Keresés

Részletes keresés

strangerr Creative Commons License 2020.10.17 0 0 52857

A Szentkirály elkerülő semmiféle tervvel nem rendelkezik. Mire tervezés, engedélyek, kisajátítás, régészet + építés lemegy az idő. És addig amig nincs elkerülő nem lehet az M44-t sem forgalombahelyezni, erről volt népszavazás anno.

Előzmény: Autobahn89 (52826)
Gyurma73 Creative Commons License 2020.10.17 0 0 52856

horvátok jobban álnak úgy látom.

Bár úgy látom ők is állnak.

Ez a híd 3 éve kész de forgalom nincs rajta.

Minden úgy van ahogy akkor abba maradt.

Előzmény: Adolphó (52853)
NAR Creative Commons License 2020.10.17 0 0 52855

Azt írja, hogy 2020-as képek.

Előzmény: Gyurma73 (52854)
Gyurma73 Creative Commons License 2020.10.17 0 0 52854

A google maps mikor frissült?

Valahol még 2 éves képek vannak.

Előzmény: Adolphó (52853)
Adolphó Creative Commons License 2020.10.17 0 0 52853

Az M6 vonalán tényleg történik valami. Épp ma délelőtt néztem rá a Maps műholdképére. :)

Előzmény: Gyurma73 (52848)
Aladár46 Creative Commons License 2020.10.17 0 1 52852

Ezt úgy kell értelmezni, hogy 2024-ig a kivitelezés elindul.

Előzmény: Gyurma73 (52848)
dimelo Creative Commons License 2020.10.17 0 0 52851

Sajnos tudom...

 

Főleg, mert 2016-ban már volt ilyen engedély... (és két évig nem történt előrelépés)

Majd 2018-ban a 20 m-es koronaszélességre áttervezés indokával érvénytelenítették,

most mégis autópálya van a szövegben...

https://www.kormanyhivatal.hu/download/7/67/56000/BP_0801_00604_53_2020_hirdetm%C3%A9ny_alairt.pdf

 

M4 autópálya Törökszentmiklós – Püspökladány (118+000 – 183+065,37 km sz.) közötti szakasz építésének engedélyezése

 

Az idén még nem tették közzé a Kormányrendeletet az ütemezett kivitelezésekről...

 

Előzmény: Herodes68 (52850)
Herodes68 Creative Commons License 2020.10.17 0 0 52850

Ez még "csak" építési engedély

 

Aztán még ami kell:

 

-kiviteli tervek

-közbeszerzés (amíg nincs pénz addig feltételes)

- pénzügyi támogatói szerződés

- munkaterület átadás

Előzmény: dimelo (52849)
dimelo Creative Commons License 2020.10.17 0 0 52849

Lehetne az "okkersárgát" módosítani?

 

Előzmény: Aladár46 (52847)
Gyurma73 Creative Commons License 2020.10.17 0 0 52848

M6 és az m100 is kivitelezési projectben van a rajz szerint.

 

Előzmény: Aladár46 (52847)
Aladár46 Creative Commons License 2020.10.17 0 1 52847

NIF 2016-2024

 

Autobahn89 Creative Commons License 2020.10.17 0 0 52846

Megy rendesen a mellebeszeles az tuti. Ezen a bekötésen en is jot mosolyogtam. Orban 2019re igerte a csabaiaknak, hogy be lesznek kotve. Ehhez kepest 2024ben tervezett szakasz se fogja meg bekotni oket. De legalabb mar van belole valami. Viszont az a 2024 hatarido kicsit tavolinak tunik, ahhoz kepest, hogy eleg rovid szakaszrol van szo es a Tisza-hid sem abban a szakaszban valosulna meg. 

Előzmény: nyebojsza (52844)
nikkinév Creative Commons License 2020.10.17 0 3 52845

ennyit a magyar építők című szakmai lap szakmaiságáról 

agit-prop ez is  , mint a többi szenny lap 

Előzmény: nyebojsza (52844)
nyebojsza Creative Commons License 2020.10.17 0 2 52844

Ja... meg hogy ezzel Békéscsaba be lesz kötve... meghogy Lakitelek és Kecskemét közötti 20 km-ből már csak 4 hiányzik...

Előzmény: Autobahn89 (52839)
Gyurma73 Creative Commons License 2020.10.16 0 1 52843
Előzmény: Autobahn89 (52839)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.10.16 0 0 52842

Akkor úgy tűnik, megvan a válasz MCA-001 kérdésére a 52831 kommentből.

Előzmény: rm40 (52841)
rm40 Creative Commons License 2020.10.16 0 0 52841

Egyrészt nyilván a zajcsökkentés is lehet a cél, másrészt pedig a természetes élőhelyek kettévágása csak részben kezelhető néhány áteresszel meg vadátjáróval, lásd M76 Natura 2000 hatásvizsgálat. Ha jól látom a Natura 2000 térképen, pontosan Fürstenfeld (Fölöstöm) és Rudersdorf (Radafalva) között húzódik a környék egyetlen Natura 2000 területe.

Előzmény: ÁsítóSárkány (52840)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.10.16 0 0 52840

Minek visszatemetni?
Vadátjárónak helyenként 1-1 nem túl hosszú szakaszt még megértek.

Előzmény: rm40 (52834)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.10.16 0 0 52839

https://magyarepitok.hu/utepites/2020/10/egyre-kozelebb-van-az-atadashoz-az-m44-es-bekescsabai-szakasza

A Szentkirályt az M5-ös autópályával összekötő 33 kilométeres szakasz tervei és engedélyei elkészültek, a régészeti munkákra és a területszerzésre a forrás rendelkezésre áll. Még az idén szeretnék kiküldeni a mintegy ötszáz helyrajzi számon szereplő ingatlanra a vételi ajánlatot - derült ki Pántya József tájékoztatójából.”

rm40 Creative Commons License 2020.10.16 0 0 52838

https://hvg.hu/gazdasag/20201016_del_budai_korhaz_magyar_kormany

 

"...a következő fejlesztéseket kell előkészíteni: a Dobogó út M1–M7 autópályák fővárosi bevezető szakasza és Balatoni út közötti szakaszának átépítése a DBC közvetlen elérésének biztosításához, új közúti csomópont kiépítése a Dobogó út – Őrmezei út – Balatoni út kereszteződésben, beleértve a Balatoni út Menyecske utca és Egérút közötti szakaszán a csomóponti kapcsolódáshoz szükséges útépítési és forgalomtechnikai korrekciók, új különszintű városi csomópont kiépítése az M1–M7 autópályák fővárosi bevezető szakasza – Gazdagréti út – Budaörsi út – Dobogó út csomópontban."

rm40 Creative Commons License 2020.10.16 0 0 52837
aladar644 Creative Commons License 2020.10.16 0 1 52836

Hát így élünk.

Bár nyáron Abádszalókon voltam, és akármilyen szar itt a D-D régióban, nem cserélném fel az odavezető, és az ottani útminőséggel.

 

Különben ahogy írod: 1-2 km-es szakaszokat újítgatnak, megszórják az országot öndicsőítő táblával, amitől úgy tűnik, mintha nagyon épülne itt akármi is. a siralomház esetleg.

Előzmény: mzdude (52832)
nyebojsza Creative Commons License 2020.10.16 0 0 52835

Pedig közvetlenül mellette ott a Vakond telephelye!!!

Előzmény: Autobahn89 (52826)
rm40 Creative Commons License 2020.10.15 0 0 52834

Az alagutas szakasz egy részén laza a kőzet, ezért építik nyitott módon.

Előzmény: MCA-001 (52831)
dimelo Creative Commons License 2020.10.15 0 0 52833

Ezen már átrágtam magam az első konkrétabb vázlat idején,

ha újra belementem volna, lett volna "ügyeletes morgó", aki szerint

nekem minden savanyú, mert nem látom, hogy épül-szépül az ország...

 

Csak valamiért "rossz" térségben élek...

Előzmény: Bosanac (52830)
mzdude Creative Commons License 2020.10.15 0 0 52832

Lenyűgöző, hogy mire van pénz.

 

Meg hogy mire nincs.

 

Autóztam egy kicsit mostanában a Dél-Dunántúlon, hát szar a helyzet. Alig van olyan út, ami ne lenne nyomvályús, foltozgatott, a forgalom által kinőtt. Vicik-vacak 1-2 kilométerek fel vannak újítgatva, ezeket büszkén hirdeti a tábla, hogy itten kérem komplex felújítási program zajlott - de a többség siralom.

Előzmény: Autobahn89 (52826)
MCA-001 Creative Commons License 2020.10.15 0 0 52831

Elmagyarázná valaki, hogy az ilyen alagútnak mi az értelme?

Kiássuk- megépítjük az alagutat - aztán befedjük

 

Előzmény: MCA-001 (52816)
Bosanac Creative Commons License 2020.10.15 0 0 52830

Beraktam én is ugyanezt már 3 hete - a kutyát nem érdekelte...

 

Előzmény: Gyurma73 (52829)
Gyurma73 Creative Commons License 2020.10.15 0 0 52829
dimelo Creative Commons License 2020.10.15 0 0 52828

Ez már egy lesz, ami lesz "átmentett" projekt...

https://magyarepitok.hu/utepites/2020/02/kiderult-ki-epiti-az-m44-es-kecskemet-kozeli-szakaszat

 

Brutális pénz a zsebben, visszavonhatatlanul...

35 milliárdért 4,6 km 2x2 sáv...

 

A gyorsforgalmi hálózatban nem jelentős, anélkül is elmegy a 44-es forgalma a kétágúsítás miatt.

Előzmény: Autobahn89 (52826)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!