apropó, jut eszembe agyujtást kicsit bövebben mert nekem is kéne háromhengeresre igaz átalakitanám mert nekem avartburgra kéne ha jobban leirnád mibe melyik tipusé!
Üdv mindenkinek! Nem úgy haladtam ahogyan terveztem,de tegnap este készre szereltem,el is inditottam,alapjáraton sokkal simábban jár mint a hirt motor,nem rezeg zörög semmi. Jelenleg a porlasztót kell hozzá hozzá hangolnom mert keveset kap,több mint 1 órát járattam,esetleges kisebb hibák ellenörzése miatt,de minden rendben van,a végén méréseim szerint 35kg ot hizott a légpárnás,de gondolom ez nem gond mert elözöleg is mentem töbször két emberrel vele.
szia csonakszerviz-(es) olvasom a mocid milyen lessz.. aztirod hogy már probálod is azota, de nem irtál pedig kiváncsi lettemvolna én is?! nem irtál a generátorrol, én amit csináltam meglátásom szerin keveset termel nemtudommég de megprobálom növelni a telyesitményét ha van valami jo tapasztalatod és megosztanád érdekelne! további jo munkákat.
Üdv! A suzuki 3 hengeres 55lóerős,injektoros,de nem injektorral raktam össze,hanem egy jetsky porlasztoval,gyárilag 55kg os,de sokat lelehet faragni belőle,5000-6000körül forog,a gyujtást is átalakitottam egy cdi re mert egyszerűbb,és olcsó ha tönkre megy,próba holnap lesz. A leg döntőbb szempont az olcsóság,illetve üzembiztos,jól,kitalált motor,még a pirézek sürű szervizelését is kibirják,falopás közben!
szia. csonakszeviz-(es) köszönöm a vállaszodat érdekes a megállapitásod a generátorral hogy nemindul semmire,-suzuki motor mennyi loerövel bir-és milyen a fordulat és hányhengeres,3-4,?mindenesetre jo munkét kivánok ha rá érsz irdmeg a sikereidet!
Üdv Lajosba,sajnos mostanában nem léptem előrébb,mert eladtam a légpárnásom,de bele kell szerkesztenem egy motort,ami ma már készen is lesz, suzuki 1000 res négyütemű 3 hengeres mert ez a legkönnyebb ami elérhetö,55kg os csak.
A generátort összehoztam a gázboylerrel ami 16 percel gyorsabban füt fel 100 liter vizet minimális áram fogyasztással. Egy aggregátort megint csinálok ,de az már nem einheles csucs tecnika lessz mint a videón,mert az 2-3 orai használat után nem müködik,igazi talány lett,szikra,benzin van,kompresszió szintén,vezérlés a helyén,de nem indul be. Majd irok párnap mulva,he elörébb léptem. mail nagyhajos@gmail.com
sziasztok! látom azért él a forum. igazábol most a csonakszervizt keresném mert érdekelne meddigjutottál a H. generátoroddal olvastam és láttam röpke részleteket de ugygondolom azota sokkal több az élmény. énis ebben utaznék és igy találta meg a képeidet irjál ha tudnál segiteni valamiben ebbe a témakörben elöre is köszi
J.Johnny! Hivatalosan a légpárnás kisgéphajónak vizsgáztatható, tehát ott használható ahol egy motorcsónak. Nemhivatalosan bárhol, legfőképp pl. belvízes területeken, vagy ártérben stb, ott úgysem megy utánad senki:) Személy szerint nem tudok magyarországi légpárnásról, amely le lenne vizsgáztatva.
Légpárnást is épitettünk a barátommal, az egy kavasaki 145.le,s mtorral van hajtva,De én nem tudom miért, a mocsit , választottam. A képen látható "jégjáróm" Rotax 503, as 5o lovas motorral poroszkál, a nagyobb "mocsim" -az 4 személyes
és egy 72 lovas/ ha van benne annyi?/- Moszkvics motorral -kuplungolható- de nem sebváltó- megy, de nem nagyon száguldozik, Nehéz a test. Trabant- hát igen- az kevés.Keresek egy kb. 5 m-es 14o, széles laposfenekűt amire ráépitenék egy kombinált hajtásu /vizi.-és légcsavar/ szerkezetet.Képek maj késöbb.Ödv, pepe
Először én is airboatot akartam építeni, de ahhoz a trabant motor kicsi lett volna. A Tisza tónál mi is szoktunk minden évben nyaralni, csónakázni(fel is tekeri a csiga a sulymot). Természetesen szívesen látunk egy légpárnástalálkozó alkalmával.(remélem az idén összejön egy)
Tíszató-/Dorogma- Poroszló- aAbádszalók..- De leginkább, ott ahol nem zavarok vele senkit, úgy is mondhatnám, ahol a madár sem jár. Persze csakis a motorcsónakok részére engedélyezett utvonalakon,. Egyébként, meg ahol annyira f
elnő a nővényzet,hogy más vizijármüvel lehetetlen a közlekedés.
Ha meg befagy a viz, akkor a jégen,. Négy évvel ezelőtt a Balatonon /Füzfőn/ segitettem 3 napig a jégvitorlás versenyzöket.. Lékhorgászat,- lékvágás a halak oxigén ellátása érdekében,stb. Mostmár "csak" egy "légcsavaros" találkozóra szeretnék elmenni, ugyhogy ha lesz valahol ilyen megköszönném , ha szolna valaki elötte, vagy egy héttel. Persze ha a légpárnások beengednek maguk közé egy "Mocsárjáró"-st,.
Hát nem pont légpárnás, de ez is légcsavarral megy. Végülis a hátulja erősen hasonlít. Viszont jégen és vizen sokkal jobb a manőverezési képessége, mint a légpárnásnak. Van alá kerék is, úgyhogy a horgásztanyámtól a Tiszáig autóként közlekedek vele, igaz légcsavar hajtású autóként. A vízben aztán két mozdulattal behúzom a kerekeket, és már mehet is a hajó.
Van még két mocsárjáróm is, amit szintén saját kezűleg készítettem. Az egyik 80 Le-s, a másik 50 Le-s motorral.
tudna segiteni valaki? szeret ném a hajomat eladni ha valakinek van ajálata vagy "jo nak tünö"ötlete szivessen venném adig is köszönöm az idö mindenkin erötvesz !
Voltam a héten síelni, gondolom ez senkit sem érdekel, viszont a sípálya mellett vannak hóágyúk ami már érdekes lehet, felvettem kamerára egyet. kívül belül ha netán valakinek még nem egyértelmű az áramlás rendezés akkor megnézheti. (ez biztos, hogy nem csavartan nyomja ki a levegőt, brutál távolságra és egyenesen nyomja a havat. 1-2 nap és átveszem aztán felteszem valahova.
Megnéztem 5 van a képen,abból az egyik szerintem nem eladó,de a többi biztos az. Van egy alu vitorlás,de motorosnak használva, Van egy nagy vasmotoros a háttérben,van rajta munka,de rozsdamentes,külmotoros,hajo levél nélküli.9.5x3 m. Egy primör 18 as volvó belmotoros,jó,és szép állapotú Egy inwader 21 es 5.7 es motorral szétszedve de a tulaj megvan szédülve,javitást nemtud fizetni,de arany árat szeretne. Továbbá egy 6.5 ös test,félig beépitett diesel motorral,a tulajnak szintén nehézségei vannak,sose lessz kész szerintem