Nem minden blokkon van alul leeresztő csavar, ezért azoknál a motoroknál, ahol nincs, a motort megfordítva, a beöntő nyíláson lehet leengedni. Célszerű előtte járatni a motort, a melegebb olaj könnyebben kifolyik, de a kezed le ne égesd.
Köszi a választ. Több helyen írták. Levettem a csavart már csak a lendkereket kellene valahogy. A lehúzó kicsi úgyhogy kell egy nagyobb vagy valami házi megoldás.
Igaz nem Honda hanem Briggs tapasztalatom van. Egy nagy gyökérben elakadt a kapám, úgy, hogy rögtön megfogta a motort is. Attól kezdve az én kezem is majdnem leszakította. A lendkerék levétele után láttam, hogy elmozdult a lendkerék a főtengelyen. Nem nyírta el csak egy Z profilt csinált belőle. Nagyobb lett az előgyújtás. Csere után minden oké lett.
Sziasztok. Egy kis segítséget kérnék.2 problémám van. Honda gcv 160 karburátor takarítás után már indul de elég kicsi fordulaton megy. A másik hogy amikor rántom be és beakar indulni olyat visszaránt a berántó hogy a kezem szakad le. Ilyenekkel még nem találkoztam ezen motor típus szerelése során. Szelephézagok is jók.
Szia! Látom te is olyan vagy mint én 😁😁. Mostani gépeket nem preferálod 😁. Én sem . 43 éves Terra MJ 5 -öm van hibátlanul teszi dolgát .😁😁. Ebben van anyag..
Igazából mindegyik egy ipari hulladék. Másra nem jók, talán évente kétszer megrotálni a kertet. Nagyon silány anyagminőség. Ha a 3 közül választani kellene, akkor a Ruris. De inkább egy 20-25 éves régebbi valami, mint ezek közül bármelyik is. Honda F400, F560, F600, F720, Robi 250T stb. Ezekben még az anyag benne van.
Sziasztok, tervezek vásarlást Ruris, Bisonte és Loncin mind szíjas és 180 körül, nagyon hasonlóak. A kérdésem, van valami amiben vagy amiért az egyik jobb mint a másik kettő?
Abban kérnék segítséget,hogy tudtok-e olyan gépet,aminek a berántó rugója 10mm széles,és 120mm-es kötéltárcsára való?Csk-03-ra keresek.Hátha más típusé is jó.Köszi
Kuplung ferodolt kell cserélnem. Az lenne a kérdésem, ti mivel szoktátok? Mert amiről tudtam, azt már nem kapni és helyette sem ajánlottak olyat, ami a célnak megfelel. Köszönöm a válaszokat!
Szia! Na én erre kíváncsi vagyok. Rendeltem egyet. Pont a napokban kaptam egy fűnyírót aminek a tankja kuka. Persze már nem kapható hozzá alkatrész. Teszek egy próbát ezzel a ragasztóval.😁😁.
Itt a leírás róla:2db hőálló ragasztó, extrudált AB-fémragasztó folyékony hegesztési öregedésállóság, többfunkciós kemény műanyagokhoz és kerámiákhoz
2db AB ragasztóöntő ragasztó ipari javítószer öntvény fémöntvény, sérült repedéses hegesztési ragasztó Jellemző: 1. Kiváló tárolási stabilitás, széles körű ragasztás anyagok, és széles körben használható fémek, kerámiák, műanyagok és fa ön- és kölcsönös adhéziójára; 2. A ragasztandó felület nem igényel szigorú zsírtalanító kezelést, így a ragasztás kényelmesebb; 3. Gyors kötési sebesség, nyáron 3-5 perc, télen 5-10 perc; 4. Kikeményedés után a ragasztóréteg jó szívósságú, nem könnyen törhető, ellenáll az öregedésnek és az olajfoltoknak. 5. Széles körben használják autók és motorkerékpárok műanyag panelek, üzemanyagtartályok, lökhárítók, reflektorok, ipari olajtartályok, transzformátorok, radiátorok, lámpák, elektromos házak stb. ragasztógyártásában és karbantartásában. Használható ipari termékekben is, például felvonókban és motorokban. Ragasztási összeállítás.
Specifikáció: Tartalom: 20/50/70/100g Keménység: ≥80 Kikeményedési idő: 24H Nyírószilárdság: ≥18 Hőmérséklet tartomány: -60°C~200°C Térfogatarány: A:B=1:1 Fő összetevő: epoxigyanta ragasztó Széles felhasználási kör: különféle fémöntvények, alkatrészek és berendezések hibáinak, kopásainak, karckorróziójának és töréseinek javítása. javítsa meg a törött vagy sérült tárgyakat, hogy tökéletes legyen!
Megjegyzés: Az eltérő monitor- és fényhatás miatt az elem tényleges színe kissé eltérhet a képeken látható színtől. Köszönöm! Kérjük, hagyjon 1-2 cm-es mérési eltérést a kézi mérés miatt.Link az előző hozzászólásomban van, ha érdekel valakit.
Ugyan ilyen motorom van egy KF 04 típusú kapagépen. Szintén tartály repedéses. Megpróbáltam ragasztani, semmi nem fogja (egy olajos mocsok anyag). Elvittem műanyag hegesztőhöz, nem vállalta mert túlságosan tagolt (cizellált) az alja. A szomszédom is örökölt egy gépet amely ugyanilyen kórban szenved. Ő egy más gép tankját kötözte fel a két kormány karra. Így használja már több éve. Nálam pihen, új gépet vettem.
A rudazatra vissza raktam ahogy eredetileg volt a rudazat nem kotyog! A regulátor és a ruadzat közötti lemezen állítottam rögzítőcsavar fellazítás után regulátor teljesen hátra és a lemez is hátra rögzítőcsavar vissza húzva. Lehet ez okozza neten láttam a beállítását https://youtu.be/ZDBxS1PZ9yU?si=stBi_mnXh8kyBnac
Csak egy kérdés a "hosszú" rugó az ami a karbit és a reguátor kart összekötő rudazaton(felfűzve) van? Az a holtjáték kiegyenlítésért van nézd meg jól a helyén van nincs a rudazatnak kotyogása.