Nem gondoltam, hogy félre szerettél volna vezetni bárkit is, csak talán összekeverted a kettőt. A márkatárs azt hiszem egy gyártás vége feléről való motorhoz keres alkatrészt, és ha nem cserélték ki a blokkját egy korábbira(bár lehetséges), akkor lehetnek problémái a beépítésnél:)
Bocsi, de ez nem inkább belső szimmeringes? A sonkák mellett az a vastagabb rész erre utal. A külső szimmeringesnek a csapjai végig egyforma átmérőjűek.
Rájöttem közben, leírom esettanulmánynak, hátha egyszer megbirkózik ezzel ismét valaki.
Nincs bent a blokk, így a vázra lógó lánc adta a "megfelelő" testet. A valóságban nem volt elegendő kraft. Az újrafényezett hátsó lengővilla a festékvastagság miatt nem húzott át, a lengővilla tengelynél az anyánál festéket lecsiszolva már ok. Féklámpa done! :D
kezd összeállni a gép, viszont a féklámpával még mindig küzdelmeim vannak.
Kíváncsi vagyok, hogy van-e hasonló tapasztalata/megoldása valakinek itt.
MZ TS a gép a hátsó dobban lévő kapcsoló rendesen kapcsol. Multiméterrel is megmértem a fék behúzásakor megfelelő áram van a rendszerben a kimenő kis sarun. Megfelelő a test is, nem "húz át" kapcsolás/fékezés nélkül a fékdobban az egész kerékben megfelelő a test. Viszont a féklámpám továbbra sem világít. Az áramkör nincs megszakadva, ezt is bemértem, illetve ha a féklámpához a kapcsoló csatlakozójától a féklámpába menő vezetéket közvetlenül az akksi pozitív sarujához érintem, akkor világít a féklámpa.
Nem értem az egészet. Volt valakinek valami hasonló?
Létezik belső és külső szimmeringes TS blokk. A széthúzás a blokk kialakításától függ. Bár az öcsém 79-es évjáratú kuplung felőli külső szimmeringjét csak befelé lehetett valamiért kibányászni. Volt a külső szimmering tartójában is eltérés a gyártás során.