Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

b.kenyeres Creative Commons License 2021.05.13 0 0 49307

Jobb e. sárvédő alatt talán a canister tartály van. De jó lenne egy kép róla.

Előzmény: szszolt (49305)
szszolt Creative Commons License 2021.05.13 0 0 49306

Sziasztok. Erre az alkatrészre lenne szükségem.A bal első ajtón van,de szerintem a jobbos is ilyen. A fehér karikáról lenne szó.Abba van bekattintva a két csati. Ha lenne valakinek eladó azt megvenném.Köszi. 

szszolt Creative Commons License 2021.05.13 0 0 49305

Sziasztok. 

Segítség kellene. Tudja e valaki,hogy a jobb első sárvédő alatt mi az a tartály, amiről csövek mennek a műszerfal alá?

 

pu406 Creative Commons License 2021.05.12 0 0 49304

Sziasztok. Valaki esetleg nem bont S1 es szedán KMPD színkódu autot? Szép állapotú sárvédők és motorháztetőre lenne szükségem. Plusz egy hátso lökhárító.

gyere a papához Creative Commons License 2021.05.09 0 0 49303

406, lépcsőshátú.

Néhány kérdés a szakértőkhöz:

 

1. Az alufelniből a felnikupakot hogyan lehet kiszedni? Ugyanis meg sem mozdul, és mellette nincs semekkora rés sem, egy tű sem fér ott be. Ha az ember egy árral, vagy egy kés hegyével elkezdi feszegetni, akkor megsérül az alufelni is, és a kupak is - és továbbra sem mozdul meg a kupak. Lehetséges, hogy le kell szedni a kereket, és belülről kell kiütni? Ha nem úgy, hogyan?

 

2. Az emelési pontok hol vannak a kocsin? Pontosan hol vannak, ill. milyenek, miről ismerszenek meg? Tudom, az elmélet az, hogy a küszöbön (pontosan hol is? oldalt, alul?), van egy háromszög, ami ezt jelzi. Na ezen sehol nincs háromszög, bárhogy keresem. A küszöb elejétől, és végétől milyen távolságra vannak az emelési pontok?

 

3. Sajnos van rajta nyitható napfénytető is, és természetesen az nagy esőnél beázik. És természetesen ez a víz belekerül a küszöbbe, és nem nagyon akar lefolyni. A kérdés: elöl és hátul, pontosan hol (hol van?) kellene kifolynia a küszöbből ennek a víznek? Milyen az a kifolyó, hogyan néz ki?

 

Remélem, valaki már találkozott ezekkel a problémákkal, és tudja a megoldásokat.

slowbahn Creative Commons License 2021.05.07 0 0 49302

Sziasztok!

 

A 406-osom evaporator sensor/elpárologtató szenzora diszkalkuliássá vált, ezért kérdezem, van-e valamelyikőtöknek fölösleges darab pl. bontásban lévő autóban?

 

Köszönöm!

 

slowbahn kukac gmail

FeZ_ Creative Commons License 2021.04.26 0 1 49301

Gyári új már nem rendelhető, alternatívát még nem találtam itthon egyelőre.

Az ebay-en viszont találtam egy hirdetést:

 

https://www.ebay.de/itm/174286976744?epid=4038221038&hash=item28945036e8:g:F3AAAOSw35Bewnz2

 

Előzmény: pu406 (49300)
pu406 Creative Commons License 2021.04.26 0 0 49300

Sziasztok. Olyan problémám akadt, hogy szeretném kicserélni az első spirálrugókat. Szét is szedtem. A rugótányérom szét van rohadva és nem találok hozzá sehol. A boltba azt mondják megszünt a cikkszám. Talán csak gyáriba lehet rendelni de az se biztos. Van valakinek ötlete,hogy mi jó hozzá? Vagy esetleg bontott valakinél?

szszolt Creative Commons License 2021.04.22 0 0 49299

Köszönöm a gyors és értelmes választ. Valószínű, hogy a gyújtás kapcsoló lesz a gond mert mostanában szorult, akadt. Hétvégén megnézem. Az a helyzet, a biztijét megtaláltam az jó de már ott sincs áram. Még egyszer  köszönöm. Szép napot.

 

Előzmény: b.kenyeres (49298)
b.kenyeres Creative Commons License 2021.04.21 0 0 49298

Több variáció létezik. Utastéri bizti tábla F21. De  lehet más bizti is. Az összes 20A feletti biztit nézd át. 

A probléma a táp vezérlése.

lehet járómotor relén keresztüli táp.

Ez a bizti tábla alatti relék közt egy fekete téglalap alakú relé.

De lehet a gyújtáskapcsolóról közvetlenül is.

Indítás után a a gyújt.kapcs egyik lábán 12V-nak kell megjelennie. Sokszor tönkre megy a kapcsoló. Minden működik, csak a ventillátor nem.

Nem tudom melyik verzió lehet az autódban.

Előzmény: szszolt (49297)
szszolt Creative Commons License 2021.04.20 0 0 49297

Sziasztok!

 

1999 peugeot 406 2.0 benzin az alany

A probléma a következő nem kap áramot a fűtőmotor. Hol található a fűtőmotor reléje? A motor és az előtétellenállás jó.

gyere a papához Creative Commons License 2021.04.17 0 0 49296

Ez sajnos nem megoldás. Azért nem, mert az új kulcs transponder chipje rá van forrasztva a kulcs alaplapjára. Vagyis nem olyan megoldású, mint a régi kulcs, ahol külön volt a transzponder-chip. Emiatt nem fér el egy tokban a kettő egyszerre. Vagyis az új chipet valahogyan le kellene forrasztani, vágni az alaplapról. Csak ugye akkor meg kérdéses, hogy a távirányító funkció működőképes lenne-e. Az pedig kell, amiatt lett véve az új kulcs - a régi kulcsban nem volt távirányító, csak transzponder.

 

A kulcsmásolós vállalkozások sajnos nem járható út. Mint korábban írtam, mind "fiatal, és kell nekik a pénz". Egy sima transzponder-klónozásért, ami egy Zed Bull-szerű kütyűvel max. 1 perc, 20000 ft-ot kérnének - és ahhoz még az autó ottléte sem kell. Csak nem kapnak, legalábbis tőlem nem. Maga a Zed Bull, tehát a kód-olvasó, és másoló gépezet kb. 10000 ft-ba kerül (Kínából), persze egyetlen egy kulcs másolásáért nem érdemes megvenni.

 

Ezért, felhívás: ha valakinek, aki nem kulcsmásoló-vállalkozó (de ettől még lehet fiatal), van ilyen, vagy bármilyen kulcs-kódmásoló herkentyűje, nem sajnálná rá azt az egy percet, és szívességből, tiszta, és önzetlen emberi jóságból lemásolná nekem a kulcsot, az jelezze itt, vagy az e-mail címemem.

Előzmény: b.kenyeres (49293)
b.kenyeres Creative Commons License 2021.04.17 0 0 49295
Előzmény: b.kenyeres (49294)
b.kenyeres Creative Commons License 2021.04.17 0 0 49294

De rá érek....

A régi kulcs is menthető...

Ha csak a háza van szétszakadva lehet kapni itthon is kulcsházat.

Ha a kulcs alaplapján a mikrokapcsolók leszakadtak, az is pótolható.

Lehet kapni csak külön házat, de lehet rendelni házat plusz mikrokapcsolót is a kulcs paneljára, csak végig kell nyálazni az E-bayt, és türelmesen várni kb.3-4 hetet mire az óccó kisz kínai megérkezik. Vagy sosem érkezik meg... Pl "valahogyan" eltűnik a postán.

Vagy autokulcs.hu oldalról megrendelni. Kicsit drágább lesz, de legalább megjön. Esztergomban vannak.

Ha nem itt laksz a közelben, akkor is felhívhatod őket. Talán még el is postázhatod nekik javításra. Így ha javítható megmarad a régi kulcsod a régi chippel. Nem kell tanítani, kulcsot vágni. Esetleg kap új nyomógombot új kulcsházzal.

Előzmény: b.kenyeres (49293)
b.kenyeres Creative Commons License 2021.04.17 0 0 49293

Visszaolvasva a problémát szerintem egyszerű a megoldás ha jól értelmezem.

A régi kulcsból át kell tenni a chipet az új kulcsba. Az új kulcs chipje kuka. Ugyan olyannak kell lennie a két chipnek, tehát csereszabatosak.

A nagyfrekis táv tanítása a következő(miután az új kulccsal a chip áthelyezése után indul az autó.)

gyújtás1 ráadás(gyújtáskapcsoló 1-es pozíció amikor csak a töltésjelző világít) a távirányító záró gombját több, mint 3-4 s időre folyamatosan nyomni. majd gyújtáskulcs ki, és csukott ajtónál zárni-nyitni vele.

ha a művelet nem sikerül, ismételd meg párszor. ha nem működik, annak oka lehet:

- a kínai kulcs hibás

-com 2000 hibás.(ez a kormánykapcsoló egység)

Előzmény: b.kenyeres (49292)
b.kenyeres Creative Commons License 2021.04.17 0 0 49292

Ésszerű magyarázat miért kell kulcs programozáskor minden kulcsot újra tanítani:

 

Tegyük fel ellopják, elhagyod a kulcsot. illetéktelen megtalálja, és elviszi az autód.

Ha ilyenkor a maradék egy (vagy ahány pótkulcsod van) kulcsot újra programozzák, a régi kulcsot kizárja a rendszerből. Emiatt azzal már nem fog indulni az autó. Kinyitni ki lehet vele az autót, de az indításgátló nem fogja engedélyezni az indítást a kizárt kulccsal.(pontosabban az önindító fog működni, de a motor nem indul)

 

A chip egy több márka által is használt immo chip. A felprogramozása menni fog. A kérdés az, hogy az utángyártott kulcs nagyfrekvenciás távirányítója vajon szinkronizálható lesz-e. Előfordulhat,hogy nem.

 

307 full can rendszertől felfelé (ha jól emlékszem....)már bonyolultabb...Egy felprogramozott kulcsot más autóhoz már nem lehet tanítani, szinkronizálni.

Még a 406-nál akár egy bontóból vett kulcs is felprogramozható, ha nem hibás a kulcs.

 

Legolcsóbb megoldás ha nem akarsz áldozni rá:E-bay. Univezális kp.zár modul peugeot kulccsal. Nyit-zár, indexet villogtat, sőt kereső funkcióval is ellátott.

Ha a gyári megoldáshoz ragaszkodsz: kulcs(ok) kódkártya,(vagy csak egyszerűen a kód lekérve egy félbehajtott papíron) gyári program. És mehet...

Előzmény: FeZ_ (49291)
FeZ_ Creative Commons License 2021.04.15 0 0 49291

 

"De ez esetben, állítólag, a régi transponder chipet is újra kell kódolni - amit, bevallom, nem egészen értem, hogy miért kell."

 

Mert csak. Mert a program így működik. Amúgy feltehetően azért, mert egészen új kódsorozatot állít elő a feltanítás során, amit ha nem másolsz bele a régibe is, akkor nyilván nem fog indulni vele.

 

"És talán van egy olyan lehetőség is - de ezt inkább kérdezem -, hogy egy kulcsmásoló/programozó eszközzel, mint amilyen pl. a Zed Bull (az egy piros kis masina, úgy néz ki, mint valamin gagyi gyerekjáték - azért ezt említem, mert ez a legolcsóbb herkentyű) átmásoljuk a kódot az új chipre."

 

Ezt konkrétan leírtam neked korábban:

"Az immo chip-et önmagában amúgy szinte bármelyik értelmesebb kulcsmásoló tudja klónozni."

 

Nyilván nem kell hozzá az autó. És nyilván nincsenek autóspecifikus eszközeik, hanem valamilyen univerzális olvasó - író eszközzel intézik, mint pl. ami a te általad leírt is lehet akár.

 

A gyári chip azonban nem írható ezekkel a cuccokkal, ahhoz ilyen általános írható chip kell, ami van a kulcsmásolóknak. Hogy melyikhez mi, annak utána kell olvasni. Az ily módon leklónozott kulcs (illetve chip) természetesen indítani fogja az autót és a régi kulcs is. Persze hibák előfordulhatnak, ezért mindig ki kell próbálni klónozás után.

Azzal kapcsolatban még nekem sincsenek tapasztalataim, hogy ha egy gyári és egy klónozott kulcsot szeretnénk újratanítani az autóval, Lexia-val (vagy akár más diaggal), akkor mi történik, nem dob-e ki  a program amiatt, hogy az egyik chip nem gyári fajta, hanem univerzális. 

 

 

Előzmény: gyere a papához (49290)
gyere a papához Creative Commons License 2021.04.15 0 0 49290

Még nem tiszta nekem ez a kulcsmásolás-ügy. Pontosabban: nem maga a mechanikus kulcsmásolás (a marás), hanem az immobilizer-kód lemásolása, vagy klónozása, átmásolása (ahogy tetszik) másik nyers chipre. Ezt jó lenne tisztázni, ha valaki tudja, vagy próbálta már. (Mert én még nem.)

 

Szóval... a feladat az lenne, hogy egy új, "nyers" ún. transponder chipre (ami az immobilizer funkciót intézi a kulcsban) kellene átvinni, ráírni az eredeti chip által tárolt kódot.

Ha jó értem, akkor ezt meg lehet úgy (is) tenni, hogy a PIN-kód ismeretében (amit vagy elárul nekünk a szakszervíz, vagy nem), és a Peugeot Planet programot ráeresztve rámásoljuk az új chipre a kódot (vagy micsodát). De ez esetben, állítólag, a régi transponder chipet is újra kell kódolni - amit, bevallom, nem egészen értem, hogy miért kell.

 

És talán van egy olyan lehetőség is - de ezt inkább kérdezem -, hogy egy kulcsmásoló/programozó eszközzel, mint amilyen pl. a Zed Bull (az egy piros kis masina, úgy néz ki, mint valamin gagyi gyerekjáték - azért ezt említem, mert ez a legolcsóbb herkentyű) átmásoljuk a kódot az új chipre. Ez esetben, talán nem is kell ehhez a művelethez az autót bevonni (ami ugye nem teljesen kockázat nélküli, hiszen ha annak a kompjuterét megzavarod ezzel az immomilizer-bűvöléssel, akkor az sokba fog kerülni), hanem egyszerűen csak a két kulcs, ill. chip kell hozzá. De ezt is inkább kérdezem, mint állítom. És ez utóbbi esetben ennyi lenne a művelet, és szevasz, kész? Nem kell hozzá a régi kulcsot sem át, vagy újra kódolni? Ami megint csak egy kockázat, hiszen...

 

Nem tudom, hogy valaki itt ezt a nem éppen kvantumelméleti-nehézségű problémát meg tudja-e világítani. Bevallom, az elejétől elolvastam az Index "Kulcsmásolás" c. tocsikját (mielőtt kérdezek, olvasok), de nem lettem tőle sokkal okosabb. Ott a szakik egyike ki is mondta, hogy szakmai féltékenységből nem szívesen tárná fel a "titkokat". Ha nem, hát nem, nyilván, van aki nem azért fórumozik, hogy a tudását csillogtassa, van ilyen is. No de itt pözsósok között, lehet, hogy barátibb a légkör. Ha valaki netalán tudja a fenti kérdéseimre a választ, örülnék, ha megpróbálná leírni.

Előzmény: FeZ_ (49289)
FeZ_ Creative Commons License 2021.04.14 0 0 49289

Én úgy tudom, hogy márkaszerviz függő,  hogy mennyit kérnek érte. Hallottam olyat is, hogy a rendszeresen hozzájuk járó ügyfeleknek lekérik ingyen.

 

"Amúgy ezért egyáltalán miért kérnek pénzt (a szakszervizek)? "

Mert nyilván nem Máltai Szeretszolgálat egy márkaszerviz se.

Baromi drága egy fullos  éves Peugeot "lincence". Nem akarom védeni a márkaszevizeket, mert nem szégyenlősek az áraik általában, azonban azt is tudom, hogy mekkora összegeket kell kipengetniük különböző - mondjuk úgy félig meddig - mondvacsinált dolgokra, amit meg is kell keresni, az általánosságokon felül még. Bár egy részük a sima szervizekre is igaz.

 


Előzmény: gyere a papához (49288)
gyere a papához Creative Commons License 2021.04.14 0 0 49288

Akkor kedves FeZ_, utánakérdeznél, hogy mennyiért tudod megszerezni a PIN kódot? Ez közérdekű információ is, másnak is szüksége lehet rá, legalábbis jobb tudni, hogy mit kóstál ez.

Amúgy ezért egyáltalán miért kérnek pénzt (a szakszervizek)? Tudom, fiatalok, és kell nekik... stb. De olyan nagy fáradság lehet lekérdezniük az adatbázisból? Gondolom, futárokat kell küldeni érte a messzi Francországba, váltott lovakkal, miazmás, közben vigyázni, hogy a haramiák meg ne támadják a futárt, satöbbi.

Szóval, lehetnének egy kicsit nagyvonalúbbak is.

Előzmény: FeZ_ (49287)
FeZ_ Creative Commons License 2021.04.13 0 0 49287

" aki tart tőle, hogy a házilagosan kivitelezett művelet megzavarja az autó kompjuterének a lelkét, és utána már nem indul az eredeti kulccsal sem -"

 

Immo feltanításánál az összes kulcsot újra kell tanítani, nem csak az egy újat. Ha nem működik valamiért a tanítás, visszaállítja az eredeti állapotot, tehát marad egy működő kulcs. Még sosem volt gondom kulcstanítások közben illetve a sikeretelensége esetén sem. Persze nyilván nem akarom meggyőzni a tulajdonost, a hit erős dolog, csak információként írtam. 

 

Az immo kód ismerete későbbi tanításokhoz, elektronika párosításokhoz is kellhet, tehát jó az, ha megvan. Nyilván optimális esetben nem lesz rá szükség.

Az immo chip-et önmagában amúgy szinte bármelyik értelmesebb kulcsmásoló tudja klónozni.

 

A kínai elektronikák hekkeléséről nincsen tudásom, arra nem tudok válaszolni.

 

Előzmény: gyere a papához (49286)
gyere a papához Creative Commons License 2021.04.13 0 0 49286

Csak hogy ne essék félreértés: a "30-40000-nél kezdődik" szövegű megállapítás, nem (csak) a pin-kód lekérdezésére vonatkozik (a fiatalok, és kell nekik a pénz-típusú, kissé kapzsi cégeknél), hanem a teljes új kulcs másolására, a pin kód ismeretében. De ez nekem (ill. az autó gazdájának - lásd később) sok, éppen ezért keresek valamilyen olcsóbb megoldást.

 

Hogyha nem nagy fáradság neked, akkor megköszönöm, ha utánakérdezel a pin kód lekérése árának. De nem ígérem, hogy igénybe is veszem.

 

Ugyanis, amennyire ez most körvonalazódik, nem ez lesz a megoldás. Vagyis nem a teljes kulcsmásolás, (a már megkapott) pin kód beírásával (a Peugeot Planet programmal) a chipbe. (Nem az enyém az autó, hanem egy rokoné, aki tart tőle, hogy a házilagosan kivitelezett művelet megzavarja az autó kompjuterének a lelkét, és utána már nem indul az eredeti kulccsal sem - és erről a félelméről nem tudom lebeszélni). Hanem az lesz a megoldás (ha lesz), amit már korábban pedzegettem: kell egy olyan kulcs-elektronika, amely csak távirányítani tud (ajtókat nyitni távolról), de nincs ráépítve az immobilizer chip. Mert ugye, a most kínából vettre rá van építve, és azt így nem lehet beletenni a régi kulcsba (amiben viszont nincs távirányítós modul). Viszont, ha nem lenne rajta az immo-chip, akkor egyszerűen csak bele lenne téve a régi kulcsba, és csak bele kellene tanítani a távirányítót.

Tehát a kérdés veleje most már az, hogy lehet-e olyan új kulcsot, pontosabban távirányító elektronikát kapni, amiben nincs immobilizer-chip.

Még egy további kérdés az is (csodálkoznék, ha valaki tudná, de hát...), hogy az új (kínai) kulcs-alaplapról (amin rajta van az immo-chip is) vajon le-lehet-e operálni (kiforrasztani, levágni) valahogyan az immo-chipet, de úgy, hogy a távirányító funkciója működőképes maradjon?

Előzmény: FeZ_ (49285)
FeZ_ Creative Commons License 2021.04.12 0 0 49285

"De beleírni az új chipbe azt lehet vele? Persze, ha már ismert a pin. "

 

Természetesen, a PIN kód ismeretében.

 

"Olyan 30-40000-nél kezdődik, és felmehet akát 80000-re is."

 

Nagyon "fiatal" cégeket kérdezhettél meg, ennyire "csitrivel" én még nem találkoztam.  ;-)

 

A márkaszerviz is sokkal olcsóbban szokta kiadni.

Amit írtam, hogy "pár ezer" szokott lenni, nyilván nem 30e Ft-ot jelent.

De ha gondolod utánakérdezhetek, hogy én mennyiért tudom neked megszerezni alvázszám alapján.

 

Előzmény: gyere a papához (49284)
gyere a papához Creative Commons License 2021.04.12 0 0 49284

2003-as autó. A régi kulcs (amiben csak immo-chip van), kétgombos. Nem nagyon hiszem, hogy a kínaiak manapság ne tudnának jól legyártani egy olyan rendkívül bonyolult eszközt, mint az autó zár-távirányítója, amikor már elég régóta tudnak gyártani számítógép alaplapokat, meg mobiltelefonikat is.

Tehát ha jól értem, a Peugeot Planettel nem lehet kiolvasni a pin-kódot. De beleírni az új chipbe azt lehet vele? Persze, ha már ismert a pin. Egyébként, akkor mivel lehet kiolvasni az immobilizer pin kódját? Milyen eszközzel, vagy programmal?

Igen, tudok róla, hogy a márkaszervízben elméletileg le lehet kérdezni a pint. Éppen ennek a költségét szeretném elkerülni.

Az említett vállalkozások nem feltétlenül "fiatalok", csak a gazdáik "fiatalok, akiknek kell a pénz". Ezt nem kell szó szerint érteni, ez amolyan szólásmondás azokra az emberekre, akik a normálisnál egy kicsit jobban szeretik a pénzt. És hogy mennyire? Hát, az interneten eléggé titkolják eme szeretetüket, de azért hoszas kutakodás után mégis találtam árakat. Olyan 30-40000-nél kezdődik, és felmehet akát 80000-re is. Ezt nevezem én pimaszul drága árképzésnek.

Előzmény: FeZ_ (49283)
FeZ_ Creative Commons License 2021.04.12 0 0 49283

Mikori az autó, milyen a mostani távirányító ? (vagy a háza?)

A kínából rendelt távirányító elektronikákkal vigyázni kell, mert kb 70%-ukat sosem lehet autóra feltanítani. Cserébe viszont olcsó. :-P 

Ha pont beleesel a 30%-ba, akkor nagy boltot tudsz kötni. :-)

A Peugeot Planet programmal nem lehet az immo PIN kódját kiolvasni.

Ellenben le lehet kérdezni a márkaszervizben, párezer ft-ért cserébe, ha tied a kocsi.

A fiatal vállalkozások mennyiért olvasság ki amúgy ? Mennyi az a borsos összeg ?

 

Előzmény: gyere a papához (49282)
gyere a papához Creative Commons License 2021.04.12 0 0 49282

Kollegák, találkozott már valaki a következő porblémával?

 

Az autó nem mai gyerek, vételekor az eladó nem mondta meg az immobilizer pin kódját - nyilván, mert nem is tudta, az már rég elveszett a feledés homályában. A kulcsban csak az immo. volt benne (ami egy kis fekete hasáb), az ajtónyitó távirányító alaplapja nem. Vagyis indul az autó (még szép), de az ajtók nyitását, zárását nem lehet távirányítani. De jó lenne távirányítani, mert az egy hasznos kényelmi funkció.

Kínából (és egyéb egzotikus helyekről) lehet venni viszonylag olcsón (ugye az olcsóság itt végig fontos szempont, mert ha nem lenne az, akkor Q8-al járnánk) nyers kulcsot, aminem benne van az immo. chip is, és a távirányító is. Ezzel azonban az a porbléma, hogy így közvetlenül nem lehet használni. Egyrészt mert a kulcs tollát ki kellene maratni (ez a kisebb baj), másrészt meg mert az új immo. chipet be kellene tanítani a pin kódra. Ezt persze a megfelelő vállalkozások megcsinálják, csakhogy igen borsos összegekért (fiatalok, és kell nekik a pénz, ahogy mondani szokás). Mit lehet ilyenkor tenni?

Ha jól tudom, - de javítsatok ki, ha ezt téves - a Peugeot Planet nevű program tudja az immo. pin-kódjának kiolvasását is, és az új chipbe való beírását is. Csak persze akkor azt is feketén kellene használni - ha nem feketén, akkor egy csomó pénz megvenni -, és amúgy is igen macerás már maga a program installálása is, szóval bonyolult a dolog. Így viszont használhatatlan a kínából vett új kulcs.

A kérdésem az, hogy van-e olyan kulcs, amelyen csak a távirányító funkció van, de az immo chipet nem építették rá? Tudom, a régebbi kulcsok ilyenek voltak, hiszen, mint említettem, az immo. chip egy  különálló kis hasábban van. De a mostani szerkezetekkel már egybe építették ezek a fondorlatos kínaiak.

Mit lehet ilyenkor tenni?

pu406 Creative Commons License 2021.04.07 0 0 49281

Köszönöm szépen !

Előzmény: b.kenyeres (49280)
b.kenyeres Creative Commons License 2021.04.06 0 1 49280

Talán a kesztyűtartó mögött van. Egy szürke lapos téglalap alakú doboz. Laps barna csatlakozó megy rá.

pu406 Creative Commons License 2021.03.30 0 0 49279

99 s1

Előzmény: FeZ_ (49278)
FeZ_ Creative Commons License 2021.03.30 0 1 49278

Mikori a gép ? 

Előzmény: pu406 (49277)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!