Pár napja egy freelander 2002 es 2.0d td4 tulajdonosa lettem. Lenne pár kérdésem világitás terén. Középső konzolon a ventillátor hőfok illetve a levegőirány? Szabályzók mögött nincs világitás izzókat kellene cserélnem. Odáig jutottam hogy a három tekerentyűt kivettem a két szélső csavart kivettem majd levettem a fekete keretet. Alatta volt 4 csavar kivettem de nem tudok mögényúlni hogy kivehessem a három t5 foglalatos izzót. Hogyan férek hozzájuk? Ezen kívül ha nyitom az ajtókat nem kapcsol be a belső fény sem ezt hol lehet kapcsolni? Ha a térképolvasók közötti lámpát benyomom az nem alszik ki sosem. Vagy nem az lenne az ajtónyitásos lámpa? Csomagtérvilágításom se jó pedig az izzó jó nem égett ki. Köszönöm a válaszokat előre is.
Sziasztok! Freelander tulaj lettem...olajakat szeretnék cserelni benne,mindenhol ahol olaj van!Mondjátok el ki hogy jart milyen olajat töltötték bele?Főleg a 4*4 es érdekel...!!
Szeretnék egy kis segitséget kérni ! Van egy freelander 2.5v6 benzinesem . Hollandiábol hoztam 2 honapja. Úgy tudom ugyanaz a motor van benne mint a roverben.Van egy olyan gondom ,hogy miután kicserélték a vezérlést és a termosztátot egy fémházasra csatoltam a képet. Mégis olyan mintha levegős lenne pedig mentem vele azota kb 1500km ert. A hőfok mérő középen áll nem megy feljebb. Csatoltam a videot hogy mit csinál egy hosszabb ut után. Még annyi ,hogy a vadonat uj vizpumpa is meg-meg szolal néha hidegen pedig gyári Rover. Lehet hogy kezdödö hengerfej probléma vagy légtelenités.
Szeretnék egy kis segitséget kérni ! Van egy freelander 2.5v6 benzinesem . Hollandiábol hoztam 2 honapja. Úgy tudom ugyanaz a motor van benne mint a roverben.Van egy olyan gondom ,hogy miután kicserélték a vezérlést és a termosztátot egy fémházasra csatoltam a képet. Mégis olyan mintha levegős lenne pedig mentem vele azota kb 1500km ert. A hőfok mérő középen áll nem megy feljebb. Csatoltam a videot hogy mit csinál egy hosszabb ut után. Még annyi ,hogy a vadonat uj vizpumpa is meg-meg szolal néha hidegen pedig gyári Rover. Lehet hogy kezdödö hengerfej probléma vagy légtelenités.
Egy három ajtós Land Rover Freelander 1.8 benzines autm van.Az a problémám,hogy nincs első kerék meghajtás.Találkozott e már valaki hasonló problémával?
Egy három ajtós Land Rover Freelander 1.8 benzines autma van.Az a problémám,hogy nincs első ketek meghajtás.Találkozott e már valaki hasonló problémával?
Üdv! 1.8-as freelander 50-es temtónál rángat,ha gyorsítok megy. 5.-ben 80-90-nél ugyan ez a hiba. Ha megállok a rotdulat 500-100-között ugrál. Szerelö nem talált hibát. Esetleg valakinek ötlete,tapasztalat??? Köszi!
Ha dizel akkor sajna ilyen.Nekem 2011 es van a hőmérő szerint nehezen éri el a hütőviz a hőfokot.Viszont van benne egy un program ami külön fűti a szélvédőt,éS olyankor a klima is megy.
Freelander 2 hibakódot dob: "Steering Column Locked". Olvastam itt-ott külföldi fórumokon, hogy a kormányzár a ludas. Egyesek szerint az akkumlátor saruk leszerelése majd a kocsi áramtalanítása 24 órán át segít. Mások akku cserét javallanak. Találkozott már valamelyiktek ilyen hibával? A kocsi ennek ellenére elindult tegnap, feleségem haza tudta vinni a srácokat. Ma de megnézem.
Az érdekelne, hogy milyen erősségű fűtés van ezekben?
Ugyanis -5 celsius körül 4-es ventilátor fokozaton hűvös levegőt fúj.
2 esen pedig nagyon lassan melegíti be az utasteret.
A másik érdekes dolog számomra, hogy ugyanebben az idójárásban 3 perc járatás után is 6 km kell a vízhőfok üzemi szintjének az eléréséhez. Uj termosztát van benne, új fagyálló, biztos hogy nem levegős mert lelégtelenítettem, hengerfeje jó, blokkja jó(egy éve lett felujitva a motor).
Srácok az SRS lámpám nem gyullad ki amikor ráadom a gyújtást, meghúzták a vizsgán emiatt. van valakinek valami tippje miért nem világít 5 másodpercig gyújtás ráadásakor. Elviekben nincs semmi hibakót, (ezt is olvassák vizsgáztatáskor), viszont eléggé kompakt az egész műszerfal és ledes, nem hinném hogy az ment ki, de ha igen akkor nem isnagyon javítható az órák miatt.
2001 TD4, automata Megtettem ma ~250 km-t pályán és sajnos valami nem oké a kocsival.
Először is arra lettem figyelmes mikor felmentem az M3-ra, hogy nem működik egyáltalán a tempomat és ~3000-es fordulat felett a motor ereje elszáll hiába nyomom a gázt elkezd lassulni, aztán 2500-as fordulat körül újra lehet gyorsítani; félre álltam egy pihenőben leállítottam, újra indítottam a motort utána működött a tempomat, belőttem kb. 135-140 km/h-ra (kb 3100 rpm), egy-két percig tartotta, aztán megint letiltott, tempomat kikapcsolt magától és elkezdett megint lassulni a kocsi, hiába nyomtam neki a pedált. 3000 rpm alatt semmi gond, megy szépen, így végül ~120as tempóban jöttem le vidékre, tempomatot pedig inkább hagytam a francba egyelőre.
Mi lehet a baj? Facebook csoportban a turbo geometria környékét írták esélyesnek.
Semmilyen hibajelző nem világít.
(Az autót egyébként augusztus elején vettem, azóta kb. 6000 km-t ment hibamentesen, jelenleg ~149.800 km van benne, szóval alapvetően nem egy széthajtott darab, bár tudom ez sokszor semmit sem jelent)
Inkább a dízeleket javaslom, ha ütni vágni kell arra ott a TCIe, ha számít a komfort és családi autónak is szános akkor meg a TD4. Sokkal megbízhatóbbak a dízelek, persze a maguk nyűgjei megvannak ezeknek is.
Nos nekem ilyen van, kb 3 honapja vettem ugxan ez az évjárat. 2,2 ford duratorq dizel,6 seb aisin automata válto.Kivülről mint az uj. Belül 200000 km.Fogyasztás saját computer szerint 9,6lit.Szerintem egyel több 70% város. 190 paci, de a kaszni qva nehéz.Mivel haldex kuplungos négykerekes szerintem a tartós terepet nem hiszem , hogy birná.Nekem csak 20 50 méterre kell csónekszállitót a folyobol kibe huzni.Azt birni fogja, de még nem próbáltam.2 hibám volt.7 éves gyári akku nálam halt be.Valamint egy turbocső repedés ami olyan hibának tünt mint egx autómata válto hiba.Dombra fel fordulat nőtt autó lassult.A saját compi mem irt ki semmit , a servizben lekérdezve: időszakos EGR hibát irt ki.Kereskedő akitől vettem ingyen javitotta.Nekem az ülés nem igazán beállitható de én gerincműtött vagyok viszont magasra jó beülni.Tolatoradaros, kell is se hátra se előre nem jól látni, még nem érzem a méreteket.
Sziasztok! Szép napot mindenkinek! :) Egy Freelander 2 2.2 TD4 2011es vásárlásán gondolkodom. Az az egy ilyen az álmom :D Némi infót szeretnék kérni töletek milyen hibákra kell számitani? Milyen betegségei vannak, mi mindenre kell odafigyelni egy ilyen autónál? Netán egy fogysztási értéket is szivesen hallanék :) Napi 5-10km a munkába járás, de a másik munkámból kifolyólag gyakori az 50-200km táv is hetenként. S persze uttalan utakon,hegyen völgyön, erdöbe, szántáson keresztelül. :D Nem állok olyan nagyon távol a márkától, 9eve hajtok egy Rover 25 1.6benzint. Amit már kinöttem,s kissé megviselt az aszfalt nélküli utak. Tudom nem egy kategória a kettö :D Válaszotokat,tanácsaitokat előre is köszönöm szépen! További szép napot nektek! :)