Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vita7 Creative Commons License 6 napja 0 0 219938

Szia Quattroman!

 

Kösz a választ, igen, összekevertem a neveket, az átmérő kevesebb 2.6mm.el.

Az első alátét valóban rámegy  a leszórító anya alá, de még így is lötyög egy kicsit, a régi pont passzentos volt, az 43,8mm-es. Az alátétet ha beleteszem, akkor legalább 5-6 mm-el magasabban lesz, akkor ez nem befolyásplja a geometriát, a kerékbeállításnál nem ad ki hibát?

Előzmény: Quattroman (219929)
mica-r Creative Commons License 6 napja 0 0 219937

De mindegy, csak azt tapasztalom, hogy ezek gyenge cuccok. Megvette a márkanevet valami kínai befektető. 

Előzmény: Paco155 (219936)
Paco155 Creative Commons License 6 napja 0 0 219936

Ebben az esetben nem mindegy, hogy a Magneti Marellit hol gyártják?

Előzmény: mica-r (219935)
mica-r Creative Commons License 6 napja 0 0 219935

Valószínű.
De mindegy, a minőségbiztosítás számít, nem a gyártási hely

Előzmény: Paco155 (219934)
Paco155 Creative Commons License 6 napja 0 0 219934

Fogadni merek rá, hogy részben igen :D

Előzmény: mica-r (219933)
mica-r Creative Commons License 6 napja 0 0 219933

Az Alfa Romeo :-)

Előzmény: Paco155 (219932)
Paco155 Creative Commons License 6 napja 0 0 219932

Mi az ami nem kínában készül? :P

Előzmény: mica-r (219931)
mica-r Creative Commons License 6 napja 0 0 219931

Nem lett volna valami rendes gyártó? Ez a kínai kacat nem biztos hogy sok örömet fog okozni

 

Előzmény: vita7 (219928)
MárRégenTöröltNick Creative Commons License 6 napja 0 0 219930

 

Kösz, jaja, előfordulhat. :D De nem-nem, nem vagyok hibbant, csak az autó már ment Mo. felé, a motorszámot itt meg nem tarjták nyilván, így a beszkennelt papírok közt nem találtam. A VIN-szám alapján meg ez jött ki. Hibásan. :)

 

Előzmény: cam aro (219924)
Quattroman Creative Commons License 6 napja 0 0 219929

amiről beszélsz az kissé zagyva. nem a teló (lengéscsillapító) szára az amivel bajod van, az a ki be csúszkáló krómszár,

hanem magával a gátló átmérőjével, (az sem szélesség hanem vastagság)

azok az alátétek arra vannak hogy az egyiket a tok aljába, a másikat a gátló tetejére téve, fixen be lehessen szorítani az új gátlót a gólyalábba.

Előzmény: vita7 (219928)
vita7 Creative Commons License 6 napja 0 0 219928

Sziasztok!

 

Azdi 80 B4, első toronycsapágy, teleszkóp csere, az eredeti telo szár  43.8mm széles, a most vett csak 41.2mm, pedig a bolt weboldalán és külföldi oldalon is 43.6mm-ert írnak. Ezen pl:

https://www.trodo.com/shock-absorber-magneti-marelli-351417070000

És adtak hozzá pluszban a képen látható  2 anyán kívül egy , a teleszlópszár tetejére illő ilye "szűkítő" kupakot,, amit ha a  tetejére tészek, akkor odaillik és mérsékli a kortyogást, mivel bebelóg a gólyláb csövélbe. És  egy alátétet is.

 

ez utóbbi nem tudom, hová való.

Ha a szűkítőt ráreszem a telószár tetejére, plusz a leszorító anya is magasabb, mint az eredeti, ez nem okoz geometriai gondot? A telószár tetejének beszerelt magassága nem releváns?

Azt kérdezném, ezt így össze szabad szerelni? A telo alja, ahol ¬2.6mm-el szélesebb, mint a régi kivett Monroe, nem fog kopogni?

 

kösz

cam aro Creative Commons License 6 napja -1 0 219927

??? "" 

 

nem bazzeg.. 

egy 25 eves romrol beszelsz. 

ha volt is emlek rola. .10 eve elkopott. 

 

ugyhogy marad a 'magad uram, ha szolgad nincsen ' 

Előzmény: Astra1999 (219919)
cam aro Creative Commons License 6 napja 0 0 219926

Nem tudom az üzemanyagrendszert lelégteleníteni. ../... Ötlet valakinek? ""

 

otlet van boven, csak a kerdest kell mar tisztazni.. 

HA adagolo elott NEM bontottal csovet, mibol gondolod hogy levegos, ill. ha az.. 

mibol gondolod, es mit probaltal.. ? 

 

huzd be, vagy hideginditozz..  

azt hiaba irom hogy merjel vakumot...ellenorizd a tomitetseget.. stb.. 

Előzmény: pega72 (219917)
cam aro Creative Commons License 6 napja 0 0 219925

nezz bele egy doboz gyufaba.. ""

 

kb arra  celoztam a fentivel, hogy ez nem csak csigas sajatosag.. 

ugyanez van fordnal, nemetnel.

minden szutyoknal. 

Előzmény: 409 (219923)
cam aro Creative Commons License 6 napja 0 0 219924

 J10 motorkódú ""

..az a kasztni kodja.  

Előzmény: MárRégenTöröltNick (219922)
409 Creative Commons License 6 napja 0 0 219923
Előzmény: lacipécs (219921)
MárRégenTöröltNick Creative Commons License 6 napja 0 0 219922

 

Köszi már meglett a kinézettekből, 1,6 benzines, J10 motorkódú, akármit is jelentsen ez: jót, vagy rosszat. Nem nekem kellett, én csak tolmácskodtam és szakértettem. =)

Fehér. ;)

 

Előzmény: lacipécs (219921)
lacipécs Creative Commons License 6 napja 0 0 219921

Ha ez a motor már a közvetlen befecsis,akkor kerülném.

Valami ilyesmi nissan volt nálam 20Ezer-km futással,változatos égéskimaradás.....(gari épp lejárt,de valami költségmegosztást kialkudtak)

Előzmény: MárRégenTöröltNick (219918)
mica-r Creative Commons License 2024.05.16 0 0 219920

mivel nincs 228-as fékdob, ezért a 230-ashoz való az a pofa

Előzmény: Astra1999 (219913)
Astra1999 Creative Commons License 2024.05.16 0 0 219919

Nem tudja senki???

Előzmény: Astra1999 (219913)
MárRégenTöröltNick Creative Commons License 2024.05.16 0 0 219918

 

Mindenesetre köszönöm, hogy hozzászóltatok :)

 

pega72 Creative Commons License 2024.05.16 0 0 219917

Sziasztok! Opel astra g x20dtl. Nem tudom az üzemanyagrendszert lelégteleníteni. Csak a nyomócsövek voltak leszedve. Adagoló előtt nem lett megbontva a rendszer. Kézipumpa beszerelve. Legutóbbi szerelésnél is csak behúzással sikerült lelket verni bele. Most nincs kivel behúzni. Hidegindítózni nem szeretném. Ötlet valakinek?

cam aro Creative Commons License 2024.05.15 0 0 219916

nezz bele egy doboz gyufaba.. 

kb ez a helyzet a hasznalt auto piacon is.

 

tok mindegy mit veszel egy adott savban, mind egyforman lehet jo is ,es szar is. 

azt kell venni ami tetszik. 

 

 

Előzmény: MárRégenTöröltNick (219912)
cam aro Creative Commons License 2024.05.15 0 0 219915

a legtobb ilyen persely/gombcsuklo  onkenos. 

nyilvan utanpotlas az kell neki, de szerintem az mindegy mi. 

kenjen, de inkabb vizet taszitson, arra meg barmi zsir jo. 

Előzmény: Paco155 (219911)
JAMIE222 Creative Commons License 2024.05.15 0 0 219914

Nem adsz pénzt ilyen szarokért, inkább mész és átgondolod az életed....:)))

Előzmény: MárRégenTöröltNick (219912)
Astra1999 Creative Commons License 2024.05.15 0 0 219913

99-es F Astra kombi x14nz motorkód 1389cm 60lovas.

Azt írja nekem hogy ezek jók a kocsimhoz, de a dobnál 230mm-t ír, a fékpofáknál meg 228-at. Vagy az így lenne jó hogy beleférjen?

 

3859B0044 RIDEX Fékpofa hátsótengely, Munkahengerrel, Tartozékokkal ▷ AUTODOC ár és vélemények

 

123B0031 RIDEX Fékdob 265mm, hátsótengely ▷ AUTODOC ár és vélemények

 

meg ezt a kötelet találtam, jó lehet hozzá?

 

8140 24141 TRISCAN Kézifék bowden bal, jobb, 1288/710, 1398/822mm, Dobfék ▷ AUTODOC ár és vélemények

MárRégenTöröltNick Creative Commons License 2024.05.15 0 0 219912

 

Sziasztok Mindenki, Qashqai+2 -ről mit lehet (kell) tudni vásárláshoz?
A 2010-2013 körüli évjárat érdekel (pénzben), inkább benzines(, de dízelről is szabad beszélgetnünk). Szabad abból 1,2-es motorost venni, vagy teljesen felejtős (olajban járó szíj, meg ilyenek)?

 

Többet már megnéztem, az egyik vallatáskor C1130 és U1000-es hibakódot dobott, de nem ég a motorhibalámpa. Extra vélemény a Google keresési találatai mellett?

 

 

Paco155 Creative Commons License 2024.05.15 0 0 219911

Sebességváltó bowden perselyek és sebességváltó kar gömbcsuklója. 

Katalógus szerint ISECO MOLYKOTE Longterm 2    kellene oda de az fekete az adatlapja szerint én meg mindenütt ezt a sárgás taknyot látom.

Előzmény: cam aro (219910)
cam aro Creative Commons License 2024.05.14 0 0 219910

szerintem egy oregedo/kemenyedo  lithium zsirt latsz. 

esetleg ptfe.

 

celterulet ? 

 

en bekenem azzal ami epp van. 

van specim, de tiz ev alatt nem fogyott el a 150ml? -s doboz.

(nem merek hozza nyulni mert nem lehet lemosni. :) 

Előzmény: Paco155 (219909)
Paco155 Creative Commons License 2024.05.14 0 0 219909

Szerelő urak. (Vagy legalábbis akinek van benne tapasztalata. )

 

Más országokat nem tudom, de az olasz autókban néhány helyen ahol lassú mozgások találhatóak meg van kenve egy kb. okkersárga zsírral. Olyan sűrű mintha stiftes ragasztó lenne odakenve de természetsesen nem az. Szerelésnél tisztítás után mit szoktatok oda használni, hogy ismételten meglegyen a kenés?  

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!