"és hogy lehet ezt a dupla munkát a jövőben elkerülni?"
Na hogy? Pl. nem használsz "ingyenes" rendszereket, amit akkor és úgy ír át valami beteg agyú fejlesztő, ahogy a kedve és kénye diktálja. De elismerem, hogy ez nem a legjószándékúbb hozzászólás ;-)))
Egy kis segítséget szeretnék kérni a tapasztaltabbaktól child témával kapcsolatban.
Egy weboldalon child téma van használatban fordítás miatt (amik nem voltak fordíthatók más módon), eddig minden rendben ment. Egy téma frissítés során a fő téma könyvtárszerkezetének egy része megváltozott, így már nem működik a child témámban lévő fájlok nagy része.
Most meg kell keresnem, hogy az a szó, amit lefordítottam, most melyik másik fájlba került át, ott lefordítani megint, és betenni az új helyére a child témába könyvtárszerkezetének frissítése után ... szóval midnent előről!
Van valakinek valami ötlete, hogy ez hogy lehetséges, hogy egyszer csak egy frissítés során így módosítják a téma könyvtárszerkezetét, és hogy lehet ezt a dupla munkát a jövőben elkerülni? A child téma pont erre lenne, hogy ne kelljen frissítés után újra dolgozni, de most kezdhetek mindent előről...
Ez a mondat nekem is tetszett, bár bevallom, nem értettem a lényegét.
Meg is kérdeztem, és valami olyasmit válaszolt a barátom, hogy ha egy web-oldal több, mint 2 évig már fenn van, működik, és forgalma, látogatottsága is van, az már "web-oldalnak" számít, és így értékelhető.
Nem egészen értettem így sem, de a barátom elmagyarázta, hogy ezen nem törjem magam, úgy sem fogom megérteni teljesen, ez amolyam "amerikai" dolog.
Valahogy úgy mondta, ami Magyarországon egy finom zöldségleves, az az USA-ban egy hamburger. :)
Ezt bemásolom ide. Az ég világon semmi jelentősége nincsen, csak kizárólag érdekességből.
Ez egy Kaliforniából indított mérés az egyik általam kezelt web-oldalról, USA trendek alapján, afféle "hivatalos" mérési adatnak is tekinthető.
Az egésznek a lényege, hogy csak egy szimpla, alap SEO van benne, semmi Google cicózás.
És ez csak egy egyszerű fórum, ahol pár száz tag van (nagyjából a fele aktív).
Egy ott élő magyar barátom csinálta (a fordítást is).
Ország: Hungary
Város: Budapest
Időzóna: +01:00
Webérték pontszáma: 31,4 / 100
Alexa globális rang: nem értékelhető
Alexa linkek száma: nem található
Google indexelt oldalak száma: 108
Google linkek száma: 1 750
Honos országi megtekintés: 247 553
Nemzetközi megtekintés: 24 346
Google AdWords: nem található
A weboldal értékelhető, több, mint 3 éve jelen van az interneten.
A keresők nagyon sok aloldalát ismerik, ami esetenként már akár jelentősebb forgalmat is eredményezhet. Azonban a tartalmak mennyisége jelenleg közepesnek mondható, további aloldalak létrehozásával, illetve webhelytérkép beküldésével tovább fokozható a honlap keresőből érkező látogatottsága.
Rengeteg link mutat a weboldalra, ez sokkal értékesebbé és természetesen látogatottá teszi a honlapot.
A weboldal nézettsége jelentős, de a jelenlegi forgalma közepesnek mondható.
A Google+ közösségi weboldalon még nem osztották meg. Az értékének és a látogatóinak növelése nagymértékben elősegíthető, ha sok Google+ megosztással rendelkezik egy weboldal.
Nincs túl sok megosztása a weboldalnak a Facebook közösségi portálon. Napjainkban jelentős szerepe van a közösségi portálokon való megjelenésnek egy honlap népszerűségének növelésében, ezért mindenképpen érdemes nagyobb figyelmet szentelni ennek.
Egyáltalán nem szerepel az egyéb közösségi oldalakon a honlap linkje, így nem könnyen tud eljutni az emberekhez a létezése. Twitter, LinkedIn, Pinterest, StumbleUpon, VKontakte, Digg, Delicious, Reddit illetve egyéb szociális oldalakon való megjelenéssel értékes látogatókat lehet vonzani a honlapra, amellyel a látogatottság, és a forgalom jelentős mértékben növelhető.
Bár ez csak a Google+-t hiányolta, de valószínű, ha van Google+, akkor már kereste volna ez is a többit.
Érdekes, hogy itt nálunk (talán Európai szinten is) mennyire fontos tényezők a Google reklámok, miközben az USA-ban például inkább a közösségi hálókon való minél több megosztást díjazzák jobban.
Ilyen értékelések készíthetők itthon is, de az itteni honlap értékelő weboldalak többsége csak gagyi másolmány fél-információkkal.
Nem fontos, mert nincs közismert kapcsolat a honlap és az itteni nick közt, de én legelőször mégis utóbbit újítanám meg, mert falra mászok tőle. :)
Egyrészt, mert na, olyan idétlen/jópofizós, másrészt, mert éppen ellenkezőjére utal, mint a cég tevékenysége. Persze, lehet, az is szerepel a repertoárban, csak az ügyfelek védelme érdekében nem nyilvános. :)
De, mondom, a honlap szempontjából lényegtelen a dolog, csak régóta csípi a szemem.
Egyébként tényleg nem szerencsés a blog megnevezés.
Igen, időnként futótűzként terjed, hogy a G. ezt mér meg azt néz, és akkor mindenki ráfekszik arra, hogy ezt meg azt jól kimérje és megoptimalizélje, egészen addig, míg a találati lista tetején meg nem látsz egy tizenöt éve is már hulladéknak számító honlapot, ami se nem mobilbarát, se nem gyors, csak épp jó öreg és releváns tartalommal van teli ;-)))
Mindenki úgy készíti a web-oldalát, ahogy saját maga szeretné.
De el kellene döntened, hogy most mit szeretnél?
A Google seggét szeretnéd kinyalni, vagy a web-oldal látogatóidnak szeretnél egy jól átgondolt, használható felületet, aminek olvasgatása közben majd ezekből a látogatókból lehetnek a megrendelőid.
Sehol nem találok az oldaladon Google AdWords hirdetést!
Van Google AdWords kampánykezelési projected?
Van Google AdWords Display remarketing kampányod?
Van Google Display PPC reklám bemutatásra alkalmas anyagod?
Van Közösségi Média Marketing (SMM) hirdetésed?
Van legalább egy Google AdWords 30.000,- Ft-os hirdetési kuponod?
Na', majd ha ezek meglesznek, akkor elkezdhetsz foglalkozni azzal, hogy a Google mennyire értékeli a web-oldalad.
Addig inkább azzal foglakozzál, hogy a web-oldalad minél kívánatosabb legyen a látogatók számára.
Csak személyes megjegyzés: Nekem is tetszik az oldalad, egyre jobb lesz.
De az a Blog, és annak tartalma nálam sem akar összeállíni.
Lehet Blog nyugodtan, de annak a tartalma valamilyen személyes esemény-leírás, elbeszélés.
A szerzője, indítója (például te) a saját életének részleteit, életében történt egyes számára kiemelkedő eseményeket vagy éppen napi felgyülemlő gondolatait osztja meg az olvasókkal.
Vagy olyan napi hírekrő kanyarít egy véleményt, ami valami miatt meglepte, vagy megdöbbentette.
Az olvasók itt általában rövid jellegű hozzászólásokban írják meg a témáról kialakult véleményüket.
Én annak a jelenlegi tartalomnak inkább más nevet adnék a Blog helyett. :)
Szerintem nem, de őszintén szólva nem tudom, nem mértem még sohasem ilyesmit. De gondolom egyik böngésző sem kezdi automatikusan letölteni ezeket a videókat szinkron módban az oldallal, hogy az befolyásolja az oldal betöltődését. Bár ki tudja ;-)
Az a videó beágyazási mód, amit ajánlottál, nem jár-e lassabb betöltődéssel, mert azt mostanság nagyon bünteti a gugli. A képek is kezdetben nagyobb felbontásban szerepeltek, csak köpködött a sebesség elemző.
Amúgy ez az oldalad már egészen jó lett, néhol kissé darabos ugyan a design, de nem vészes. Egyedül a blog elnevezés nem tetszik, mert ez inkább tudástár vagy lexikon/enciklopédia, semmint blog. A blog az inkább konkrét eseteket, sztorikat kéne tartalmazzon, nem? Vagy a blog még várat magára? De ebben az esetben a módszereknek nem itt kéne legyen a helye... De amúgy tényleg gratula, kezd egészen meggyőzővé válni az oldalad ;-)
Ennyi a forrása, ugye itt az a jó, hogy mindenféle alternatív formátumokat is megadhatsz, aztán a böngésző döntse el, hogy mi tetszik neki s mi nem, hátránya, hogy sok tárhelyet foglal:
Sziasztok, Szeretnék zene lejátszót tenni a webshopomon eladott termékek képeire. Úgy, hogy ha valaki rákattint a termék képére elindul a zene lejátszóm. Valakinek van ötlete, hogy hogyan lehetne ezt megcsinálni?
Összedobnál nekem egy pici html oldalt. Egy kép lenne az alap, mert rátennél mondjuk 12 db gombot össze vissza. Nekem ez úgy megfelelne. Köszi. Emailcímemre elküldheted. A többit majd ott megbeszéljük