"ICS MÁNIÁS" kérésére leírom hogy jelenleg mi zajlik TW ügyben a Fehér úton.
1517: Kint pihen az udvaron 1557: A műhelyben pihen már 2 hete, de nincs hozzá nyúlva, mintha nem is lenne ott. 6165 (leendő 1620 elvileg) : egyik homlokfalát valami kint elég szépen beépítette az utastérbe, gondolom akciós volt, megvették, majd kipofozzák.
Ja, csak még agyalnak rajta hogy flexkoronggal lecsiszoljanak az oldalából 5-5 centit, vagy félbevágják hosszában, kiszedni 10 centit, és újra összehegeszteni... :D
Gondolkodjunk már mielőtt leírunk valami baromságot! :D
Jól van, örülök, hogy van humorérzéked. ;) Meg szerintem a tevékenységed itt a fórumon teljesen konstruktív. Azt majd megtanulod, hogy nem szabad adni a kocsiszíni/műhelyi pletykákra. (Amúgy a gumikerekű ágazatban is a legkártékonyabb pletykák a garázsokból indulnak ki.)
Szerintem ha az ICS-topikból átcsábítod ide a nagyon nagy tapasztalatú és sok információt tudó TWdoktor topiktársat, simán fel lehet hozni ezt a topikot a süllyedésből.
Amúgy nem értek egyet azzal, hogy szét lett bontva a Síndöcögények tpoik, de hát mindegy...
Sziasztok. Halottam hogy terveznek TW6000-est Budára, meg valahogy át alakítani őket 47-49 vonalra, és hogy még 2017-ben vásárolnának még a típusból, ezekről mit tudni?
Érdekes, hogy a 1600-1619 közötti pályaszámú kocsikban is a DÜWAG AG van feltüntetve gyártónak, mintha az alsó-szászországi Salzgitterben működő Linke-Hoffmann-Busch nem is létezne.