Elhoztam a radiátort, simán befért! Köszi még egyszer.
Úgy csináltam, ahogy mondtad, gond nélkül ment. Szerintem 2 méter hosszig bármi berakható kényelmesen a Jazzbe olyan 70-80 cm szélesség mellett. Egy biztos: praktikumban és megbízhatóságban tényleg klassz autó a Jazz. Aki nem autóbolond, aki nem a vezetési élményt és/vagy a szépséget keresi, annak tökéletes és tartós megoldás városba, agglomerációba (mondjuk a motor lehetne erősebb, de városban többnyire elég...)
A hátsó üléstámlák ledöntésével 170 cm hosszú tárgyat tudsz elhelyezni. A 60 cm szélesség miatt a 180x60 cm-es tárgy itt átlósan nem fér el. A jobb első üléstámla hátrahajtásával berakható.
Mindenki magából indul ki. Kaptam már teljesen épkézláb és működő, segítőkész választ is. Persze nem vagyunk egyformák. (És nem egy fórumon, hanem egy topicban.)
Köszi a pazar tippet, eddig én is eljutottam, nyilván nem kérdeztem volna, ha meg tudnám kóstolni a pudingot.
A Jazz messze van tőlem, nem tudom kipróbálni, mert a bolt is messze volna, ahova mennék, így tehát előzetesen szeretném megtudakolni a dolgot, hogy ne kelljen kétszer menni (ti. ha a helyszínen derülne ki, hogy mégsem fér bele a radiátor).
Egy kis segítséget szeretnék kérni a topictársaktól. Egy VOGEL & NOOT FLORES - 600 x 1800-as csőradiátort kellene elhoznom egy Jazz-zel (Mk1-es széria).
Szerintetek beférne? Én úgy saccolom, hogy átlósan, az üléseket lehajtva még pont beférne, de nem vagyok teljesen biztos.... szerintetek?
Kedves Márkatársak, megjelent egy ikon a kijelzőn, hogy lecsökkent a nyomás valamelyik keréken. Szemre nem látom, hogy leersztett volna, lehetne bővebb információt kinyerni belőle valahogy? (Van olyan, hogs TPMS kalibrálás, csak fèlek, hogy az megsemmisiti az információt, nem pedig kiírja.)
Végre újra úgy ülök bele a kocsiba, hogy nem akarom hasbaszúrni magam.
Cca két éve cserélve lettek a motortartó bakok, mert elhasználódtak és nagyon rázott a kocsi. Igazából utána sem szünt meg a rázkódás. Az okot nem találtuk meg. Végül minap egy ismerős szerelő alaposan átnézte míg másik kocsival nyaraltunk, és megtalálta az okot. A másik szerelő által kicserélt motortartó bak nem volt megfelelő méretű, ezen feküdt az egész és vitte át csillapítatlanul az motor rázkódását. Két évig idegeskedtem egy elb.szott javítás miatt. :(
tárolónkban egy ideje csak foglalja a helyet a már korábban eladott 2006-os Jazz-ünk 4db. gyári alufelnije, eladnám őket. Közepes esztétikai állapotúak (nem voltak letisztítva tárolás előtt, ez hiba volt), öreg, de keveset futott Bridgestone Potenza 185/55R15 gumikkal. Ha valakit érdekel, ajánlatot privátban kérek. Képet igény esetén küldök.
A nyomógomb miatt dobja a hibát. 2015-16-os modellek érintettek talán 2017 is. Utána optimáltak a gombon. Megégnek a réz érintkezők, a nyomógombban és emiatt kontaktossá válik. El tudsz vele így közlekedni csak egyre gyakrabban fogja dobni a hibát és később már nem elég 1x megnyomni a gombot hogy történjen valami hanem többször is! Úton nem fogsz vele maradni! Én közel 1 évig jártam vele míg ki nem szedtem a gombot és meg nem javítottam. Azóta a gomb nincs 100%-ig visszanyomva, így ha ismét előjönne a hiba ki tudom könnyen szedni. Facebookon Jazz GK fórumba írsz, akkor tudok képeket küldeni.