Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

buyer2 Creative Commons License 2021.01.06 0 0 15235

De reg jartam erre. :) 

 

A w12 ot aki le amortizalta, kicsit nem volt tisztaban a vezetesi kepessegeivel, de inkabb ugymondanam, a w12 gyozott! Es nem muszaki hiba miatt. (Egyebkent elbontasra kerult, tudomasom szerint megvan meg a motor valto) 

Előzmény: gabiS8 (15222)
Stetten Creative Commons License 2020.12.31 0 0 15234

Szia!

 

Hibatároló mit mond?

Előzmény: Ernst Sagebiel (15233)
Ernst Sagebiel Creative Commons License 2020.12.31 0 0 15233

Sziasztok!

 

Alany egy 2012 D4 3.0d. Van hogy kiírja a légrugó hibakódot van hogy nem. Működni működnek leengedi felemeli. Bikázni kellett egy hete és ott körül kezdődött lehet ezzel van összefüggésben? 

atuc Creative Commons License 2020.12.02 0 0 15232

Igen, sokan jártak már úgy, hogy alkalmatlan emberekkel próbálták diagnosztizáltatni az autójukat arra alkalmatlan szoftverekkel.

Előzmény: Adam698410 (15230)
Stetten Creative Commons License 2020.12.02 0 0 15231

Mit takar az hogy rendetlenkedik, és mi a hibakód magyarázata?

Előzmény: Adam698410 (15230)
Adam698410 Creative Commons License 2020.10.07 0 0 15230

Sziasztok,

 

A8 D4 4,2 rugózása rendetlenkedik. Egyenlőre a gyári géppel nem nézték delphi 062f08 kódot ír, de természetesen senki nem tudja mi az... Esetleg vki járt már így?

Szasza753 Creative Commons License 2020.09.27 0 0 15229

Üdv!

 

Érdeklődnék a8-nál az elektromos váltóbaknak milyen szerepe van, illetve az elektronika milyen szerepet tölt be a bakban?

 

lbalog01 Creative Commons License 2020.08.24 0 0 15228

...főleg amikor az üres horvát pályán egy KIA Stinger 3.3-at kellett kiterelnem a belső sávból 270-nél :)

Előzmény: lbalog01 (15212)
lbalog01 Creative Commons License 2020.08.24 0 0 15227

nem gond, majd referálok ide a fejleményekről...másnak ne kelljen majd ezzel totózni...

Előzmény: Stetten (15226)
Stetten Creative Commons License 2020.08.22 0 0 15226

Én nem tudok sajnos senkit ajánlani.

 

Előzmény: lbalog01 (15225)
lbalog01 Creative Commons License 2020.08.22 0 0 15225

Nézegettem, kik azok akik difi javítással foglalkoznak, http://dioferr.hu/ , https://sebvalto.hu/  őket találtam, eseteleg valaki javíttatta már a sajátját, vagy tudtok ajánlani valamilyen céget?

köszi

L

Előzmény: Stetten (15224)
Stetten Creative Commons License 2020.08.21 0 0 15224

Szia

 

Szerintem nézesd meg mielöbb hozzáértö szerelövel, mert a mi tippjeinkkel ebben az esetben nem sokra mész. Az már kiderült hogy az olajcsere/feltöltés nem oldotta meg a problémát, valami nyilván elkopott, tönkrement.

Előzmény: lbalog01 (15223)
lbalog01 Creative Commons License 2020.08.20 0 0 15223

Sziasztok!

Most kezdett a difi rendetlenkedni, először hátramentben irányváltáskor tompa halk dübögés, majd ezt néha lassú menetben előrefele közepes gyorsításkor is hallottam. Difiben olajcsere....sok olaj nem volt szegényben...azután jobb lett, hátrafele már nem csinálja de megmaradt a lassú gyorsításnál előrefele menetben kb 3-4 másodperc után tuti "dübben" egy kettőt valami, és ha teljesen kitekert kormánnyal fordulok lassan, akkor halk "darálós" hang hallatszik a hátsó traktusból.

Mit gondoltok?

gabiS8 Creative Commons License 2020.06.27 0 0 15222

Igen, aztán olvastam valahol, hogy elment a szervo, valszeg irányíthatatlan lett pillanatnyilag az autó.

remélem megjavítja.

Stetten Creative Commons License 2020.06.27 0 0 15221

Valószinüleg nem szívböl csinálta, csak így alakult. 

Előzmény: gabiS8 (15220)
gabiS8 Creative Commons License 2020.06.27 0 0 15220

Azt a szép kék W12-es D2-t kinek volt szíve lerendezni tegnap a Rakparton? :/

Stetten Creative Commons License 2020.05.28 0 0 15219

Szia

 

Én a német motor-talk.de oldalon szoktam olvasgani, írogatni. Ott olvastam ezt is. Egy felhasználó kezdte az Airsus-al aztán Arnott, aztán Miessler. A pontos hozzászólás linkjét már nem tudom megadni, de ha tudsz németül, meg tudom adni a felhasználót aki írta, és kérdezhetsz töle.

 

https://www.motor-talk.de/mitglieder/aktion/UserDetails.html?userId=697495

Előzmény: fazo.hu (15217)
gsis Creative Commons License 2020.05.27 0 0 15218

Ha nem jelentkezik, az A-6 fórumon megtalálod!

Előzmény: fazo.hu (15217)
fazo.hu Creative Commons License 2020.05.27 0 0 15217

Szia Stetten!

Írtad, hogy az Arnott-ot szidják. Tudnál küldeni linket a fórumhoz?

Néztem a Miessler-t és olcsóbb mint az Arnott. S8-hoz kellene.

 

Üdv: Zoli

Előzmény: Stetten (15069)
Stetten Creative Commons License 2019.10.21 0 0 15216

Google fordító a barátunk. A lényeg benne lesz. 

Mondjuk a lényeget én is össze tudom foglalni. A hibás futómübeállítás miatt pattog el a hátsó kerék, nem azért mert tönkremennek a gátlók. 

Előzmény: János55 (15215)
János55 Creative Commons License 2019.10.20 0 0 15215

Könnyű annak aki beszéli a labanc nyelvet...-.

Előzmény: Stetten (15212)
Stetten Creative Commons License 2019.10.17 0 0 15212

Üdv mindenkinek!

 

Pár hónapja volt téma az elpattogó hátsó kerék. Itt a megoldás, nekem segített. Egy egyszerü futómü beállítás kellett. 

 

https://www.motor-talk.de/forum/3-0-tdi-quattro-schlaegt-an-der-hinterachse-aus-t3198670.html

Stetten Creative Commons License 2019.09.02 0 0 15213

Jól hangzik :-)

 

Előzmény: lbalog01 (15212)
lbalog01 Creative Commons License 2019.09.01 0 0 15212

Sziasztok!

Nnna, az van, hogy a 2 légtömegmérő csere után 300Le-lett, az eddig ott mért 4.2-k sem hoztak csak 310 körül max.

Az óvatos remappal, így most a padon 350Le és 740Nm-lett a vége. Érdekes, hogy 2900-tól már 300Le felett van és gyakorlatilag 3400-4400ig szinte sík 350Le...valamint, 1800-4000ig 600Nm 2000-3500 között pedig 700Nm fölött van, ami már igazán jó utazóautós paraméter. Megint a szívem csücske lett :)

Előzmény: Stetten (15211)
Stetten Creative Commons License 2019.08.17 0 0 15211

Nem tudom hogy van-e olyan paraméter, de gondolom a szerelö tudja. 

Évente 3-4 alkalommal szoktam a hosszabb utak elött DPF tisztító adalékot tenni az üzemanyagba. Eövileg a teljes kipuff rendszert tisztítja. Eddig semmi ilyesmi gondom nem volt, mondjuk csak hosszú utakra használom az A8-at.

Előzmény: lbalog01 (15210)
lbalog01 Creative Commons License 2019.08.17 0 0 15210

Igen, nagyon remélem......mivel a DPf eleje és vége között elméletileg tiszták vagyunk DE a katalizátornál is lehet még némi dugulás és valamelyest talán az is visszafogja a bejövő levegőt....de ez jóval kisebb mértékben rontja az adatokat mint a /mostmár tuti/ rossz MAF szenzorok.

Van olyan paraméter amit OBD-n nézve  a katalizátornál mutatja az esetleges lekormolódást?

üdv

Előzmény: Stetten (15208)
bokaA83.7 Creative Commons License 2019.08.15 0 0 15209

Számomra már most tanulságos amit írtál, nálam a MAF sensor házában lévő rács már nincs meg, aminek gondolom az a rendeltetése, hogy ne engedje a sensor-hoz a szennyeződést, vagy ez a mérés egyik fontos eleme?

 

Előzmény: lbalog01 (15207)
Stetten Creative Commons License 2019.08.15 0 0 15208

Remélhetöleg ez volt a gond. 

Előzmény: lbalog01 (15207)
lbalog01 Creative Commons License 2019.08.15 0 0 15207

nnna, megtörtént a MAF szenzorok cseréje: jelenleg dupla annyi levegőt mutatnak az újak max terhelésen mint a régiek /1300mg/hub vs 650mg/hub /, érzésre is jobb lett a gyorsulás és a gázreakció....majd a pad megmondja a tutit, referálok ha lemértük... 

Előzmény: lbalog01 (15206)
lbalog01 Creative Commons License 2019.08.14 0 0 15206

Sziasztok!

 

Kellene egy kis brainstorming az alábbi problémára: 4.2tdi 2008  padon mérve a gyári 326Le helyett 273Le a Nm pedig csak 590.

egyéb a mérés során mért adatok: turbó 1,5bar, beszívott levegő hőmérséklete 80fok a végére, a MAF szenzor 120g/s levegő mennyiséget mér maximum 50g/s-ról indulva

 

Előre bocsátom, hogy a kocsi pöccre indul, nagyon szépen "muzsikál", egy röccenés nincs a motoron, szépen húz, 0 olajat fogyaszt és érzésre nagyon jól megy. csak hát ez a mérés mást mond...  

 

 

Először a DPF-re gyanakodtunk, de kitakarítva és újra mérve centire ugyan azt az adatot adta. 

OK, ha a kipufogó oldal rendben van akkor nézzük a bejövő oldalt, itt a kézenfekvő a turbó nyomás hiánya lenne, de az megvan.......viszont a MAF adat az ami nagyon eltér a ECU által elvárt adattól (1600mg/Hub vs 650mg/hub) /VCDS vagy a Carly for VAG alapján is ugyan az. Ez kevesebb mint fele annyi levegő, amit mér a MAF mint amit az ECU elvár, ezért most erre gyanakszunk mint a hiányzó teljesítmény oka.

 

Amit a 2 mérés között csináltunk:

- hibakód ellenőrzés, az első mérésnél az 5. izzítógyertya volt amit cseréltünk, de persze semmi változást nem jelentett,

- intercoolerek kitakarítva /első mérésnél még 100fok volt a beszívott a végére/, tök el voltak tömődve sárral és kosszal de semmi komoly hatásuk nem volt a teljesítményre

- dpf tisztítás a 2. mérés már ezzel a dpf értékkel történt /0mb alapon és 70mb padlón a diferencia/ az első viszont ezzel /7-14mb alapon és 130mb maxon/ de ez sem volt releváns

 

A 2. mérés óta ezt csináltuk:

- szívótorok kitakarítva /teljesen tiszta volt amúgy/, a szívótorok le-fel után viszont beírta, hogy: "valve right for engine -N145 interruption p1577" nem törölhető de egyik mérésnél sem volt ez hiba betárolva csak most, hogy leszedtük és visszatettük....a MAF adat viszont előtte utána ugyan az volt és maradt....szar

-a különböző pillangó szelepek a levegő útjában szépen működnek és nincsennek elkoszolódva

- leszedtük a légszűrőket és úgy mértük a MAF-ot---ugyan az a max 120g/s

 

Most pénteken cseréljük a MAF szenzorokat /ami ugye kézenfekvő lett volna eddig is csak 2 szenzor hasonló adatai elbizonytalanítottak és inkább a szívótorokra gyanakodtunk /, természetesen gyárira, DE ha ezek is ilyen semmi levegőt mutatnak akkor szerintetek mi lehet még?

 

Na most a szakirodalom pl. Ross-Tech szerint, ennek a kocsinak kb 250-300g/s-t illenék beszipákolni a levegőből max terhelésen, de ez a 120 nagyon kevés, viszont mind 2 MAF szenzor hasonlóan keveset mér, létezik hogy 1xre halódnak?

Vagy ha mondjuk a turbók rosszak /de megvan az 1,5bar/ és nincs meg a MAP nyomás akkor is 1xre egyformán gyengülnek el??

Vagy mindkét hengersor szívóoldalán egyforma szivárgás van?

 

 

köszi az 5leteket, esetleg hova lenne érdemes vinni hozzáértő hibafeltárásra?

üdv

L

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!