Segítségeteket szeretném kérni! Autószőnyeget szeretnék vásárolni. Párom nagy vágya hogy fekete alapon kék szegéllyel, kék peugeot szimbólummal legyen perze méretmontos!
Az álom megvan no de ki valósítja ezt meg nekem?
Segítsetek kérlek, ha van tapasztalat benne, hogy hol vásároljak ilyet.
Szeretném ki kérni a véleményeteket! Nekem nagyon tetszik a Peugeot 607, mindenki óva int tőle, hogy ne hogy ilyet vegyek mert rengeteg a probléma vele- nem megbízható - nagyon költséges autó. Nekem viszont évek óta nagyon nagyon tetszik. Ti mint 607-es tulajdonosok mit javasoltok vegyek nyugotan vagy inkább ne? Ha igen akkor melyiket a 2.0 -2.2 vagy a 2.7-est?
A gyári program szerint a régi 2,2 607-esé más, mint a 2,7-é. A kettes szériásban pedig 11073 DAM (vagy ORGA-) számig ugyanaz a cikkszáma a V6-os rásegítőjének mint az új 2,2-nek, de 11074-től már más cikkszámút ír hozzá.
Ez volt az első, amit ellenőriztem. Lendkeréknél és a vezérmű tengelynél ki lehet stiftelni , tehát minden jelen van. A magasnyomású szivattyút nem lehetett kistiftelni, meg a javítási útmutató se foglalkozik különösképpen vele. Azt is feljelöltem és jelen van. Én úgy tudom hogy elvileg mindegy hogy áll a bordáskereke, de kérem javítson ki az aki otthon van ezekben. Azóta egy picit erőtlenebb és nyomatékot vesztett. Edig elváltogatott 1750es fordulatnál és erőből húzott. Most pedig 2250 2500nál forgatni kell hogy menjen. Füstölni nem füstöl, szépen indul, viszont 180nál jobban nem megy. Ezek a tünetek.
Köszi! Gépre rakva azt írta ki hogy a koromtartalom 87.2%. Én leszedtem kitisztítottam és semmi sem történt. Chek engine lámpa nem világít, az autó mintha vesztett volna az erejéből. Ez érdekes mért közvetlen vezérműszíly csere után történt. Ha teletankolom és meghajtóm azt írja hogy tisztítsam ki a szűrőt amint lehetséges.
Valami olyasmit, mintha a FAP ki lenne ütve , vagy el lenne tömődve és nincs átprogramozva. Lényegében egy Analóg/digital átalakítóról beszélünk. 2 csövecske - dob előtti - utáni- megy egy dobozkába, melyben egy gumimembrán lakozik, melynek egyik oldalán érintkezők találhatók. Függően a nyomáskülönbségtől homorodik / domborodik a membránocska, ennek megfelelően zárja az adott áramkört. A vezeték innen az ECU-ba vezet. ( Ha csacsiságot írtam, majd valaki kijavít). Szóval az A/D átalakító hibája gyakorlatilag egyenértékű kell legyen a FAP hiba érzékeléssel, hiszen ide van bekötve az analóg jel. Mást nem tudok elképzelni.
Nekem csinált a gyári akksis riasztóegység olyat, amikor a kiegyenlítőtartály elkezdett ráfolyni (kis repedés volt rajta) a stekkerére, hogy pl. a kocsit nem tudtam leállítani a gyújtáskulcs kivételével sem. Szóval ez tuti valami banális rövidzár vagy testhiba.
Ez pedig szerintem tipikus testhiba. Esetleg azt is el tudom képzelni, hogy valamilyen stekker nagyon beázott pl. az ülés alatt, és ilyen fantomjelenségeket produkál.
Még szerencse, hogy a házunk előtt történt. Indultam volna, önindító meg sem nyikkan. PRND váltóhiba. Talán a fékpedál kapcsoló rossz? kb 3 éve mindkét ottani kapcsolót cseréltük. Ez okozhatta vajon a többi hibajelenséget is? Érdekes. 1-2 nap és kiderül.
Ma megnéztem, nem indult be közben a hátsó fűtés. Mindig indításnál véletlenszerűen vagy bekapcsolja valamely ülések fűtését, vagy nem. Kikapcso,ni nem tudom, van hogy 2-3 újraindítás kell, hogy ne kapcsoljon be. A hátsó fűtés ilyenkor nem kapcsol be. Kézzel bekapcsolható, kikapcsolható, a reléje szépen hallhatóan kattan a műszerfal bal oldalán. Az ülésfűtés is ki-be kapcsolható, ha nem magától kapcsol be indításkor.
A "battery low" felirat kb 15-30 km autózás után jön elő, teljesen üzemmeleg motornál. Más összefüggést nem sikerült kötnöm semmihez. Holnap este kerül diagra, de nem sok reményt fűzök hozzá. Meglátjuk. Van a közelben egy villamosmérnök, aki áramköri szinten javít szgépet, váltó elektronikát, bármit, de húzós a "kutatási díj". Végső esetben odaviszem. Bár jól lehet vele közlekedni, de nem akarom megvárni míg nagyobb bajság lép fel. :)