Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

E11 CR14 Creative Commons License 2019.05.23 0 0 67192

 

Gyári MITSUBISHI LANCER EVO 8 felniszett (4 db) eladó


8 X 17 ET38

5 X 114,3

Gyári cikkszámok:
- MN100350
- 4252A014
- MB579402

Made in Japan

ENKEI3
M.A.T

Makulátlan, karcmentes, 100% gyári állapot.
A felnik gyári dobozokban, a kiegészítők gyári tasakokban eladóak.

 

 

https://racingbazar.hu/adatlap/gumifelni/alufelni/gyari-mitsubishi-lancer-evo-8-felniszett-enkei-8x17-16219348

 

E9Matyi Creative Commons License 2019.05.22 0 0 67191

Kedves veterán Mitsubishi tulajdonosok!

 

Idén is megrendezésre kerül a Japtimers közösség nagy sikerű Tavaszi Találkozója. 
Egy tökéletes lehetőség a főként veterán korú japán járművek tulajdonosainak, hogy a mai "online" világban személyesen is megcsodálhassák egymás járművét, megnézzék az apró részleteket, megszagolhassák az adott évtizedek jellegezetes illatait, hallgassák a különféle motorok muzsikáját vagy éppen érezzék a különféle járművek időutazásokat idéző rezdüléseit. 
A barátias elhivatott légkör természetesen lehetőséget ad akár mélyre nyúló szakmai vagy éppen könnyed humoros eszmecserékre is.

 

Amennyiben jelen közösség értékes találkozóinak, eseményeinek időpontjával nem ütközik, sok szeretettel várjuk minden kedves "veterán" - Japtimer, illetve klasszikus - JapClassic járművet és tulajdonosát!

Időpont: május 25., Szombat

Gyülekező, útvonal, program, eddigi résztvevők: https://japtimers.hu/forum/viewtopic.php?f=2&t=384

Kérjük a jelentkezéseiteket az előbbi linken adjátok le a jármű típusával és az ételválasztásotokkal egyetemben.

 

E11 CR14 Creative Commons License 2019.05.18 0 0 67190

Mostanában átmentem totál papásba, ebben az évben meég meg sem küldtem úgy igazából a LANCER-t. Tulajdonképpen már vezetni sincsen kedvem. Ez már a vég, a négyévszakos gumi is megfordult a fejemben.

 

Szerintem is igen tuti lenne a 0W-20, vagy pedig a 0W-30 lesz. A mostani 5W-30-nál "hígabbat" választok, ez biztos.

 

Köszi a válaszokat.

Előzmény: Gorcsev (67188)
Gorcsev Creative Commons License 2019.05.18 0 0 67189

1. nincs ASX-em -> akarommondani, semmilyen Micu-m :)

 

2. Az olajhőfokot látni abban a gépben? Esetleg ilyen párezer Ft-os BT-s OBDII-adapteren keresztül? Vagy egy gyári diag-programmal, ha valahol tudc menni egy tesztkört? Mert ha a (számodra) szokásos körülmények között az olajhőfok érdemlegesen 100 fok alatt van*, akkor tkp. bármilyen olaj túl sűrű!

 

* Nálam mostanság 75-80 között mozog, kíváncsi leszek, meddig megy majd föl nyáron, meghajtva.

Előzmény: E11 CR14 (67187)
Gorcsev Creative Commons License 2019.05.18 0 0 67188

Nem, mert nincs ASX-em, de ha az előírt szabványnak megfelel, és nem mész gyakran sokat nagy terheléssel (német autópálya sietve, vontatás, stb), nyugodtan használd, csak jót teszel vele.

Én egyébként 0w-30-ast használok.

Előzmény: E11 CR14 (67187)
E11 CR14 Creative Commons License 2019.05.15 0 0 67187

LANCER/ASX 1.6 (4A92) motorban használ itt valaki 0W-20 olajat ?

Bpisrac Creative Commons License 2019.04.17 0 0 67186

Sziasztok!

 

2005-ös (a tojás előtti) L200-on valaki cserélt már innen műszerfal izzókat? Mennyire kell szétkapni hozzá a műszerfalat, mennyire melós művelet?

Szinte már az összes kiégett, így nagyon ráférne egy csere, csak nem tudom, neki merjek-e állni egyedül.

Köszi előre is!

Lucianus-mt Creative Commons License 2019.04.03 0 0 67185

Pár hete,németországban a parkoló Lancerem jobb hátsó ajtaját betaposták😀

itthon meg volt a cascos kárszemle,melynél kiderült,hogy a jobb első sárvédőm,át volt fényezve.

Olvastam már ilyet,hogy új autóknál is megesik ez.

igy utólag már értem,hogy azon az elemen miért hagy fehér nyomot a kavicsfelverődés,míg a többi elemen szűrke a levert felület szine.😀

t.lantos Creative Commons License 2019.03.01 0 0 67184

Meg kell nezni kozelrol. Inkabb csak rossz a kep, es csaloka lehet. Nincs letisztitva, szilikonozva.

Előzmény: balkorn (67183)
balkorn Creative Commons License 2019.02.28 0 0 67183

Én is utánanéztem, valóban 112, meg amúgy újkorában egy elég jó minőségű gumi (elvégre GoodYear).

Nem 6 éves, 2017 13. heti, azaz alig 2 :)

Csak a képek alapján valamiért nekem túl kopottnak tűnik, meg az ára is gyanúsan olcsó.. Egyébként azonnal lecsapnék rá :)

Előzmény: Gorcsev (67182)
Gorcsev Creative Commons License 2019.02.28 0 0 67182

112 lesz az...

Ha amúgy sértetlen a gumi (nem dudoros/repedezett/stb), rövid (idő)távon elmegy, de csak ha nincs jobb megoldás. 6 évesen már nyugdíj felé közelít :))

Előzmény: Törölt nick (67180)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.28 0 0 67181

Én magam javítok de bármely normális szerviz megcsinálja szerintem.

Előzmény: Csaba Szoboszlai (67178)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.28 0 0 67180

Ha valóban 62 es a terhelési index de szerintem elírták és 92 akkor felejtsd el. Az L200 simán viszi az 1000 literes tartályt tele vízzel, oda nem játékautó gumi kell.

Előzmény: balkorn (67179)
balkorn Creative Commons License 2019.02.27 0 0 67179

Sziasztok!

 

https://www.autoalkatresz.hu/auto-gumi/goodyear-goodyear-efficientgrip-suv-4x4-terepjaro-nyari-265-70-r16-62-v-tl-2017-2388759

 

L200-ra ti fel mernétek tenni ezeket a gumikat? A képek alapján elég kopottnak néznek ki, meg az ára is gyanúsan olcsó.

Városi és országúti használatra kéne, nem terepre.

Mi a véleményetek?

 

Köszi!

Csaba Szoboszlai Creative Commons License 2019.02.23 0 0 67178

Akkor mi a megoldás?

 

Tudsz vmj jó szervizt?

 

Köszönöm

Előzmény: Törölt nick (67177)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.13 0 0 67177

Mivel nem a csapágy a rossz így nem.

Előzmény: Csaba Szoboszlai (67176)
Csaba Szoboszlai Creative Commons License 2019.02.12 0 0 67176

Szia, köszi a választ,de akkor nincs rá állandó megoldás?

 

Toronycsapágycsere nem segítene?

 

Köszi

Előzmény: Törölt nick (67172)
Csaba Szoboszlai Creative Commons License 2019.02.12 0 0 67175

-és neked mit mondtak mi a baja?

Előzmény: Bakhangya78 (67173)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.02 0 0 67174

Ha az enyém garisan szar lenne akkor megcsináltatnám.

Előzmény: Bakhangya78 (67173)
Bakhangya78 Creative Commons License 2019.02.01 0 0 67173

Nekem is ilyen sz@r! 3 éves, 60 e km! ASX

Előzmény: Csaba Szoboszlai (67169)
Törölt nick Creative Commons License 2019.01.31 0 0 67172

Semmi komoly, hidegben kemény és szoros lesz a toronycsapágy műanyag  perselye és az ropog. Ennél a szériánál ez elő fordul esetenként. Másoktól is hallottam már de az enyém szerencsére probléma mentes. A szervizek bekenegetik "varjú hájjal" aztán egy darabig csend lesz. 

Előzmény: Csaba Szoboszlai (67169)
Törölt nick Creative Commons License 2019.01.27 0 0 67171

Öreg autó, és kultusza van már, meg ritka is, két verzió van belőle, a már bontóba való, meg a tökéletes állapotú, amit annyiért adnak, hogy ha nem szerelmes bele az ember, akkor ne vegye meg, sokkal jobb/modernebb autókat lehet már venni annyiért.

Tényleg rettentő megbízható, de már bőven túl azon a koron, hogy ez számítson, nincs amit már nem kellett (volna) cserélni mindben, És már rég nem az, amihez lehet kapni mindent olcsón, nem, nem is lehet, és nem is olcsón. Ami típushiba (és van belőle), az olyan, hogy az elmúlt 5-10 évben jóval nagyobb volt az alkatrészekre a kereslet, mint a kínálat. Ez persze nem sok dolgot érint az autó egészén, de azt nagyon. Pl. hidrotóke. Azt hiszem jópár szinkrongyűrű vagymi is állandóan cserés, emiatt aztán nem is találsz. Motoros antenna már csak utángyártott van, olyan is.

Itt próbálkozhatsz még: https://www.facebook.com/groups/243273405705924

 

Mondjuk a másik két kocsi sem jobb semmivel. Kinéztél 10-20 éves sportmodelleket/hülyegyerekautókat, meg egy mára már ritkaságot. Nem jó első autónak.

Előzmény: Csibefasírt110 (67163)
Gorcsev Creative Commons License 2019.01.27 0 0 67170

Nyekergős-pattogós? Kiszáradó talpas gömbfej?

Előzmény: Csaba Szoboszlai (67169)
Csaba Szoboszlai Creative Commons License 2019.01.27 0 0 67169

Sziasztok,

 

Remélem vki tud segíteni,nemrég vettem egy Lancer sportbacket, 2009es évjárat,és kanyaroknál,vagy parkolásnál, ahogy fordítom a kormányt recsegő hangot hallok.

 

Szerelő megnézte,de nem tudta mi lehet a baj ,azt mondta semmi komoly hiba nem látszik.

 

esetleg vkinek ötlete? Volt már hasonló panasza?

 

Köszönöm szépen.

musztika Creative Commons License 2019.01.12 0 0 67168

nekem egy 2000-es évjáratú 2000 cm3-es volt, semmi rosszat nem tudok rá mondani...

 

kissé kezdtek rohadni a hátsó ívek+ a hátsó ajtók alja, tipikus japán betegség...

 

ezeket időben orvosolni kell+szervizelni, és kimegy a világból...

 

menetdinamika, kényelem példás, a 2,5 V6 csak jobb lehet ( most egy 3.0 V6-ot hajtok, már csak ebből kiindulva is...) 

 

mondjuk egyszer próbáltam egy V6-ost, nem estem hasra a különbségtől...

 

vásárlás előtt lehetőség szerint nézesd át hozzáértővel...

 

 

Előzmény: Csibefasírt110 (67166)
t.lantos Creative Commons License 2019.01.11 0 0 67167

Maga a modellsorozat 2006-ban futott ki a vilagban. Nem tudom, hoy europaban mikor. Erzesre mondjuk valoban regebben.

Előzmény: Totyasrác (67165)
Csibefasírt110 Creative Commons License 2019.01.11 0 0 67166

Köszönöm a választ! Ennek fényében még szétnézek a piacon. Igazából az éles vadászatig még úgyis van pár hónapom, hogy maga az autó fenntartására és szerviz költségeire is maradjon tartalékom, csak valahogy mindig visszahúz a szívem e felé a három típus felé, leginkább a Galant felé.

 

Illetve igen, én úgy tudom 2004-ig gyártották ezt a típusú Galantot, ez után valami elcsúszott a formadizájn terén...

Totyasrác Creative Commons License 2019.01.11 0 0 67165
2003-ban futottak ki a Galantok, nem?
Előzmény: t.lantos (67164)
t.lantos Creative Commons License 2019.01.11 0 0 67164

Gondolom, a 8. generacios tetszik (nekem is) Oreg, mint az orszagut (a legfiatalabbak is 13 evesek), a nagy motor meg sokat zabal. Persztizse nincs. Ettol aztan az erteke annyi, amennyi. Pedig szerintem jobb, mint valami hasonlo koru nemet.

Viszont ugy gondolom, ha ennyi a keret, akkor nem ilyen autok kozott kell nezelodni. A hetkoznapibb alapmodellektol pont annyiban ternek el, hogy ha barmi kell, akkor szivas, cserebe nem lesz olcso. A fenntartasrol meg ne is beszeljunk. Es mivel oregek, boven lesz mit kolteni rajuk. En ugy gondolom, hogy ugy szabad hasznal autot megvenni, hogy ha megengedhetnenk magunknak azt is, hogy a duplajat koltsuk ra.

Előzmény: Csibefasírt110 (67163)
Csibefasírt110 Creative Commons License 2019.01.11 0 0 67163

Üdv!

 

Jelenleg épp életem első autójára gyűjtögetek és úgy tűnik szépen lassan összeáll a pénz... A keret úgy nagyjából 1 millió Ft lenne és igazából 3 autó van amit kinéztem, Ford Focus ST170, Honda Civic 1.6 VTI és maga a kérdésem tárgya egy Mitsubishi Galant, lehetőleg 2.5 V6, de akár kisebb motorral is. Tisztában vagyok vele, hogy ezek nem feltétlen kezdő jogsis autók, nem is vagyok az, közel 7 éve van jogosítványom, csak most jutottam el odáig, hogy végeztem az egyetemmel és saját pénzből, saját autót vehetek.

Na de szóval a kérdésem... Olvasgattam már elég sok helyen mind3 autóról, de magáról a Galantról nem sok információt tudtam szerezni azon kívül, hogy több helyen is emlegetik, hogy megbízható autó. Igazából egy kicsit informálódni szeretnék az autóról, milyen a menetdinamikája (azt tudom, hogy kicsit lomhább, mint a másik 2), mennyire éri meg megvenni a másik 2 autóhoz képest, illetve miért ilyen olcsó? Úgy értem a 3 kiszemelt közül számomra külsőleg a Galant visz mindent (már kiskorom óta gyönyörködöm a formájában) és mégis a legolcsóbb. Tudom, hogy nem egy populáris autó, de mivel ennyire ritka és mégis ilyen olcsó, kicsit elrémiszt a vásárlásától. Minek az oka lehet ez az alacsony ár?

 

Válaszokat előre is köszönöm!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!