Autó eladás után megmaradt bontatlan TOTAL QUARTZ INEO ECS 5w 30 4L champion (cof100529e) szűrővel együtt eladó. Budaörs-Tatabánya vonalon átvehető. 11000 huf
2004-es 307 cc irányjelző kar nem kapcsol rendesen, mozgatni kell hogy villogjon. + nem ad hangjelzést az irányjelző és ugye igy a biztonsági ővet sem jelzi hanggal. Tudnàtok ajánlani pesten egy megbizható szerelőt a hiba elháritásához? Köszönöm a segítséget.
Köszi a választ. Az enyém 2001-es, 1.6 16V,ötajtós. Most a téligumi cserekor megmértem, 283-as az első féktárcsám. A kocsiban nincs ESP. Akkor vehetek hozzá ESP-hez ajánlott 283-as tárcsát?
Nekem még a Fordomon volt pont ilyen problémám. Azon EGR szelep volt a sok városi járástól. Kimosták a szelepet, de utána 100 ezrenként mindig előjött. 580-ál adtam el, és még nem cseréltem. De ez csak egy tipp. A rárakódott koromtól nem tud bezárni, és állandóan engedi vissza a kipufogó gázt. Nekem azért produkálta ezeket.
Adott egy 2009-es, 1,6 HDi 80 kW (240.000 km) autó.
Gyakori, de nem mindig fennálló tünetek:
Gázadásra fekete füstöt nyom, állóhelyzetből a szokásosnál nagyobb a turbólyuk.
Menet közben főleg terhelésnövekedéskor (pl emelkedő, vagy gázadás) néha 1-2 mp-re megtorpan, elgyengül, egyébként rendesen gyorsul (persze füstölve). Megtorpanáskor általában csettegő hangot is lehet hallani. Ilyenkor a pillanatnyi fogyasztás a kijelző szerint néhány másodpercre literekkel megugrik. Gyorsításkor többnyire lehet hallani egy halk kerregő hangot.
A hibajelenség részecskeszűrő regenerálás közben sokkal látványosabb, korábban is észre lehetett venni, de nem torpant meg az autó. Regenerálás idején mind alacsony fordulaton, mind magas fordulaton borzalmasan egyenetlenül jár a motor. Ez bizonyos mértékben normális, de ennyire durva soha nem volt.
Könnyen indul a kocsi, indítási problémái nincsenek, azonban alapjárata néha még üzem meleg állapotban is ingadozik. A kocsi fogyasztása teljesen rendben van, főleg országúti forgalomban (munkába járó autó) 5,1-5,2 körül van.
Fokozott koromképződés miatt a kocsi új (utángyártott) részecskeszűrővel is kb 500 km-ként regenerál
Egyik tipp szerint a turbó éli végóráit. Látható is némi olajszivárgása.
A másik tipp szerint egy, vagy több befecskendező lehet hibás.
Harmadik tipp szerint mindkettő, a hibás befecskendező bekokszolta a turbót és a változó geometria vacakol.
A turbó cseréjével (felújításával) már megbékéltem. Ami viszont aggaszt, hogy nem tudom milyen befecskendezővel szerelték az autót. Szól a fáma olyanról, hogy egyes típusok nem újíthatók fel, venni kell 150-200 ezer forintért újat.
Szeretném megkérdezni a szakértő fórumtársakat, hogy melyik típus lehet a kocsiban, illetve érdemes-e megkockáztatni és 20 ezer forintért -lesz ami lesz alapon- bontóból cserélni (törött autóból)?
A kocsi alvázszáma: VF7LC9HZH9Y505810
Szintén kérdésem, hogy tud-e valaki hasonló tünetegyüttesről, esetleg saját maga átélt-e ilyeneket és megosztaná velem a tapasztalatait, amivel közelebb vinne a megoldáshoz?
az ESP hez 2 féle tárcsa van a 283 as és a 302 es. utóbbi cssk az 2.0 HDI, Benzin 236 ló fölöttiekben 283 as ban az ABS es ben is 266 csak az 1,4B hez volt
Mégegy kérdés: Mi a különbség az ESP-s és az a nélküli féktárcsák között? Konkrétan, az ESP-shez ajánlott féktárcsát fel lehet rakni az ESP nélküli autóra, ha amúgy az átmérő és más dimenziók megegyeznek?
Sziasztok kollégák! Ma a bontóplázában láttam gyári riasztóközpontot pezsó 307-eshez. A manuálban olvastam,létezik olyan 307-es amelyikbe gyárilag szerelnek riasztót. Az enyémbe nincs! Az első kérdésem, a gyári kábelkötegben benne lehetnek a csatlakozók a riasztóközponthoz? Második kérdés: autóban hol helyezkedhet el az egység? Motortér? Utastér? Gondolom erre már csak egy szirénát kell kapcsolni és kész a riasztó. A harmadik kérdés: a szirénát hová szerelhetném a motortérben? Negyedik kérdés: Kell-e az autó komputerének "szólni", hogy most már van riasztó és sziréna (canbus)? Ha tudtok segítsetek, köszi szépen.
Új Kauffer-ben 37 ezer ( EAI és SKF is), teljes felújító készlet 9200 (LPR, olasz) , Bárdinál is kb ennyi, ha van ismerősöd kóddal. Bontott Ecser, vagy Dunakeszi a 2 nagy bontó.
Sziasztok! 2002-es 1.6 NFU benzines autóm szívósor felől jövő hang-problémájával küzdök. Má levettem a szívósort, kicseréltem az injektorokat, de a ketyegő hang megmaradt. Alapjáraton és gázadásnál terhelésnél is jelentkezik. Viszont ha lehúzom a szívósorról a kartergáz vákumcsövet, akkor abbamarad. A szívósor beömlőin nincsenek légterelő lamellák, amikor levettem akkor semmi semmi zörgött benne, de ettől függetlenül még lehet hibás, 460.000 km van az autóban. Szerintetek van a szívósorban bármi olyan ami el tud romlani benne, és hangot ad? Köszönöm
Sziasztok. Peugeot 307 SW 1.6HDI 9hz (2006) a következő jelenséget produkálta: a kulcs a zsebembe, én bent a lakásba, az autó meg felkapcsolta a fényszórót és az ablaktörlő is beindult, mindezt úgy h 2 napig nem is jártam vele. Mi lehet a gond? 9 éve van nálam az autó, de sose produkált hasonlót.
Persze, ... tud mozdulni 2mm-t az az alsó fél kör a többi meg 3-4 cm-t. Szerintem meg edzésnél ott fogják meg vagy ott ér valamihez, vagy melegebb gyorsabban hül le és ridegebb. egyéb magyarázatot nem találok, mert mind ott törik el, fél-háromnegyed körnél ... pedig ott csavarodik a legkevesebbet, ha sima anyagfáradás lenne, máshol is törne... ha végig nézhetném a gyártási folyamatot talán választ kapnék rá. De mindegy is csere azt annyi 15-20 évenként belefér. Csak az érdekesség kedvéért írtam le.
Aszimmetrikus a rugó, olyan mint régen a verseny rugók voltak, hasonló működési móddal.
Alap esetben nem az egész rugó mozog, hanem csak az alsó és fölső vékonyabb rész. A vastagabb rugórész csak nagyobb terhelésnél, vagy úthibánál, bukkanónál mozdul meg. Ettől stabilabb a rugózása, jobb az úttartás.
Vagyis emiatt a kisebb keresztmetszetű rész többet dolgozik, ezért fárad el hamarabb.
nekem is törnek a hátsó rugók a 307 (2004-es) és a 307 sw-n is az 2006-os. Az alsó szem törik 3/4 kör mindkét gyári rugón, SW-n 1/2 kör érthetetlen ...
Alul az utolsó szem majdnem egyenes, mégis ott törik el. Elöl is tört egy rugóm a 2004-esen de ott a 2.-dik vagy harmadik szemnél, ok elfáradt ... dehogy hátul alul ahol már egyenes ott mitől törik el 1/2 szem az számomra érthetetlen...