Keresés

Részletes keresés

ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.06.03 -1 0 1298

Terelsz a terelés kérdéssel? Azok aki eleve arra járnak, bőven elegen vannak magukban is.

A dolog még rosszabb, ha keverednek tehertranzittal.

Előzmény: . kata31 (1297)
. kata31 Creative Commons License 2022.06.03 -1 1 1297

Terelsz?..személyforgalomban is érdekelne honnan vonzana ide a Bécsire az m0 nyugat forgalmat, azokon kívül akik ma a települési utakon eleve erre járnak?

Előzmény: ÁsítóSárkány (1296)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.06.01 0 0 1296

Nem csak oda megy, és összességében elég nagy a tehertranzit ahhoz, hogy jópár másik relatív kisebb viszonylat is tudjon fájni eléggé.

Előzmény: . kata31 (1295)
. kata31 Creative Commons License 2022.06.01 0 0 1295

Ugyan honnan vonzana oda forgalmat, ha a déli szakaszról az elmegy az m7-M1-re?

Előzmény: ÁsítóSárkány (1294)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.05.27 0 1 1294

A kutya se fog Kesztölcig kerülni, főleg nem személygépkocsival, kisteherrel. Ebben igaza van a tinnyeieknek meg piliscsabaiaknak, pilisvörösváriaknak...

 

Herceghalom M1 lehajtótól az Üromi körfogó Tinnye felé most is kb 36 km, szóval a 70 km extrém idétlen viszonylatokban jön csak ki, főleg kesztölci kerülő nélkül.

 

A tehertranzit tekintetében nem értelmetlen a csere felvetés.

 

Az agglomerációs forgalomnak meg kell valami, kb az M0NY nyomvonalon, de milyen kivitelben? Minél inkább autópályaszerű a kivitel, annál több forgalmat vonzhat oda. Egy 80 körüli tervezési sebességű elkerülő főút is óriási előrelépés lenne az agglomerációs forgalomnak. Ami viszont nagyon fontos, hogy ne legyen rajta szintbeni kereszteződés, még körforgalom se!

Előzmény: . kata31 (1291)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.05.27 -1 0 1293

a szokásos: csak bejelentkezéssel érhető el.

Előzmény: . kata31 (1292)
. kata31 Creative Commons License 2022.05.27 0 0 1292

Vitézy kiesett és újra Lázár a kompetens. 

 https://www.facebook.com/groups/316733755632885/posts/1011553976150856/

. kata31 Creative Commons License 2022.05.27 -1 0 1291

Mivel az M0 nyugat közbeszerzésében 20km-rúl van szó értelmetlen a 70km-as M100+M10-el keverni.

Előzmény: hegyaljai4 (1290)
hegyaljai4 Creative Commons License 2022.05.02 0 2 1290

Van ugye az elméleti célkitűzés: Budapestnek nyugaton is kell autópálya körgyűrű szakasz.

Van ugye a stratégiai, amely kimondja, hogy merre legyen ez az autópálya körgyűrű (pl: Budakeszitől keletre, vagy nyugatra)

Van ugye az elsődleges stratégiai terv, amelynek akár tekinthetjük is az Országos Területrendezési tervet is. (pontosan nem meghatározott nyomvonal)

Ugye utána következne a "Kormányhatározat" (határozatok) amelyben a tervezést, a nyomvonalat, a határidőket és a forrásokat is meghatározzák. Persze a Kormányhatározatok sincsenek kőbe vésve. (lásd M4 Szolnok északi szakasz)

Ehhez képest folyik itt az iszapbirkózás, keverve a stratégiát a nyomvonallal, a forrással, és az érdekek megjelenítésével. 

Lényegében még az első pontot, a körgyűrű nyugati szakaszát is megkérdőjelezik, hogy az pótolható e az M10 és az M100 megépítésével.

Higgadjunk le egy kicsit, és kezdjük az elejéről. :)

Előzmény: . kata31 (1289)
. kata31 Creative Commons License 2022.05.01 0 0 1289

Érdekes, amikor a területrendezési Tv-nek a térképi melléklete változott, akkor meg pont ellenkezőleg?..a 4/1 melléklettel nem törődve.. - akkor is csak én voltam aki az mondta, hogy nem marad el... és lám!

Előzmény: hegyaljai4 (1287)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.04.22 0 0 1288

Részben igaz... de ezzel együtt, igen fájdalmas ez a térkép, és ami mögötte van, sokkal inkább az M10 hiánya kapcsán, mintsem az M0-Észak hiánya kapcsán.

Előzmény: hegyaljai4 (1287)
hegyaljai4 Creative Commons License 2022.04.21 0 1 1287

A gyorsforgalmi úthálózat fejlesztése szempontjából nem meghatározóak a NIF projekt leírásaihoz csatolt térképek, hanem az adott szakaszra vonatkozó Kormányhatározatok. Ezekhez ugyan nem tartoznak térképek, de az úthálózat csatlakozási, keresztezési pontjait jól leírják. Ezért korai egy NIF térkép alapján farkast kiáltani.

Előzmény: . kata31 (1286)
. kata31 Creative Commons License 2022.04.14 0 0 1286

 

M0 nyugat van, észak nincs a leújabb NIF ábrán..

ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.04.11 0 0 1285

:D

Előzmény: . kata31 (1284)
. kata31 Creative Commons License 2022.04.09 -1 0 1284

A választások fénypontja.

 

6 ezren láthatták amint Nuninkay és Szél eltéved Óbudán az M0-hoz kötött M10 ütemhez alapkövet ásva le oda..

 

https://www.facebook.com/nunkovicstibor/videos/1716573148690201/

. kata31 Creative Commons License 2022.03.15 0 0 1283
. kata31 Creative Commons License 2022.03.01 0 0 1282

Már az első mondattól megtennék... "Az M0 nyugati szektor, 10 sz. főút – M1 autópálya közötti szakasz tervezése és környezeti felmérése megtörtént.."

. kata31 Creative Commons License 2022.03.01 0 0 1281

Nem lesz kint a választásokig. Nem akarják, hogy a Szél - Nunzinkay csapat M0-ra váltson.. :-) 

Előzmény: hegyaljai4 (1280)
hegyaljai4 Creative Commons License 2022.03.01 0 1 1280

Mi az hogy "facén van közlés"? Szerintem egyszerűen kellene tájékoztatást adni a helyzetről a NIF honlapján.

Előzmény: . kata31 (1279)
. kata31 Creative Commons License 2022.03.01 -1 0 1279

Igen. A facén van már közlés a NIF-től

Előzmény: ÁsítóSárkány (1278)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.02.22 0 0 1278

Február 7 elég rég eltelt.

Csak én maradtam le a hírekről?

Előzmény: . kata31 (1260)
. kata31 Creative Commons License 2022.02.11 0 0 1277

Ha az én privát topicom..engem kellene tiltani? :D 

 

Persze nekem aki itt lakik a külső Bécsin sehova nem kel kiállnom.

Előzmény: ÁsítóSárkány (1276)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.02.10 0 0 1276

nocsak, más is olvassa? azt gondoltam, ez kata privát topikja.

Ha nem az, nem etetem tovább.

Párbajt szerintem nem ér a nem publikus linkes béka feneke alatti színvonal :)

Előzmény: hegyaljai4 (1275)
hegyaljai4 Creative Commons License 2022.02.10 -1 0 1275

Kedves . Kata 31!

Kedves Ásító Sárkány!

 

Elismerve eddigi tartalmi hozzájárulásotokhoz ebben topicban, javaslom, hogy álljatok ki Pilivörösváron, vagy Telkiben a főtéren a kocsma előtt egy párbajra. 

Aki legyőzettetik, az legyen eltiltva ettől a felülettől!

ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.02.10 -1 0 1274

Nagyon nem jól emlékszel arra, hogy kit és mit hoztam.

És valóban, olyan csoportból hoztam, ami akkor legalábbis publikus volt.

 

Szóval legalább a TEVÖ színvonalát meg kellene ütni -- az ő csoportjuk is publikus például.

Előzmény: . kata31 (1273)
. kata31 Creative Commons License 2022.02.09 0 0 1273

Konkrétan hazudsz, mikor Vitézyt a facéról hoztad.. Az M0 nyugat, az m10 vasútmentesen és a 10-es út csoportokból is mutattam posztokat..Ajándék az M100 is mert folyton a levetteket posztolgatod minden felé, pedig a facén minden fent van.

 

Ma már ez a téma..: 

https://www.facebook.com/groups/10esutcsoport/posts/4640391526060139/

 

Szerintem ideje lezárni ezt, hogy ha akarod látod a facét, ha nem akarod nem. Ott posztol mindenki, nem csak Vitézy.

 

Előzmény: ÁsítóSárkány (1271)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.02.09 0 0 1272

ezek M100 hirdetmények, nem zavar?

Előzmény: . kata31 (1270)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.02.09 0 0 1271

Konkrétan egy budakeszi fórum volt úgy beállítva, hogy azt láttam, a reakciókkal és a reakciókra adott reakciókkal együtt, FB azonosító nélkül.

De hogy a posztot magát látni lehessen a külvilágból, az alap ahhoz, hogy értelme legyen a linket feltenni egy ilyen fórumba.

Előzmény: . kata31 (1268)
. kata31 Creative Commons License 2022.02.09 0 0 1270
. kata31 Creative Commons License 2022.02.09 0 0 1269

Nekem több infót ad a face, mint a skíscraperen ugyanazok  helyismerethiányos agymenése, mint itt az útépítésben.. :-) Bár sokinfót lekövetnek másnapra a facéról.

Előzmény: ÁsítóSárkány (1267)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!