Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2007.09.05 0 0 5396
Van a Level-D csomagban egy olyan, hogy "repaint manager". Letöltöd a festést amit szeretnél, és ennek a kis programnak a segítségével egyszerűen bepakolod. kb. 3klikk az egész.
Előzmény: 767 (5395)
767 Creative Commons License 2007.09.04 0 0 5395

sziatsztok,még egy olyan kérdésem lenne hogy a Level-d 767-be hogy lehet rakni a level-d,ill,a VARIG festésen kívül más festést?pl:KLM,QUANTAS...

 

Előre is köszi

vlevi Creative Commons License 2007.09.03 0 0 5394
Ha a google-nek beírod, hogy "fsx instrument checkride bug" akkor igencsak hosszú listát dob ki. Hasonlóan hosszút, mintha fs2004-et írnál be. Nekem se sikerült fs2004-en megcsinálni, pedig utána, normál repülésben lazán végigrepültem.
Előzmény: BeeTm (5392)
767 Creative Commons License 2007.09.03 0 0 5393
köszi sikerült,csak az volt a baj hogy a rádiópanelbe nem tekertem át a TCAS módodt,köszi még egyszer.
Előzmény: kisjatekos (5391)
BeeTm Creative Commons License 2007.09.03 0 0 5392
Aha,ezt a chart-ot kinyomtattam és telerajzoltam minden lehetséges patternt,már lassan nem tudtam emiatt aludni.... :)

Kár,pedig szerettem volna ezt az oklevelet is megszerezni,ezek nehezebbek,mint a mission-ök sztem...
Előzmény: vlevi (5389)
kisjatekos Creative Commons License 2007.09.03 0 0 5391

Ha már bekapcsoltad a rádiópanelen a TCAS tekerőjén, akkor utána az ESHI Range forgókapcsolójára klikkelj rá. Ezzel tudod "előhozni" a TCAS OFF, a TA ONLY vagy a TFC módokat.

Asszem.

De nézd meg a manualt - már rég repültem vele.

Előzmény: 767 (5390)
767 Creative Commons License 2007.09.03 0 0 5390

Sziasztok!

 

 

Nekem megvan a Level-d 767 és nagyon jól működik minden,de egy problémém van,lehet ki fogtok röhögni,de a TCAS-em valamiért nem működik,vagy csak én vagyok béna,de hiába kapcsolom be egyszerűen nem jelzi a velem egy,ill,1000,1800ft-el lejjebb vagy feljebb lévő repülőket,nem tudm hogy lehet akkor működően bekapcsolni a TCAS-t,legyetek szívesek segítsetek,előre is köszönöm!

vlevi Creative Commons License 2007.09.03 0 0 5389
Akkor ez a bug bennemaradt. Az FS2004-ben szintén az insrument checkrideot nem lehet megcsinálni, ugyanilyen okból kifolyólag. FS2004-ben is az a gond, hogy a vizsgabiztos (elég repedtsarkú vénasszony hangja van) szerint nem tartottad az irányt.

Egyébként itt a chart, ami alapján repülni kellene.

Előzmény: BeeTm (5388)
BeeTm Creative Commons License 2007.09.02 0 0 5388
Próbáltam mindhárommal,de nekem nem sikerült,vagy béna vagyok.
Állandóan az a hibaüzenet,hogy" you did not enter holding pattern correctly"
Miután elhaladtam PARKK felett,az utasítás szerint elfordultam balra,hogy elfogjam KSEA VOR jelét majd 3000 lábon vmi 140 fokos sugarat kell tartanom,de miután áthaladok KSEA felett,nem tudom hogy a holding pattern merre helyezkedik el,amire rá akar az oktató terelni....
Előzmény: bankii (5387)
bankii Creative Commons License 2007.09.02 0 0 5387

A három közül bármelyikkel.

Előzmény: BeeTm (5386)
BeeTm Creative Commons License 2007.09.02 0 0 5386
Sziasztok!

Következő a problémám: FSX-ben a LESSONS fejezetben az instrument checkride-ot nem tudom megcsinálni,mert a holding pattern-es résznél elbukok.Az nincs egyértelmüen leirva,hogy milyen módon kell belépnem a patternba, direct/parallel/teardrop-módon?

Tud vki segíteni ebben?
neofrix baszmacs Creative Commons License 2007.09.02 0 0 5385
Igen, hülye voltam, leszaladtam a pályáról. De milyen dolog már az, hogy egy ekkora fa leküzdje a 737-800-at! ;-)

kisjatekos Creative Commons License 2007.08.26 0 0 5384

"...A másikon alapból van."

 

Milyen másikon?

 

Nem emléxem már ennyire a PMDG beállításaira, lehet, hogy nem is lehet ezt így megjeleníteni. Nem tudom.

Viszont tényleg javaslom letölteni és elolvasni a PMDG manuálját. Abban szerintem minden benne van.

Esetleg menet közben nyomj egy Alt-ot és a felül, a PMDG menüben, keress egy ilyen beállítási lehetőséget. Az biztos, hogy ott sok mindent lehet buherálni a gép kijelzőin...

Előzmény: qwer1234 (5383)
qwer1234 Creative Commons License 2007.08.26 0 0 5383
No igen, nem ezzel van a probléma. Én nem a north-up os nézetre gondoltam, hanem amikor a kis háromszög van alul és mindig be van forgatva a "térkép". Szóval erre szeretnék mérföld íveket. A másikon alapból van.
Előzmény: bankii (5382)
bankii Creative Commons License 2007.08.25 0 0 5382
Nos a kijelző feletti panelon a bal oldali potival tudod váltani, hogy a kijelzőn mit láss, (app - vor - map - pln). E kapcsoló tetején a ctr-t megnyomva.
Előzmény: qwer1234 (5381)
qwer1234 Creative Commons License 2007.08.25 0 0 5381

Ha már ezt ilyen jól megbeszéltük kérdeznék egy másikat. :-)

Hogy lehetne bekapcsolni a pmgd-n útvonal megjelenítés módban a mérföld köröket ?

Ilyenre gondolok :

http://www.airliners.net/open.file/1240154/L/

 

Előzmény: kisjatekos (5380)
kisjatekos Creative Commons License 2007.08.25 0 0 5380
Igen, egy kicsit hamar váltottál az ILS-ről az FMC kontra VOR/DME témára... Az ILS-nek pedig semmi köze nincs az FMC-hez, enélkül is használható, sőt! Szóval, valszeg, ezért nem volt ez nekem tiszta. Én csak azt akartam rendbe tenni, hogy a PMDG-n mi a menete az ILS leszállásnak. Mert amit sokan a program hibájának vélnek, az valójában csak a "használati utasítás" nem elolvasásából fakadó probléma. :)
Előzmény: qwer1234 (5378)
qwer1234 Creative Commons License 2007.08.24 0 0 5379

HDG tekergetés :

Tegyük fel, hogy nincs FMS/FMC. Abban az esetben, ha VOR-VOR repülés van, akkor gazdaságosabb az MCP panelon a HDG használata a VOR/LOC-al szemben. Azért, mert a VOR jel pontatlan, időben változik, nem stabil, leng, stb. Ha ezt követi a gép, akkor ugyan kis mértékű, de állandó irányváltoztatásokat végez, nem stabilan repül x irányba. Az átlag persze az x irány lesz. Olyan kb. mint egy egyenes autópálya szakaszon szlalomozva menni. Ezért a HDG-t tekerik arra az irányra, amit a VOR mutat és akkor egyenesen repülnek, kvázi kisimítják az utat. Persze itt is kell finomítani, korrigálni.

Előzmény: kisjatekos (5377)
qwer1234 Creative Commons License 2007.08.24 0 0 5378

Azért nem érted, mert nem az ILS elkapásával kapcsolatban írtam az előzőt. :-)

 

Amiről szólt :

Az FMC használatával is lehet navigálni és lerepülni egy útvonalat, de lehet csak VOR/DME adókat követve a VOR kijelzést használva is. Az FMC használata mindaddig elsődleges, amíg az működik, de lehet olyan eset, amikor meghibásodik, tehát tudni kell A-ból B pontba repülni pusztán VOR-ok segítségével.

Ezért írtam, hogy ezt gyakorlom. Ehhez kapcsolódott a HDG használata.

Remélem így már érthető.

Előzmény: kisjatekos (5377)
kisjatekos Creative Commons License 2007.08.24 0 0 5377
A VOR/DME navigálásnak és az FMC-nek szerintem semmi köze sincs az ILS-hez. FMC nélkül is meg kell találni az ILS nyalábját, sőt, még automata nélkül is ez segít kézi vezérlésnél. Az ILS nem egy kijelölt pont, amit megfelelő irányban kell megközelíteni, hanem egy "egyenes", amit a pályaküszöbtől elkaphatsz 10, de akár 15 mérföldről is.  Tehát nem igazán értem, hogy ezt a HDG tekergetésével miért lenne célszerűbb elkapni, szerintem sokkal macerásabb és pontatlanabb, akkor már inkább teljes kézi vezérlés miközben nézed a megközelítéshez szükséges műszereket.
Előzmény: qwer1234 (5376)
qwer1234 Creative Commons License 2007.08.24 0 0 5376

Köszi !

Ezt az A/T dolgot megnézem majd.

 

Mostanában az FMC-ről visszatértem a szimpla VOR/DME navigálásra gyakorlás képpen. Ezzel kapcsolatban egy pilóta ismerősöm mondott egy érdekes dologot :

Ha VOR ra repül az ember, akkor a gyakorlatban nem célszerű a VOR/LOC -gombot használni, helyette inkább a HDG-t kell betekerni a VOR-ra. Tehát a HDG-vel kell lejátszani azt, amit a gép a VOR/LOC-al csinálna. Miért ? Azért mert a valóságban a VOR egy kicsit leng a rádiójelek hullámterjedéséből adódóan. Ez azt okozná, hogy a repülőgép állandóan korrigálna és nem lenne vízszintes helyzetben. Mindig valamelyik irányba döntene. (Persze csak kicsit) Mivel ez nem annyira economy repülés, ezért kisimítják a VOR lengését azzal, hogy HDG szerint repülnek.

Előzmény: kisjatekos (5375)
kisjatekos Creative Commons License 2007.08.24 0 0 5375

Először is, ha jól emléxem a PMDG leírásában az A/T kapcsolót még a földön, indulás előtt kell átállítani. Ha ez nem sikerül (a kapcsoló visszaugrik), akkor az overhead panelen valószínűleg nincs megfelelő állásban a gen1, ill. a gen2 kapcsoló. Ha nem világít halványkéken mindkét "gen off bus" felirat, akkor a megfelelő kapcsolót billentsd át a másik helyzetbe. Ezek után már "beveszi" az A/T kapcsolót.

 

ILS elkapása a VOR LOC kapcsoló benyomásával érhető el. Amikor megfogta az automata az ILS-t, s már stabilizálódott a gép az ILS irányán, akkor jöhet az APP kapcsoló, így már nem csak az irányt követi, hanem a siklópályát is. Ekkor - ha mindent jól csináltál (pl. megadtad a leszállópálya ILS-ének frekijét, vagy az FMC-ben beírtad a leszállópályát) - megjelenik a Single CH felirat. Ezután a figyeld a magasságmérőt. Ha a talajtól mért távolság 1000 láb alá csökken (ezt be is mondja az automata)(a pontos értékre nem emléxem, ezt a PMDG tréningje leírja), nyomd meg a CMD-B-t, ekkor megjelenik a kijelzőn a CMD, vagy a Dual CH felirat. Ezután már sok esélyed nem lesz elrontani a leszállást a szép kilebegtetést is beleértve. Földet éréskor az A/T magától lekapcsol.

 

Amúgy ajánlom végigolvasni és végigcsinálni a PMDG - asszem - ötleckés tréningjét, abban minden benne van. Ezután sok mindenre rájön az ember, hogy amit addig hibának, vagy bug-nak tartott, az valójában nem az, csak nem csinált mindent jól!

 

A javítócsomagok telepítését is ajánlom, sőt, a PMDG fórumain is szinte minden kérdésre megtalálod a választ - még minimális angoltudással is. Az A/T kapcsoló problémájára pl. én is ott találtam meg a megoldást.

Előzmény: qwer1234 (5364)
dzsoszer3 Creative Commons License 2007.08.11 0 0 5374

Nagyon szépen köszönöm:) Sikerült visszaállítani!!! Köszi mégegyszer!!!

bankii neked is köszönöm azért:)

Előzmény: Briko (5372)
bankii Creative Commons License 2007.08.11 0 0 5373
Töröld ki a :Document and SettingsuserApplication DataMicrosoftfs9fs9.cfg fájlt és minden korábbi beállítáasod a alapra áll visssza újraindításkor.
Előzmény: dzsoszer3 (5369)
Briko Creative Commons License 2007.08.10 0 0 5372
Előzmény: Briko (5371)
Briko Creative Commons License 2007.08.10 0 0 5371

Szeretem az indexet:-) Ő meg szeret tördelni...

Holnap felrakom a honlapomra, vagy elküldöm levélben.

Előzmény: Briko (5370)
Briko Creative Commons License 2007.08.10 0 0 5370
Ez mondjuk az FSX billentyűkiosztása, de ennek alapján itt default az S gombról van szó... NOTE: Make sure Num Lock is OFF before using Num Pad commands.

SIMULATOR COMMANDS Pause P or BREAK Full Screen Mode ALT + ENTER Menus (display/hide) ALT ATC Menu (display/hide) ACCENT or SCROLL LOCK Kneeboard (display/hide) SHIFT+F10 Sound (on/off) Q Reset Current Flight CTRL+; (SEMICOLON) Save Flight ; (SEMICOLON) Exit Flight Simulator CTRL+C Exit Flight Simulator Immediately CTRL+BREAK Joystick (on/off) CTRL+K Cycle Coordinates/Frame Rate SHIFT+Z Select Item 1 1 Select Item 2 2 Select Item 3 3 Select Item 4 4 Select Time Compression R Drop Objects SHIFT+D Fuel Truck (request) SHIFT+F Aircraft Labels (display/hide) CTRL+SHIFT+L Flying Tips (display/hide) CTRL+SHIFT+X Increase Selection = (EQUAL SIGN) Increase Selection Slightly SHIFT+= (EQUAL SIGN) Decrease Selection Slightly SHIFT+- (MINUS SIGN) Decrease Selection - (MINUS SIGN) Capture Screenshot V Jetway (attach/detach) CTRL+J End Flight ESC

CONTROL SURFACE COMMANDS   Ailerons (bank left)   Num Pad 4 Ailerons (bank right)   Num Pad 6 Aileron Trim (left)   CTRL+Num Pad 4 Aileron Trim (right)   CTRL+Num Pad 6 Rudder (yaw left)   Num Pad 0 Rudder (yaw right)   Num Pad ENTER Rudder Trim (left)   CTRL+ Num Pad 0 Rudder Trim (right)   CTRL+Num Pad ENTER Center Ailerons and Rudder   Num Pad 5 Pitch Down (elevator)   Num Pad 8 Pitch Up (elevator)   Num Pad 2 Elevator Trim Down   Num Pad 7 Elevator Trim Up   Num Pad 1 Flaps (retract fully)   F5 Flaps (retract incrementally)   F6 Flaps (extend incrementally)   F7 Flaps (extend fully)   F8 Extend/Retract Spoilers/Airbrakes   / (FORWARD SLASH) Arm Spoilers   SHIFT+/ (FORWARD SLASH) Water Rudder Up/Down   CTRL+W

ENGINE COMMANDS On multiengine aircraft, engine commands affect all engines unless you first select an engine. Select Engine E+engine number (1-4) Select All Engines E+1+2+3+4 Engine Autostart CTRL+E Throttle (cut) F1 Reverse Thrust (turboprops/jets) F2 (press and hold) Throttle (decrease) F2 or Num Pad 3 Throttle (increase) F3 or Num Pad 9 Throttle (full) F4 Propeller (low RPM) CTRL+F1 Propeller (decrease RPM) CTRL+F2 Propeller (increase RPM) CTRL+F3 Propeller (high RPM) CTRL+F4 Mixture (idle cutoff) CTRL+SHIFT+F1 Mixture (lean quickly) CTRL+SHIFT+F2 Mixture (enrich) CTRL+SHIFT+F3 Mixture (full rich) CTRL+SHIFT+F4 Carb Heat/Engine Anti-ice ((on/off)) H Magnetos (select) M Master Battery/Alternator (select) SHIFT+M Jet Starter (select) J Helicopter Rotor Clutch ((on/off)) SHIFT+. (PERIOD) Helicopter Rotor Governor ((on/off)) SHIFT+, (COMMA) Helicopter Rotor Brake ((on/off)) SHIFT+B Increase Selection = (EQUAL SIGN) Increase Selection Slightly SHIFT+= (EQUAL SIGN) Decrease Selection Slightly SHIFT+- (MINUS SIGN) Decrease Selection - (MINUS SIGN)

GENERAL AIRCRAFT COMMANDS Brake (set parking) CTRL+. (PERIOD) Pushback (start/stop) SHIFT+P (then press 1 or 2 to turn tail right/left) Brakes (apply/release) . (PERIOD) Brakes (apply left brake) Num Pad + (PLUS) Brakes (apply right brake) Num Pad - (MINUS) Landing Gear (extend/retract) G Tail wheel (lock/unlock) SHIFT+G Landing Gear (extend manually) CTRL+G Fuel Dump (on/off) CTRL+SHIFT+D Subpanels (display/hide) SHIFT + 1 through 9 Smoke System ((on/off)) I Cowl Flaps (open incrementally) CTRL+SHIFT+V Cowl Flaps (close incrementally) CTRL+SHIFT+C Tow Plane (call) CTRL+SHIFT+Y Tow Rope (release) SHIFT+Y Doors (select) SHIFT+E

LIGHT COMMANDS Lights - all (on/off) L Strobe Lights (on/off) O Panel Lights (on/off) SHIFT+L Landing Lights (on/off) CTRL+L Landing Light (tilt down) CTRL+SHIFT+Num Pad 2 Landing Light (tilt left) CTRL+SHIFT+Num Pad 4 Landing Light (tilt right) CTRL+SHIFT+Num Pad 6 Landing Light (tilt up) CTRL+SHIFT+Num Pad 8 Landing Light (center) CTRL+SHIFT+Num Pad 5

RADIO COMMANDS ATC Window (display/hide) ` ACCENT or SCROLL LOCK VOR 1 Ident (on/off) CTRL+1 VOR 2 Ident (on/off) CTRL+2 MKR Ident (on/off) CTRL+3 DME Ident (on/off) CTRL+4 ADF Ident (on/off) CTRL+5 Standby Frequency (swap) X COM Radio (select) C NAV Radio (select) N OBS indicator (select) SHIFT+V ADF (select) CTRL+SHIFT+A DME (select) F Transponder (select) T Increase Selection = (EQUAL SIGN) Increase Selection Slightly SHIFT+= (EQUAL SIGN) Decrease Selection Slightly SHIFT+- (MINUS SIGN) Decrease Selection - (MINUS SIGN)

AUTOPILOT COMMANDS Master (on/off) Z Flight Director (on/off) CTRL+F Wing Leveler (on/off) CTRL+V Yaw Damper (on/off) CTRL+D Altitude Hold (on/off) CTRL+ Z Altitude Bug (select) CTRL+SHIFT+Z Heading Hold (on/off) CTRL+H Heading Bug (select) CTRL+SHIFT+H Airspeed Hold (on/off) CTRL+R Mach Hold (on/off) CTRL+M Autothrottle (arm) SHIFT+R Autothrottle engage (TOGA) CTRL+SHIFT+G Nav 1 Hold (on/off) CTRL+N Approach Mode (on/off) CTRL+A Back Course Mode (on/off) CTRL+B Localizer Hold (on/off) CTRL+O Attitude Hold (on/off) CTRL+T Increase Selection = (EQUAL SIGN) Increase Selection Slightly SHIFT+= (EQUAL SIGN) Decrease Selection Slightly SHIFT+- (MINUS SIGN) Decrease Selection - (MINUS SIGN)

INSTRUMENT COMMANDS Heading Indicator (reset) D Altimeter (reset) B Pitot Heat (on/off) SHIFT+H Increase Selection =  (EQUAL SIGN) Increase Selection Slightly SHIFT+=  (EQUAL SIGN) Decrease  Selection Slightly SHIFT+-  (MINUS SIGN) Decrease  Selection -  (MINUS SIGN)

VIEW COMMANDS 2-D Cockpit (cycle panels) W Snap to Panel View SHIFT+Num Pad 0 View (next category) S View (previous category) SHIFT+S View (next view in category) A View (previous view in category) SHIFT+A View (previous view toggle) CTRL+S View (default zoom) BACKSPACE Look (snap) Num Pad Look (pan) Hat switch or thumbstick Look (reset to forward view) SHIFT+Num Pad DEL Look Using Mouse (on) Hold SPACEBAR Look Using Mouse (on/off) SHIFT+O View (open new window) [ (LEFT BRACKET) View (close selected window) ] (RIGHT BRACKET) View (open new top-down window) SHIFT+] (RIGHT BRACKET) Virtual Cockpit F9 2-D Cockpit F10 Locked Spot View F11 Top-Down View F12 2-D Panel Transparency CTRL+SHIFT+T (+ or -) Window (bring selected to front) ' (APOSTROPHE) Zoom In = (EQUAL SIGN) Zoom Out - (HYPHEN) View (next window) CTRL+TAB View (previous window) CTRL+SHIFT+TAB Eyepoint (move back) CTRL+ENTER Eyepoint (move down) SHIFT+BACKSPACE Eyepoint (move forward) CTRL+BACKSPACE Eyepoint (move left) CTRL+SHIFT+BACKSPACE Eyepoint (move right) CTRL+SHIFT+ENTER Eyepoint (move up) SHIFT+ENTER Eyepoint (reset) CTRL+SPACE

SLEW COMMANDS Slew to rapidly reposition your aircraft without flying in real time. Slew Mode (on/off) Y Heading North/Attitude Level CTRL+SPACEBAR Freeze All Movement Num Pad 5 Slew Forward Num Pad 8 Slew Backward Num Pad 2 Slew Left Num Pad 4 Slew Right Num Pad 6 Slew Up Slowly Q or F3 Slew Up Quickly F4 Slew Down Slowly A Slew Down Quickly F1 Freeze Vertical Movement F2 Rotate Left Num Pad 1 Rotate Right Num Pad 3 Pitch Nose Up 9 Pitch Nose Up Quickly F5 Pitch Nose Down F7 or 0 Pitch Nose Down Quickly F8 Freeze Pitch F6 Bank Left Num Pad 7 Bank Right Num Pad 9

MISSION COMMANDS Compass/Pointer (on/off) U Compass Objective (next) K Compass Objective (previous) SHIFT+K

MULTIPLAYER COMMANDS Chat Window (display/hide) CTRL+SHIFT+] Chat Window (make active) ENTER Voice (start transmit) CAPS LOCK Voice (stop transmit) ^CAPS LOCK Voice (start transmit to all) SHIFT+CAPS LOCK Voice (stop transmit to all) ^SHIFT+CAPS LOCK Transfer/Accept Control SHIFT+T Follow Other Player CTRL+SHIFT+FTo add or customize keyboard commands, on the Options menu, point to Controls, then click Buttons/Keys. To learn more, see the Using the Keyboard article in the Learning Center

Előzmény: dzsoszer3 (5369)
dzsoszer3 Creative Commons License 2007.08.10 0 0 5369

Sziasztok!

Kicsit átszerveztem FS 2004 ben a joystick illetve a billentyűzet különböző gombajinak a funkciót ma, és véletlenül elállítottam egy olyan dolgot amit nem kellett volna, és a világért sem tudom visszaállítani!:S

Az a funkció ami azt teszi lehetövé hogy a különböző nézetek közt (spot plane, tower, virtual cockpit, cockpit) egy gombnyomásra (nálam az 's' betűre volt ez beállítva) váltani lehessen, kihagyva ezzel az ALT+VIEW+VIEW MODE  dolgot, ami időben sokkal hosszabb... Na most, próbáltam visszaállítani, de egyszerűen nem találom ennek a funkciónak a nevét az assignmentsek közt... Kerestem a Viewv közt, nem találtam, kerstem az összes közt, sehol nem találtam... Valaki meg tudná nekem mondani hogy ennek a funkciónak mi a neve, mert ez így nekem most nagyon kényelmetlen, mert eddig egy gomb lenyomásávál válthattam nézetet most meg végig kell járnom a fennt említett utat, ami annyira nem lenne nagy tragédia, de utána és előtte pár másodpercig szaggat a játék, ami igen zavaró:(

 

Köszi előre is a segítségeteket!

canaletto Creative Commons License 2007.08.04 0 0 5368

Üdv!

A Level-D 767-tel nem volnának ilyen problémáid. :)

A PMDG 737NG alapcsomagjánál az A/T kapcsoló még működőképes, a 800-900-asnál már gondok vannak, s az összes modellnél a VNAV kapcsolóval is meg kell küzdeni.

Tényleg, csak ajánlani tudom az LD767-et, kevesebbet fogsz bosszankodni s elég ha megnézed pl. az FMC-t munka közben. (Terveztess egy leszállást LGKR-re TIGRA-ról, a két géppel. Én megpróbáltam. Elkeserítő, mit művel a PMDG...)

C. 

 

Előzmény: qwer1234 (5364)
séró Creative Commons License 2007.08.03 0 0 5367
Elkapod az ILS-t VOR LOC bekapcsolásával, aztán ha megvan benyomod a APP-t, aztán ha elkapod a G/S-t benyomod a CMD B-t.
Előzmény: qwer1234 (5364)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!