Keresés

Részletes keresés

wamzer Creative Commons License 2002.12.21 0 0 310
MÁV sux.
IC pótjegyet már csak úgy adnak ki, hogy rá van írva a menetjegy száma, meg egy szöveg, hogy "Jeggyel együtt érvényes, másra át nem ruházható"

Simán előfordulhat (és fordult már elő soxor) hogy megvettem a jegyet, de még nem tudtam, hogy egész pontosan melyik vonatrtal akarok utazni, épp ezért indulás előtt vkit felhívtam, hoyg vegye meg a helyjegyet. Ezel szerint ez sak akor működik, ha a jegyet odaadom az illetőnek. faszság. Ja, meg meggondolom magamn, másik vonattal megyek, visszaváltani már nemtom ( min. 2 órával indulás előtt lehet csak) ilyenkor eddig eladtam vkinek a várakozók közül, vagy egy ismerősnek stb. Ezt se lehet, es ezzel csak a saját adminisztácójukat növelik, meg a sorbannállát, etc.

zsenaj Creative Commons License 2002.12.13 0 0 309
en meg nem mertem megnezni...
pedig mar van egy peldanyom.
egyszer egy kaller kirohogott, hogy miert vettem meg, hiszen semmire sem jo... nna, mindegy.
:-)
Előzmény: _banner_ (308)
_banner_ Creative Commons License 2002.12.13 0 0 308
Az új menetrend viszont annál kevésbé! :(
Előzmény: wamzer (307)
wamzer Creative Commons License 2002.12.13 0 0 307
Télleg jó.
Előzmény: zsenaj (306)
zsenaj Creative Commons License 2002.12.12 0 0 306
nemtom Nektek hogy tetszik a nyiregyi allomas, de szvsz nagyon jo megoldas az, hogy leszallvan a vonatrol, mar egybol az epuletben bukkan fel az ember... ( jo, van kozben lepcso, meg mittomen, de akkor is :-) )
_banner_ Creative Commons License 2002.10.25 0 0 305
Időközben beszéltem egy kallerrel, s azt mondta, hogy a teljes pályafelújítás nyárig tart majd, s addig 3 óra lesz a menetidő, utána kb 2,5 órára csökken. Bárcsak már ott tartanánk!
Előzmény: _banner_ (302)
wamzer Creative Commons License 2002.10.25 0 0 304
jó kis képek, szeretnék ilyeneket látni napi rendszerességgel az új nyh-i állomáson :)
Előzmény: kawirzbácsi (303)
kawirzbácsi Creative Commons License 2002.10.25 0 0 303
Üdv mindenkinek!
Nem vagyok vasútas,de voltam az InnoTrans-on és csináltam egy pár képet,vonatok is vannak.
Sajnos a szakmai részen nem voltam ott,ezért nem tudok a képekhez hozzászólni.

http://people.freenet.de/kawirz/InnoTrans.htm

üdv kawirz

_banner_ Creative Commons License 2002.10.25 0 0 302
Ezt már nagyon vártam, mert a jövő 7-en már 1 órával kevesebbet töltök utazással. Elképzelhetetlennek tartjátok, hogy a menetidő tovább csökkennyen a felújított vágányok következtében? Vagy csak én vagyok ilyen naív?
Előzmény: _LaJoS_ (301)
_LaJoS_ Creative Commons License 2002.10.23 0 0 301
A helyesírási hibákon (utascsarnok, utastájékoztató, újjávarázsol) túllépve, ebből az nem derül ki, hogy mikortól vehetik igénybe az utasok.

Más.

,,Ugyancsak jó hír az utazóknak, hogy a Budapest—Cegléd vasútvonalon október 26-án befejezik a hosszú ideje tartó pályarekonstrukciót. Október 27-től megszűnnek a vonatelterelések, korlátozások, az InterCity vonatok is az eredeti útvonalon és menetidővel járnak.''

Előzmény: _LaJoS_ (300)
_LaJoS_ Creative Commons License 2002.10.23 0 0 300
Elviszem a 300-ast, höhö.

Elkészült a MÁV állomás

2002.10.22.

Nyíregyházán elkészült az új MÁV állomás. Megkezdődött az újjáalakított épület műszaki átadása. Az utasok november közepétől használhatják az impozáns várócsarnokot.

A nyíregyházi MÁV állomás rekonstrukciója befejeződött. Október 21-én elkezdődött az impozáns épület műszaki átadása. Az új- régi épületre nem ismerne rá, aki egy évvel ezelőtt járt Nyíregyházán. Nem ismerne rá, annak ellenére, hogy a régi épület tartószerkezetei csak új köntöst kaptak. Az építkezés január 8-án kezdődött el, és 287 nap alatt be is fejeződött. A nem egészen tíz hónap alatt a kivitelező KE-VÍZ 21 Kft. a hétvégeken is dolgozva, betartotta ígéretét, az eredmény az európai normáknak és kor követelményeinek is megfelelő épület. A tervezést az Art Vital Kft., Végh József és Kovács Rita építészek végezték.

Az épület külső képének meghatározó eleme a város felőli oldalon épült előtető, amelynek legmagasabb pontja 12 méterre magasodik. A várócsarnok üveg burkolatot kapott, míg az épület többi része világosszürke borítást. A sima homlokzatot a déli oldalon köríves és előredőlő homlokzatkiképzések törik meg. A vasút felőli részen szintén készült egy kisebb előtető.

Az épületbe üvegajtókon jutunk be. A belső tér két részre oszlik: az utasforgalmi részre, a várócsarnokra, és a másik üzletekkel beépített kétszintes galériás szolgáltató térre. Az utas csarnok északi oldalán helyezték el az új korszerű pénztárakat. Innen vezetnek a lépcsők is a peronokat összekötő aluljáróba. Az utas csarnokot és a szolgáltató részt egy széles lépcső kapcsolja össze. Az utas csarnokban már minden elkészült, az óra és a nagyméretű elektronikus utas tájékoztató is a helyén van, már a hangosítás is működik.

Az épületben Borbély Norbert építésvezető kalauzol. Közben megtudom, egyszerre 150 munkás is dolgozott az építkezésen, sok alvállalkozó közreműködésének köszönhető, hogy határidőre elkészültek. Kérdésemre, hogy mi volt a legnehezebb feladat a rekonstrukció során, két dolgot is említ a szakember. Az épület falait elbontották, csak a vasbeton tartószerkezetek maradtak. Akkor derült ki, hogy ezeket meg kell erősíteni. A régi ötvenes években épült tartóoszlopok éleit acélvasalással erősítették meg. Nem volt könnyebb feladat az aluljáróba vezető lépcső kialakítása sem, a túl magas talajvíz miatt különleges műszaki megoldásokra volt szükség, és az alagút szigetelése is különleges eljárást követelt. Ráadásul a rekonstrukciót úgy végezték, hogy közben az állomás északi szárnyában, ahol a forgalomirányítás működik, és ahol az irodák vannak, folyamatosan dolgoztak a vasutasok. Borbély Norberttől megtudtuk, hogy a beruházás nettó összege 550 millió forint volt.

Az új állomás épület most már kész, a műszaki átadás során feltárt hibákat folyamatosan kijavítják. Az üzleteket átadják az üzemeltető Resti Kft-nek, és elkezdődik azok belső kialakítása is. Az utasok nem egész egy évnyi kényelmetlenség után november közepén vehetik birtokba az újjá varázsolt épületet.

A MÁV Rt. A város önkormányzata és a Resti Kft. által közösen finanszírozott beruházás elkészültére a nyíregyháziak már nagyon régen vártak. Korábban sokan emlegették, hogy a város egyik jelképe volt az 1900-as évek elején elkészült, de 1944-ben porig bombázott vasútállomás. Az új, a mai kor követelményeinek megfelelve, külső építészeti kialakításával, de különösen kellemes és esztétikus belső tereivel is méltó utódja lehet a régen elfeledett épületnek.

- revayz -

Előzmény: zsenaj (299)
zsenaj Creative Commons License 2002.10.23 0 0 299
nahaaat! en mar regen jartam arra, ugyhogy nekem minden info uj volt :-))
nem kesobbre volt kiirva? nekem mintha vhonnan ugy remlene. bar a mostani fantaasztikus allomastol jobbat el sem lehet kepzelni (...)
Előzmény: _LaJoS_ (298)
_LaJoS_ Creative Commons License 2002.10.22 0 0 298
Én úgy hallottam, hogy ekkor még csak a műszaki átadás lesz, a nagyközönség csak nov. közepén veheti birtokba az épületet.
Előzmény: sziborg (294)
tepoe Creative Commons License 2002.10.22 0 0 297
No, ez jó hír. Szerintem jól néz ki, és nagyon ránk fért a korábbi viszonyokhoz képest valami javulás. Majd persze akkor derül ki, hogy milyen, hogyha használatba áll.
Előzmény: sziborg (294)
wamzer Creative Commons License 2002.10.21 0 0 296
25, az teljesen korrekt, és ez már a forgalomnak való átadst is jelenti? Mer még azér vannak hiányosságok...

Sztem is kellemes hangulatot áraszt, plazoid jellegű épület, végül is jellegét tekintve uaz, mint elődje, akkor az olyan kocka volt a divat, most meg az ilyen.

Előzmény: sziborg (294)
Tibó Creative Commons License 2002.10.21 0 0 295
Nekem kellemes hangulatot araszt, bar 1-2 ponton vitatkoztam volna a tervezovel...
Előzmény: Don Valentino (293)
sziborg Creative Commons License 2002.10.21 0 0 294
Egy barátom vett ott egy boltot, állitólag ehó 25-én átadják majdnem kulcsrakász a nyiregyháza "kapuját"
Don Valentino Creative Commons License 2002.10.19 0 0 293
Nagyon urkorszak kulseje lesz, mar korvonalazodik.
Előzmény: wamzer (292)
wamzer Creative Commons License 2002.10.18 0 0 292
Emberek, mikor adják már át az új állomást nyh-n? Már álmodtam vele :)
_banner_ Creative Commons License 2002.07.26 0 0 291
Engem sokkal jobban bosszant, hogy október 26-ig (elméletileg) kerülővel, s 25 perc+ -szal mehetümk Pestre.
Tibó Creative Commons License 2002.07.26 0 0 290
Vagy a 100-at már ki sem írják, annyira természetes! :)
Előzmény: wamzer (289)
wamzer Creative Commons License 2002.07.25 0 0 289
lehet mph-ban gondolták. vagy lehet, hoyg 60% emelkedőn....

legyünk optimisták :)

Előzmény: _LaJoS_ (288)
_LaJoS_ Creative Commons License 2002.07.25 0 0 288
Na. Most mondták be a Híradóban, hogy csúcstechnológiával újítják fel a Sopron-Szombathely szakaszt (vagy ez már GYSEV lenne? mindegy.). A déli hírekben (vagy az m1-en, van a Kossuth krónikában, már nem emlékszem) azt mondták, hogy a felújítás után a vonatok akár 60-nal (sic!) is mehetnek, sőt, egy szakaszon (ha jól emléx, a Bük-Szombathely) 80-nal is! Hát ez aztán a csúcstechnológia! Akik ezt annak hívják, jártak már olyan helyen, ahol van normális vasút?
wamzer Creative Commons License 2002.06.04 0 0 287
Szvsz egyszerre villamositottak az egesz Bp. Zahony vonalat, vagy legalabbis nem lehetett tulsagosan nagy idobeli differencia, tekintve, hogy akkoriban ez volt az elso szamu vasutvonalunk, a kapocs a Nagy Teso fele.
Előzmény: Don Valentino (286)
Don Valentino Creative Commons License 2002.06.04 0 0 286
Mikor lett villamositvan a Debrecen-Nyiregy vonal? Emlekszem gyerekkoromban meg csak szemely volt Debrecenbe, es csak onnan ment gyors.
BAKTER Creative Commons License 2002.01.02 0 0 285
"Lehet, hogy az ELektronikus Vasúti Információs Rendszerek Adatbázisa rövidítés lenne?? :) (Tudom nem sok értelme van, de vannak még olyan dolgok a MÁV-nál, ami nem az érthetőség és a lógiga szabályait követik. )"
Nem lehet, hanem biztosan.
A nevet nem a MÁV találta ki, hanem az Informatika kft.
Előzmény: krix_krax (271)
BAKTER Creative Commons License 2002.01.02 0 0 284
"Egy kocsikopogtato tobbet keres, mint a jogot vegzett noverem!"

Ez nem a MÁV hibája, hanem a REDSZER hibája!
Nem a kocsikopogtato keres sokat, hanem a nővéred keveset.

Előzmény: Tibó (202)
wamzer Creative Commons License 2001.12.30 0 0 283
Brutális ez az üdvözlet, remélem képeslap formájában is kapható
Előzmény: tepoe (280)
Don Valentino Creative Commons License 2001.12.28 0 0 282
Akkora trogerseg a kocsikon, foleg ha all a nep, mert egy kumma ulohely sincs ilyen bufebevasarlogurigakat uzemeltetni!!! Foleg ha 8000x megfordul odavissza.
_LaJoS_ Creative Commons License 2001.12.28 0 0 281
jujj, ezek a karácsonyfadíszek hipergagyira sikerültek :-o
Előzmény: tepoe (280)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!