra de nem hagyja abba, hazamentem vele is indítottam neki egy allohelyzeti regenerálást, 1500as fordulaton hatalmas füsttel meg is csinalta. Ma reggel elindultam vele ismét elkezdett regenerálni. Mit rontottam el? Vagy csak menni kellene vele egy hoszabb távot? 

Motormax Creative Commons License 2020.04.27 0 0 35364

De itt úgy tűnik, hogy jobb hátul van.

 

https://www.youtube.com/watch?v=2-1mvoVf20A

Motormax Creative Commons License 2020.04.27 0 0 35363

Köszi, ez megvan, gondoltam hátha vannak gyakori helyek, mint pl. ha még mindíg a fenéklemezen van a vezető oldalon mint az elődjeiben,

 

ott gyakori volt a beázás okozta vezeték v. csati elrohadása.

 

 

atuc Creative Commons License 2020.04.27 0 0 35362

Igen. A komfortrendszerben az egyik CAN szál szakadt valahol.

A feladat: kideríteni hogy hol.

El kell indulni a komfortelektronikától visszafelé.

Előzmény: Motormax (35360)
Motormax Creative Commons License 2020.04.27 0 0 35361

Motormax Creative Commons License 2020.04.27 0 0 35360

Sziasztok, van valakinek tapasztalata ezzel?

 

19-Can átjáró

 

00470 - Komfortrendszer adatbusz 1 szál üzem

 

      011- szakadás

 

Audi A4 B8 Avant '2016 2.0 crtdi

kari-m Creative Commons License 2020.04.27 0 0 35359

Heló Urak.

 

Van nálam egy 2015-ös Golf. Legtöbb esetben nem működik a navi és a telefonkihangosítás. "Funcion is not supported" üzenet van a kijelzőn. A többi része működik a rádiónak. Hibakód nincs a rendszerben. Én nem találkoztam még ilyen hibával. Valami ötlet esetleg?

_matel_ Creative Commons License 2020.04.27 0 0 35358

Az itteni emailed szoktad olvasni? A tengernyi szabadidőmben foglalkoznék a dologgal régebben használtam EPROM írot is de azért némi instrukció kellene...

Köszönöm matel

Előzmény: no_holy_shit (35172)
atuc Creative Commons License 2020.04.21 0 0 35357

Plusz az anyag.

Előzmény: xmbela (35356)
xmbela Creative Commons License 2020.04.21 0 1 35356

Nettó, vagy bruttó?

Előzmény: nemkri (35355)
nemkri Creative Commons License 2020.04.20 0 1 35355

kb 628.452 Ft.

Előzmény: charliefilpo81 (35352)
atuc Creative Commons License 2020.04.20 0 0 35354

A 2006-os nem tudja ezt a funkciót. Ha ködlámpás DRL-t akarsz, kell egy újabb fajta központi elektronika.

Előzmény: fljsz (35350)
Syracusa Creative Commons License 2020.04.20 0 0 35353

Nem is lettek törölve a hibakódok?

Az első kettő egy átmeneti túlfeszültség volt, generátor vagy esetleg egy túlpörgött külső töltő miatt, a harmadik eredhet a modul ezek miatti hozzáférhetetlenségéből. Törölni kellene őket,

mert még 55 cikluson át nem tűnnek el maguktól. Akkor kiderül hogy a funkciókorlátozás is eltűnik-e velük együtt (el kellene), esetleg jön-e más hibakód.

A kódolása korrektnek tűnik (3. hiba), ez szerintem csak járulékos hiba, hibakódok törlése után kellene visszatérni rá.

Előzmény: fljsz (35350)
charliefilpo81 Creative Commons License 2020.04.20 0 0 35352

Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy egy VW Golf Plus 1,4 benzines motor gyűrűzése szimeringek, tömítések, csapágyak és vezérlés cserével hozzávetőlegesen milyen költséggel járna? Tudna ebben valaki segíteni?

Köszönöm!

fiest Creative Commons License 2020.04.20 0 0 35351

a héten  ha igaz  ránéz egy szerelő aki ért is hozzá.(állitólag)

 

Előzmény: Hyuing-II (35333)
fljsz Creative Commons License 2020.04.20 0 0 35350

Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni tőletek két témában. Sajnos az első fontosabb, mivel a szerelőm csak több hét múlva tud elvállalni és szükségem van a funkcióra munkám miatt.

 

Passat B6 -2006 évj.

 

Az eddig hibátlanul működő telefon/bluetooth funkcióm megszűnt létezni. A modul a következő hibával fogad:

 

Address 77: Telephone Labels: 3C0-035-729.lbl

Part No SW: 3C0 035 729 E HW: 3C0 035 729 E

Component: Telefon 6009

Revision: 00009000 Serial number: 0000000719164

Coding: 0016023

Shop #: WSC 00028 028 00001

VCID: 25414493ECE10F6286-8070

 

3 Faults Found:

00447 - Function Limitation due to Over-Voltage

000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 1

Reset counter: 55

Mileage: 210014 km

Time Indication: 0

Date: 2019.12.03

Time: 07:26:20

 

00532 - Supply Voltage B+

001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 1

Reset counter: 55

Mileage: 210014 km

Time Indication: 0

Date: 2019.12.03

Time: 07:26:20

 

01042 - Control Module; Not Coded

000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 0

Reset counter: 0

Time Indication:1

 

Tudnátok segíteni merre induljak el a problémával?

 

A másik hiba:

Welcome light / coming home funkció-nál szeretném megoldani, hogy csak a ködlámpa kapcsolódjon fel a funkció aktiválásakor.

https://www.youtube.com/watch?v=X8Hp1X0gS-k

Erre annyi infót találtam(videőban látható), hogy a central elect. modulban a Security acces aktiválni kell, majd adaptation fülnél van ilyen opció(VCDS) Sajnos az első lépésnél elakadtam, mert nem tudom milyen kódot kell oda beírni a security accesshez.

 

Esetleg ebben is tudnátok segíteni? Köszönöm.

Hyuing-II Creative Commons License 2020.04.20 0 0 35349

35319)  ide írtam.

Előzmény: Jenzen (35341)
mica-r Creative Commons License 2020.04.19 0 0 35348

Nem érted a rendszer alapjait. 

Hogyan lehetne segíteni? 

Előzmény: Jenzen (35346)
Jenzen Creative Commons License 2020.04.19 0 0 35347

Ja amúgy te ismersz engem??? Ja ,hogy nem!!!:)

Előzmény: mica-r (35345)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!