Keresés

Részletes keresés

ásítósmacska Creative Commons License 2019.09.19 0 0 42026

Neked ez a rendes neved???

Vagy te is álnevek mögé rejtőző, meglepően aktív, valószínűleg rengeteg szabadidővel rendelkező egyén vagy???

 

LOL

Előzmény: jeva1407 (42024)
Albertinka Creative Commons License 2019.09.19 0 0 42025

Kedves Éva!

Itt vitatkozni szoktunk, de csak a téves állításokat szoktuk szétcincálni. 

Az, hogy Te kedveled az Amway-t, szerintem nem lehet vitatéma.

Szeresd, higgyél benne, ha örömöt szerez, és használd a termékeket, ha kedveled őket. Ez egy szubjektív vélemény, szíved joga. :)

 

Előzmény: jeva1407 (42024)
jeva1407 Creative Commons License 2019.09.19 -3 1 42024

Tudván, hogy akár Amway rajongó, vagy Amway ellenes hozzászólást írnék, itt mindegyiket darabjaira cincálják az álnevek mögé rejtőző, meglepően aktív, valószínűleg rengeteg szabadidővel rendelkező egyének.

Úgy döntöttem, csak megírom az első indexes hozzászólásomat.

Imádok Amwayes lenni, és imádom az összes termékét!

De azért szedjetek széjjel! :)

Szeretettel, Éva :)

ásítósmacska Creative Commons License 2019.09.05 0 0 42026

Valami süket direktmarketing, MLM-szisztémában...

 

 

Előzmény: Párizs73 (42024)
Albertinka Creative Commons License 2019.09.04 0 0 42025

Semmilyen. Legalábbis én nem látom nyomát...

Előzmény: Párizs73 (42024)
Párizs73 Creative Commons License 2019.09.03 0 0 42024

Mostanában ritkán nézek be. Milyen törlés volt?

Előzmény: ásítósmacska (42023)
ásítósmacska Creative Commons License 2019.08.27 0 0 42023

Nincs bocsánat, törlés lesz. :-D

 

 

Előzmény: Bubcsi84 (42022)
Albertinka Creative Commons License 2019.07.28 0 0 42021

Itt vannak árak, csak nem tudom, mikoriak. 

https://www.amway.hu/otthon/feluletkezeles#.XT1d1_IzbDc

 

Azért nem reklámozzák az árakat, mert a hitetlenek számára drága. Kell hozzá egy lelkes termékforgalmazó, aki annyira felkelti Benned az érdeklődést az üzlet iránt, hogy onnan már olcsónak lásd a drága termékeket is. :)

Előzmény: Tőkebefektető (42020)
Tőkebefektető Creative Commons License 2019.07.28 0 0 42020

Milyenek a termékek árai, pár példát mondanátok, a honlapon semmi sem szerepel? 

Előzmény: Replay (42016)
gingergirl Creative Commons License 2019.07.16 0 0 42019

Miket találni a házi raktár mélyén :)

gingergirl Creative Commons License 2019.07.02 -4 0 42018

"Hiába tud valaki mindent az interneten, és hiába kommunikál írásban meggyőzően, gördülékenyen, abból nem lesz hálózat. Ebben majdnem biztos vagyok."

 

Ez nagyban függ az egyének előző tapasztalaitól. Egyébként arról beszéltem, hogy azokat az eszközöket is meg kell tanulni. Tehát az első, aminek meg kell (kéne) lennie valakiben, a tanulási hajlandóság. Sokan úgy kezdik, hogy "á, tudoménhogykellcsinálni!", aztán 99%-ban nem tudja és nem működik amit akar. Akkor jön a "dehátmindentmegtettemésnyomattam" és "nemműködikahálózatépítés", "telítettapiac", "magyarországonnem", "karakószörcsögönnem", stb. Pedig de. Működik, csak azt kéne csinálni, amit kell. Aki nem hajlandó beismerni magának, hogy (még) nem ért hozzá, nagy valószínűséggel nem is fog... és úton van az mlm-sérültség felé. Abban a tömegben lesz benne, akik "elbukták" (inkább az egójuk volt fontosabb, mint hogy megtanulják a "szakmát"). Persze mindezek még nem elegek a sikerhez, de elengedhetetlenek.

 

"A hálózatépítésben még személyes beszélgetéseken is nehéz meggyőzőnek lenni, arctalanul meg szerintem lehetetlen."

 

Szerinted mi lehet az a bizonyos "meggyőző erő"? Miből következhet?

 

"Mindenkit vevőnek tekintek, aki nem a termékforgalmazói áron szerzi be a termékeket. Mindegy, hogy Tőled veszi, vagy neten rendeli. Gyorsan rá fog jönni, hogy termékforgalmazói minőségében olcsóbban kap mindent. Innentől meg már nem vevő."

 

Ahogy már mondtam: épp az a cél, hogy regisztrált tagként vegyen meg mindent. Hiszen akkor lesz önállóvá és válik rám nézve automatikussá a vásárlása.

Minek rohangásszak hozzá termékekkel, állítgassak ki számlát, stb. Kinek kelle ez a macera? Vegye csak meg a cégtől, én meg kapjam meg érte a jutalékom :)

 

Előzmény: Albertinka (42017)
Albertinka Creative Commons License 2019.07.02 0 0 42017

Hiába tud valaki mindent az interneten, és hiába kommunikál írásban meggyőzően, gördülékenyen, abból nem lesz hálózat. Ebben majdnem biztos vagyok. A hálózatépítésben még személyes beszélgetéseken is nehéz meggyőzőnek lenni, arctalanul meg szerintem lehetetlen. 

 

Mindenkit vevőnek tekintek, aki nem a termékforgalmazói áron szerzi be a termékeket. Mindegy, hogy Tőled veszi, vagy neten rendeli. Gyorsan rá fog jönni, hogy termékforgalmazói minőségében olcsóbban kap mindent. Innentől meg már nem vevő. 

Előzmény: gingergirl (42015)
Replay Creative Commons License 2019.07.01 0 0 42016

Akkor miért is hirdetik, hogy mindenki megtuggya csinyálni?

Előzmény: gingergirl (42015)
gingergirl Creative Commons License 2019.07.01 0 0 42015

"Hiába globális a lehetőség... Ha valaki a szűk környezetében nem tud hálózatot építeni, annak semmi esélye sincs globálisan, hiszen a távolság, az utazási költség, a személyes kapcsolatok hiánya mind-mind csak nehezítő tényező. Ezt nem én találtam ki, hanem az Amway tótumfaktumai tanítják."

 

Aki a mai világban nem tudja kezelni a webet, facebookot, instát, stb., annak nem hogy a hálózatépítés nem való, de talán más vállalkozás sem nagyon. Nagyon szívesen megkérdezem bármelyik "vesztest", hogy mesélje már el, pontosan hogyan is akart "hálózatot építeni", mert szerintem ők a hagyományos módszerekkel sem tudnak mit kezdeni. Úgy pedig nemhogy hálózata nem lesz, de sima vállalkozása sem...

 

"Szintén tőlük tanultam, hogy a vevőkör létezik ugyan opcióként, de mivel a vevő nem hülye, hamar rá fog jönni, hogy nem éri meg neki vevőnek lenni, hiszen ha regisztrál, kevésbé drágán kapja meg a termékeket."

 

Amennyire követtem, az amwaynél a regisztrált fogyasztóságnak éves díja van. Tehát akkor éri meg, ha rendszeresen vásárolsz termékeket.

 

"Valódi vevőköre még a sikeres termékforgalmazóknak sincs."

 

Olyan vevőkörre gondolsz, aki weben vásárolna (alattuk), vagy olyanra, akik tőlük mint visztoneladóktól vennének termékeket?

Nálunk pont az a pláne és a cél, hogy a vevő (nyilván alánk regisztrálva) önállóan vásároljon a cégtől (és nem tőlünk!).

 

Előzmény: Albertinka (42014)
Albertinka Creative Commons License 2019.07.01 0 0 42014

Hiába globális a lehetőség... Ha valaki a szűk környezetében nem tud hálózatot építeni, annak semmi esélye sincs globálisan, hiszen a távolság, az utazási költség, a személyes kapcsolatok hiánya mind-mind csak nehezítő tényező. Ezt nem én találtam ki, hanem az Amway tótumfaktumai tanítják. 

 

Szintén tőlük tanultam, hogy a vevőkör létezik ugyan opcióként, de mivel a vevő nem hülye, hamar rá fog jönni, hogy nem éri meg neki vevőnek lenni, hiszen ha regisztrál, kevésbé drágán kapja meg a termékeket. Valódi vevőköre még a sikeres termékforgalmazóknak sincs. 

Előzmény: gingergirl (42013)
gingergirl Creative Commons License 2019.07.01 0 0 42013

Úgy tudom, az amway lehetőség is globális. Tehát bárhol lehet fogyasztója/alsóvonala valakinek. Ha ez a csoport az össz-létszámot tekintve folyamatosan nő (még akkor is, ha a magyar része esetleg éppen csökken), miért mondana mást, minthogy növekszik a csoport?

 

Másodszor pedig, aki csinálja a vállalkozást, azon múlik, megtalálja-e a stabil fogaysztókat. Rajta múlik, hogy növekszik-e az amway, vagy csökken.

 

Tehát érdemes úgy értelmezni ezt a dolgot, ahogyan van: Van a lehetőség önmagában és van, aki él is vele. Utóbbi nélkül az elsőből (csak úgy) nem lesz bevétel. Számodra melyik a kérdéses: a lehetőség maga, vagy az, hogyan lehet vele élni úgy, hogy nőjön valaki csoportja?

 

Előzmény: Albertinka (42012)
Albertinka Creative Commons License 2019.07.01 0 0 42012

Természetesen nem nő a pékek és a cipészek száma folyamatosan. 

Viszont a pékek és a cipészek rendelkeznek annyi ésszel, hogy nem is terjesztenek ilyesmit magukról. 

 

Halott szakmának csak azt tekintem, amelyben azt hirdetik, hogy hétről hétre egyre többen leszünk, és eközben évtizedek óta ugyanannyian vannak. 

Előzmény: gingergirl (42011)
gingergirl Creative Commons License 2019.06.30 0 0 42011

"Hétről hétre, hónapról hónapra, évről évre nő a belépők száma?"

 

Szeinted a pékek, cipészek száma is csak nő, folyamatosan? Ha nem, akkor máris "halott szakmák"?

A hálózatépítési potenciál attól még a modellben van, mert nem csinálják elegen/eleget.

Kevesen dolgoznak meg azért, hogy elérjék az eredményességet, mert ez egy nehéz vállalkozás (nem véletlen kell hozzá kitartás), mindig is az volt és aki mást mond, vagy hazudni akar, vagy nem tudja, mit beszél.

Amiben különbözik a vállalkozások többségétől, az automatizmus elérhetősége és a tárgyi/anyagi befektetési kockázat/felelősség mértéke.

 

Előzmény: Albertinka (42006)
Párizs73 Creative Commons License 2019.06.30 0 0 42010

Tehát nem a teljes tagság 2%-5% -ka sikeres és anyagilag független, hanem az az aktiv tagság 2%-5% lesz anyagilag független. Hiszen Mariska nénitől aki csak azért regisztrál be, hogy mosóport és sampont vegyen nem várható sem aktivitás, sem üzleti siker. Ugyanakkor a passzív jövedelem is el van túlozva, mert bizony nagy hálózatokkal rendelkező gyémántok és koronás követek is keményen  aktívan melóznak és volt olyan gyémánt üzlet a Mityu által említett M. Attiláé ami porrá ment. Mint lentebb részletesebben írtam: Hazugság, hogy ezt könnyebb csinálni mint a hagyományos vállalkozásokat.

Előzmény: Párizs73 (42009)
Párizs73 Creative Commons License 2019.06.30 0 0 42009

 Ha igaz lenne, az állítás, hogy az Amway üzlet állandóan " dinamikusan növekszik" akkor már telítődött volna a piac , mindenki Amway terméket vásárolna és mindenki Amway tag lenne. Ez azonban soha nem lesz így,mert a forgalom itt is változik mint például a Tesco esetében ( van mikor növekszik, van mikor csökken), a vásárlói kör személyi összetétele is változik az Amwaynál úgy mint például a Tesco, vagy más hagyományos kereskedelem esetében. A sikeres, anyagilag független emberek száma 2%-5% nem több mint a hagyományos vállokozások esetében, a  sikeres , anyagilag független 2%-5% százalék az aktív termékforgalmazókra értendő,közülük kerülnek ki . Vannak akik egy-két hónap után feladják ezt a tevékenységet és vannak aki éveken át kitartóan csinálják. Tehát egyáltalán nem könnyebb ezt csinálni, mint egy hagyományos vállalkozást. Csak ezt nem mondják  el a szemináriumokon, hiszen ott úgy próbálják beállítani ezt a lehetőséget, mint amely sokkal jobb mint a hagyományos vállokozás.  Azon meg nem kell csodálkozni, hogy a tagság és a vevőkör cserélődik, hiszen ez így van a szomszéd fűszer botban is. Ezzel együtt az Amway 60 éve, az amway által időközben megvásárolt Nutrilite cég 85 éve jelen vannak a nemzetközi piacon. Magyarország közel 30 éve, tehát életképes cég. Azonban a " dinamikusan növekvő" és "itt mindenki  milliomos lesz" szemináriumi szövegtől sugárba lehet hányni,  mert az már az agymosás kategóriája. Nem véletlen, hogy sokkal kevesebben járnak rendezvényre, mint 20, vagy 10 éve, ma már a  tagok többsége csak csendes vásárló és nem kíváncsiak arra, hogy a szemináriumokon a " Gyémánt Gizik" és Gyémánt Gézák" a seggüket rázva dicsekszenek a vagyonukkal. Az emberek pedig azért csalódnak ebben mert elhiszik azt a hazugságot, hogy ez könnyebb mint egy hagyományos vállalkozás és elhiszik, hogy az MLM-ben hipp hopp mindenki milliomos lesz. Mert ugye ezt a baromságot hallották a szemináriumokon.

Előzmény: Albertinka (42008)
Albertinka Creative Commons License 2019.06.30 0 0 42008

Igen, így már szinte mindenben egyetértünk. 

 

Lehetséges, hogy a sírköves fotóm túlzás és ízléstelen, de még mindig kisebb torzítás, mint amiket az Amway-aktivisták üzleti terv címkével terjesztenek, és amikor lelkesen hullámoznak a szemináriumokon abban a hitben, hogy valamennyien koronás követek lesznek. 

Icike-picike számolással pillanatok alatt bizonyítható, hogy a "marketing tervben", vagyis az üzleti terv bemutatásában felrajzolt, pajzánul szaporodó köröcske csupán illúzió és a gyakorlatban működésképtelen. 

 

Ha elfogadjuk, hogy az Amway szempontjából sikernek mondható, ha évtizedeken át 30-50 ezer regisztrált tag közül kb. a negyede (vagy kevesebb) valóban dolgozik, azaz megpróbál eladni vagy új tagokat találni, kb. a fele pedig vásárolgat időnként saját magának, akkor minden rendben. 

 

Csak hát az összes belépő mást gondol, mivel nem erről tájékoztatják a belépéskor. 

A piacnyitás után több mint 100 ezer regisztrált tag volt. 

Most, immár 25 év elteltével jó esetben is maximum a fele, de valószínűbb a harmada, miközben a mértani sor szerinti növekedési lehetőséget oktatják. 

(A pontos szám természetesen hétpecsétes titok, mivel ciki lenne közzétenni.)

 

Semmi bajom nem volna, ha a hálózatépítés szó nem kerülne folyton elő, és nem azt sulykolnák, hogy a "fizetés" mennyire igazságos. 

Ha azt nyomatnák, hogy ez egy szép hobbi, amit fanatikus munkával, napi 12-14 órai elfoglaltsággal, sok-sok ember véleményének körmönfont és oktatott manipulálásával ideig-óráig magasan jövedelmező tevékenységgé lehet tenni, és 100 belépőből 1-2 ember ezt (talán) el is fogja érni, egy árva szavam nem volna ellene. :)

Párizs73 Creative Commons License 2019.06.30 0 0 42007

Igazából maga az Amway hálózatépítői tevékenység az kereskedelem, illetve egy fogyasztói hálózat kiépítése. Ahogy a Tesco vásárlói változnak ( elmennek és újak jönnek) ugyanez a helyzet az Amwayal is ( tagok és vásárlók változnak, kilépnek , újak jönnek). Azonban egy közel 30. éve a magyar piacon jelen lévő céget nem érdemes sem " halottnak" sem kudarcnak nevezni. Az más kérdés, hogy az Amwayhoz szorosan kötődő képzési rendszerekben megy a néphülyítés, mégpedig a cég tudtával. Tapsikolós rendezvényeken egy rozsaszin világot festenek az emberek elé és azt szajkózzák, hogy ott mindenki dúsgazdag lehet, ami hazugság. Ahogy a hagyományos vállalkozásokban sem lesz gazdag mindenki az MLM rendszerben sem. Az Amway rendezvényeken gyakran gúnyosan leszolják és hagyományos vállalkozásokat, miközben a sikeres emberek aránya hasonló mint a hagyományos vállalkozásokban. Azonban Ők különbnek tartják az Amwayt a hagyományos vállalkozásoknál, és az már a képmutatás csúcsa, hogy a vezetők az Amwayba megkeresett pénzeiket hagyományos vállalkozásokba pl étterem, borgyártás stb fektetik be. Visszatérve az Amway rendezvényekre: Nem tudok egyetlen hálózati vezetőről sem, aki nyilvánosan kimondta volna, hogy: "Emberek itt az aktív hálózatépítőknek kb 2-5% lesz sikeres" Na ezt nem mondják ki pedig kellene. Azonban ehhez korrektség kellene. Az Amwaynak van évente kb 8-10 milliárd dolláros nemzetközi forgalma, a rekord forgalom 11, 8 milliárd dollár volt. Nem mindig " dinamikusan növekvő "a forgalom, mint az agymosó szemináriumokon szajkózzák. A forgalom változik( növekszik és csökken) úgy mint a hagyományos kereskedelemben is. A vásárlói kör személyi összetétele is változik, úgy mint a hagyományos kereskedelemben.  Azonban a helyett, hogy bizonyos tényekről beszélnének, mint kapnak az emberek a szemináriumokon? : "Gyémánt Gizike" a seggét riszálja a színpadon és videót vetít, hogy Ő éppen melyik szigeten nyaralt, milyen autót vett és olyan látszatot kelt mintha ezt bárki könnyedén elérheti. Na ez a bődületes hazugság! Igen az ilyenektől jogosan hánynak sugárban az emberek. 

Előzmény: Albertinka (42005)
Albertinka Creative Commons License 2019.06.30 0 0 42006

Szerintem egy hálózatépítő cég attól halott vagy attól élő, hogy számokban kifejezve valóban képes-e hálózatot építeni.

Hétről hétre, hónapról hónapra, évről évre nő a belépők száma?

Ha nem, akkor semmiféle hálózatépítésről nem beszélhetünk. 

 

Előzmény: gingergirl (42004)
Albertinka Creative Commons License 2019.06.30 0 0 42005

Ha az Amway hagyományos - és nem hálózatépítő - cégként deffiniálná magát, akkor minden mondatoddal egyet értenék. 

Viszont a hálózatépítésről szóló - üzleti lehetőséget bemutató - előadásaikon azt sulykolják, hogy az új belépők száma gyakorlatilag a mértani sorozat szabályai szerint fog nőni, és ettől olyan fantasztikusan jó ez a lehetőség. 

Ez viszont vagy tévedés, vagy hazugság. 

Én az Amway hazai működését kudarcok sorozatának tartom, totális sikertelenségnek. 

Ha évtizedek alatt nem nő a taglétszám, akkor az kizárólag annyit bizonyít, hogy mások kárárára ki lehet ugyan tűnni szuper eredményekkel, de a "tömeg" sajnos vesztesként kerül ki belőle. 

Előzmény: Párizs73 (42002)
gingergirl Creative Commons License 2019.06.29 0 0 42004
Még nem derült ki, mitől halott, vagy élő egy cég (lehetőség, vállalkozás) - szerinted.
Előzmény: Albertinka (42001)
Párizs73 Creative Commons License 2019.06.29 0 0 42003

1934.-ben alapították meg a Nutrilite céget, 1959-ben alapították meg az Amwayt. Az Amway időközben megvásárolta a Nutrilite cég többségi tulajdonrészét, tehát amikor azt mondjuk, hogy  Amway akkor lényegében egy 60. éves és egy 85. éves éves cégről beszélünk amelyek egyesültek. Hosszú ideje jelen vannak a nemzetközi és a magyar piacon is. A működőképességet, életképességet nem érdemes vitatni, mert működik. Ugyanakkor  bizonyos termékforgalmazók sumákságát, a színpadi tapsikolásokat az emberek hülyítését, hogy mindenki milliomos lesz, szóval ez a képmutató hazudozás nagyon távol áll tőlem. Már pedig ezek nem egyedi esetek, hanem nagyon is jellemzőek erre a tevékenységre. Ezért van negatív híre ennek az egésznek.

Előzmény: Párizs73 (42002)
Párizs73 Creative Commons License 2019.06.29 -1 0 42002

Én aztán tényleg nem vagyok sem MLM, sem amway párti, bőven írtam kritikát erről az egészről. Azonban az Amway nem halott Magyarországon sem, hiszen közel 30. éve folyamatosan jelen van Magyarországon. Közvetlen szomszédom Amway tag és meg szokta engedni, hogy belenézzek az Amagram újság Online kiadásába, amelyhez a tagok férhetnek hozzá. Minden hónapban folyamatosan vannak Magyarországon is Új  ezüst, arany, platina és magasabb szintű termékforgalmazók, tehát működik a dolog. Az más kérdés, hogy ez a tevékenység nem szimpatikus számomra és közel 30. éve nem tudnak meggyőzni arról, hogy csatlakozzam. Különösen a tapsikolós rendezvények és a felső vonal előtti hajlongás az amik taszít engem,szóval nem az én világom. Valamikor aktív versenysportoló voltam azért kerülgettek engem olyan nagyon az amwyosok és más MLM hálózatépítők is. 

Előzmény: Albertinka (42001)
Albertinka Creative Commons License 2019.06.29 0 0 42001

Ismétlem: én sem tartom ízléses képnek, de aki készítette, nyilván arra szeretett volna utalni, hogy az Amway nem egy prosperáló vállalkozás, legalábbis nem Magyarországon, hanem halott dolog, nem kellene vele foglalkozni, mert szegény üzleti lehetőség az utóbbi évtizedek számai alapján - úgy tűnik - Magyarországon elhalálozott, és semmilyen jel nem mutat arra, hogy fel fog éledni. 

Holtakról pedig vagy jót, vagy semmit. 

Replay Creative Commons License 2019.06.28 0 0 42000

Mit nem értesz rajta? Ezt is meg lehet rendelni a szponzortól, aztán ha sokat elad belőle, akkor nem duplagyémánt lesz, hanem duplagránit. :)) És akkor a 100 %-os termékhasználatról még nincs is szó. :)))))

Előzmény: Párizs73 (41999)
Párizs73 Creative Commons License 2019.06.28 0 0 41999

Nem értem, hogy miért tetted ezt ide az Amway topikba? Milyen összefüggésbe van az amwayal?

Előzmény: Albertinka (41998)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!