Keresés

Részletes keresés

Chasse Creative Commons License 2007.11.19 0 0 894
Bocs mindenkitől, ha olyat kérdeztem, amit már körbejártatok..nem tudtam mind a nyolszázvalahány hozzászólást elolvasni még.
Előzmény: Chasse (892)
Chasse Creative Commons License 2007.11.19 0 0 893
Minden kombinációbna-ja!:) És tényleg jó bonyolultnak látszik:)
Előzmény: Green_ (890)
Chasse Creative Commons License 2007.11.19 0 0 892

 

Visszaolvastam a fórumon, és láttam, hogy vitatják egyesek azt, hogy a reikivel a betegségeket oki szinten lehet a gyógyítani(ezt hirdeti  egy csomó reikis oldal is), vagy csak tünteti kezelést ad, enyhíti a tüneteket és a fájdalmat. Én kezdő vagyok,  nincs gyógyítási tapasztalatom, nem tudom mi az igaz. Annyit látok, hogy pl. elmúlik egy fejfájás vagy ilyesmi,kevés esetet láttam még csak. Mi az igaz? Vagy honnan lehet azt megállapítani, hogy mi történik? Ez azért izgat engem mert némi gyógyulásra én is rászorulnék. Vagy nem némire, ehhe:)

 

 

Green_ Creative Commons License 2007.11.19 0 0 891
Tudtam, hogy reiki tanar de, hogy uj modszert alapitott azt nem. Hat majd egyszer kivancsisagbol megnezem magamnak mert sokat jar errefele ...
Előzmény: Chasse (888)
Green_ Creative Commons License 2007.11.19 0 0 890
Ja - az enneagram-t megtalalod egy n-vel, egy m-vel, kettovel meg annak minden kombiniaciojaban is a neten :) Osi szufi modszer (bar allitolag elottuk is letezett mar) - sokmindent le lehet irni vele. Ami manapsag ismertebb az a szemelyiseg (ego)kialakulasaval es felepitesevel meg a vele valo munkaval foglalkozik. Nekem sokat segitett de nem konnyu ha komolyabban belemessz - ezt elore mondom :) Viszont sokmindent megertettem, sokmindent helyretettem es jobban megertem a korulottem eloket altala ...
Előzmény: Chasse (887)
Green_ Creative Commons License 2007.11.19 0 0 889

Nem mentem at. Tradicionalissal kezdtem.