Citroen C4 Grand Picasso (II) 2016-os. Kollegámmal küzdünk vele. Ez nem a 12"-os HD kijelzős, hanem a sima LCD műszerfalas. Szervizelés után (független szerviz) elállítódott a műszerfal kijelzési képe. A konfigurálható panelról (jobb oldal) eltűntek a kijelzések, csak a hűtés/fűtésre utaló ikonok jelennek meg, de az sem mind (pl a hátsó zónáról semmi).
A használatiban van szó a kijelző mezőiről, de annak állítgatásáról semmi. Már angol nyelvű leírásokat is böngésztem, de ha találtam is valamit, nem reagál rá. Az is lehet, hogy az a 12" HD-ra vonatozik (nem egyértelmű).
Gyári értékek visszaállítás megvolt, hatás=0.
Van valakinek konkrét ötlete, hogyan lehet ezt állítgatni?
Hidegen nincs erő az autóban, alig megy. Ha felmelegszik akkor megy, viszont előtte meg kell állítani az autót, és levenni a gyújtást percekre. Nem elég csak leállítani, várni kell vele.
Télen még ha a kinti hőmérséklet 10 fok felett volt indításnál akkor nem volt semmi baja. Most már 20 fokos hőmérsékletnél sem akar menni, fel kell melegíteni a motort és várni vele.
1 éve kínlódok vele, 3 különböző szerelőnél volt már az autó.
Az alábbi problémához szeretnék segítséget kérni. Az autó erőtlen,lomha lett(Grand picasso 1.6 automata) mindenféle előzmény nélkül. A váltással nincs gond. A műszerfal nem jelez semmit. Kettő hibakód van: p2191-rendszer túl szegény magasabb terhelesen. A másik: p1186- keverék szabályozás. A hibák törlése után visszaállt minden az eredeti állapotában. Tudna erről valaki bővebb infót adni? Osszefughet a kettő együtt? Köszi.
Köszi a segítséget..Az Economy mód valóban jelez.Azakksit lemértük,semmi különös.Töltöttük is,nem nagyon nőtt a feszültsége.Vagyis nem akksi gondot jelez.Ami furcsa,hogy ráadom a gyújtást,és szabályosan jelez minden.Indítózok és eltűnik minden a kijelzőről.A vészvillogó pld müködik,de az irányjelző nem.Economy módban elvileg a rádió sem működne,de itt igen..:(
A fél elektromos rendszer valószínűleg az Economy mód miatt nem működik. (aksi kímélő mód)
A nem induláshoz nem feltétlenül van közvetlen köze, legfeljebb annyiban függ össze, hogy ha valóban sz@r az aksi, akkor az alacsony feszültségszint miatt került Economy módba.
Én először az aksi-vonalat nézném meg: feszültség mérés a sarukon, még jobb lenne egy aksi teszterrel megnézni terhelten is. Ha van töltő, levett saruval megpróbálhatod feltölteni és utána is méréseket végezni rajta.
Szép estét mindenkinek.Tanácsot kérnék az alábbi gond miatt.A szomszédomnak van egy 18 éves xsarája..Leállt a parkolóban,majd újra indulni akart,de már nem indult az autó.Az indítókulcs elfordítása során a teljes műszerfal elsötétül,belső világítás elalszik.olyan a jelenség,mint ha az akkumulátor lenne lemerülve.A kocsiban nem müködik az elektromos ablak,az irányjelző,a fűtés,a világítás,hiába adja rá a gyújtást.Rámértünk az akkumulátorra aminek a feszültsége 12,8 V,és indításkor nem esik le 12,3 V alá.Az önindító behuzó tekercse nem is kattan.A központi zár,rádió viszont müködik.Megcsiszoltuk az akkusarukat és a testkábeleket,de semmi....Tapasztalt már valaki is hasonlót?
Sziasztok, van egy 1.1-es saxom (HFX) és az az egy apró problémája akadt hogy melegen az alapjárat ingadozik. Az autót Olaszországból hoztam be az első tulajdonostól, egy idős bácsié volt aki rövid távokra használta és nem eget rengetően sokat, 131 ezer km van benne. Ami a használatát illeti ebből kifolyólag pörgetve sem volt a motor nagyon. (ez alatt a magas fordulatszámon való működtetést értem) Az érdekesség számomra hogy ha felkapcsolok valami fogyasztót tehát terhelés éri a motort akkor pár másodperc után kisimul az alapjárat. Alapjárati motor cserélve lett, fojtószelepház tisztítva lett, a lehetséges részeknél féktisztítóval ellenőrizve lett hogy falsot szív-e, illetve nincs hibakód. Az lenne a kérdésem melyik irányba folytathatnám a megoldás keresését, inkább elektronikai hibára gyanakodnátok? Több ismerősöm is tanácsolta már autóvillamossági szakértő felkeresését de gondoltam megkérdezem a ti véleményeteket is mert még messze van az időpontom.
Minek a parasztnak bicikli.:) Szóval az autómon van automata fényszóró, ami állítólag leveszi a reflektort ha szembejön valaki vagy utólérem. A világításkapcsoló ilyenkor tompítottat ír + az auto szót.
Ilyenkor fel kell kapcsolnom reflektorra és várni, hogy szabályoz vagy ott kell hagyni tompítotton? Amikor szabályoz, akkor a reflektor ikon tompítottra vált?
11 éves, 2008as Citroen C4 Comfort vásárlása előtt állok. Mennyire vesztesek elektronikailag? Mert nekem pont az tetszik benne, hogy pl a pillanatnyi sebességet is mutatja a komputer. R
De olvasni, hogy rossz az elektronikája... Írnátok tapasztalatokat? Ja, 950 000 az ara. 2008as, C4 Comfort.
A jármű egy Citroen Berlingo (1.6HDi 2014, kisteherautó, gyári tolatóradarral), ami a gyári rádió helyére (RD45) kapott egy 2din -es androidos kínai fejegységet.
A szükséges kormányillesztő adaptert (Connects2 CTSPG013) bekötve a tolatóradar visszajelzése hang formájában nem működik. Ha akadályt érzékel az autó az info kijelzőn megjön a kép, az adapterből hallható egy relé hang (meghúz), de hanggal nem jelez. Valami ötlet, hogy merre induljak el?
Ha a gyári mikrofont szeretném csatolni a fejegységhez, akkor annak a vezetékét elég ellátnom egy Jack csatlakozóval, amit csatolok a fejegységhez?
Ha később szükségem lenne a gyári kijelző beállítására (pl akku csere esetén dátum/idő), akkor ezt hogyan tehetem meg?
A feleségemnek van egy 2002-es c3-asa, központi záras. Csak elől, a vezető oldalon van külső nyitó, de az néha néha akadozott, amikor nagy ritkán szükség volt a használatára.
Tegnap óta viszont a kulccsal (távirányítóval) nem tudjuk nyitni a kocsit, semmit sem reagál. Persze idő közben, észrevétlenül a vezető oldali zár is szétesett, körbeforog mikor megpróbálom kinyitni kulccsal az autót. A riasztó be van kapcsolva.
Van esetleg bármi ötletetek, hogy lehetne bejutni a kocsi belsejébe? :D
Sziasztok! Van nekem egy 2008-as grand picassom, 1,6 hdi motorral, automata klímával. Egy ideje a fűtőventillátor pörög egyfolytában, automata módban be sem kapcsol a klíma. Leállítás itán is pörög egy darabig, majd ha nyitom az ajtót megint indúl. Előtét ellenállásra gyanakodtam. Ki is cseréltem, látszólag meg is javult. Kb. fél óra után újból ezeket a tüneteket produkálta. Van esetleg valakinek ötlete mi üti ki az ellenállást? Válaszokat előre is köszönöm!
Segítséget szeretnék kérni. Van egy 1991-es Citroen BX autóm. Megkímélt , működő , jó motorikus állapotban , de hidraulikus hibával. Még 1 hónapos érvényes forgalmi engedéllyel. A jobb hatsó hidraulika lufihoz tartozó hidraulika cső van eltörve.Ezért nem emeli a hatulját. ( lufik feltöltve ). Nem szállítható saját lábon. Vonóhorgos.Nagyon szerettük, csaladi autó 28 éve. Még menthető. Motor kifogástalan állapotu. Ha a hidraulikcső ki van cserélve még sok évig lehet vele járni. Kényelmes, sose hagyott cserbe, de öreg szegényke. Hátha van még aki szintén szereti az ilyen régi Citroeneket, ha fabados is. Műgyűjtők figyelmébe .
Nem szeretném ha a bontóban landolna.
Szeretném megkérdezni, most mit tegyek? Kihez forduljak? Vagy hova írjak?
Hirdetem vatera, olx, stb, de hozzám sem szólnak.
Szeretném, ha valami megmentené a biztos haláltól.
Sziasztok. Van egy Citroen c4 grand picassom, 2009 es 1,6 os diesel. Nagyon elégedettek vagyunk vele. Most egy ideje olyan gond van vele, hogy egy pár napig nem működik az automata kézifék vele párhuzamosan az ESP is hibát jelez. Aztán pár nap múlva megint működik. Ezt csinálja felváltja. Valakinek hasonló tapasztalat, vagy tipp hogy mi a gond. Válaszokat előre is köszönöm.
Levegős a hűtőrendszer. Az, hogy miért, az a fő kérdés. Lehet, hogy csak valahol elfolyik, de akár lehet hengerfejes is a gép. (azért mert az olaj nem folyt össze hűtőfolyadékkal, még lehet hengerfejes)
a következő problémám lenne: kb. 60 km alatt felforrt a hütővizem(nem olajos és az olaj se vizes), a fűtést rákapcsolva végig hideget fújt,meleg helyett. van valakinek ötlete?az autó citroen xsara 1.6-os
igazandibol ertelmes autot normalis aron nem nagyon talaltunk...csak ezt.
a vw-ek vagy a setaok azok nagyon messze vannak arban...fordok szinten...
dacia valahogy nem jon be...
nalunk 3 gyerkoc van, lenyeg hogy elferjenek normalisan. en a benzin es diesel motor kozott gondolkodom...de valoszinu a hasznalatbol kifolyolag ugy tunik hogy benzines lesz manualis valtoval.