640-es tipuson a gyári karburátor Keihin FCR 41-re cserélése mennyit hoz a motor menettulajdonságán?? Gondolom hirtelenebb, közvetlenebb lesz a viselkedése, - egyúttal befolyással van a végsebességre, motorerőre és a fogyasztásra is - ezek a változások százalékosan belőhetőek?
Plusz cserélni kell a gázbowdent (melyik tipusé jó) esetleg a gáznyelet is?
Sport/túrára váltás miatt eladnám menetkész Ktm 640 Duke-om ! Szürke blokkos High-flow hengerfejes blokk, Wp teleszkópok, Brembo fékek, igazi KTM minőség! A motor nem régen lett készen (Törökbálinti Motorsport Zsembery) minden ami kopott volt cserélve lett ( meg az is ami nem) olaj fogyasztás és folyás nincsen! Új tömítések mindenhol, új hűtőfolyadék, új Motul 7100 10W60 olaj ( adok hozzá még 3 litert) új fékbetétek, komplett hengefej felújítva új szelepszár szimmeringek szelepek be csiszolva szelephézag beállítva.,jó állapotú láncszett, új önindító szabadonfutó, a teljes vezetékelés bandázsolva igényesen, mini indexek, lábtartók porfestve, váz is feketére fényezve, teleszkópokba új szimmeringek új olaj első- hátsóba is!
Extrák : egyedi Redbull matricaszett ( profik csinálták) Keihin Fcr 41 karburátor, Twin Air levegő szűrő!
Nagyon sok alkatrészem van hozzá amit adok mellé: tartalék gyári Ktm csavarok, hűtő folyadék, fék folyadék, tartalék Twin Air levegő szűrő, tartalék izzó az első és a hátsó lámpákba, Ramirez motor emelő, lánc spray. Irány ára 850.000 Ft alku képes csere beszámítás érdekel!
Telefonon is el lehet érni :06308303561 az Akrapovic megegyezés kérdése!
Gyűjteményből eladó egy igazi kuriózum. Eredeti KTM limitált óra. Teljesen gyári, használatlan állapotban, díszdobozban, hátlapján fóliával. Valami iszonyatosan brutál darab.
Vastagabb kezű embereknek ajánlanám, mert vastag (16 mm). Átmérő 48 mm.
Sziasztok ojan jelegu problémám van ktm sx 50 2008 asamedig hideg a motor pörög rendesen ha be melegedik akor fél gáztol meg tortyan és meg álvadiúj gyujtás van új szimering gyertya is új karbi is tiszta elöreis köszi!!
Sziasztok ! Segítséget kérnék , Ktm lc 2 125 1998. Idomjaim eléggé megviseltek cserélni szeretné ,nem szeretném javítgatni festőhöz vinni ... Arra gondoltam a régebbi lc4 ránézésre 1 füllel tér el ami nem úgy áll mint az lc2-é (ránézésre neten) Méretbeli különbségek lehetnek ? Potyára nem szeretném megrendelni az újat . valaki tudna segíteni ? Válaszokat előre is köszönöm! Kellemes ünnepeket !
Ceglédi kpm-nél 2004ben beinditatták az akksi nélküli 2ütemű mocim az index meg a féklámpa vizit idejére. A vizsgáztató meg is jegyezte, hogy szintetikus valvolin szagot érez :) mert alkalmi pályabiró is volt.
Normális helyre (jellemzően nem NKH által üzemeltetett vizsgabázis) kell vinni műszakira és akkor nem lesz gond sem azzal hogy be kell indítani sem a biciklis km-órával. Persze így lehet hogy többe fog kerülni a vizsga mondjuk 5000 forinttal, viszont nem kell elb@sznod egy fél napot sorbanállással meg a f@szkalap vizsgabiztosokkal való veszekedéssel...
Sebességmérő egyébként van rajtuk, némelyiken gyárilag is digitális Sigma 500.
Hirtelen felindulásból lecseréltem a motoromat egy 125 EXC-re. A motor műszakis, de hamarosan lejár. Két kérdésem lenne ezzel kapcsolatban, hátha tudtok segíteni.
- A motorban ugyebár nincs aksi, így a világítás, és a féklámpa csak járó motornál működik. Ezt műszakin mennyire nézik jó szemmel? Eddig akárhány motort vizsgáztattam, egyszer sem engedték beindítani azt. Vagy mókoljak rá egy akksit a vizsga idejére?
- A másik, hogy nincs a motoron KM óra. Nem tudom, hogy gyárilag nincs rajtuk ('99 évjárat), vagy csak erről hiányzik? Ez gondolom még probléma lehet az eredetvizsgán is, mert ott is fényképezik az óraállást. Ha ráteszek egy gagyi bicós órát, azt elfogadják szerintetek? Előre is köszi a segítségeteket!
Cr8ek-nak mivel C-vel kezdődik, 10es-menete van. DCpr8eix, mivel DC-vel kezdődik annak 12es menete van, de mindkettőt 16os gyertyakulccsal lehet betekerni. Egyik a másikkal nem felcserélhető. .....Nem tudom biztosan, csak tippelem, hogy a nagyobb menetű (DC) az újabb. Mindenesetre a 2002es 400amon cr8ek volt.
Helló ! Nekem egy KTM EXC 450-es motorom van és CR8EK gyertyával vettem de DCPR8EIX típusú gyertyát ír hozzá gyárilag a könyv . Azért írtam neked mert láttam hogy egy hozzászólásodnál pont ez volt a téma és gondoltam hátha tudsz segíteni ,hogy hogy lehet ez ? Előre is Köszi !
hallomásból (ismerős ismerősének a szomszédja mondta) személyes tapasztalatom nincs:
HA sima lc4, akkor az nem üzemórás, üzemórának akkor van jelentősége, ha többet jár egy helyben a motor, mint halad (pl erdőben-egyensúlypróbálgatós pályán, esetleg szupermotó-pályán volt hajtva havonta többször). Általában 70ezer km környékén ki szoktak bukni utcai-túrázgatós használat mellett is, azaz akkor ajánlatos belekukkantani valamiért a blokkba pl dugatyúcsere miatt. Ajánlom figyelmedbe az alábbi olvasmányt. Ettől csak megbizhatóbb lehet a sima (butább) lc4.