Keresés

Részletes keresés

Bolivian Dancer Creative Commons License 2005.09.04 0 0 59

Szia Robi,

 

"Sajnos - és ezt a GVH már egyszer legalább levezette - a jelenlegi szabályozás melett a vezetékes előfizetés "kapcsolása" a DSL szolgáltatáshoz nem ütközik versenytörvénybe, sem Eht-ba, DE a piac elvileg nyitott arra, hogy ha bármely más szolgáltató CSAK DSL-t akar szolgáltatni, akkor hurok-átengedéssel betelepüljön a vonaladra és elvileg cska a DSL árát kérje el tőled. Mivel azonban az érpárért nekik is fizetniük kell (ráadásul épp az Eht okán), nem hiszem, hogy valaki MA erre "vetemedne"...."

 

Szóval, eleve szar a nagyker-kisker rendszer...

 

Az 58-ban irtakat, bocs nem értem, nem tudom felfogni, ezért nincs véleményem sem.

 

A.

Előzmény: Törölt nick (58)
Törölt nick Creative Commons License 2005.09.03 0 0 58

Ja!

 

Jó is hogy írod, én ezt amomentumot el is felejtettem - mondjuk nem is tudom, mihez kezdett volna a T-Online, ha nem korlátozva teszi meg a módosítást ;-))

 

Szóval bocs a tévedésemért!

 

Robi

Előzmény: Bolivian Dancer (56)
Törölt nick Creative Commons License 2005.09.03 0 0 57

Szervusz!

 

Ez most csak egy nagyon rövid előzetes, mivel most nincs erre időm több.

 

 

Kérdésem Hozzád tisztelettel (azaz nem személyeskedek még véletlenül sem!) - és mielőtt elkönyvelnél "~pártinak", szeretnélek tájékoztatni, hogy kifejezetten független szakértőként vagyok itt (is) jelen.

 

Ha Dr. xy vagy valóban, és az EU-s joghoz is értesz annyira, hogy a kimentést meg tudd indokolni, akkor minden tiszteletem ellenére: hogy lehettáél egyáltalán képes arra a NAÍV (és szvsz rosszhiszemű) következtetésre jutni, hogy ha NEM FIZETED BE A TELEFONSZÁMLÁIDDAT, NEM KACSOLNAK KI CSAK "SZÜNETELTETNEK"?!

 

Sajnos - és ezt a GVH már egyszer legalább levezette - a jelenlegi szabályozás melett a vezetékes előfizetés "kapcsolása" a DSL szolgáltatáshoz nem ütközik versenytörvénybe, sem Eht-ba, DE a piac elvileg nyitott arra, hogy ha bármely más szolgáltató CSAK DSL-t akar szolgáltatni, akkor hurok-átengedéssel betelepüljön a vonaladra és elvileg cska a DSL árát kérje el tőled. Mivel azonban az érpárért nekik is fizetniük kell (ráadásul épp az Eht okán), nem hiszem, hogy valaki MA erre "vetemedne"....

 

 

Amit amúgy leírsz a levélben, az szvsz merő képmutatás: HA nekem hűségnyilatkozatom van, akkor HA hibát követek el ÉS szükségem van a szolgáltatsra (plána!), AKKOR eleve a DSL szolgáltatómmal (T-Online, és nem Axelero, de ez kisebb vétség ;-) ) veszem fel a kapcsolatot MAGAM, hogy bejelentsem, NEM SZÁNDÉKOZOM a szerződést felmondani még ráutaló magatartással ÉS kifejezetten kérem ÍRÁSBAN (!!!!) az amúgy azonnali szerződésbontási opciójuk alkalmazására a türelmet!

 

ÉS NEM telefonon szólok be bárhová is akkor, amikro tudva tudom (itt még az sem igaz ugyanis, hogy biztosítói szokás szerint apró betűs részek, záradákok  tartalmaznák a Rád negatív joghatású szöveget: egyértelműen, kifejezetten szerepel összegszerűen is megnevezve a korai felmondás következménye, és az is, hogy a szolgáltató rendkívüli felmondással él(het), ha a DSL szolgáltatás alapja, azaz a vezetékes előfizetői szerződés - függetlenül annak okától - meghiusul!), hogy mivel, mekkora téttel játszom!

 

Egyébiránt pedig ilyen levelet - ezt egy DR-nak azért illene tudni -, tök felesleges a behajtással foglalkozó akárkinek írni, mert 99%-ban fingjuk sincs arról, milyen joghatások miatt kell behajtaniuk.

 

Ilyenkor a megfelelő bíróságnál kellene kérni abehajtás azonnali felfüggesztését, és persze a fizetési meghagyás ellen (aminek lennie kellene) a megfelelő ellentmondással kellene élni, amiben leírod TÉTELESEN milyen állítások és jol  hangzottak el, és NEM AZT, HOGY EZUTÁN NEM IS KÉRSZ A SZOLGÁLTATÁSBÓL!

 

Ti. NEM ŐK HIBÁZTAK, hanem egyértelműen és súlyosan (megjegyzem?: még cvsak nem is tudatlanul!) TE MAGAD!

 

Legalább annyi "eszed" lehetett volna, hogy kivárjál addig, míg pl. a mostani (letöltés korlátozás!) ÁSzF módosítás OKÁN következmények nélkül lemondhattad volna az előfizetésed! Vagy ELŐBB kereshettáél volna EU-s joganyagban akár pecedens értékű jogot is...

 

 

Üdvözöl

Maus Róbert

 

 

Előzmény: aktualis2005 (49)
Bolivian Dancer Creative Commons License 2005.09.02 0 0 56

Én sem dolgozom egyiknél sem, de az objektivitás jegyében jegyezzük meg:

 

- a 150 GB nem korlátozás, hanem elméleti érték, ami után bizonyos dolgok történhetnek: pl. többszöri figyelmeztetés, új csomag ajánlat, esetleg felmondás.

 

- ami fontosabb, a hűségnyilatkozattal bírókra nem vonatkozik.

 

Ezt hidd el nekem, mint akinek jelentős szerepe volt a teljesen korrekt deal megkötésében.

Előzmény: aktualis2005 (51)
meoboss Creative Commons License 2005.09.01 0 0 55

Nem dolgozom egyiknek sem!

De utálom a magadfajtát, mikor idejön és nagy szavakat használ "intsek mindenkit, még véltetlenül se szerződjön az Axelero-val amennyiben akármilyen más lehetősége van a netre" nyavajog, helyett, hogy magába szállna és megnézné, hogy ki is hibázott.

Kérdésem: szoktál informálódni, utánanézni a dolgoknak, mielőtt megrendelsz, lemondasz valamit? Szerintem nem. Ezek után meg  nem a T csapat hibázott, hanem te. Azért sem értem a felháborodásodat, mert ahogy irtad a T-O felajánlotta, hogy egy bizonyos összeget elenged az általa jogosan követelt összegből. Szerinted ezt melyik másik szolgáltató tenné meg? Ezek után még te panaszkodsz?

 

A többit meg korrekten leirta rainman.

Nyugodtan mehetsz persze biróságra, de csak idő és pénzpocsékolás.

Előzmény: aktualis2005 (51)
rainman Creative Commons License 2005.09.01 0 0 54

Asszem: az ADSL szerződésének aláírásakor aláírtál valami olyasmit, ami tartalmazott egy olyasféle kitételt, hogy az ADSL igénybevételének alapfeltétele egy élő, korlátozásmentes telefon-előfizetés.

 

Tehát ha nincs élő, korlátmentes telefon, akkor az ADSL is ellehetetlenül; ha a te oldaladnál keresendő okból szűnik meg a net-szerződés (nemfizetés miatt kikapcsolt telefonvonal, ami alapfeltétel lenne a net-szolgáltatáshoz), akkor a szolgáltató joggal tarthat igényt az általad aláírt szerződés szerinti kötbérre.

 

Ha díjtartozás miatt kikapcsolják a telefont, bizony megy vele a net is!

 

UGYE aláírtad anno!??!

 

Árukapcsolás?.... Ezen kitételt vizsgálta már valami GVH, és nem torpedózta meg egyelőre!

 

EU bármely tagállamában hatályos törvény pedig csak azután hatályos itthon, miután holmi jogharmonizáció apropóján a zországgyűlés itthon is hatályos törvénybe iktassa!!!!

 

Tehát a galibát alapvetően Te okoztad, telefon nemfizetés okán! Vélem: kaptál figyelmeztetést, felszólítást, pótcsekket, vélem volt átmeneti egyírányúsítás.

Nem rendezted, nem tisztáztad a miérteket, ígyhát kikapcsolták.

Éshát ment vele a net is... és most perlekedsz az ISP-vel.

 

Vagy netán ha úgy gondoltad volna, hogy nemfizeted az áramdíjat (merthogy gyertyával világítasz) , minekokán kikapcsolják a villanyt, miáltal nem tudod használni a géped, a netet, akkor megintcsak az ISP-vel perlekednél???

 

SZóval gondold át mégegyszer, ki is hibázott itt alapvetően!!!!

 

Persze árnyalja a képet az , hogy miután kész helyzet elé állítottad magad, kapaszkodnál a szalmaszálba is. 

Hogy netán egy bármely ügyintéző netán vétett egy apró (?) hibát.

Vélem: ha bíróság elé viszed, előszedik az ügy összes dokumentumát.

PL. azt, hogy a vonalkikapcsolás utáni hajcihőben mit kértél, mit írtál alá.

Netán azt, hogy kérsz egy új vonalat? amihez egy akármilyen számot adnak? Ami nem jogfolytonos az általadi okból kikapcsolt vonallal, minekokán az ADSL-ed sem jogfolytonos?

 

Szóval gondold végig mégegyszer!

Nagggyon bonyolultnak tűnik az ügy, én inkább elsőkörben a megfelelő helyen a megfelelő ember Segítségét kérném, és nem fröcskölnék.

 

Persze egy bármiféle számlát emlékeztetők, felszólítások ellenére nem fizető akárki nem számíthat túl kedvező elbírálásra, ez tény....

 

DE ki is nem fizetett?

 

Ki is hibázott alapvetően?

Előzmény: aktualis2005 (49)
kortárs Creative Commons License 2005.09.01 0 0 53
helló! ki tudja, hogy a T-Com Kulcsrakész ADSL akciójában milyen márkájú a notebook ??
aktualis2005 Creative Commons License 2005.08.31 0 0 52
Még egy apróság és OFF. A Fibernet kábelen át adja. Nincs telefonköltség, kevesebb maga a net költség is (szimplán olcsóbbak), viszont dupla akkora a sebesség. És még korlátlan is a szó szoros értelmében. Sose kerülök hozzájuk, ha az Axelero simán visszaadja a már kifizetett netünket, vagy csak másfél év múlva. Szóval kevés jó is származott ebből,  hogy átvágtak bennünket.
Előzmény: meoboss (50)
aktualis2005 Creative Commons License 2005.08.31 0 0 51

Csak nem valamelyiknél dolgozol? :) Máskülönben teljes képtelenségnek érzem, hogy ezt komolyan leirtad. Nem, nem rossz az Axelero, áh! :) Ezért derülhetett ki, hogy náluk a korlátlan net is korlátozott. Természetesen gondolom jó sok hűségnyilatkozatosuk van még, aki ha akar se tud változtatni. És nem, nincs semmi összefonódás a két cég között, ugyanmár. :) Ezért tudta megtenni a matávos ügyintéző, hogy kapásból egyeztessen az Axelero-val az "érdekünkben" .:) És meg se tévesztettek mikor azt mondták, hogy rendben kapni fogjuk a netet, ha visszakötjük a telefont, majd ezek után még fájdalomdijat akartak legombolni, meg új szerződést, amiért pluszban sok 10e-t fizettünk volna. Nem, tényleg biztos nem tudták volna csak úgy visszaadni a kfizetett netünket, ha ott volt a vonal ismét,amire adhatták volna. Áh, lehelletnyit se szemetek, rosszindulatúak, dehogyis!:)

 

Sztm. ha van azok között jogász, akiknek szintén problémájuk van az Axeleroval, nézzen  már utána valaki egy - egy másik topikban hivatkozott - EU-s jogszabálynak. Az a lényege, hogy az egyoldalú hűségnyilatkozat, amit komoly gazdasági hatalommal biróval kötsz meg, semmisnek tekinthető és mivel az EU-s jogszabály felül irja a magyart, akár precedenst is lehetne teremteni és egy csomóan megszabadulhatnánk ettől az undoritó, pióca bandától, aki valójában nem szolgáltatni akar, csak levenni annyi pénzre, amennyire csak tud és ahogy csak tud, halál becstelenül

Előzmény: meoboss (50)
meoboss Creative Commons License 2005.08.31 0 0 50

Hát persze, hogy a Matáv a rossz, meg az Axelero, igaz, hogy már egyik sem létezik ilyen formában, kis lenne más a hibás? Talán te, mert nem néztél utána a dolgoknak? Á, az nem lehet! Egyszerübb befröcsögni az Indexre hogy hülyebuzimatávaxelero...

 

 

Előzmény: aktualis2005 (49)
aktualis2005 Creative Commons License 2005.08.31 0 0 49

Sziaszok!

Két okból szeretnék hozzászólni. Az egyik, hogy intsek mindenkit, még véltetlenül se szerződjön az Axelero-val amennyiben akármilyen más lehetősége van a netre. A másik, hogy mivel nem értek a jogi dolgokhoz, segitséget kérjek. A történetet szerintem egyszerűbb egy behatjással megbizott ügyvédi irodának irt levélen keresztül ismertetnem. Olvassátok el, nagyon tanulságos az árukapcsolásnak ez az undoritó módja és az a szemétség, amit velünk megtettek. Jelenleg 150e-t követelnek rajtunk, plusz egyéb költségek és fogalmunk sincs, hogy behajthatják-e csak úgy, vagy van lehetőségünk még a behatjás előtt biróságra menni. Természtesen hűségakármis szerződésünk volt velük, szóval ha v.ki infóval tud segiteni, kérem tegye meg. Köszi!

 

A levél:

 

Tisztelt Dr. ....!

 

Megdöbbenve vettük kézhez fizetési felszólításukat. Semmiféle tartozásunk nem áll fenn az Axelero-val szemben és nem is igazán tudjuk, hogy az Önök által hivatkozott tartozás ugyan miből adódik.

A számlánkat az Axelero felé az utolsó hónapig (amig még szolgáltattak) kifizettük. A szolgátatást ők szakitották meg, ami ellen telefonon reklamációval éltünk, de választ nem kaptunk. Véleményünk szerint itt a szerződést az Axelero sértette anyagi kárt okozva ezzel és kockáztatva, hogy feleségem, akinek a munkájához az otthoni net feltétlenül szükséges és anélkül elvesztheti az állását.

A történet:

Az Axelero számláját kifizettük az adott hóra, mikor a kikapcsolás történt. A Matáv telefonszámláját viszont már egy ideje nem, meg akartuk szüntetni, mert mindketten a mobiltelefont használjuk. Nem tudtuk, hogy a Matáv ilyenkor nem csak a szolgáltatást függeszti fel, de fizikailag is leszereli a vonalat. Mikor ez kiderült 1-2 napon belül kifizettük nem csak a Matáv felé fennálló tartozásunkat, hanem a telefonvonal visszakötési dijat is, amit csakis az Axelero netszolgátltatása miatt tettünk, egyébként ismétlem, semmi szükségünk nem lenne rá.

A Matáv Lurdy-Házban levő ügyfélszolgálati irodjában az ügyintéző hölgy azt mondta, hogy mihelyt visszaköttetjük a vonalat, azonnal visszakapjuk a netet is. Ezügyben előttünk telefonon egyeztetett az Axeleroval. Visszaköttettük, bár a telefonszám kérésünk ellenére változott, de erre is azt a felvilágositást kaptuk, hogy ez nem lesz probléma, azonnal kapjuk a netet ahogy a telefonvonal ismét él, ezt ismét telefonon beszélték meg előttünk.

Ezek után, pár nap múlva kaptuk a feketelevest, mert visszakötték a vonalat, de a szerelő közölte, hogy ez „nem jó internethez”. Ezután telefonálgattunk mind a Matávnak, mind az Axeleronak, hogy nem erről volt szó. Az Axelero közölte, hogy felbontottnak tekinti a szerződést, mivel a szolgáltatás feltételei nem adottak, holott a telefonvonal visszakötésével a szolgátltatás feltételei ismét adottak voltak, ráadásul még nagyjából két hét előre kifizetett nettel „tartoztak” volna nekünk. Helyette az Axelero azt ajánlotta, hogy az ő „fájdalomdijukból” elegned valamennyit, ha újra szerződünk. Mi kárt az Axleronak nem okoztunk és a Matávval is rendeztük a tartozásunk. Ráadásul bennünket megtévesztettek, a telefonbeszélgetés a Matáv ügyintézője és az Axelero között a fülünk hallatára történt. Amennyiben nem ezt az információt kapjuk, akkor csak a Matáv felé fennálló szerződésünket fizettük volna, de semmiképpen nem köttetjük vissza a telefonvonalat.

Ezen a ponton – tekintettel feleségem állására és a munkvégzésből kiesett idejére – azonnal leszerződtünk egy másik szolgáltatóval.

Kérem legyen szives, tájékoztatsson bennünket, hogy ki az illetékes és hogyan állithatnánk le ezt a véleményünk szerint jogtalan és ráadásul végtelenül tisztességtelen behajtási eljárást. Fizetni nem áll szándékunkban a történtek után és gondolom érthetően.

Köszönettel:

 

team5 Creative Commons License 2005.08.26 0 0 48

Szia!

 

"A Hungarotel nem enged be egyetlen szolgáltatót avagy nincs neki RIO/RUO elfogadva NHH által?"

Beengedi a szolgáltatót, de az előfizetőknek szab olyan feltételeket, ami nehezen teljesíthető, illetve keményen gáncsoskodik Velük(ef.).

 

"Vagy inkábbvan, de senki nem megy oda?"

Mennének, de így nincs értelme, mert nem tudja a szolgáltató(T- Com, GTS, T2) teljesíteni a megrendelést.

 

"Na most kapásból csak annyit nem tudok, hogy a HungaroTel-t is JPE-nek minősítették és azt, hogy Egyetmes Szolgáltató-e, mert ezek is belejátszanak."

AZ előbbi tuti, utóbbiról nincs infóm. :-((

Előzmény: Törölt nick (47)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.26 0 0 47

Szia!

 

A Hungarotel nem enged be egyetlen szolgáltatót avagy nincs neki RIO/RUO elfogadva NHH által?

Vagy inkábbvan, de senki nem megy oda?

 

Nem mindegy, mert előbbi esetben előbb utóbb megszűnnek a jogosítványai - ugynais a két referencia ajánlag paramétereit igen szigorú keretek közzött lehet(ne) csak kialakítani, de ki KELL alakítani, mert aki ezt nem teszi meg, az megsérti az Eht-t, ami a szolgáltatási engedély megszűnésével is szankcionálható.

 

Na most kapásból csak annyit nem tudok, hogy a HungaroTel-t is JPE-nek minősítették és azt, hogy Egyetmes Szolgáltató-e, mert ezek is belejátszanak.

 

Üdv!

Robi

Előzmény: team5 (46)
team5 Creative Commons License 2005.08.25 0 0 46

"...az egesz "T" bandat lehetetlen megkerulni, barmit is akarsz csinalni. Az nem verseny, ami itt folyik."

 

Akkor okosodj egy kicsit!

 

Nem csak Matáv ország- Mo. Ha Te Csongrád megyében élnél, ugyanezt szenvednéd el az Inviteltől, Békés megyében a Hongaroteltől és sorolhatnám. Én speciel nagyon örülök a T- Com jelenlétének Szegeden, mert cirka 30- 40 %- kal alacsonyabbak a díjai az Invitelénél telefonban. Internet is olcsóbb a Matávnál, de csak saját, tehát nem csongrád megyei területen.

 

Akkor most mi is van a Matávval?

 

Kívánom, hogy élj Hungarotel előfizetőként! Őket ott sem tudod hagyni, mert nem enged be egyetlen szolgáltatót sem.

Előzmény: mallecka (45)
mallecka Creative Commons License 2005.08.25 0 0 45
Azert hadd ne sajnaljam mar oket...

Amugy a megfelelo lepes tenyleg az, hogy nem sirni kell, hanem ott kell hagyni oket es kesz.

Az internet es a telefon tarifak miattuk magasak, mert az egesz "T" bandat lehetetlen megkerulni, barmit is akarsz csinalni. Az nem verseny, ami itt folyik.

149 giga/ho letoltesre fel! (-;
Előzmény: Törölt nick (44)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.25 0 0 44
Ha te lennél a tulajdonos és a te zsebedből húznák ki ezt a pénzt(15-20 millió ft) akkor is ez lenne a véleményed?
Előzmény: Sborisz (43)
Sborisz Creative Commons License 2005.08.24 0 0 43

T-Online!

A hírekben( Index.hu) lévő cikk szerint korlátozza a letöltés nagyságát a magyar "multi " mert extrém veszteséget termel neki aki használja letöltésre a hálót.

A cikk szerint kb. a netezők 1 ( EGY ) % !!!!!!!!!!!!!!!!-a ilyen. Micsoda veszteség ez a...rva TOnline-nak. Az első dolgom lesz kirúgom ezt a b..zi bagázst és szolgáltatót váltok. A letöltési méretem kb. 40Gb/hó és ebben benne van már minden.

Rajtam ne nyerészkedjen a mocskos banda. Egyébiránt ahhoz mit szól a Versenyhivatal, hogy internet előfizetés esetén csak vezetékes telefonnal együtt nyújt szolgáltatás ez a kis sz...r társaság.

Törölt nick Creative Commons License 2005.08.01 0 0 42

Tuddod, Matulla bácsi mondta: "Maga tudja!" ;-D

Üdv!

Robi

 

Előzmény: fougamin (41)
fougamin Creative Commons License 2005.08.01 0 0 41

Szia Robi!

 

Azért mentem bele a kompromisszumos javaslatukba, mert

 

- pereskedés helyett nagy sebességű net-kapcsolatra van szükségem;

- az új csomag-ajánlatuk az igényeim szempontjából nem volt rosszabb, mint amit a KOMPLEX OFFICE nyújtott volna a kedvezmény igénybevétele esetén;

 

Ami a jogtalanná vált számla azonnali lehívását illeti, alapvetően igazad van (én is un-fair játéknak tartom), de olyan kicsi az elérhető előny, hogy ennyiért már nem megyek csínbe. Legyen elég, hogy itt nyílvánosságra hoztam!

(Egy érett férfi tartalékolja másra az energiáit! :-)

 

Üdv.: fougamin

 

Előzmény: Törölt nick (40)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.01 0 0 40

Szia!

 

Mail ment, az általánosabb tanulságok alább:

 

Szóval nem egészen értem, miért fogadtad el az opciót, ha egyszer beismerték, hogy tévedtek. Az eredeti dátum alapján egy szakmai elöljárónak KELL tudnia ilyenkor engedélyezni a szerződést a korábbi kritériumoknak megfelelően (nem megyek bele a jogba, de hibás teljesítés esetén 2 éven át fizettethetnéd meg velük a komplett havidíjat különben akár...).

 

Aztán azt nem értem, mire fel nem utalják vissza: MOST kemény (!) és KÖTBÉRT KÖVETELŐ (!) FAX kell!

 

Ugyanis a SZÁMLAPANASZ esetében, amikor ti. Te vitadtod mondjuk a forgalmi díjat, de ugye ki kell fizetni, felmerülHET, hogy a jogos számlapanasz esetében beszámítással élnek.

DE ITT egy többszörös szolgáltatói tévedés miatt (gyakorlatlag) JOGTALAN INKASSZÓT hajtottak végre, ami kimerítheti a csalás és a sikkasztás bűncselekményi tényállását!!!!

Ugyanis amikor tudomást szerzettt a T-Com (nem érdekel, ki pontosan azon belül!), hogy nem jogos a követelés, ráadásul minden számlát az új javított szerződés okán eleve sztornírozni kelett volna

a) figyelmeztetniük kellett volna a beszedési megbízás megállíthattalanságára (én tudom, sokan nem tudják, de tényleg nem tudják leállítani, illetve ha nagyon fonts... de az együttműködés hiánya itt bűnös hanyagság!)

b) ha már elkövették a hibát s tévesen emeltek le pénzösszeget, akkor azt azonnal, postafordultával vissza kellett volna utalniuk, mivel JOGSZERŰEN ÉRVÉNYES SZÁMLA ekkro már nem lehetett, hiszen új szerződésed van, a régit sztornírozni kell.

 

Ha ebből NHH-s ügy lesz (ezt nyugodtan írd bele), annak sokkal komolyabb következményei lesznek.

 

A hibás teljesítésért (szerződéskötés, újabb hibák) pedig hálád meg őket egy kötbérigénnyel!!!

 

Üdv!

Robi

Előzmény: fougamin (39)
fougamin Creative Commons License 2005.07.31 0 0 39

Szia Miki, vagyis Robi!

 

1./ A hirdetésük szerint az akció a kedvezményes periódusban megrendelt szolgáltatásra vonatkozott.

 

2./ Az automatikus visszaigazolás tartalmazta a legfontosabb személyes adataimat, a választott e-mail címeimet, illetve a visszaigazolásuk dátumát napra, órára és percre.

 

3./ Szerintem részemről a személyes e-mail-kérés (az automata után) nem volt rossz választás, mivel később a faxon továbbított reklamációm során név szerint is tudtam az illető ügyfélszolgálati munkatársra, illetve a válasza tartalmára hivatkozni. Ez volt végül is a vitánkban a vízválasztó!

Azért választottam a telefon helyett az e-mail-t, mert ez is egyfajta dokumentálható irásbeliséget jelent.

 

4./ A szerződés-tervezetük vagy szándékosan csalafinta, vagy csak egy trehány fércmunka! (Legyünk jóhiszeműek.:-)))

Azt tartalmazta, hogy ha kedvezményes akkor ennyi, ha nem kedvezményes, akkor meg annyi. Az e-mail-ben történt visszaigazolás után bennem fel sem merült, hogy nem kedvezményes lenne a dolog.

 

5./ Miért nem szálltam vitába az ügyintézővel? Egyszerűen elbeszéltünk egymás mellett. A kollégái véleményére alapozva Ő is állított valamit, meg én is.

Egyszerűen elbeszéltünk egymás mellett. Abban tudtunk megállapodni, hogy leírom részletesen a történteket, faxon elküldöm, ők kivizsgálják és ezt jkövetően értesítenek.

Ez időközben megtörtént.

 

Szóval a reklamációm után kb. 12-14 napra felhívtak és elismerték, hogy egy munkatársuk hibájából nem továbbították időben a megrendelésemet és ezért alakult ki az első hóra a kb. 25 eFt-os túlszámlázásuk. (24 hónapra pedig ez már k..va sok lett volna.)

Felajánlották, hogy a KOMPLEX OFFICE csomagot közös megegyezéssel átírjuk Favorit Plusz-ra (korlátlan internethasználattal) és a havi költségek 1 éves szerződés esetén kb. ugyanannyi lesz, mint az előbbi lett volna kedvezményesen  2 éves szerződés esetén.

Szó nélkül elfogadtam és azt hiottem, most már minden HAPPY.

 

Nem így történt.

Az átutalási betétszámlámról rövidesen leemelték a tévesen megállapított magasabb összeget (40 eFt), majd néhány nap múlva küldtek egy postacsekket, hogy fizessek be újabb 15 ezer Ft-ot! Elképesztő!!!

Ekkor újabb reklamáció (most már csak telefonosan) hogy talán nekik kellene a 25eFt elismert túlszámlázásukat nekem átutalni, amire közölték, hogy egy kollegína megint tévedett, mert nem vette figyelembe, hogy tartozásaimat átutalási betétszámláról teljesítem. (?)

Természetesen nem utalnak vissza, mert az náluk túl időigényes (2 hónap), ezért helyette kb. 1,5 hónap alatt fogom "lefogyasztani" a túlszámlázásukat.

 

Szóval itt és most lekopogom, hogy már nem fog jönni egy újabb bukfenc a T-COM-mal és talán már örülök is (egy kicsit:-)

 

PS: Ha egy T-COM-os kolléga esetleg nem hiszi, hogy náluk mindez megtörténhetett, akkor kérem, hogy nézzen utána és hallgassa vissza az általuk rögzített beszélgetéseinket!

 

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (38)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.10 0 0 38

 

  Szervusz!

 

Vízválasztó kérdéseim:

 

1.) Pontosan milyen kiírással szerepelt azakció? Ugyanis létezik a tól-ig esetére olyanmegkötés, miszerint a zárónapig megkötött/telepített esetekre korlátoz!

 

2.) Interneten rendelted meg és kaptál e-mail-visszaigazolást - Magad írod: automatikusan! Ez pontosan (láényegi részeit tekintve) MIT tartalmaz?!

 

3.) Miért e-mail-ben kellett visszaigazolást kérned?! Miért nem Te telefonáltál ÜSZ-ra, ahol konkrétan és hangfelvétellel biztosan (!) rögzítve rákérdezhettál volna?! Elárulom Néked, hogy amennyiben (bármely) ÜSZ hív fel Téged, akkor - amennyiben azt nem kéred, ámde sokszor lehetőség sincs erre - NEM rögzítik a beszélgetést.

 

4.) A szerződéstervezet és az aláírt szerződés ténylegesen MIT tartalmazott?! Mert abból KI KELLETT volna derüljön, hogy akciós vagy nem akciós megrendelés alapján futott az ügy!

 

5.) Az 1212 - szerintem is tarthatatlan, szokásuktról eltérően kvalifikálatlanul buta és szemtekllen, hülyének néző - állításával milyen módon szállltál szóban vitába?!

Kértél-e csoportvezetőt (szakmai irányítót) a helyzet tisztázására?! Már csak azért is, mert ilyen fal szövegeket ÜSZ-os NEM mondhat, vagy azt csak utasításra teheti (!),hiszen azt SENKI sem hiszi el, hogy a több, mint egy hónappal korábbi állítólagos klikkentésed ma is ÍGY szerepel az OSS-ben!

 

6.) Mi az, hogy írásbeli beadvány?! Itt nem beadványt KELL fogalmazni, hanem REKLAMCIÓT.

 

KIVÉVE:

Abban a kivételes (de sajnálatosan nem szokatlan) szituációban, amikor OLYAN szerződést sikerült aláfirkantanod, amely EGYÉRTELMŰEN NEM akciós szolgáltatásra utal, sajnos fel kell készülj

a) rendkívüli méltányosság kérésére, mivel elkövetted a legnagyobb giondatlanságot: olyan papírt írtál alá, amivel kifejezetten elismerted, hogy elfogadod a hibájukat és nem mentetted ki magad

b) pereskedni lehet a jóhiszeműség és az esetleg (nem rossz eséllyel!) félreérthetően fogalmazott szerződés-tervezet (!) és szerződés vagy a kettő közötti különbség, megtévesztés stb alapján.

 

És azt hiszem - Mo-ra értve - egy általános tanúlságot Te is levontál: INTERNETEN bármit megrendelni, ahol csak és kizárólag automatikus válaszok jönnek, minimum felelőtlenség, de inkább öngyilok.

 

Főleg, ha ott van a FAX-on (cégesként!) és szóban történő (rögzített,de ilyenkor ügyfélszolgálatos nevét elkérni és pontro sidő-adatokat jegyeni!), minden tekintetben bizonyító erővel bíró megrendelésekkel lehet operálni.

 

 

HA válaszaidat e-mail-ben (is) megküldenéd, adataimnál találhat címem tárva-nyitva Előtted is.

 

Üdvözöl és sok sikert kíván

Maus Róbert, Robi

 

Előzmény: fougamin (37)
fougamin Creative Commons License 2005.07.09 0 0 37

Ehhez mit szóltok?

 

A MATÁV március 1-május 31 között ADSL akciót tartott, amelyben a Komplex Office csomagját 26500 Ft-ról 15750 Ft-ra szállította le (2 éves szerződés), + igért hozzá 5000 Ft lebeszélhető forgalmat (nem adatforgalomra).

 

Ehhez képest május 27-én interneten megrendeltem, amit a szerverük automatikusan azonnal visszaigazolt, majd e-mailben küldött kérésemre egy alkalmazott másnap még1x a "megrendelés" szót megismételve visszaigazolt.

Szerződéstervezet kézhezvétele: június12 (postán küldték).

Szerződés létrejötte: június 13.

Beszerelés: június 23.

 

Számlaküldés a kedvezmények figyelmen kívül hagyásával: július 4.

 

Ezek után reklamáltam a MATÁV 1212-n, amire azt állították, hogy "nem klikkeltem rá a megrendelés elküldése" fülre és ezért a májusi megrendelésemet csak informatív érdeklődésnek tudták be. (?)

Jelenleg ott tartok, hogy napok óta várom az ügyfélszolgálgálatuk írásbeli válaszát az írásbeli beadványomra.:-(((

 

Mit tehetek, ha nem válaszolnak, vagy elutasítanak? (Területünkön a UPC nem tud szolgáltatni)

Törölt nick Creative Commons License 2004.11.29 0 0 36

JAVÍTOM MAGAM!

Most (lévén csúcsidő) nem tudom kirpóbálni, lehet, az előző a jó és ezt "csak" titkosították, vagy mittudomén honna szedtem 2004. 09. 229-én (Link oda: http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=38739494&t=9009386 )

 

Idézet magamtól:

"

(06-1) 328-3700-ás

 

telefonszámon, ahol ugyanazt a menüt hallod, de célszerűen (XL vagy XXL csomag mellett csúcsidőn kívül) ingyért!"

 

Szóval valamelyik jó kel llegyen (ha nem, nekimegyek az Axelero-nak! ;-D)

Előzmény: Vitéz1946 (32)
Törölt nick Creative Commons License 2004.11.29 0 0 35

Szervusz kedves Rainman Barátom!

 

Sajna saját tapasztalatból (a szomszédomnak Axelero-s ADSL elérése van) tapasztaltam, hogy mennyire nem jól működik sem a tech help, sem az üszi náluk...

 

Üdv!

Robi

Előzmény: rainman (33)
Törölt nick Creative Commons License 2004.11.29 0 0 34

Szervusz!

 

Ha budapesti lennél, akkor XL vagy XXL kiegészítő csomaggal HELYI tarifával és este 6 után valamint hétvégén INGYEN elérheted az Axelero a Call Center-ét a központi számukon is: *371-3400

 

Ugyanaz a "nyekergés" lesz, de nem pénzért, már ha nem sajnálsz havi 990,- Ft-ot azért, hogy BÁRKIT hívj helyben.

 

Ha pedig nem budapesti lennél, akkor

a) javaslom az XXL kiegészítő csomagot

b) Örülj, hogy HELYI tarifával megy az 1234 - tulajdonképpen azoknak találták ki, akik (és sokan vannak) nem budapestiek...

 

Az ingyenesség (a korábbi 80-a szöldszám) megszűnte pedig egyenesen jött az EHT-ből.. és persze a piac is engedett ennyit nekik

 

Üdv!

Maus Róbert, Robi

mikimaus

Előzmény: Vitéz1946 (32)
rainman Creative Commons License 2004.11.15 0 0 33

Miért kell Neked technikai(!) segítség?

 

Szar netán a géped? Benyeltél valamit?

 

Esetleg hívj magadhoz egy profi informatikust (ne a szomszéd pistikét a warezával...)! Majd megtudod mi mennyibe kerül....

Előzmény: Vitéz1946 (32)
Vitéz1946 Creative Commons License 2004.11.08 0 0 32

Az 1-2-3-4-hivása miért nem ingyenes,és ott miért kell habratyokat hallgatni hosszú perceken keresztül,már kivülröl tudnám ha nem volna oly bonyolult!

 

Ha 10-telefonálásból 1x összejön a kapcsolat a tecnikai segitséggel,az már jó!

 

Ez egy bűnszövetkezet!

Törölt nick Creative Commons License 2001.11.08 0 0 30
bruno954, rayn!

Elsőként is raynnak: az 1212-n duipla 0 után operátor! Ingyen van, érdemes próbálgatni (sajnos ez nem mondható el az általánosan telepített "automata kezeős" telefon-alközpontokról, ahol a 9 vagy 0 megnyomása esetén soxor újra kezdi vagy bont!)

Bruno szaktárs!

Nem viccből bontották meg az 51-es számmezőt!
A kombi csomag miatt már előbb szét lett szedve fizikailag, ezt kellett hivatalos formába ölteni és úgy, hogy a mo-i hívószámok kiosztásáról szóló törvénybe (illetve annak mellékletébe) be lehessen illeszten!

Ehhez még "hozzá kellene nézni" az EHT (Egységes Hírklözlési Törvény) irányvonalát, amely a liberalizált távközlési piacnak "párnázza" (?) ki a magyar ugart :-)

Mondok én sokkal szebbet!
Lassan 1 éve kértem egy hivatalos tájékoztatást a HÍF-től, hogy milyen (egységes?) digifon kódok vannak használatban és erre senki sem tudott válaszolni.
Ma úgy áll a helyzet, hogy a matáv honlapján egy fia infó nincs arról, hogyan kell(ene9 beállítani az egyes kényelmi szolgáltatásokat (átirányítás, forrósítás, "Ne zavarj" stb.)

És sajnos elég szomorú különbségek mutatkoznak e téren az analóg és ISDN vonalak lehetőségei között is (pl. ISD esetén nem tudsz a "nem válaszol esetre" való átirányításhoz időt megadni, míg analógnál ez megy).

Internet-tarifa értesítési kötelezettség miatt várom a Matáv vezigazgatóság állásfoglalását, de kezdem azt hinni, hogy a háttérben a MeH/IKB "informális" hülyesége lehet (ti. esetleg ők adtak téves "utasítást"...)

Üdv

Maus Róbert Péter
mikimaus

bruno954 Creative Commons License 2001.09.22 0 0 29
Bazsi, Trash

Az 51-es számot nem a HÍF bontotta tovább, hanem Stumpfék. Szerintem ők sem tudják, hogy miért de ez nem baj (legalábbis szerintük nem). Az egészet még tavaszzal a hírközlési törvény előtt tették, most pedig (szeptember 1-el) hírtelen életbelépett, miközben mindenki elfeledkezett róla

Előzmény: trash (24)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!