Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

LiGabi Creative Commons License 2014.08.18 0 0 356

Sziasztok!

 

Audi 80 1.9 tdi 1992-es B4-be keresek első ültetőrugó párt. Max 60mm-est keresek..

Amennyiben valakinek van és eladó, küldjön nekem egy email-t, köszönöm!

 

email: gaborel01@gmail.com

 

Gábor

400 Nm Creative Commons License 2014.08.03 0 0 355

 

HDK fej fellazitásával és megfelelö irányba kocogtatni. gép kell hozzá!

Előzmény: Hori R1100S (352)
Xisco 3.3 TDI Creative Commons License 2014.07.30 0 0 354

Szia,Martonvásáron van egy srác aki szerintem tud neked segíteni. +36303012497

 

Előzmény: Hagya Gábor (353)
Hagya Gábor Creative Commons License 2014.07.18 0 0 353

Sziasztok Hol kapok audi 80 1,6 tdi hez bontott alkatrészeket Besnyő (fejér megye) közelében pl Velence Dunaújváros Érd ...

Hori R1100S Creative Commons License 2014.07.15 0 0 352

Sziasztok !

 

Egy '94 TDI 1Z -vel fordultam szerelőhöz korábban,ingadozó alapjárat miatt.

A szerelő ,állítólag elküldte specialistához az adagolót,a hiba meg is szűnt,de borzasztóan gyenge lett az autó !

 

A próbakör után ott hagytam és a szerelő ,konzultálva az adagolóssal,valamit állított és erősebb lett az autó.

 

Hosszabb használat után azonban eszre vettem,hogy nem teljesen jött vissza minden erő.

Biztosan kevesebb üzemanyagot kap a motor,mert szinte egyáltalán nem füstöl teljes gázon sem és egy lehelettel nehezebben indul melegen,valamint a végsebessége 30 -al csökkent.

 

Tudnátok segíteni,hogy hol lehet állítani az adagolón,hogy több üzemanyagot kapjon a motor ?

 

Nem vagyok szakember,de ha egyszerű,akkor megpróbálnám !

 

ilyen:

 

Köszi !!!

 

 

justice89 Creative Commons License 2014.04.23 0 0 351

Üdv!

 

Van egy Audi 80-asom, 1992 B4-es, 1Z-s. Az a probléma, hogy az autóból elszálltak a pacik, egyről a kettőre. Turbó teljesen kitakarítva, wg szelep, ECU, map szenzor stb ellenőrizve, minden jó még a nyomás is. De valamiért mégis olyan mintha sima szívó dízel lenne az autó. Adagolóra gyanakszom, lehetséges ez az oka? olyan mintha nem kapna elég üzemanyagot szegény. Valamint még annyi van hogy ha melegen indítom, akkor felpörög az autó 1800ig kb mintha gázfröccsöt adnék neki, de rögtön vissza is megy alapjáratra. 

 

Valami tanácsot szívesen fogadnék, hogy mit nézzek meg, vagy mi lehet a hibás.

VASKIRÁLYOS Creative Commons License 2014.03.29 0 0 350

Adagoló megjavítva,330 Ft-ból!(1 kicsi,1 nagy O gyűrű,s 1db 27X17X7-es szimering cserével)!További jó AUDI-zást!

Előzmény: VASKIRÁLYOS (348)
Xisco 3.3 TDI Creative Commons License 2014.03.04 0 0 349

Sziasztok! Van 1 '91-es Audim és szeretnék venni jel nélküli rácsot,de olyat,amin megvan a gyári motorháztető nyitás lehetőségére vmi kihagyás. Segítséget,köszönöm...

VASKIRÁLYOS Creative Commons License 2014.02.21 0 0 348

Szevasztok! 83'-as kiadású,80-as,1.6D,sima szívó motor,az adagoló dúsító tengelynél 'szivárog' a gázolaj,s kérdezném,a tömítések cseréje,avagy "jó,de használt"vásárlása anyagilag melyik az esélyesebb?KI mit tanácsol?!Mert a tömítéskészlet tán 20e.- körül van,+ a munkadíj,vagy vegyek használtat,csak arra "garancia???Ki tudja??...Szóval ez a helyzet az Öregnél!...De ha van Valakinek adagolója,ami "JÓ",s nem aranyárban adná,vevő lennék rá!.........

Tróger Vili Creative Commons License 2014.02.15 0 0 347

Jobb bal motortartót fellazítod, motort kicsit elől megtámasztva a vezérlés oldalán megemeled, felfelé mozdul amíg engedi a 

cucc. Akkor a karter hátuljánál, a keresszttartónál lelazítod azt a patkó alakú szerkezetet, amivel nem tudsz most boldogulni.

Valószínű a sok piszok miatt nem látszik. Elég trükkösen jön csak ki, ki fordítva. De meg kell emelni a motort......

Vili

Előzmény: savee (346)
savee Creative Commons License 2014.02.15 0 0 346

sziasztok

 

Nemtudom hogy jó helyre írok-e de nagyon sürgős lenne.

Van egy 80-as audim 91-es évjárat és sehogysem tudjuk leszedni az olajteknőt az aljáról, nincs rá hely, biztosan van valami trükkje ezt szeretném megtudni valakitől aki tudja :)

Köszönöm előre is a segítséget.

 

 

itsike Creative Commons License 2014.02.03 0 0 345

Üdv mindenkinek!

Segítséget szeretnék kérni. Van egy 1990-es Audi 80 quattrom, a 2.0 motor kódja 3A. Azt mondja a szerelőm, hogy meghibásodott benne az ECU, és próbálok egyet beszerezni. Találtam is párat, használtat, a neten, ugyanaz a sorozatszám szerepel ezeken is, mint az enyémen, azonban nem pont olyan autókból származnak. Egyik 1,8-as, másikban eltérő motorkód, harmadik nem quattro, stb. Nem különösebben lévén szakavatott a dologban, az lenne a kérdésem, ha valaki tudna segíteni, hogy ez mennyire számít, nincsenek-e mondjuk másképpen programozva, softolva különböző autótípusokhoz, vagy ha ugyanaz az alkatrész a rajta lévő sorozatszám szerint, akkor jónak kell lennie?

Remélem jár még valaki ezen a fórumon. :)

Ridetz József Creative Commons License 2014.01.22 0 0 344

Van itt valakinek 1.6os 80-as audija?101lovas?

egyemberasokközül01 Creative Commons License 2014.01.20 0 0 343

Szevasztok Audisok:)

 

Egy kérdésben legyetek segítségemre:

 

B4 Audi 80 1.9Tdi 1 Z motor,bár lehet nem fontos.

 

Kormánykapcsoló 4 darab karral,beülve a kocsiba a következő sorrendben.

 

Bal hosszú index,fénykürt nincs kérdés.

Bal rövid világítás,okés.

 

Jobb hosszú ablaktörlő,vágom.

 

És jön a kérdés:a rövid minek a kapcsolója??

 

 

 

 

 

Jel rajta az elakadásjelzőre utal,de nem mozdul,nem kapcsol,nem mozdítható.

 

 

Választ köszönöm.

Ridetz József Creative Commons License 2014.01.16 0 0 341

Sziasztok nagyon megköszönném ha segítene valaki mert nemtudok rájönni mi a gond:(amiről szó van az 1 audi 80 as 1.6e 93 as a probléma az hogy magas lett az alapjárat olyan 1300-1400 és sokat eszik.elötte az alapjárat nagyon alacsonylett eggyik naprol a másikra a légszűrőben lévő talán alapjárati motorrol levolt csúszva a cső rádugtuk és uttána lett ilyen magas.a folytószelep állás érzékelő csatija megvan tákolva azt láttam az se biztos hogy jol ha valaki tudna nekem 1 sorrendet mondani szín szerint azt nagyon megköszönném.mert nagy bajba vagyok ezzel:(

audi 2.3e Creative Commons License 2014.01.03 0 0 340

Szia!

 

Ellenőrizd,h a jelek összeállításakor az 1. henger felső holtponton legyen,mert ugye 180 fokkal el lehet rakni a főtengelyt.... Legegyszerűbb: 1. gyertya kivesz és benéz vagy csavarhúzóval ellenőriz.

Ha csak vezérlést állítottál ,akkor szerintem ennyi. Látatlanban nehéz autót javítani  :) .

Előzmény: audis80 (338)
Tróger Vili Creative Commons License 2014.01.02 0 0 339

Hali Vili vagyok. Ugyanez a vasam van. A regadó 157.000.-ft lesz. Sajnos szar a kategória, hiába intercooleres...

A kpm-nél kel pénzt áldozni a kapcsolatokra, ott beírják a jobb kategóriát, utána a vámosok már nem szarakodnak vele.

Nagyon fontos!!!! MINDEN ADAT A KPM-NÉL BEÍRT, A SZENT.!!!!! A tipusra is figyelj nem mindegy hogy : - KOMBI 1.9D-

TD 1.9D.-  CSAK A TDI 1.9 !!!!!! Beírja szarul, utána a okmányirodába meg pislognak, meg te is utána a forgalmiba.

Eladáskor meg 1.9d ?????   Ki veszi így meg szted??????

Előzmény: Tamasi Tibi (333)
audis80 Creative Commons License 2013.12.29 0 0 338

Üdv mindenkinek,segitséget szeretnék kérni adott egy (audi 80, b4, 2.0 4 hengeres benzines, ABT motorkód).Vezérlést állitunk de nem akar sikerülni,főtengely jelre állitva,gyujtás bosch jelre ráálitva,és a vezérműtengely is.Mégsem indul.Köszi előre is!

audi 2.3e Creative Commons License 2013.12.12 0 0 337

 

 

Hi!

 

Lehet ,de nem kell neki szvsz.

 

A tdi-k voltak a legerősebbek ebből az 1.6 os blokkból. Azthiszem 82 LE volt a plafon.

A Tiéd 75 LE körül lehet.

 

Ha nincs meg a töltőnyomás az turbó felújító műhelyekben mérhető és korrigálható /esetleg emelhető/.

 

A lapátok egymáshoz viszonyított helyzetén állítanak,a mutatvány csak padon megy sajnos.

 

Erővesztés lehet porlasztócsúcsok felől is,ha nem finom a porlasztási kép.

Hidrotőkés motor esetén sunnyogó hidrotőke...

 

Egyszer egy haveromnak volt egy kettes golfja,felújítás után brutál lett/ mármint turbó felújítás után/.

 

Üdv!

adam0115 Creative Commons License 2013.12.07 0 0 336

Köszi a választ. Lehet helyette felrakni olyat ami jobban tölt? mert ezt kicsit gyengének tartom.

Előzmény: audi 2.3e (335)
audi 2.3e Creative Commons License 2013.12.04 0 0 335

Szia!

 

Az 1.6 os motorokon gyárilag NEM változó geometriás turbó van.

 

Üdv!

Előzmény: adam0115 (334)
adam0115 Creative Commons License 2013.11.30 0 0 334

Üdv!

Nemrég vettem egy audi 90et 1.6 td...változó geometriás a turbója?

Tamasi Tibi Creative Commons License 2013.11.14 0 0 333

Sziasztok.

Vettem egy 91-es évjáratú 80-as B4-et. 1Z motorkódú,1,9TDI motor van benne katalizátorral. Honnan tudom meg hogy melyik környezetvédelmi besorolás alá esik? Azt mondták EURO2-es motor van benne ami már a 4. kategória. A regadó miatt lenne fontos!

Tibi

audi 2.3e Creative Commons License 2013.11.11 0 0 332

Szia!

 

Adagoló számára semmi szükség.

 

Alapjárat állítása az adagoló tetején a gázkar határolásával. 10es kulcs kell hozzá.

 

Az anya kontráz-a hernyócsavart kell betekerni a kívánt fordulatszám eléréséig.

 

Csilingelés lehet kuplungszerkezet vagy tárcsa .A tárcsa rugói szoktak tönkremenni.

Nyelestengelyes audi váltót én még nem láttam....   Ez nem szamara....

 

 

Üdv!

Előzmény: bohó pál (330)
Hal Pudding Creative Commons License 2013.10.24 0 0 331

sziasztok,

van egy szett 15-ös pókhálós alufelnim.

06 harminc 71 nyolchuszonnyolc 72 a számom.

akciós ára 40.000

melyik Audis topikba érdemes még belinkelni?

üdv!

Pudding

 

MIM 7Jx15H2 4x108 (OFF25 1400 Italy '88)
Michelin Energy 195/60 R15 (88H-XH1 XSE)

 

bohó pál Creative Commons License 2013.10.18 0 0 330

udv

16 td 80 le-s 1989es audi 80 vettem ma,,,,,,,a alapjaratot  hogy tudom megemelni

kicsit mert igy neha megszolal valami a valto korny rol nyel teng v kup szerk re tipp de sztem meg sokat elmehet igy kupl ot kinyomom v megemelem kicsit fordulatot rogton elhalgat eme femes csilingeles

valami tapasztalat v kinek

 

 

es jarhatok picit rahuzott dusitoval    adagolo szamot hol lelem

 

 

kossz elore

 

 

prst1414 Creative Commons License 2013.10.14 0 0 329

Sziasztok! Felteszem itt is ,olvastam már egy két hasznos hozzászólást ,hátha itt előbb kapok választ :)



Adott egy 76'-os 80-as 1.3-as benzines kocka Audi :)

Nem mai csirke.
A következő lenne a probléma.

Sajnos a gyári saját hűtője kilukadt megtört tönkrement.
Ergó cseréltem. Szereztem egy totál jó használt hűtőt ,de ez nem az én verzióm. A sajátja az kiegyenlítő tartály nélküli ,hűtőn van a sapka ott lehetett tölteni.

Ez viszont kiegyenlítőtartályos.

Idáig oké a dolog ,tartály helye megvolt ,feltettem ,mindent bekötöttem.

 

Beindítom ,járatom. Sajnos a hűtővíz óra szerint 95 C-os ,s lényegében forr is ,ami azért is baj ,mert a kiegyenlítőn dolgozza ki magából a vizet.

A felső csőben leállítás után nincs víz ,járatás közben még nem néztem .Az alsóba természetesen van.

Mi a hiba forrása? Termosztát? Bimetálos kapcsoló a ventinek?

Egyszerűen nem jövök rá :(  A hiba már nagyon idegesítő...

Valaki akinek volt ilyen Kocka Audija ,az megírhatná tapasztalt e ilyet?!
Illetve a kiegyenlítő tartályt az alsó vastag csőbe toldottam .

 

Előre is köszönöm!
Széles utat.

VASKIRÁLYOS Creative Commons License 2013.10.10 0 0 327

Köszönöm a tanácsot,elvileg a motor felújításkor ki cserélték,(hengerfej szelepek,vezetők,fészek,dugók,gyűrűk,főtengelycsapágyak,hajtókarcsapágyak,de hogy a segédtengely s csapágygyűrűi ki lett e cserélve,?hát aszt mondta a szerelő,hogy komplett fel lett újítva!De 7000 km után nem kéne ilyen bajnak lennie,de hát ez van,az hogy 30 éves,az 1 dolog,mert a kasznija is jóóó!.Ezért mint "családtag"muszáj lesz megcsinálni!A szerelő gyerek is óckodik tőle,hiszen a felújítást Ő intézte,az olajszivattyút a múlthéten cserélte ki,s ettől még az olajnyomás nem nőtt meg,csak folyni kezdett az olaj az elején,aláfeküdtem,hát ezt tapasztaltam!Mégegyszer köszi a tanácsot,hát ha nem muszáj,nem veszem ki a mocit,megpróbáljuk a helyén cserélni! Minden jót!!Tóni..........

Előzmény: audi 2.3e (326)
audi 2.3e Creative Commons License 2013.10.10 0 0 326

Szia!

 

Nem olyan nagy mutatvány kicserélni a segédtengely perselyeket.2 db van belőle-egy kisebb és egy nagyobb.

Ha ki van szedve a motor úgy könnyebb.Én mindig úgy csináltam,de szerintem megy beépítve is.

Kisebb belül -nagyobb kívül nem lehet felcsérélni mert nem megy csak 1 féle képpen -ez egyértelmű.

Audi motor jó mert hosszában áll(jobb hozzáférés).

Olajdekni leugrik ,mert a kiütött perselyek be fognak esni. Kiütöd akármivel vagy csináltatsz kiütőket is.

A beütéshez kell célszerszámot csináltatni az új perselyek méretei adják a méreteket.

Nem komoly,bármelyik esztergályos megcsinálja kispénzért.

Azért nehezebb beépített állapotban ,mert az olajzó furatoknak egybe kell esniük,különben nem lesz olajzás.

És ez volt ,h nekem is csak másodikra sikerült kiszerelt állapotban.Meg ha ki van szedve a motor akkor jobban belátsz.A külső jól látható ,de a belső nagyon nem....

Van amikor a persely nagyobb mint kellene-ilyenkor vízpapír meg olaj a házi megoldás.Ehhez is jobb ha kinn van a motor. Nem kényes a pontosságra.

Úgyis az lesz a baja ,h kitöredeznek belőle darabkák. Beszerelt állapotban kézzel kell tudnod forgatni a tengelyt.

A hibajelenség amit leírtál egyértelmű segédtengely csapágyazás probléma.

Elsőre bonyolultnak tűnhet,de hidd el nem nagy kaland.

 

De nem értem miért nem cserélte ki a szerelőd????

VASKIRÁLYOS Creative Commons License 2013.10.09 0 0 325

Szevasztok! 83' 80-as 1.6D ssima szívón cserélt e- valaki segédtengely csapágyat,van e tapasztalata,tanácsa,nehéz e kicserélni? Mivel folyik az olaj rendesen,a fogazott ékszíjtárcsa mögül, motor tavaly lett teljesen felújítva,az olalyszivattyút 3 napja cserélte a szerelő,az olajnyomásjelző lámpa alapjáraton villog,világít,fordulaton nem!Meg lehet e házilag javítani? További jó AUDI-zást Mindenkinek!Mivel 30 éves,s jó állapoú,nem szándékozom nontóba leadni! "Családtag"

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!