Keresés

Részletes keresés

kéremszépen Creative Commons License 2003.11.28 0 0 67
"Ha pedig valaki tényleg úgy érzi, hogy egy mocsok szemét volt vele a westel pl., akkor javaslom hogy próbálja ki a pudlingot, jelen esetben egy másik szolgáltatót és mérlegre tudja tenni a tapasztalatait:-)) Lesz mit ízlelgetni "

Tegnap este beleharaptam a Pannon nevű pudingba.
Tapasztalataim:
Az ő automata rendszerük sem könnyebben kezelhető, és nem is áttekinthetőbb, mint a westelé, viszont
- nem volt tele fölösleges szófosással, reklámmal
- a két női hang határozottan és érthetően beszélt (a westel hangjai összevissza csicseregnek, követhetetlenek és elalszom rajtuk)
- sokkal hamarabb eljutottam az élő kezelőig, mint a westelnél
- nagyon udvarias volt és nem úgy beszélt velem, mint sok westeles, aki lenézi az ügyetlenkedő ügyfelet, és alapból azt gondolja, hogy a rendszer tökéletes, csak ez a balfék nem tudja kezelni, hanem mindig azt mondta: HA jól működött az automata, akkor ennek és annak kellett volna történnie.

Apróságok, de pont az ilyenek tesznek egy szolgáltatót szimpatikussá.

Előzmény: ricae (63)
kéremszépen Creative Commons License 2003.11.27 0 0 66
NEM LÁTSZIK!!!
Azt elismerték, hogy van nyoma a 1230 hívásának, de a módosításnak nem találták nyomát én meg mi a fenével bizonyítsam?
Azt, hogy nem használtam el 3500 Ft ingyenes beszélgetést, nem tartották elegendő bizonyítéknak.

Kaptam viszont egy olyan levelet, amitől majd odapiszkoltam.
Hogy ne legyen rossz véleményem a WESTEL nevű cégről, ezért nagylelkűen jóváírtak 750 Ft-ot.
Vagyis a tizedét annak, amit kihúztak a zsebemből.
És még legyek is róluk jó véleménnyel!

Hát nem.

Előzmény: ricae (65)
ricae Creative Commons License 2003.11.26 0 0 65
kéremszépen, ilyenkor az ügyfélszolgálatot fel kell hívni és addig verni az asztalt, amíg a kettő között i különbözetet jóvá nem írják! Van egy barátnőm, aki minden ilyen helyzetet meglovagol (élelmiszer boltokban is:-) és addig érvel amíg el nem intézi). Ilyen esetekben ráadásul ha nem válaszol udvariasan a telefonos ügyfélszolgálat, akkor még számon is kérik tőlük. A jogos felbátorodást pedig el kell intézniuk. Csak egy a lényeg, hogy a dátumot pontosan ismerni kell, mert biztos hogy látszik a nyoma a módosítási kísérletnek.
Előzmény: kéremszépen (64)
kéremszépen Creative Commons License 2003.11.26 0 0 64
2.A díjcsomagváltásnál először elmondja a kedves géphang, hogy mellik csomagban vagy épp, majd közli a lehetőségeidet, hogy melyik gombot nyomd meg ha a másikat kívánod. Itt Te döntesz, szerintem még véletlennül semm lehet elbénázni, nekem még nem sikerült:-)Ezt igazán nem róhatod fel a szolgáltatónak mert minden ilyen gépi üfszolgálat így müxik!

Velem megtörtént, hogy a kedves hang visszaigazolta a díjcsomagváltást - westel400-ról társalgóra, az alapdíj különbözete többezer forint! - aztán a következő hónap közepén kiderült: ...-tak módosítani, kiszámlázták a teljes díjcsomagot.

Előzmény: ricae (63)
ricae Creative Commons License 2003.11.23 0 0 63
Gyakran veszem észre, hogy nemcsak ilyen fórumokon, de a mindennapokban is beleesünk a saját kis csapdánkba. Arra gondolok, hogy indokolatlanul felhúzzuk magunkat ahelyett, hogy valójában utánajárnánk dolgoknak, elkezdünk szidni cégeket, körülményeket, a szomszédot, a postást, holott soxor mi magunk bénázunk és persze néha komoly kár is érhet. Szerencsés, ha legalább a saját kárunkból tudunk tanulni, én már assziszem jó úton haladok:-)
Nos, engedd meg, hogy pontokba szedve reagáljak egy két dologra, amit írtál:
1.)"Egyfolytában küldik az idétlen westel TIPP WAP SMS-eiket, amiket senki sem kér." - ez a két sömösö spec. úgy indul, hogy kapsz egy tájékoztató sms-t, hogy a jövőben hasznos infokat küldenek erről, meg arról, ha kéred, ha nem akkor küldd vissza ezt az sms-t. Ebben igazad van, 1 sms árát legombolják rólad ha nem akarsz tájékozott lenni, ez viszont komoly gond. A másik lehetőség, hogy a vásárláskor az eladó megkérdezi, hogy kéred-ééé ezeket. ((amúgy néha hasznyos is lehet, én eccer így vettem féláron telot a wapról, mert kaptam egy ilyen nagyon értéekes infot:-))

2.A díjcsomagváltásnál először elmondja a kedves géphang, hogy mellik csomagban vagy épp, majd közli a lehetőségeidet, hogy melyik gombot nyomd meg ha a másikat kívánod. Itt Te döntesz, szerintem még véletlennül semm lehet elbénázni, nekem még nem sikerült:-)Ezt igazán nem róhatod fel a szolgáltatónak mert minden ilyen gépi üfszolgálat így müxik! (ha banki telefonkártya feltöltésnél elnyomom a billentyüket és másnak töltök fel, akkor én ezsem meg amit főztem, nemde?)

3. télleg sok a papír hercehurca az ügyintézésnél, de ha dominorol mész át előfizuba, akkor is postáznak egy csomó papírt, amit ki kell tölteni, és vissza kell küldeni nekik. Esse kevésbé macerás szerintem. Bár abban, hogy nem lehet postán keresztül lemondani az előfizut lehet marketing is, mert ha bemész személyesen az irodájukba, akkor talán még van esélyük meggyőzni, hogy mégse mondd le, vagyis ügyfélmegtartó szándék is lehet benne, ha pedig dominosból Te döntöd el, hogy rendszeres fizető leszel, akkor ugyebár meggyőzni már nem kell.

4.-ik pontra már kaptál egy okos ötletet, ami télleg müködik és 2-3 napos határidővel, még ki se kell mozdulnod érte.
Egyébként arra még nem gondoltál, hogy egyes macerával ténlyeg az előfizetők érdekeit védhetik még az ilyen kekec cégek is, akik jelszó meg mindenféle ügyes pinkódkombináció nélkül nem adják ki akárkinek a kedvvezményeket?

Nem akartam ezzel senkit sem kioktatni, de nem tudtam megállni, hogy a realitás kedvéért a saját tapasztalataimat le ne írjam, vannak a többi szolgáltatóval kapcslatban is nem kevés, de az biztos, hogy az utolsó lesz a voda akivel szóba állok szerződés terén. A megtévesztésekben brillíroznak, csak kérdezz meg egy-két olyan vállalkozót, céget, akiktől több 100 ezer kauciót kértek el a szerződés megkötésekor, miután már elcsábították a másik szolgáltatótól. (( Na persze lebeszélhetik, de kinek van manapság annyi tartalék tőkéje, hogy előre 3-4 hónapot finanszírozzon?))
Egyébként már próbálkoztam egy gyenge pillanatomban a vodával szerződést kötni, de a nagyon csábító áron ajánlott lájf mobilhoz nem lehet csak úgy hozzájutni, ahogy a reklámban hangoztatják! A westelnél legalább hozzá lehet jutni előfizuval a 0-ás telóhoz is, és még a papírokból sem kell annyi mint a másiknál.
Persze az is igaz, hogy valszeg szerencsém van, mert ahol én intézem a westeles ügyeimet ott tök rendesek és segítőkészek a boltban a lányok, még mindig mindent megoldottak, és ráadásul tájékozottak is (ami nem feltétlenül olyan természetes).
Azt hiszem én abba a csoportba fogok mindig is tartozni, akik nem feltétlenül az ócsóbbság alapján döntik el, hogy kitől vásárolnak, hanem a kiszolgálás és az addigi tapasztalat alapján.
Ha pedig valaki tényleg úgy érzi, hogy egy mocsok szemét volt vele a westel pl., akkor javaslom hogy próbálja ki a pudlingot, jelen esetben egy másik szolgáltatót és mérlegre tudja tenni a tapasztalatait:-)) Lesz mit ízlelgetni

Előzmény: outlook-karcsi (53)
kéremszépen Creative Commons License 2003.11.19 0 0 62
Miért kellene ehhez új topik, ez nem jó?

Hozzátennék egyet: az automata ügyfélszolgálatnál elkövetett - pl. az előfizetési díjat jelentősen befolyásoló - megnyilvánulásaidat utóbb semmivel nem tudod bizonyítani.
Ha hónap elején olcsóbb díjcsomagra váltasz, akkor csak a következő hónap közepén tudod meg, hogy a kedvenc Westeled szíveskedett-e elfogadni.

Előzmény: outlook-karcsi (53)
cyber.greg Creative Commons License 2003.10.22 0 0 61
Az ilyen négyjegyű számok általában működnek +3630-cal is. Páldául a 1749-es SMS-játék.
4ndr3w Creative Commons License 2003.10.21 0 0 60
Kedves ralf!

Akkor ezek szerint nálam nagyobb béna csak a Westel ügyfélszolgálata volt, akit - mikor vezetékes vonalról felhívtam a probléma miatt - többször is ezt a kombinációt ismételte el. Meg a Westel honlapjának készítője is iszonyat egy béna alak lehet, hisz ezt a mondatot merészelte feltenni: "A 1777-es szám szintén nemzetközi formátumban hívható (+ 36 30 1777).". Ez hallatlan!

De ha te már ennyire okostóni vagy, igazán elárulhatnád nekem, hogy miért nem kellene a *101*+36301777# kódsornak működnie! Úgy vágyom rá, hogy tudjam!!! Lécccciiiii!!!! Ne hagyj már hülyén meghalni!

Egyébként meg halkan megsúgom neked, hogy 4 napja kaptam egy e-mailt az ügyfélszolgálttól, hogy elhárították a problémát, és képzeld, azóta *101*+36301777# kódra a Dominó központ hív vissza!

Előzmény: ralf (59)
ralf Creative Commons License 2003.10.21 0 0 59
Én a helyedben nem szidnám a Westelt, mert ha valaki bénázott, akkor az Te vagy!
A *101*+36301777# formátumban a büdös életben nem fog Neked működni! Vagy inkább csak egyszerűen gondolkozz el azon, hogy miért nem működik a következő formátumban sem ez a szám: +36301777. Aztán ha jól logikázol, rájössz a megoldásra. Kíváncsi vagyok, összejön-e.
Előzmény: 4ndr3w (57)
cyber.greg Creative Commons License 2003.10.11 0 0 58
"Egyfolytában küldik az idétlen westel TIPP WAP SMS-eiket"
Háromhavonta egyszer.

Arra megy ki, hogy lehetőleg senki se tudja felhasznalni a pontokat.
Hülyeség. Ittvan vazeg a Webshop, itt megrendelheted, és kihozzák házhoz.

Előzmény: outlook-karcsi (53)
4ndr3w Creative Commons License 2003.10.11 0 0 57
Én DOMINO kártyatulaj vagyok, eddig nagyon meg voltam elégedve a Westellel, de most sikerült rendesen felidegelniük.
Külföldön vagyok, lassan 2 hete próbálom felhívni a 1777-et, hogy aktiváljam az október 1-tól elérhető SMS értesítést az elmulasztott hívásokról. Sajnos egyszerűen képtelenség!!!

A kódsoros hívásindítással (*101*+36301777#) azt az üzenetet kapom, hogy ezen a számon előfizető nem kapcsolható. Felhívtam az ügyfélszolgálatot (külföldről, ami nem olcsó ugye), ott pár napos nyomozás után azt mondta a hölgy, hogy a roaming csoportjuk szerint általános hibáról van szó, de semmi tájékozatást nem tud adni, mikorra tudják elhárítani. Immár második hete ez van!

További érdekesség, hogy a szeptembertől bevezetett fenomenális Domino Roaming Direkt szolgáltatás (amikor nem kódokkal hívsz, hanem közvetlenül) szintén használhatatlan, ekkor az itteni szolgáltató központja mond egy olyan üzenetet, hogy "call barriing is active, please deactivate it to make a call".

Szóval ennyit a Westelről! Legalább annyit mondanának, hogy napokon belül megjavul, vagy csak fél év múlva...

Timna Creative Commons License 2003.08.20 0 0 56
vigyázz mindjárt jön radio100józsi és elmondja, hogy miért nem olcsóbb a voda mint a pannon :)
Előzmény: Hayloft Ezekiel (55)
Hayloft Ezekiel Creative Commons License 2003.08.20 0 0 55
mivel az összes szolgáltató tróger banda, ezért nem értem, hogy miért sírnak, hogy árérzékenyek a fogyasztók.
Na persze a fogyasztók se angyalok, különösen az elején soksok visszaélés volt. Az megint más kérdés, hogy engem a jóhiszeműt miért kell szankcionálni pár csúnya miatt, de hát magyarország a 10millió gyanúsított országa, min csodálkozunk?

Egyszerre volt pannon és voda készülékem is, aztán a pannont lemondtam, (külön műsor volt idén tavasszal, 1996 óta voltam előfizető, pont úgy is bántak velem, épp, hog nem köptek le) anyagi okokból. Az átlag mobilhasználatom mellett 6-8ezer forinttal joban járok a vodával azóta. Most a céges tel. megint pannonos, de az meg nem érdekel. Nem nagyon használom magáncélra a cégest a számlát meg intézze a gazd. osztály.

Minden ilyen nagy szolgáltató HIVATALnak képzeli magát, ez már nyugaton évek óta nem pálya

Timna Creative Commons License 2003.08.20 0 0 54
hát váltsál szolgáltatót, azt szabad :)
Előzmény: outlook-karcsi (53)
outlook-karcsi Creative Commons License 2003.08.20 0 0 53
A WESTEL SZEMÉTKEDÉSEI MINDEN HATÁRON TÚLMENNEK. Ezek jórésze ráadásul arra megy rá,hogy az ügyfeleket megtévesztve pénzt vasalhassanak ki belőlük. Tipikus példa a fogyasztók átverése, megtévesztése, nem kért szolgáltatások lemondásáért díj felszámolása. Undorító gennyedék az egész cég. Nálam annyira felment a pumpa, hogy én már mindenképp a Gazdasági Versenyhivatalhoz Fordulok, és kérek mindenkit, hogy aki úgy érzi jogos panasza van, írja le precizen ide, és majd összegyűjtöm a GVH-hoz beadandó panaszomban!

Mondok néhány példát:

1.Egyfolytában küldik az idétlen westel TIPP WAP SMS-eiket, amiket senki sem kér. De ezek lemondására nincs mód az ügyfélszolgálaton, hanem csak fajtánként 60Ft+afa dij elléneben. (NEm kértem a szolgáltatást, a lemondásért viszont fizetni kell. 1 millio ügyfél esetén ez 60 millió forint kicsalása.)

2. 1777 Domino dijcsomagok, informaciok eseteben a westel automatikus ugyfelszolgalat megteveszti az ugyfelet, es a kivant dijcsomagrol kert informacio helyett automatikusan aktivalja azt, holott csak mint informacios menupontot nyomja meg az ember a billentyut, informaciot kerve a dijcsomagrol. Ez esetben csak akkor tudja visszaallitani az ember az eredeti dijcsomagjat, ha vesz egy uj mobiljegyet, es azzal feltolti. (Tobb ezer forintos kiadasba kényszeríti az embert, vagy a kedvezőtlenebb percdíjak miatt okoz kárt.)

3. Dominorol előfizetésre való átterást akár levélben is lehet kérni, de az előfizetés lemondást csak személyesen lehet kérni. (Aránytalan a szolgáltatás megrendelés és felmondása közötti adminisztrációs hercehurca)

4. Az idióta aranykártyapontok nem más mint egy nesze semmi parasztvakítás. Arra megy ki, hogy lehetőleg senki se tudja felhasznalni a pontokat. Kizárólag a westel ügyfélszolgálatainál (megyeszékhely és néhény budapesti üzletben) kizárólag személyesen, személyi igazolvánnyal, aranykártya bemutatásával, és pin kód egyidejű prezentálása után lehet. (Nevetséges adminisztrációs huzavona árán.)Kimondottan az a céljuk, hogy megnehezítsék az aranykártyapontok felhasználását.

HA VALAKI TUD, NYITHATNA EGY ÚJ TOPICOT IS, HOGY ÖSSZEGYŰJTHESSÜK EZEKET!

thw Creative Commons License 2002.09.01 0 0 52
En is gondolkodom vmi atteresen, csak nem akarok szamot cserelni, eddig ez tartott vissza.
Amugy nalam a csucs westel-agylob az volt, mikor megvettem a telefont, es 2 het mulva szo nelkul letiltottak, a kimeno hivasomat a behajtasi csoporthoz iranyitottak, ahol bajos hangon kozoltek, hogy tulleptem a 10ezer ft-s keretet, aminel elso honapban szo nelkul letiltanak, az EN vedelmemben, hatha elloptak a telefont!!!! KOZROHEJ. Mondom, hat szamlat nem lehetett volna -e kuldeni???
Nem, de szemelyesen befizethetem.
Arrol nem beszelve, hogy fel evig folyamatosan balhe volt, mert vmit elcsesztek a szamlazasban. Amikor eccer letiltottak a kartyat, ki kellett fizetnem a kedvezmenyt, miutan ugye 0ft havi torlesztest kell fizetnem a telefonra, mindazonaltal folyton hatralekba tett arendszer a hianyzo osszeg miatt, ami a szlan nem is szerepelt, es nem is volt hianyzo. De ezt 6 honapig nem birtak orvosolni, folyton letiltottak 1200 ft hatralek miatt (a havi 60ezres atlag szamlak mellett), es a vedekezes mindig az volt, hogy tipushiba, gazos a rendszer.
no comment
Előzmény: kzt (36)
thw Creative Commons License 2002.09.01 0 0 51
Ezt velem is eljatszottak. Az engedmeny azt jelenti, hogy valszeg akcios a keszuleked,es ilyenkor, ha leiltasra kerul a kartyad, jol vissza kell fizetned az akcioban kapott engedmenyt.
Bocs ha vki mar valaszolt, nem olvastam vegig a topicot.
Előzmény: Timna (32)
Marsellus Creative Commons License 2002.09.01 0 0 50
A SIM-lockkal kapcsolatban (pre-paid-es készülék esetében): az addig ok, hogy csak a saját kártyájával használhatod a készüléket, de mi van akkor, ha nem töltöd fel a kártyádat időben, és akkor ugye elveszted az egyenleged, és letiltják a kártyádat, de ha még ezután egy bizonyos időn belül feltöltöd, akkor marad a számod, és működik a kártya. Viszont, ha ezután se töltöd fel, akkor ugye kivonják a számodat a forgalomból, és vehetsz új sim-kártyát.
És akkor mi van a készülékkel???? Vagy vegyél hozzá egy sim kártyát, vagy hajítsd ki a szemétbe, mert más szolgáltatónál nem használhatod a készüléket. De kikódolni ugye ebben az esetben sem lehet!?? Ebben az esetben mi a helyzet?
A másik dolog pedig az ügyfelek száma. A 3 milliót azt hogyan számolták ki? Az összes eddig eladott pre-paid és előfizetéses készülékek száma? Mert inkább azt kéne megszámolni, hogy hány különböző Westel telefonszámról kezdeményeznek hívást, és akkor annyi aktív ügyfele van. Mert abban biztosak lehettek hogy az eddig eladott domino kártyáknak a harmada ha működik...
Előzmény: morning (43)
morning Creative Commons License 2002.08.27 0 0 48
Hi mindenki.

Eloszor is elnezest mindenkitol, ha valoban erzelmektol vezerelve irtam volna valamit, nem megfelelo hangnemben. De ha mar Timna ilyen lelkiismeretesen ir, hat en is folytatom -immaron lehiggadva. (Ha van kedved Timna folytassuk itt a Forumon, ok?)

Nincs pszichozisom, szerencsere el tudom kuloniteni a szerepjatekot a valosagtol. (Jobb ha elhiszed, kulonben lekapom a fejed a titanium alkarpengemmel.) :))

Nem mondtam, hogy "maffia" alakult a SIM kartyak vedelmere.

A BSA-ra vonatkozoan, szeretnek idezni a BSA magyar honlapjarol:

"A BSA-t 1988-ban alapította 65 ország vezető szoftverfejlesztő vállalata - Európában, USA-ban és Ázsiában vannak irodái. A BSA a kormányzatoknak, az üzleti élet szereplőinek és a felhasználóknak nyújt segítséget abban, hogy megértsék miként erősítik a szoftverek a gazdaságot, az általános fejlődést és miként növelik a hatékonyságot. A BSA célja, hogy a számítógépet használók tisztában legyenek a szoftverekre vonatkozó törvényi előírásokkal és szabályozással.

A BSA Magyarország több szoftver-gyártó és -forgalmazó által 1994-ben alapított non-profit szervezet, bevétele a tagsági díjakból áll."

Elnezest a hosszu bevagasert de azt hiszem ez 100%-osan alatamasztja az igazamat. (Mar ami a BSA-t illeti.)

A szolgaltatoknak nem befizetett szamlakrol csak annyit, hogy nincs igazad. Egyreszt itt nem nem befizetett szamlarol van szo, hanem elmaradt haszonrol! Masreszrol a polgari peres eljaras nem kozpenzbol van finanszirozva! Amikor egy szolgaltato beperel Teged, hogy tartozol x osszegrol neki, akkor o lerak egy bizonyos illeteket. Tehat az elejen o fizeti a birosag munkajat, kesobb pedig ha bizonyitast nyert hogy valoban tartozol, akkor Te fizeted meg a birosag koltseget. Ugyhogy ne, kozpenz, ebben is tevedsz.

A jogszabalyokkal nincs semmi gondom, itt is ERVENYES es HATALYOS jogszabaly. Csak arrol van szo, hogy a Kormany nem szokott hirtelen otlettol vezerleve felkialltani es azt mondani. "Nahat fiuk! Csinaljunk mar egy olyan torvenyt, hogy buntessuk 10 evig terjedo bortonnel azokat, akik SIM Lockot oldanak!" Nyilvan nem, hiszen az esetek donto tobbsegeben nem szokott egy kormany egy "nem alapveto szolgaltatast nyujto cegnek" (gaz/viz/villany) (ezekbol nem tudsz alternativ szolgaltatot valasztani) kedvezo torvenyt hozni, hacsak az a Ceg nem lobbizik. Mar pedig itt nyilvanvaloan errol van szo, nem? A Westel (es a masik ket szolgaltato is) kedvezmenyeket ad a Kormanynak (azaz azt tomorito embereknek) es az a Ceg szamara kedvezo torvenyt hoz.

Igazad van Timna, erre minden orszagban van pelda. Esetunkben sincs maskeppen ez, de talan nem kell a Shadowrun mellekhatasara fognom azt, ha ugy erzem, ettol felkavardoik a gyomrom, hogy (es most konkretan ha nem voltam vilagos):

A Kormany egy Ceg profitjanak vedelmere olyan torvenyt hoz, ami a szuksegesnel joval durvabb eljarast illetve buntetest iranyoz elo azok szamara akik VELTEN vagy VALOSAN bevetelkiesest okoznak neki egy alairt szerzodes megszegesevel.
A torveny lehetove teszi (mivel mar torveny) hogy a Ceg feltetelezett bevetelkieseseben szerepet jatszoak utan a kozigazgatasi szervek munkatarsai nyomozzanak, kihallgassak stb. (ez valoban kozpenzen tortenik.) Megjegyzem a VALODI kart okoz szemelyek ellen (mint pl ha nem fizetem be a MAR LETELEFONALT 200000 Ft-os szamlamat) a rendorseget nem vonjak be, am! Fizetesi meghagyas, aztan birosagi per, aztan behajto ceg. De nem rendorseg, es nem bortonbuntetes am!

Szoval ennyi. Felreertes ne essek. Mint mar mondtam en is vedelmeznem a cegemet. Talan ha lenne lehetosegem, en is magam melle allitanam a Kormanyt. Talan en is lobbiznek. Talan.

Summa: A Westel is olyan ceg mint a tobbi Naagy Ceg. Csak szamomra a kis embernek tunnek undoritonak a modszerei, amugy ez biztos bevett szokas az ilyeneknel. Ugyhogy fogjam be a pofam, es kusshadjak le... Talan igazatok van.

morning

(Miert nem lehet elajandekozni vagy masik SIM kartyaval hasznalni a vasarolt telefont?)

(Allitolag a mobiltelefoneladasnak befellegzett Magyarorszagon. A Westel innentol kezdve a szolgaltatasra helyezi a hangsulyt.) Elore felek! :)

Timna Creative Commons License 2002.08.25 0 0 45
Neked télleg agyadrament a Shadowrun, kiberpszichózis??? :)) Honnan a bűzből veszed még mindig, hogy az állammal karöltve létrehozott "maffia" tartatja be a simkárták védelmét? Miazhogy az adófizetők pénzén? A BSA nélkül is lecsuknák azt aki illegális szoftverfelhasználó... És azt sem a szoftvercég fizeti, hogy a BSA legyen... (Bár a Mikroszoft témakörben vannak ilyen vélemények :)))
Ugyanúgy, ahogy a nem fizetett közüzemi számlák (akár mobil is!!) behajtására is igénybe vehetnek pl polgári peres eljárást, ami szintén közpénz... És ezt sem a mobilosok találták ki. Ilyenek a jogszabályok, és ehhez senkinek senki seggét nem kell nyalnia. Kicsit higgadj már le, ez nem a westel találmánya!!!! Külöben meg senki semmit se fog veled csinálni ha kikódoltatod a gépedet, mert szarnak rá. Viszont garanciára ne számíts :)) Amúgy a westel is szívesen kikódolja neked, ha lejárt a 2 év hűséged. Dominó esetén passz.
Nem annyira drágák ám a független telkók sem, 50-70K-ért lehet samsungokat, panasonicokat venni pl Metróban...
Előzmény: morning (43)
morning Creative Commons License 2002.08.25 0 0 44
A helyesirasi hiba(k)ert pedig elnezest kerek. Igy jar az, aki duhbol ir, es azonnal kuldi a forumba a velemenyet, nem olvassa at ujra.

morning Creative Commons License 2002.08.25 0 0 43
.udv mindenki.

Nem igazan erzem ugy, hogy "szornyen tajekozatlan" lennek. Talan a joggyakorlatban igen, de mobilkorkep ugyben talan nem. Nem allitottam egy szoval sem, hogy nem okoz kart az, ha valaki kifuggetlenitetti a telefonjat. Arrol ne vitatkozzunk (filozofiai kerdes) hogy az buncselekmeny-e a szo legszorosabb ertelmeben ha kart okozok valakinek. Nyilvan az. De! Nekem az piszkalja a csoromet, hogy egy nagyvallalat nem a sajat eszkozeivel vedi magat ezektol a "buncselekmenyektol" hanem az adofizetok penzebol fizetett rendorseggel, de olyan szinten ami az en velemenyem szerint tulzott eroforrasokat von el a VALODI buncselekmenyektol. Talan tul kodosen vagy ertelmetlenul fogalmaztam kettovel lentebb de EZT szerettem volna mondani.

Errol mi a velemenyed?

Azt sem allitottam, hogy a Westel talalta ki a SIM Lockot es annak oldasara vonatkozo szankciokat. Valoban vannak olyan orszagok ahol szinten nem nezik jo szemmel az ilyen "szoftveres buncselekmenyeket". :) (Hanynom kell ettol a kifejezestol.) Vannak olyan orszagok is azonban, ahol nem buntetik, sot boltok (nyilvan nem a szolgaltatok boltjai) ahol nyugodtan lehet csinalni nyilvanosan, penzert, szamlakepesen. Es nem is kell messze menni itt EUROPABAN. En nezd, nahat?!?! A percdijak es a keszulekarak, a kedvezmenyek magasan a mi szintjeink flett vannak. Olcson beszelnek az emberek, olcso a telefon (a mi ar/kereset aranyunkba atszamolva is) rengeteget beszelhetnek ingyen (barhova nemcsak a sajat halozatukba) szoval igazi Kanaan. Es ez nem NYUGATI pelda. Repertoarjuk ujabb szolgaltatoval bovult az elmult ev soran, es ha minden igaz, den vagy jovore ujabb ceg teszi be a labat. Hmmm, igazi versenyhelyzet kozottuk a vevok kegyeiert. Nem ez kellene nekunk is? Neeeem, nem kell. Kell egy Westel (a tobbi sem jobb) aki az en penzemen fizetett rendorseget halmozza el munkaval hogy radhuzzak a vizes lepedot, mert kifuggetlenitetted a telefonodat valakivel, mikozben a gyilkosokat/kozvagyont rongalokat/kozvagyonbol lopokat/minket megkarositokat nem tudjak akkora erovel uldozni.

Azt mondod illegalis szotver masolasahoz hasonlatos a dolog. Alakitsanak ok is egy BSA-t a sajat penzukbol (mint a szoftvergyarto cegek) es azok nyomozgassanak. Mas kerdes hogy a BSA is ker rendorsegi segitseget, de nem veluk nyomozgat, es foleg nem lecsukja az embert egybol. (Megjegyzem a BSA modszerei is hanyingert keltoek, de ez egy masik (jonehany) forumban mar nyilvan kifejtesre kerultek.)

Felreertes ne essek. Nem vagyok anarchista. Egyetertek abban, hogy rendnek kell lennie egy orszagban. Az is vilagos, hogy vedelmezni kell az emberek/cegek tulajdonat. Es nyilvan en is kiallnek ha az en uzleti hasznomat fenyegetne valami gonosz hackerbanda. De konyorgom! Egy 3 millios elofizetoi bazissal (tenyleg ennyi emberuk van???) rendelkezo ceg csinalja mar ennel elegansabb es etikusabb modon! Nyaljak egymas segget a kormannyal: En adok neked telefont meg kedvezmenyt, Te meg adjal nekem torvenyi eszkozoket meg karhatalmat hogy lesujthassak azokra, akik nem hajtjak a fejuket az igamba.

Undorito.

morning

(Szerepjatekozom immaron 5 eve, mostanaban Shadowrunt jatszom aki tudja mi az, sejti mire akarok kilyukadni. A nem is olyan tavoli jovoben a nagy multiknal onallo hadserege lesz es oriasi jogaik. Kezd felderengeni elottem ez a jovokep.)

Timna Creative Commons License 2002.08.24 0 0 42
Te szörnyen tájékozatlan vagy. A SIM kikódolása szoftveres bűncselekmény, kb olyan mint egy jogtiszta szoftver másolásvédelmének megszüntetése. Nem a westel találta ki, hogy ez bűntény, sőt ez minden cégnél így van, talán nem csak ebben az országban!!
Amúgy meg SÚJTHATNAK és nem SÚLYTHATNAK. Mellesleg azzal egyetértek, hogy nem büntetném börtönnel az unlockolást, max annak az esetében aki pénzért és/vagy negyüzemben csinálja...
Előzmény: morning (40)
vazzeg Creative Commons License 2002.08.23 0 0 41
Mézesmadzag vagy nem, ha mondjuk este 7 után hívok westelről pannont, 110 a percdíj, vodáról meg 24, alig négy és félszeres a különbség, merítettem már le 4500-zal frissen feltöltött kártyát kevesebb, mint egy óra alatt a fenti módon, kell ilyen, meg olyan kártyát is tartani, az a legjobb.
Előzmény: gbpost (39)
morning Creative Commons License 2002.08.23 0 0 40
.udv mindenki.

Nem olyan reg irtatok:

"Azt tudni kell, hogy a Westelnek van a legnagyobb múltja, ráadásul a legszínvonalasabb szolgáltató Magyarországon. Pl. kormányzati szinte kizárólag ők szolgáltatnak. Ennek megvan az ára, de pl. elgé komplex dolog ez az összehasonlítás..."

Es ez a kormanyzati dolog most az Index Hirekben is megjelent. Nagyon pipa lettem, hogy miert?

Lassuk csak mifele egbekialto szenny dolgot iratnak az emberrel ala, ha most vasarol egy mezei Domino csomagos telefont?

Alairatjak vele, hogy nem adhatja el a keszuleket es a kartyat. Ez mar eleve nevetseges, egy szabadon adhato-veheto, es itt a lenyeg: AJANDEKOZHATO. Mert ugye akarok a csajomnak/gyerekemnek/mozgasserult nagyimnak venni egy telefont, es ha egy honap mulva vennek esetleg magamnak is, elhajtanak, hogy mi van kereskedek a telefonokkal? Vagy csuszhatok, maszhatok elottuk, es bizonygathatom, hogy nekem kell, es huseges ugyfeluk leszek. (megjegyzem tenyleg hihetetlenek a percdijaik. (sz*rok)).

Es akkor oda van irva, hogy ha a "keszulekbe programozott SIM Lockot modositja" akkor 10 evig terjedo szabadsagvesztessel sulythatnak. Namarmost nyilvan a felso hatar csak akkor el, ha a Westel egesz tetves raktarkeszletet kifuggetlenitene valaki, de az az egy-ket ev is durva, meg ha felfuggesztett is. Mert miert itelnek el??? Kinek okozok kart. Ha utanagondolunk a Westelnek igen, mert ideadja a telefont olcson + kartya bizvan bennem, hogy csak az O kartyajaval fogom hasznalni, es ezert hajlando benyelni azt a minuszt, amit o kifizet a keszulkert a telefongyartonak. (bar a mostani A40-A35 ara kicsit nevetseges, nem olcso).

Na de miert ultet le engem ezert az Allam??? Kart okoztam embertarsaimnak? A kozvagyonnak? Kinek? Egy cegnek okozok kart, ugye?? Akkor miert kaphatok bortont? Pereljen be a Westel ha ugy erzi, hogy bevetelkiesest okozok neki. De hogy a rendorseg egy csomo embere ilyen ugyekkel foglakozik, es keresik-kutatjak kire huzhatnak ra, hogy kifuggetlenitetett egy telefont, mert fizujabol nem akar 2* akkora percdijjal fizetni nap kozben, es inkabb egy masik szolgaltato kartyajat hasznalja egy adott napszakba? Magyaran az en alllamkasszaba befizetett penzembol (a telefon araban van AFA es a percdijak utan is van ado, ugye) nyomoznak utanam es ahelyett hogy gyilkosokat, embertarsaik ellen bunozoket, valoban nagy karokat okozokat keresnenek, Teged hivnak fel, hogy hogy lehet fuggetlen a telefonod, amit 1,5 evvel ezelott vasaroltal egy Westel uzletben. Es a Kormany jeles tagjai, nana hogy megszavazzak, es a tamogadott Rendorseg feltorekvo hadnagyocskai nana hogy gozerovel nyomoznak mindenki utan akire ra lehet huzni a lepedot, hisz oket is tamogatja a Westel. Tamogassa nyugodtan, nagy ceg nagy bevetellel es nana hogy kapnak kedvezmenyeket az Allamtol, de ne a ilyen pitaner, aljas dolgokban.

Komolyan mondom, szeretek Magyarorszagon elni, de olyan undorito dolgokat tapasztalok neha, hogy felelmetes. Csinaljon versenykepes arakat a SZOLGALTATO (mert ugye az es nem a Nagy Testver) es akkor nem lesz ilyan baja...

(megjegyzem kulfoldon nincs ilyen gyakorlat) Nekunk is kellene meg egy-ket szolgaltato es akkor eszbe kapna a Westel is...

Bocs ha kicsit hosszura nyult volna de nagyon felbosszatott...

.irjatok ha mashogy gondoljatok!

morning

gbpost Creative Commons License 2002.08.01 0 0 39
A VODAFONEtól meg nem kell elájulni.
A DEUTSCHE TELEKOM is nemzetközi cég, és
sok országban van szolgáltatása! Mostmár
egységes néven: T-Mobile hálózatként
szerepelnek.

A VODA csoda percdíjairól meg annyit, hogy
a félpercnek sosem a végén fejezed be a dumát,
igy nem is realizálható a 54/24 Ft, ez csak
mézesmadzag marad..

Ráadásul, akárhány millió előfizetője van,
arra nem volt képes, hogy kölcsönös kedvezményeket biztosítson részükre pl.
roaming esetén. Egyik ismerősöm elég jó helyen
van ott, tudna mesélni...

Ráadásul a Westel eddig sokkal több elimerést
kapott, mint a VODA, pedig a W csak egy moi szolgáltató..

gbpost Creative Commons License 2002.08.01 0 0 38
Szerintem a WESTEL a legkorrektebb cég a piacon!
Nekem már jó ideje van előfizetésem, ill. domino-kártyám is, és meg vagyok elégedve a szolgáltatással! Elismerem, hogy hamar behajtják a dolgokat, de ez nem csoda!!
Sok embertől hallottam, hogy vannak emberek, akik
100 000-res számlák után eltünnek, és a WESTEL még jogi utánjárás után sem éri el őket.. ilyen viszonyok mellett kénytelenek szigorúnak lenni..
Nekem még nem volt hátralékom sosem, és az ügyfélszolgálaton mindig készségesen szolgáltak ki, és ami a lényeg: mindig tudtak segíteni!

Hallottam, a Pannonnál az is pénzbe kerül, hogy
beszélj a kezelővel.. mi ez, ha nem undorító??
Ez az ő érdekük is, hogy tudjak róluk, a szolgáltatásokról..undorító!

Ráadádul szeretem INGYEN tudni az egyenlegem..

kzt Creative Commons License 2002.03.14 0 0 36
Meg foghatjak akar a nyuszira. Azt probaltam nekik elmagyarazni, hogy mi a banat van akkor pl. ha en nem tudom ezt zsebbol meghitelezni hanem vallalkozokent/vallalkent ezt az osszeget konyvelni kell(ene) - nem irhatom be egy penztarkonyvbe sem hogy kifizetes jogcime - a Westel felhivott oszt aszonta fizessek.... arrol nem is szolva hogy a szamla beerkezesenek napjan rogton fizetest elvarni kicsit szemtelen. nekem nem vigasz hogy kesik a posta. ha ennyit hibazik akkor beszeljenek a postaval (ne velem) vagy szervezzek meg maskent a kezbesitest.
Előzmény: Timna (35)
Timna Creative Commons License 2002.03.14 0 0 35
jah, szép :)
mindenestre ma voltam bent személyesen ügyfélszolin, és rendesek voltak nagyon, a késést meg a postára fogták :)
Előzmény: kzt (34)
kzt Creative Commons License 2002.03.14 0 0 34
A Westel szamlazoreszlege elegge szar. Nekem is kikuldtek egy hokozi szamlat es kedves hangu holgyek ecseteltek a telefonba hogy mi minden lesz ha hataridore nem fizetem be meg faxoljam el a csekket stb stb. A szamla sikeresen meg is erkezett a befizetesre kijelolt napon, termeszetesen reszletezes nelkul (amire elofizettem). Mikor ezt szova tettem a ufsz.-nek, akkor erre annyit tudtak mondani hogy ok tobbszor kerestek telefonon (bocs de nekem nem mindig van idom tarsalogni a Westellel ezert siman kinyomtam a hivast) es hogy figyeljem mikor jon a szamla es kerjek halasztast (bocs kuldjetek idoben a szamlat es ki lesz fizetve. De ne kepzelje mar a Westel hogy azonnal van idom veluk foglalkozni ha elkezdenek pampogni).
Mindezt ugy hogy kb egy eve 80-100eFt havi szamlakat fizetek korrektul, keses/hatralek nelkul. Eszebe sem jutott volna pl. megkoszonni hogy oket hasznalom...
Előzmény: Timna (32)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!