Keresés

Részletes keresés

Peti817172M Creative Commons License 2011.03.30 0 0 6982

Csak mert az IHO-ban 35-öt írtak, de ezek szerint nem annyi. Mondjuk nem lenne hátrány, ha az összes K-t felújítanák, és újra egységes lenne a típus.

Előzmény: 61-es (6981)
61-es Creative Commons License 2011.03.29 0 0 6981

Nem hinném, hogy páratlanul vannak! A VJSZ-be is párosával mentek.

Előzmény: Peti817172M (6979)
61-es Creative Commons License 2011.03.29 0 0 6980

Nem valószínű!

Előzmény: Dundikalika (6978)
Peti817172M Creative Commons License 2011.03.29 0 0 6979

Tehát akkor továbbra is páratlanul vannak?

Előzmény: 61-es (6976)
Dundikalika Creative Commons License 2011.03.29 0 0 6978

Lehetséges hogy én 25-én már utaztam a 4122-essel az 59-esen? Eszméletlen erős ez a narancs színvilág, az ajtókon ysír új csavarok voltak.

Előzmény: FKU-911 (6977)
FKU-911 Creative Commons License 2011.03.29 0 0 6977

4005-4122 hamarosan visszatér forgalomba, és a 4097 is valamelyikkel.

Előzmény: Gianmarco (6974)
61-es Creative Commons License 2011.03.29 0 0 6976

A jelenlegi információk szerint az idei évre nincs K felújítási szerződés, tehát nem jön több. Bár van aki lobbizik érte.

Előzmény: Gianmarco (6974)
Peti817172M Creative Commons License 2011.03.29 0 0 6975

Azt tudom, hogy egy IHO-s cikkben 35 K2-ről írnak, tehát van egy-egy páratlan K1 és K2

Előzmény: Gianmarco (6974)
Gianmarco Creative Commons License 2011.03.28 0 0 6974

Úgy veszem észre, mintha egy kicsit megtorpant volna az újabb K2-k outputja a VJSZ-ből, és input se igen lehetett mostanában (bár hogy a 4115 és 4331-gyel mi lett, azt nem tudom.) Történt valami, hogy így lelassultak a dolgok?

61-es Creative Commons License 2011.02.23 0 0 6973

A járműbelsőben történő mozgást nem érzékeli.

Ha valaki az ajtó előtt mozog, azt érzékeli (világít a piros lámpa, és az ajtó nem csukódik be).

 

Ha valaki a lépcsőn állva mocorog, na azt érzékeli, de ha valaki az utastér szintjén mozog, azt nem!

Előzmény: fberci (6971)
padorjan Creative Commons License 2011.02.23 0 0 6972

"a Combinón meg a Hannoverin miért működik, az, hogy csak a fölszálló utast érzékeli"

Combinon fotocella van kb. boka magasságban, TW-nél van lépcső és fotocella fejmagasságban. Teljesen más elven működik.

Előzmény: Peti817172M (6967)
fberci Creative Commons License 2011.02.23 0 0 6971

A járműbelsőben történő mozgást nem érzékeli.

Ha valaki az ajtó előtt mozog, azt érzékeli (világít a piros lámpa, és az ajtó nem csukódik be).

 

Persze, mert olyan elegáns mozdulattal feszítik fel, hogy öröm nézni, mert ugye a gombot megnyomni az luxus.

Ez nem hiszem, hogy az ajtó hibája.

Előzmény: 61-es (6970)
61-es Creative Commons License 2011.02.23 0 0 6970

mert mindig 2 m-rel az ajót előtt elmegy valaki (vagy éppen a jármű belsejében mozognak az utasok)

 

A járműbelsőben történő mozgást nem érzékeli. Jelenleg az infrák a lehető legérzékenyebbre vannak állítva. Nem látok rá reális esélyt, hogy ezen változtassanak!

 

 

de én még nem láttam embert az ajtóra felkenődni...

 

Én pedig már nem egyszer! Bár én napi 8-9 órát ücsörgök ott elől, kicsit nagyobb esélyem van ilyet megfigyelni.

Előzmény: fberci (6968)
Csmg Creative Commons License 2011.02.23 0 0 6969

"én még nem láttam embert az ajtóra felkenődni..."

 

Persze, mert olyan elegáns mozdulattal feszítik fel, hogy öröm nézni, mert ugye a gombot megnyomni az luxus.

Előzmény: fberci (6968)
fberci Creative Commons License 2011.02.23 0 0 6968

Jó az így.

Hát, ne haragudj, de ezt utasként én nagyon nem így gondolom. Nagyon bosszantó, hogy van automatikus visszazárás a K2-kben, de a 61-esen alig van kihasználva, mert mindig 2 m-rel az ajót előtt elmegy valaki (vagy éppen a jármű belsejében mozognak az utasok). Ehhez hozzá jön az is, hogy mostanában egybéként is hidegebbnek találom a kocsikat, semmi nyoma a régi, híres Tátra fűtésnek (bár ez lehet, hogy csak személyes érzés, de előfordul, hogy állva kabátban is kifejezetten fázom a villamoson). A Combinókon nagyon jó az ajtók beállítása, hasonlóra kéne törekedni. Pedig a Nagykörútnak van forgalma, de én még nem láttam embert az ajtóra felkenődni...

Előzmény: 61-es (6966)
Peti817172M Creative Commons License 2011.02.23 0 0 6967

Akkor vajh a Combinón meg a Hannoverin miért működik, az, hogy csak a fölszálló utast érzékeli, mégse csukódik rá az ajtó? Nem azt mondom, hogy ne érzékelje az ajtó előtti területet, de azért fél méter túlzás. Vagy az infrát kéne egy kicsit beljebb állítani, vagy a 10 másodpercet levenni. Ha a combin meg a tewén elég a 3 másodperc, akkor itt is.

Előzmény: 61-es (6966)
61-es Creative Commons License 2011.02.23 0 0 6966

Jó az így. Kisebb az esélye, hogy egy oldalról futó felkenődjön a záródó ajtóra, mert így az infra még időben "észreveszi". Bár tény, hogy a Moszkván ácsorogva gyakran nem csukódik be egy-két ajtó, mert a megállóban várakozók mozgását érzékeli...

Előzmény: Peti817172M (6964)
Peti817172M Creative Commons License 2011.02.23 0 0 6965

Pontosabban gyalogos :)

Előzmény: Peti817172M (6964)
Peti817172M Creative Commons License 2011.02.23 0 0 6964

Akkor mindegyiken rosszul van beállítva. Azért nem kéne tovább szellőztetni az utasteret, mert elsétál mellette egy utas.

Előzmény: 61-es (6963)
61-es Creative Commons License 2011.02.23 0 0 6963

Felhívom szíves figyelmed, hogy mindegyik így működik!

Előzmény: Peti817172M (6962)
Peti817172M Creative Commons License 2011.02.23 0 0 6962

4068 1-es ajtajánál rosszul van beállítva a fotocella. Ha valaki elsétál az ajtó előtt, újraindul a 10 másodperc.

Gianmarco Creative Commons License 2010.11.19 0 0 6961

Az első kásítási sorrendhez képest most totál összevissza haladnak a K2-sítéssel. Az 59-esen anno K-ként debütáló 10-12 kocsi nagy része még vígan rohangál sima K-ként, míg a sorozat végéből is vannak már kocsik a Fehér úton. Ilyet hallottam, hogy nemcsak a futott km, hanem az állapot függvénye is.

Előzmény: Szakadáskapcsoló (6960)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2010.11.19 0 0 6960

Ahogy a pályaszámos topikban látom, elkészült a 4314-es kocsi K2-esítése. Ez csak azért érdemel egy kis figyelmet, mert ez volt az egyik T5C5K prototípus a 4333-assal együtt, de az utóbbi még mindig sima K-ként közlekedik.

fberci Creative Commons License 2010.10.26 0 0 6959
Eredetileg is úgy volt, hogy október 15-ig tart a teszt üzem. Remélem, minél hamarabb megkezdődik az éles üzem az összes alkalmas kocsin.
Előzmény: Gianmarco (6958)
Gianmarco Creative Commons License 2010.10.26 0 0 6958
Az "új" 4062-4066-on vége az ajtóvisszazárásos kísérletnek, vagy csak begyűjtötték róluk a matricákat, akiknek kellettek? A megállókban még hirdetik.
AtomcsiKK Creative Commons License 2010.09.22 0 0 6957
A K2-k képesek a visszazárásra, a Hannushoz és a Combinóhoz hasonlóan. Az 59-esen lesz a próbaüzem.
Előzmény: ChRiS RS (6954)
Villamosos Creative Commons License 2010.09.22 0 0 6956
Az egy ablaktörlős K-k a T5C5K2-k. Mindjárt van belőlük 2 féle. A pultjuk nem egységes. Elvileg futniuk kell, de elég sok garanciális probléma van velük.
Gianmarco Creative Commons License 2010.09.05 0 0 6955
Hétvégére miért nem adtak ki egyet sem a frissek közül? Ennyire megbízhatatlanok még, hogy ha nem muszáj, akkor inkább ne menjenek ki, vagy mi?
ChRiS RS Creative Commons License 2010.09.03 0 0 6954
Ma reggel meglepődve tapasztaltam, hogy az 59-es Kátrák "détéemmesített" egykaros ablaktörlővel nyomulnak. ;) Ezek szerint ezek már a K2-esek? Mi még a különbség az első széria és e között?
Peti817172M Creative Commons License 2010.08.11 0 0 6953
Ez felvétel. Az AMR meg a haverod felvevőjének formátuma.
Előzmény: Gergelyyy (6950)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!