Munkából hazafelé le is mostam. Most itthon áll, hagyom megszáradni a tetőt. Holnapra melegebbet mondanak, ha már száraz a tető, akkor holnap lenyitom. Aztán este megy vissza a mélygarázsba további négy hétre, amikor végre végetér a Winterreifenpflicht.
A 9-3 SS-en az klíma alaphelyzetével kapcsolatban a következőt lehet állítani TECH2-vel:
AC Mode Auto Settings:
- AC Auto: Default Setting Automatic engagement and disengagement of Air Conditioning Compressor.
- AC Off: Turns the Air Conditioning Compressor off to save Fuel. In this mode no cooling or dehumidifying is available and the windscreen may fog up. Pressing the Auto or AC button (above 5°C) will reactivate compressor. However, the AC compressor will be remain off the next time the vehicle is started.
Engem nagypolszkival vittek haza. De hogy jön ez most ide? :-)
Hát na... :D
Tegnap találkoztunk ismerősökkel, a Saab vitt minket. Hoztak két tini rokont is. Túráztunk egy rövidet a természetben, utána a srác meglátta az autót, már alig várja, hogy legyen jogosítványa. Kicsit vittem vele, nagyon élvezte. :)
Napsütéses szép napot kívánok a T.Olvasóközönségnek / car-társaknak! :-)
OFF ?
"....Hogy adott esetben a szempontjait túlértékeli, az egy dolog...."
Amennyiben, ezt úgy érted, hogy számomra a belsőégésű motorral meghajtott jármű (legyen szó egy 8 szelepes Lancia Integrale-ről vagy egy 4 tengelyes Scania billencsről/betonmixerről), nem pusztán egy szükséges rossz ( ha a szomszédnak van, akkor nekünk is kell ) vagy például a társadalmi státusunkat kifejező / megjelenítő , csillogó kerekű,1000 elektronikus vacakkal felszerelt, gurulásképes tapiképernyő-gyűjteménnyel kibővített problémahalmaz..... nos,akkor , igazad van.
Tegnap rendeltem új szélvédőt a kabrióhoz. Nem volt egyszerű. Magyarországon mindenki kifogyott az újból, ahol megkérdeztem. Lengyelországban találtam végül egyet. Most már csak sérülésmentesen kellene ideérnie. Remélem a DHL vigyáz rá!
Ma kicseréltem a DI-panelt. Utángyártott Hitachi (HÜCO) volt benne, de most egy vadiúj gyári került bele. Az utángyártott megy a csomagtartóba tartaléknak, régi-jó szokás szerint. :-)
....ha megengeded, annyit helyesbítenék ....inkább/talán..... finomítanék, a megállapításon, hogy én inkább, egy, 1Xű ....végfelhasználó vagyok ...voltam? ... Valóban , .... összegyűlt, némi tapasztalat... ezt nem tagadom.
A szempontok túlértékelését, úgy érted, ....kell / lehet .... értelmezni, hogy a személygépjármű , az én szememben, inkább a dinamikus helyváltoztatás eszköze, mintsem a takarékoskodás (=sz@rrágás csimborasszója?)......
Mert különben: a személygépkocsi egy vasdoboz, a sarkain 4 db kerékkel. Vigyen el, A-ból, B-be, gond nélkül. Ennyi.
Az, hogy nem szeretem a túlbonyolított gépeket / eszközöket, az legyen az én bajom....
Az egyszerű dolgok működnek.
Valami, minél összetettebb és kiforratlanabb, annál hajlamosabb elromlani.
Murphy után szabadon: .... amikor a leginkább szükséged van rá / számítasz arra , hogy működik.... nos , akkor fog elromlani.
1972-ben pl. a "mezei" 1,2 Zsiga 60,000 Ft volt. 30 havi átlagbér. Ha vártál 5-6-7 évet... Az 1500-as, 1600-as 70...75000 Ft.
(Akkor a szervízhálózatban dolgoztam, a munkámhoz kellett, +10 %-ért kaphatttunk kétévente új /keleti/ járgányt. De 50e km-es korára a "Zsiga" szinte motorgenerálra szorult.
/hengerfalkopás, vezérlés, vtengely jó ha eddig kibirta/ )
És a Zsiga jobb autó volt, mint a Skoda, Dacia, NDK-s járgányok.
Nem mindíg, 1értelmű, számomra, hogy velem kapcsolatos véleményed, inkább dícséret vagy , inkább, kritika.
Még szerencse, hogy mindkettő jól esik. Tőled.
:-)))
Az Alfa Romeo-val való kapcsolatomat,leginkább , egy különböző hőfokon lángoló érzelemhez, lehetne, hasonlítani. Szerelem...gyűlölet....ki tudja. De , hogy nagyrészt, nem racionalitás, az biztos. Biztos? Fene tudja.... De, tény, hogy nagyrészt érzelem...és csak kis részben , értelem.
Igazából.... sok oka van, de, már tompul az autózás szeretete..., a téma iránti valódi érdeklődés.....
" .... sajnos az eddigi életem során nem kerültem kapcsolatba a JTS motorral szerelt gépjárművel... "
pillanatig se sajnáld.... s e m m i r ő l nem maradtál le.
" ...amik meg voltak azokat csak tankoltam, nyomtam a gázt nekik, és kanyarodtam velük. :D ..." Nagyon helyesen tetted. Erre valók. Élvezeti cikkek. :-)))
"... Ha hamarabb tudom, hogy a vérbeliséghez a JTS birtoklása és megértése kell, talán minden máshogy alakul. :D ..." Reméljük a legjobbat: egyik sem kell hozzá. :DDD
HA Alfás, gyakorlatias kérdésed lenne, TudatLan ebben TÉNYLEG nagyon komoly tapasztalatokkal, ismerettel bír.
Neki az "olaszautó" a szívügye, ezen belül a tradicionális Alfa a szerelme. Hogy adott esetben a szempontjait túlértékeli, az egy dolog.... A tárgyilagosság ritkán találkozik a szerelemmel, ez így van, dehát emberből vagyunk :-))