Nade nem is nagyon vagyol képbe', mer' a csattogós lepkét asszem 2-3 évesen tologatják, a teknik-legózás meg inkább 10 éves kor körül focizik... Erre utaltam, ifjú padawan :P
Hát, én 2002. második felében kaptam rá a 'zindekszfórumra, akkor ti meg már nagyban nyomtátok :) Ne mondd, hogy a 22 nem zsenge, mert elkezdem magam öregnek érezni és még a mostaninál is többet fogok inni bánatomban :)))
Az igazán kemény korszakból akkor Te is kimaradtál, melyet a haliti, shuttle, sansalvador nevek fémjeleztek, hogy a teljesség igénye nélkül említsek neveket! :)
Ha jol tudom csokkentek a vesztesegek, es nem csak a jol menu EU szarny miatt. :o)
Masreszt tok felesleges errol beszelni, mig a Detroit-3 a hatan cipelte a nyugdijbavonult dolgozok egeszsegugyi koltsegeit, akar sokezer USD-t autonkent, addig a japanoknak ezzel nem kellett foglalkozni. Nem csoda, hogy kemenyen pirosba szaladtak az elmult evekben. Vegre belattak a jenkik, hogy igy kinyirjak az autoipraukat, es mar egyezseg is szuletett a szakszervezettel (UAW). Nem vesz le minden terhet, de tortenelmi jelentosegunek nevezheto a lepes. :o)
Hanyatlo minoseg, szaporodo visszahivasok (ebben a honapban mar a masodik). Esnek le a modellek az "ajanlott" listakrol... Radasul pont a Camry-vel es a Tundra-val van baj, amelyek alapveto fontossaguak. Aztan a versenyalony elvesztese a hibrid technologiaban. Meg megaztan mostmar az ami piacon legalabb akkora engedmenyt adnak, mint a Detroit-3.
Tovabba a GM es a Ford Amerikaban vevoelegedettsegi es megbizhatosagi statisztikak szerint is feljott, sot, tobb helyutt megelozte a Toyota-t. Az is jo lakmuszpapir, hogy a Toyota of America-tol el is ment 3 igen magas szintu vezeto.
Ha ehhez hozzavesszuk, hogy az ami piac a Toyota fejostehene, akkor ez kozelgo viharfelhoket jelez. Nyilvan nem lesz komoly krizis, de en nem fogadnek a hosszutavu elsosegukre, plane nem erre a tovabbi toretlen felivelesre. :o)