Egy a probléma, ha már konkrétan Őt kezdik zaklatni azért, mert rendet akar tartani a fórumban, vagyis felelősséggel akar eljárni azzal a közösséggel szemben ami szerveződött, akkor ne lepődjünk már meg ha elege lesz belőle.
Gondolj bele, hogy hobbiból csinálsz egy oldalt (tehát pénzt nem kapsz érte, sőt Te fizeted az üzemeltetését), ami a szabadidődből vesz el, a családoddal és barátaiddal tölthető időből veszi el az időt, arra szerveződik egy közösség ez szép dolog. Érzed a felelősséget is, és karbantartod a platformot, hogy a közösség élhessen, biztosítod hogy ne rombolhassák és üldözhessék el a másik embert, egyszercsak elkezdenek azért csúnyán zaklatni (van ennél durvább is arra amit tettek vele) mert ezt próbálja tenni, akkor azért engedjük meg neki, hogy elege legyen. Szerintem Neked is eleged lenne.
pro ez az oldal Zola szellemi terméke, a saját idejével, anyagi lehetőségeivel, önállóan fejlesztette, innentől senkinek semmilyen beleszólási joga nincs, hogy mikor mit csinál vele
kontra ugyanakkor, ha valaki ennyi időn keresztül kialakít egy olyan platformot, ami köré egy teljes közösség kialakul (a teljes országból, külföldről), akkor már bizonyos fokú lojalitásnak és felelősségnek is kell lennie a közösség felé, hiszen ez napi szinten több száz, tágabb értelemben több ezer ember meghatározó online helye lett, amerikai autósok között: "A fórum"
semmiképpen nem kívánok állást foglalni a kérdésben, reméljük hamarosan újra lehet használni a site-ot!
A rövid, tömör tényközlésre is csak akkor van reális lehetőség szerintem, amikor már lezajlott a dolog. Tudod, folyamatban lévő ügyben stb...
Az, hogy szorosabbra kéne fogni a pórázt, már nagyon régen lóg a levegőben, de erre mindig volt egynéhány ember, aki kórusban kezdte el szajkózni az "ez már nem egy fórum, hanem egy baráti közösség" meg a "nem lehet korlátozni, mert az nem igazság, és mindenki majd magát" kezdetű nótákat. Aztán tessék, itt az eredménye.
A legnagyobb baj, hogy egy idő után már rengetegen természetesnek vették a v8cars létét, és azt kezdték hinni, hogy nekik alanyi jogon jár a fórumozás, garázsépítés, miegymás lehetősége. Holott kurvára nem, Zola jóindulata, szorgalma és hozzáértése tette lehetővé, hogy legyen egy játszótér, ahol lehet építeni, mesélni, vagy éppen homokot szórni egymás szemébe.
Az, hogy aztán ez az egész oldal elszabadult, önálló életet kezdett élni, és ezzel együtt a résztvevők is elvesztették az önkontrolljukat, egy egészen más kérdés. Persze, érdemes gondolkodni, mit lehetne csinálni, hogy ne forduljon elő újra az, mint most, de hidd el, nem találnál olyan megoldást, amire mindenki egyformán bólintana. Sőt! Még azt is el tudom képzelni, hogy egyesek csak azért fognak ellenkezni, hogy szabadon duzzoghassanak, mert az nekik jó. Nekem is lenne sok ötletem, de egyrészt nincs jogköröm meghatározni, mi kell és mi nem kell, másrészt egészen biztos vagyok benne, hogy az első körben kigolyóznák az összes javaslatomat.
No, de mindegy is. Már így is többet szóltam hozzá ehhez az egészhez, mint egyébként akartam.
Nem csámcsogásra gondoltam, hanem rövid, tömör tényközlésre.
Jó, akkor ne legyen. Csak így egyrészt aki nem csetelt erről egész álló nap, az csak annyit lát, hogy volt V8, nincs V8, hipp-hopp. Aztán talán egyszercsak megint lesz, valamilyen formában, vagy nem. De hogy mi történt, nem derül ki. Másrészt ha lesz folytatás, és a jövőben megint jönnek hülyék (mert ezek ilyenek), akkor megint bezár a bazár, és majd lesz valami? Arra gondolok, hogy azt a pórázt kéne szorosabbra fogni, és ennek kezdő mozdulata lehetne a legutóbbi történet rövid ismertetése. Egyfajta szégyentábla jellegű dolog.
Na mindegy, "kívülállónak" lenni könnyű, természetesen nem biztos, hogy az adott szituációban bármi értelme is van soraimnak, csak gondolkodom, mit lehetne, hogy lehetne...
Nézd, én is csak a körvonalait ismerem a történetnek, de már az is elég ronda ahhoz, hogy ne kelljen nyilvánosan megvitatni. Először is a személyesen érintetteknek kell ezt egymás között elintézniük, ehhez pedig nekünk semmi közünk. Éppen elég baj, hogy idáig jutott a helyzet, nem igazán értem, miért akarnak mások még csámcsogni is ezen.
Én speciel kifejezetten hasznosnak tartom, hogy újra szünet van a Fórumon, és hogy itt sem folyatódik az, ami ott ment. Persze, azt én is nagyon remélem, hogy hamarosan újraindul a v8cars, de személy szerint azt is tökéletesen megérteném, ha Zola végleg felhagyna vele. Teljesen igaza lenne.
Mindenesetre szerintem jó volna egy summa-summárum szösszenet egy publikus helyen (akár a leendő V8-on), amiből azok is tájékozódhatnának, akik nem érnek rá csetelni, vagy nem is rendelkeznek ezekhez accountokkal. Nem mindenki netbuzi, mint mi, de tagsága folytán mégis érdekelt az ok-okozatokban és fejleményekben. Van, aki erről a topikról sem tud.
Gondolom élnek a forróvonalak az ICQ, MSN, Skypeon, ott kitárgyalódik a dolog. :) A póráz azért volt hosszú, mert Zola bízott a közösségben. Sajnos tévedett...
Történetet nem igazán itt kellene kitárgyalni. Állandó fikázások, viták, anyázások voltak aminek a vége meg rajta (is) csattant, és ettől ment el a kedve... Épített az emberek önmérsékletére, de ez nem működött. Zola mondta, hogy lehet kicsit megnyugszik és akkor lesz újra valami, viszont ebben a formában nem akarja folytatni ezt a dolgot. Amit tökéletesen megértek.
Valaki közzé tehetné a történetet, vagy legalább amit eddig tudunk. Meg hogy mik az esélyek, lehetőségek a jövőre nézve, a magazinnal és a fórummal kapcsolatban. Faszkivan Zola és a V8 nélkül.
Nem tudom jo helyen kerdezem-e, de honnan lehet alkatreszeket beszerezni egy 1964-es Chrysler 300-hoz? Elsosorban motoralkatreszek erdekelnek motorfelujitashoz, es kormanyszervo alkatreszek.
Ha tudtok valami elerhetosegeket ahol ilyent talalok akkor irjatok ide vagy az emailemre.(az adatlapomon rajta van) Koszi elore is!
Hali! Nekem egy 95-ös ugyanilyen ETC Eldoradom van. Nem tudom milyen szempontból félsz az amerikai autóktól, ezeket sem ufók készítették. Ugyanolyan autók, mint a többi, ugyanazokkal a hibásodásokkal.
Az Eldorado is egy relatív különleges állat az USA autók között főleg a Northstart motorral. Ez a motor egy fenomenális szerkezet szerintem, nem nagyon tudok típushibáról, természetesen ezek is igénylik a gondoskodást ahogy az összes autó. Ha elhanyagolják azt ez sem hálálja meg. Az egyetlen húzós része a futóműve. Spéci computer vezérelt aktív csillapítású futóműve van, ami félelmetesen jó úttartást ad a kocsinak, tudja változtatni a futómű keménységét pillanatok alatt. Ennek az egyetlen hátránya, hogy az aktív lengéscsillapító párban hozzá 100.000 forint körül van. Egyébként nagyon jó, én simán beleugranék, bár igaz nekem már van egy, tehát elfogult vagyok. :)))
Szia! Gyere a V8cars fórumára és a bemutatkozásod után tedd fel ugyanezt a kérdést a mondjuk az adok-veszek c. topikban. Ott sokkal több USA autós van, biztos kapsz majd hasznos infót.