Ez engem is érdekelne, szavalj Laliii mert gyárit nem foncsoroztatok újra Xenonra, ha megeszi :)
Más: kap a dögöm új gátlókat, új toronycsapágyakat, új torony-gumikat vagy mi az istent... teljes két első gólyaláb felújítás lesz. Várom már.. aztán pedig egy gyári lököst, amit kicsit megszellőztetünk jobban elöl, a ládeluftkűlernek ;)
2009/12-2011/05 között 4300K-s 35W-os xenon volt bent, 2011/09-ig pedig H1 halogén izzó, mert műszaki volt. Szereztem ingyen két Omi fém foncsort, mondom berakom megnézem milyen... Aztán jött a meglepetés, amit a képeken látni...
Így most bekerült a B Omi fém foncsort, mert a műanyag kuka. Múlt héten vasárnap, 25 fok volt, mentem vele 15 km-et, megmértem tapintós mágneses hőmérővel az izzóhoz lehet legközelebb a hőmérsékletet és 104,4 fok volt. Pár kép Omi foncsorrol...
S márpedig Én a valóságban mást érzek... Körforgalmakból kifele, nagy íveknél, nagy kanyaroknál jobban befordul, jobban be akar fordulni a 24 mm-es stab rúd óta...
Én is így gondoltam ahogy Te, de itt mást írnak. :(
Whiteline Jim’s simple sway bar guide to better handling: Front Wheel Drive – increase the rear sway bar size Rear Wheel Drive – increase the front sway bar size 4 Wheel Drive – increase front then rear bar size All Wheel Drive – increase rear then front bar size
És itt egy gyönyörű német leírás a bolygókerékről, ami kulcsszerepet játszik abban, hogy szép fotók sikerüljenek rólam az autópályán és közben ne essen szét az elektromotor a magas fordulatszámtól :)
Zseniális.
Figyelem ! Az Opel erre se fog előírni semmilyen olajcserét, tehát Calibra Turbo-ból kiindulva ha lesz egy ilyenem, tuti nézni fogom a kurva folyadékokat amikről a gyártó hallgat :)))
Pedig én úgí tudtam, hogy a túlkormányzottság ellen az első stabilizátort kell erősiteni - de ez meg pont azt mondja, hogy hátra kell betenni ezt.... Hmmm.... Biztos igaza van.
i have the 20mm whiteline Ive thrown my car about the arse end has NEVER let go it sits on the road nice and flat round corners totally reccommend these bars.
cars with little weight in the back are far more susceptible to oversteer and the rear letting go due to lack of unsprung weight over the rear wheels. If you have rear seats etc in the back and full interior then i would go 20mm. Tbh 20mm shouldn't be a problem anyway, its when people put the 22mm on the back that it starts becoming an issue.
Kéne valahol csináltatni hátra is 2 mm-el / 4 mm-el vastagabbat, ahogy néztem a gyári gumiktartókat dörzsárazva még lenne elég falvastagság... hmm hmm... :))
Amit észrevettem, hogy jobban reagál kormány mozdulatokra, kátyú vagy valami kikerülésekor, akkor nem billen akkorát, de hát nehéz megítélni, mert összes szilent + lengőkar gömbfej is új, egyszerre cserélve. Hosszú nyújtott kanyarokra, pálya feljáró kijáratokra vagyok még kíváncsi...