Keresés

Részletes keresés

jazzcool1,2 Creative Commons License 2009.10.26 0 0 1287

off: és pár hónap múlva a benzin mégis annyival drágult...

 

a sztrájkkal lehet egy kis zavart kelteni, de attól még nem terem pénz a mellékvonalak rekonstrukciójára. és nem úgy tűnik, hogy a társadalom különösebben szolidáris lenne a vasutasokkal, (igaz, másokkal sem).

Előzmény: ROCOman (1285)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.25 0 0 1286
Nem veszed észre, hogy nem a vasutasokat kéne szidni, hanem a mocskos féregnyúlvány országgyűlést, és a vezetőséget?

Az előző sztrájkok mind feleslegesek voltak, de a jelenlegi messze nem lesz az.
Előzmény: Törölt nick (1280)
ROCOman Creative Commons License 2009.10.25 0 0 1285
Divide et impera! Oszd meg és uralkodj! Amíg a vasút utast veszít és a Volán társaságok ezen csak nyernek, addig erről ne is álmodj! :-))) A taxissztrájk annak idején a 65%-os benzináremelés miatt volt. Ma erről szó sincs.
Előzmény: Twenty4Seven (1281)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2009.10.25 0 0 1284

OFF

"Mint régen volt a taxis blokád ,"

Annak nem volt semmi értelme. Az egészben bent volt nyakig a "szabad élet szabad madár" pártja. Azóta annak a pártnak nincs akkora támogatotsága szóval nagyon nem fog létrejönni rövid időn belül. Tűrjük. Ennyi.

On

Előzmény: Twenty4Seven (1281)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2009.10.25 0 0 1283
(...)
Előzmény: Twenty4Seven (1281)
Tibortelep Creative Commons License 2009.10.25 0 0 1282

[i]Hol voltak akkor, amikor 2007-ben 14 szárnyvonalon szüntették meg a személyszállítást? Akkor miért nem sztrájkoltak és miért lapultak, mint nyúl a fűben?[/i]

Volt miatta sztrájk, 6 és 12 órás is. Meg is állt minden, akkor a VSZ is sztrájkolt.

Előzmény: Törölt nick (1264)
Twenty4Seven Creative Commons License 2009.10.25 0 0 1281
Közös MÁV-VOLÁN Sztrájk az lenne az igazán dögös ! Sőt tovább megyek . Mint régen volt a taxis blokád , buszokkal elzárni a főbb útvonalakat , vonatokkal a vasúti átjárókat , addig amíg vissza nem vonják az összes MÁV-ot , VOLÁN-t érintő megszorító intézkedéseket !!! Hajrá Magyarok !!!
Előzmény: Törölt nick (1280)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.25 0 0 1280
Szép dolog az összetartás és a sztrájk azért, hogy minden maradjon úgy, ahogy van. Azért, hogy tovább szórják ész nélkül a magán és versenyszférában dolgozók által befizetett adóból származó pénzt.

Felőlem sztrájkolhatnak, ahogy akarnak, majd legfeljebb megyek busszal (ahogy a sorozatos idióta sztrájkokkal már leszoktattak sok-sok embert a vonatról).
Hajrá vasutasok! Vágjátok magatok alatt a fát tovább!
Legalább lesz kiket kirúgni, mert még kevesebb feladata lesz a vasútnak a folytatódó utaselüldözés hatására. A jövő évi választásokig tartó időszakban most úgy is ez lesz a divat.
Előzmény: Twenty4Seven (1279)
Twenty4Seven Creative Commons License 2009.10.25 0 0 1279
Holnap születik döntés a sztrájk esetleges folytatásáról . De már közös sztrájkban gondolkodnak a vasutas szakszervezetek .
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.24 0 0 1278
Arról a szakaszról nem nyilatkozom.
De ismerek olyan mozdonyvezetőt, aki évekig szolgált az egész 62-es vonalon.
Sellye és Villány között már voltak utasok, állítása szerint, és ott a pálya sem volt olyan félelmetes.
Előzmény: A Gyula (1276)
A Gyula Creative Commons License 2009.10.24 0 0 1277
Vagy ha nem hajlandók rá, pár tettrekész kalauzt képezzenek ki motorvezetőnek, kis többletpénzért, nem nettó 90000-ért tuti lenne jónéhány jelentkező. Startos motorvonatokhoz úgyis kompatibilisek a startos jegyvizsgálók!
Előzmény: jazzcool1,2 (1275)
A Gyula Creative Commons License 2009.10.24 0 0 1276
és a Sellye - Villány szakaszt?
Előzmény: Törölt nick (1272)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2009.10.24 0 0 1275
ne vessük össze a mozdonyvezetők bérét az ÖBB-vel, de az tény, hogy az mv-k nálunk is elég szép pénzt keresnek. a Bhv-ingát természetesen ne takarítsák, de a Bz-k esetében nyugodtan megtehetnék, sőt jegyet is árulhatnának, ha valamilyen ésszerűsítés történne egyes mellékvonalakon.
Előzmény: -HavocS- (1274)
-HavocS- Creative Commons License 2009.10.24 0 0 1274
Hidd el, annyi pénzért, meg olyan körülmények mellett, amilyet az osztrák kap, a Trakciós is feltakarítaná az egész Bhv ingát.
Előzmény: jazzcool1,2 (1259)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2009.10.24 0 0 1273
az emeletes ingákkal egyetértek, a Flirtök szükség szerint csatolhatók, mehet egyszerre három is. vagy lehetnének halberstadtiak is.
Előzmény: Törölt nick (1271)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.24 0 0 1272
Így van, lehetne folytatni.
De a Sellye-Barcs szakaszt nem nyitnám újra.
Most csak azokat mondtam, amelyeket nem az új divat szerint zárták be, hanem még régebben, szólóban.
Előzmény: A Gyula (1269)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.24 0 0 1271
Sajnos??
Hála az égnek!
Azok a kényelmetlen szűkös vackok nem idevalók.
Ide emeletes inga passzolna pl.
De legalább 8 kocsis ingák.
Előzmény: jazzcool1,2 (1270)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2009.10.24 0 0 1270
tisztán Flirt fog járni a váci vonalon? az az idő sajnos még messze van, szerintem.
Előzmény: Törölt nick (1267)
A Gyula Creative Commons License 2009.10.24 0 0 1269
... Csorna - Pápa, ... Pápa - Veszprémvarsány - Tatabánya lehetne folytatni a sort Kiskőrös - Kecskemét, Kiskőrös - Kalocsa stbstb
Előzmény: Törölt nick (1268)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.24 0 0 1268
Hagyták tönkremenni ezeket a vonalakat, sőt, direkt csinálta még a STOP ZRt is.
Ezek után meg még el is vennék.
Hát nem!
Maximálisan egyet értek a sztrájkkal, (ha mindenki összefog persze), sőt akár egy székház ostromlást is megérdemelne ez a mocskos magyar vezetőség!

(Kb. 3-4 olyan vonal van az országban, amelyekre esetleg rá lehetne bólintani, ilyen a Vésztő-Körösnagyharsány, Kisszénás-Kondoros, vagy ha még menne, akkor a Selly-Barcs vonal, itt valószínűleg 100km/h pályasebesség mellett sem lenne utas. Érdemes lenne újranyitni viszont Székesfehérvár-Bicske között, és Pécsvárad-Bátaszék között).
Előzmény: Törölt nick (1267)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.24 0 0 1267
Ilyen menetrendek mellett ne csodálkozzunk.

Ha ennyire "spórolni" akarnak ezek a féregnyúlvány emberek ott fent a vasúttal kapcsolatban, akkor szűnjön meg a busz a sínek mellett, és ahol nincsenek sínek, járjanak ott.

De még ez is eléggé pocsék dolog, pl. Budapest-Vác között azért mindkettőre szükség van, főleg ha tisztán flirt fog járni pl. a 70-es vonalon, akkor még többlet buszokra is szükség lesz, amekkora kapacitással az rendelkezik.
Előzmény: jazzcool1,2 (1261)
FOMA Creative Commons License 2009.10.22 0 0 1266
Ott a nagyobb gond a 142-est kiszolgáló kb. 60 fős kecskeméti személyzet eljuttatása lesz.
Előzmény: Törölt nick (1265)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.22 0 0 1264
Akkor a Vasutasok Szakszervezetéhez is az lenne a kérdésem, mint korábban a VDSZSZ-es vasutasokhoz (amire mellesleg válasz soha nem érkezett):

Hol voltak akkor, amikor 2007-ben 14 szárnyvonalon szüntették meg a személyszállítást? Akkor miért nem sztrájkoltak és miért lapultak, mint nyúl a fűben?
Előzmény: Törölt nick (1250)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.21 0 0 1263
Nekem nem volt időm hozzá! :-)
Előzmény: Twenty4Seven (1252)
A Gyula Creative Commons License 2009.10.21 0 0 1262
Feltakarítanék magam után alatt a teljes valószínűleg motorvonatot értettem, nem esne le a nemlétező aranygyűrű az ujjamról. Attól, hogy sokan ingyen vagy kedvezményes jeggyel utazik, az a rendszer hibája, de ettől még utaznak a vonaton, ezért kár, hogy nem sikerült díjmentes menetjegy váltására kötelezni pl a 65 éven felüli utasokat, láthatóvá téve az egyébként a rendszer számára láthatatlan utasokat!
Előzmény: jazzcool1,2 (1261)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2009.10.21 0 0 1261

amúgy nem csak magad után kéne takarítani, hanem a kedves utasok után is. de nem ez a lényeg: sok jegyvizsgálóval beszékgettem mellékvonalakon, lényegében üres Bz-ken. TÁ jegyet szinte soha nem adnak el, max. hétvégén, szinte mindenki ingyen utazik, vagy hatalmas kedvezménnyel. ezeket a vonalakat sajnos senki nem tudja megmenteni a bezárásoktól. felújításuk sok milliárdba kerülne, de pénz még a fővonalak modernizálására is kevés van. legalább az utóbbiakat kéne feljavítani.

Előzmény: A Gyula (1260)
A Gyula Creative Commons License 2009.10.21 0 0 1260
Ezt a vezéruraktól kellene megkérdezned, én kalauzként szívesen vezetnék vonatotm adnék is ki jegyet és még fel is takarítanék magam után, úgyhogy rossz helyre címezted a kérdést!
Előzmény: jazzcool1,2 (1259)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2009.10.21 0 0 1259
Ausztriában olyan mellékvonalon is jártam, ahol a masiniszta adta a jegyet, a végállomáson pedig kitakarította a vonatot. egy magyar mozdonyvezető úr idáig mikor alacsonyodna le?...:-/
Előzmény: A Gyula (1258)
A Gyula Creative Commons License 2009.10.21 0 0 1258
Akkor még nem jártál külföldön olyan vonalakon, pedig nem kell messzire menni, csak Ausztriába, határmenti vonalakat tudom ajánlani...
Előzmény: jazzcool1,2 (1257)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2009.10.21 0 0 1257
közpénzből sehol a világon nem finanszírozzák, hogy egyes mellékvonalakon vasútmániás barátommal ketten utazzunk a bézéken. igaz időnként egy-két ingyenesen utazó vasutassal is találkozunk. ilyen luxus még a roppant gazdag Svájcban sem létezik.  akkor nézném az önös érdekemet, ha ragaszkodnék az ilyen mellékvonalak fenntartásához. (majd a trains.hu-nak lesz sok lehetősége különmeneteket szervezni)
Előzmény: A Gyula (1256)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!