Mivel cég (is) vagyunk, időnként küldünk SMS-eket is. Szeptember elején azt vettem észre, hogy a netes felületre belépve az egyenlegem kb. 12 ezer forinttal hirtelen megemelkedett. Ügyfélszolgálat szerint rengeteg MMS-t küldtünk...Mondtuk, hogy mi aztán nem, azt mondták semmi pánik, lehet hogy a telefon az SMS-eket átkonvertálta MMS-re. Mivel a telót is vodánál vettük, és még garis volt, bevittük. Elküldték a nokia-hoz kivizsgálásra. Na innen lett érdekes a dolog. Teló visszajött a szervízből, kitörölve belőle a bizonyítékként is szolgáló sms-eket, helyette 2 db trágár tartalmú sms, amit próbaként a szerelők egymásnak küldhettek(!!!) Szerintük a telefonnak kutya baja. Újabb panasz, jegyzőkönyv stb. Közben a vodafon szépen kivárta a 30 napot, majd hozott egy határozatot, hogy a panaszunkat elutasítják...
Természetesen az FVF-hez fordulunk, és valószínűleg a médiához is.
Járt már valaki így közűletek??? Szerintetek mit lehet még tenni???
Ilyen volt nekem is. Kijött egy SMS, hogy ennyi-meg annyit fizessek be hóközit. De a számlát, majd csak záráskor látom, ha lezárul az aktuális hónap (jártunk a tárgyhó közepén). Én sem fizettem be, nekem is kikapcsolták. Egyik ügyintéző ezt mondta, a másik az. Egyik ügyfélszolgálaton ezt, a másikon amazt. A telefonba az egyik ezt, a másik amazt...
Most ott tartunk, hogy hátra van annyi díj, mint amennyi kötbér. A telefont nem használom, a meló miatt kellett, de annak lőttek. Majd megkapják a behajtótól apénzt valamikor... kérdeztem a behajtó céget + 5 ezret rak rá.
A Vodafone nem tudom hogy kaphatta meg 2011-ben a díjat, hogy a "Legjobb...."! Úgy rossz, ahogy van.
Három hete hadakozok Velük, hogy megkaphassam azt a számlát, amiről hóközit csináltak, és mivel nem tudtam mire fizessek majd 30 ezer forintot, nem fizettem be, hát lekapcsolták a kimenő hívásaink. Össze-vissza hazudoznak, ahány ügyintézővel beszéltünk, annyi félét mondanak, de a számlát még mindig nem kaptuk meg. Nem hajlandók közölni, hogy melyik postán keressem az állítólag júli 4-én feladottat. Ja a késedelmi kamatot pedig számolják addig is! Mit tudok tenni? Már az NMHH-nak is megküldtem a panaszt, nem megfelelő ügyintézés végett. De hát multi ez is, biztos, hogy nem fog történni csoda!
Amíg nem vagy a román vodafone szolgáltatási területén, addig no para :) Egyébként a "preferált hálózat" rooming esetén használatos, és ezzel tudod beállítani azt a hálózatot magadnak, amelyikre csatlakozni akarsz, ha a hazai saját hálózatod nem elérhető...
Voda 242-es telóm van, benne olyan funkció, hogy "preferált hálózat"
Találtam olyat, hogy Vodafone.ro, sajnos átállítottam erre (Romániába akartam SMS-t küldeni, de meggondoltam magam),visszaállítanám ,de nem tudom, hogy mi volt az alapbeállítás (vodafone.hu nincs, csak "de"). A telefont nem tudom alapba állítani, mert jelszavas.
Nem merek most vele telefonálni, mert hátha sokba kerül (feltöltőkártyás)
Tavaly novemberben vettem az asszonynak egy telefont, és rábeszélt az eladó hogy sokkal olcsóbb lesz ha aláírok két évet, ugyis régi ügyfél vagyok teljesen mindegy.
Na jó legyen, a telefon kb húszezerrel olcsóbb lett.
Hűség, nem váltok tarifát, stb. Rövidesen kiderült persze, hogy ez csak rám vonatkozik.
Két hónap múlva sunyi módon a másodperc alapú tarifából minden értesítés nélkül, áttettek az első perc nem másodperc alapú elszámolásba.
Mivel három telefonnal vagyok "flotta" természetesen a másik kettőt is hozzá csapták. a havi számlám cirka 4000 ft-al emelkedett.
Két év alatt 100 000 ft. na ezért már kaptam volna kártyafüggetlen telefont is százszor okosabbat mint amiért bedugtam a fejem a hurokba.
De amint letelt ez a hűség, akkor is itt hagyom őket, ha máshol kétszer ennyi lesz a számlám az biztos.
Felhívtak, hogy betettek engem valami köszönet programba és az nekem milyen jó, vegyek új telefont.
Gondoltam megnézem, kéne egy olyan készülék nekem, amivel jól tudok netezni.
Hát amint arra a pontra érek, hogy szörföljek a webshopban, sajnos nem jön be semmi.
Nem tudtam megnézni, egyáltalán milyen telefonjaik vannak.
Most komolyan egy olyan cégnél keressek netes telefont és netes szolgáltatást, ami még a saját netes oldalát sem tudja működtetni?
Sajnos minden cégnél egyre inkább tapasztalom, hogy a válság miatt olyan költségcscökkentési eljárásokat tartalmaz, amit én mint ügyfél egyből megérzek.
Milyen fura, hogy nem fogják fel, ügyfél nélkül nem megy, még minimális költséggel sem.
Sebaj, majd tisztul egy picit a piac.
Mondanom sem kell, nem lesz netes telefonom a vodafonnál, van még kb két hónapon a hűségnyilatkozatból és jön a váltás.
Egy telefonszolgáltatónál ugyan fontos, de közel sem a legfontosabb az ügyfélszolgálat... Én speciel kb 6-8 hónapja nem hívtam a szolgáltatóm ügyfélszolgálatát... :)
Nagyon régóta nem kapok sms hívásértesítőt, ha nem voltam elérhető. Elküldtem a 1270-re a "HE" kulcsszót, ami elvileg ennek az aktíválása lenne (kigoogliztam) és ez jött vissza:
"Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy a Vodafone híváséretesítő szolgáltatást előfizetésére már korábban bekapcsoltuk. Üdvözlettel Vodafone"
Aztán ennek ellenére mégsem kapok értesítőt. Ilyenkor mit lehet csinálni?
Így van, nem online ügyfélszolgálat, hanem számlainformáció, ott szerettem volna látni egyszerre az előfizetéseket.
Megoldódott, leírom azért, hátha valakit érinthet.
Írtam mailt a vodafonnak.
Ügyintéző pár óra múlva felhív, hogy milyen kérdésem van?
Mondom neki, hogy nevemen két számla, látni szeretném egy helyen mind a kettőt egy bejelentkezéssel.
Mondja ő, hogy beregsiztrálhatom a két számot is külön, akkor látom mind a kettőt, igaz nem egy helyen, hanem külön, ha egyben szeretném látni, akkor van egy pár feltétel:
A két számla egy előfizetőhöz kapcsolódjon, egy címre menjen, illetve egy nap legyen a számlazárás napja.
Mondom neki, hogy ez mind igaz, de mégse látom, erre ő, hogy akkor összeköti és a következő számlazárástól egyben láthatom. Az tegnapra esett és voila, látom egyben a két számot :)
Az én "problémám" az itt olvasottakhoz képest elenyésző volt, de szerettem volna, ha úgy működik, ahogy szeretném. Nekem szerencsére nincs rossz tapasztalatom sem a szolgáltatásokkal, sem az ügyfélszolgálattal.
De, hogy miért is nem imádom annyira a vodafost...: Én úgy hívom, a "Dell-sztori" Rövid leszek. Augusztus utolsó napja, Dell Inspiron mini. Havi 9-ért, két évre. (elméletben, azt is hozzá tenném...) Mellé kínálva : - "ajándék PC Security az előfizetés tartamára" - első hó végén jön az értesítés: "triál verzió lejárt, vegye meg a továbbit webáruházunkban." - "ajándék USB modemmel" - ami olyan forró volt egy hét után, hogy megolvadt a műenyag, net meg mint a csiga. Viszem vissza: "ja, hát ilyen van. Elküldjük szervizbe, majd azok eldöntik azért, igaza ven-e kedves ügyfelünknek. Csere darab? szokott lenni, de most éppen nincs... MIkor kerül vissza? egy-két héten belül biztos" - "Előre telepített Win7 Starter," - a menüben backup-progi nincs, a DEll oldalra beregelve: "Az ön régiójában nem elérhető ez az opció" ergo: ha összeomlik a rendszer vagy csúnyálkodó oldalak folytán vírus, stb. "baxxon egyedül kedves ügyfél, így járt..." :( - "Win7-be beépített Office..." - ami az első induláskor FIZETÉST kér... - Kilazult táp-csatlakozó = "Hát ezt nem mi intézzük, el kell menni a dellékhez a garancajeggyel..."
_"Nagyon sajnáljuk, hogy nem nyerte meg tetszését. A mellékelt leírás amire ön hivatkozik az a "nagy" DEll Inspironé. DE eről nem mi tehetünk, hanem a beszállító..."
-Első számla 9 E helyett 15.500.- (!!) "Ja, hát volt önnek egy darab hónapja is (1 nap!!!) és mi azt is számoltuk most+ az első egész hónappal előre kell majd fizetni...(?)"
Mindezért "az Önt ért kellemetlenségek kárenyhítése gyanánt felajánlunk egy havi(!) díjból 1500.- csökkentést..."
Végkifejlet nem ismert, jelenleg a fogyasztóvédők vizsgálódnak, bekértek minden papírt, stb. Én pedig nem hagytam ott a "melegedős" sticket, egy bájtnyi időre sem mentem azóta a netre, a ketyere is elcsomagolva a dobozában. Igaz, hogy addig egy fillért se fizetek, míg az okosok nem döntenek... Ja, és még egy kis hab a tortára: második héten jön SMS a gépre: "amennyiben nem fizet, akkor jogi úton blablabla.... aláírás: Intrum Kft." Mint kiderült a szerződéshez kapott SIM kártya más személyé volt előzőleg, és "elfelejtették" törölni. Így még jó kis intrumos zaklatás is - más személy helyett. Gratula, Vodafos!
(Na, ezt most jól beszoptam. Fél oldalnyi leírt anyag huss... Gratula, Index) Na akkor először Notepad-be...
Sziasztok!
Olvasom itt lentebb a NAPI -jegy (én "napiszar"-nak hívtam inkább) előnyeit. Azért azt is csak óvatosan... Engem anno megetettek rendesen az ÜFI-sek, mondván, hogy a Nokia H61 tudja... Meg is rendeltem. SOHA nem jutottam el vele a Hálóig, mindig csak csatlakozni akart. Természetesen az értesítés mindig kijött, hogy "Igénybe vette a napijegy szolgáltatásunkat" Milyen a hülye ember? Két hétig naponta görcsöltem, új konfig, új kísérlet, új üzenet: net sehol. Aztán amikor számlafizetés volt, rákérdeztem a Westendben... Szó szerint kinevettek: "az a készülék nem tudja a 3G-t, csak a GPRS-t..." Na, szóval még azt sem, csak a 150 pénzeket termeltem, rendesen pluszban a számlámhoz...
Érdekes módon ugyanezt a telót kipróbáltuk a "bugyi-színűék" kátyájával: felment lazán. Fiamnak nekiadtam ő Pannonos: netezett vele amíg bírta a telefon és el nem halt...
(Most ő belefutott az "1 FT-os" pörgőbe, örült mint majom a... az Xperiának vagy minek. De a kedve kissé lejjebb szalad, amikor kijött neki az első havi, 22E Ft-os összeggel. Tudnak ezek a vodás fiúk-lányok...
Annyi magyarázatot tudok erre adni, hogy a 2000 Ft-os feltöltés "csak" 30 napos egyenlegfelhasználási időt ad. Tehát, ha már a rendelkezési időben jártatok, tehát lejárt az egyenlegfelhasználási idő több, mint egy hónapja, akkor csak az egyenlegfelhasználási idő végéig hosszabbodott meg a kártya érvényessége. Évente egyszer ezért érdemes 3000 Ft-al tölteni, mert az 365 napot hosszabbít a kártyán. Remélem érthetően írtam le. Ha nem kérdezz nyugodtan. Amúgy ez a honlapjukon is fent van.
Édekes történt velünk, most 20.-án töltöttem a lányom telefonjára 2000Ft-ot és rögtön jött az sms hogy február 01.-ig felhasználható. Tud erre valaki értelmes magyarázatot vagy csak simán lerabolnak ?
Ti 2 külön dologról beszéltek, ugyanis az online ügyfélszolgálaton egyszerre csak egy előfizetést lehet látni. Bindera szerintem Te a számlainformációról beszélsz, ott lehet az összes előfizetést látni.
A magyarázat: amikor már nem növekedett az ügyfélszám ilyen és ehhez hasonló lehúzásokhoz folyamodtak. Szerintem az egyenleg közlő SMS sincs ingyen (valamikor az volt). Én többek között ezért hagytam ött őket már évekkel ezelőtt. Én sem tudtam elfogadni hogy a még létre sem jött kapcsolatra már számláznak persze perc alapon. Azóta flottás lettem a propelleres szolgáltatónál
Ha belépsz a felületre, van lehetőség bal oldalon számla lezárási dátumot választani, hogy melyik hónapot szeretnéd megnézni és onnan már adja magát a lehetőség.
Sajnos pontosabban nem tudok segíteni, mert én meg elfelejtettem a jelszavamat, és ez a nyomorult voda nem ad lehetőséget, hogy új jelszót kérjek.
Vodafone online ügyfélszolgálaton belül azt hogyan tudom megadni, hogy a nevemhez több előfizetés is tartozik a családban, akkor lássam mindet, ha bejelentkezek?
Éppen az imént csöngettem meg egy számot. Három-négy csengetés után eszembe jutott, hogy inkább email-t írok nekik, nem pazarlom a pénzemet.
Erre mi történik? Azonnal küldte az üzenetet a SZOLGÁLTATÓ, hogy aktuális egyenlegem 1011 forint. A legutolsó értesítésük ez volt: aktuális egyenlegem 1140 forint.
A két időszak között sehova nem telefonáltam, mivel van vonalas telefonunk is. Tehát 129 forintot levont a banda, de nem tudom, hogy miért???
Egyébként őrzöm a kimenő és bejövő hívásokat, nem törlöm ki a telefonomból.
Valaki tud rá ésszerű magyarázatot, hogy történhet mindez? Megköszönném!
Eddig a következők derültek ki: az átmeneti hónapra rosszul számláz a rendszer, a honlapjuk csak az IE-vel kompatibilis (beállítások, regisztráció) de azzal se műxik mindig. Ha végére érek a havi 6 Gb nek akkor az összes böngészőlapomon a netinfo.vodafone,hu lap jelenik meg (és a letöltések is mexakadnak) ahol is döntenem kell, hogy a lassítást vagy a + 1 Gb (vagy +0,5) normál sebességű adatforgalmat választom. Ha a +adatot rendelem meg kétséges, hogy a rendszer (valahanyadikra legalább) hibaüzenetek nélkül elfogadja e (de viszont van, hogy a hibaüzenet ellenére felszámolja). Ha mégis eljutnék odáig. hogy elfogadja elvben 48 órájuk van rá, hogy teljesüljön (ezt eddig jól titkolták) vagyis addig nem müxik a net kivéve a POP mailt... (eddig fél nap volt a rekord amikor épp átállítás alatt volt a rendszerük) A +adat fizetős de most a szerződés szerint január 31-ig havonta 6x1GB jár (ha sikerül odáig elvergődnöd, hogy érvényesíted is ezt a jogodat, bár az ellenérték egy részét az ügyfélszolgálat hívásánál a telefonra fogod költeni).
A számlareklamáció folyamatban... Az emiles reklamációra a fizetési határidő után válaszoltak (de érdemben nem csak kódot kértek). Közben elértem a telefonos üfsz-t ahol elismerték a panaszok egy részét és 6e Ft befizetésben állapodtunk meg (ez is több mint a szerződés szerinti) amíg a végleges elbírálás megtörténik, de csekket nem tudnak küldeni... Az ügyfélszolgák (ha sikerül elérni őket) normálisak és segitőkészek. Eddig az egyetlen ciki az volt, hogy felajánlottak a számlamódosítás helyett mégegy kedvezményes hónapot ami azt jelentené, hogy több mint 10ezer Ft túlfizetés fejében 2510 ft ellenértéket kapnék :-))
Most nov. 11.-én lecseréltem lejárt hűségidejű Vodás előfizetéses mobilinternetemet az általuk hírdetett Mobilnet 21 Karácsony című 2 éves változatra. Az első hónapra 2450 Ft havidíjat és és 6 mega adatforgalmat és 6x1 mega ingyen plusz normál sebességű forgalmat ígért a szerződés. Nos a névnek megfelelő karácsonyi meglepetés nem maradt el, ma érkezett egy 15ezer forintos számla az első hónapról.
A régi előfizetésemből meg az újból fél-fél hónapnyi idő van benne ,tehát gondolom az előző havi (5500 Ft) feléből és az ehavi 2450 feléből kéne kijönni az összegnek. Ehhez képest csak alapdíjként több mint 6ezer Ft-ot számoltak. Ezt megtoldották 9 db plusz egy gigás adat teljes árával (amiből 6db/hó ingyen járna a csomagban) amiből csak ötöt rendeltem meg és használtam fel... (Bár volt ha jól emléxem 2 eset is amikor hibaüzenettel dobott ki a lapjuk mikor a megrendelem gombot benyomtam és SMS visszaigazolás se jött róla, hogy elfogadták. Lehet, h azért még felszámolták?)
Ügyfélszolgálatot persze telefonon nem lehetett elérni, így e-mailban reklamáltam. Nem tudom mik lesznek a fejlemények de addig is ajánlom szíves figyelmetekbe ha erre a csomagra fizetnétek elő, hát csak óvatosan!