Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mica-r Creative Commons License 2023.04.06 0 0 94076

diag mit mond?

Előzmény: 22eslala (94075)
22eslala Creative Commons License 2023.04.06 0 0 94075

Sziasztok!

 

Audi A4 B8 2.0 TDI 2008-as évjáratú.Elrágta a nyest a turbó kábeleit(Plusz és test)ami az ECU-t a turbóval összeköti.

Újat húztunk be mind a kettőből,de azóta sem megy a turbó.Villog az izzatás visszajelző és persze világít a motorhiba jelzés is.

Hol keresgéljük a hibát?Mit üthetett még ki?

 

Köszi előre is az érdemleges válaszokat.

ktm250 Creative Commons License 2022.12.30 0 0 94074

Bele ment kB 1,5dl olaj 4 v 5 pumálásra keményedik csak fel! Olajnak sehol nincs nyoma mármint hogy szivárog a! 

Előzmény: mica-r (94073)
mica-r Creative Commons License 2022.12.30 0 0 94073

Szerintem nézd meg van -e hidraulikus műkködés, annál egyszerűbb nem jut eszembe

Előzmény: ktm250 (94072)
ktm250 Creative Commons License 2022.12.30 0 0 94072

Sziasztok! Q3 Audinak beesik a kuplung pedál 100ekm van az autóban 2.0crtdi, mi lehet a baj tudna valaki valami tanácsot adni hol kezdjem a hiba kéresést? 

Előzmény: mica-r (94071)
mica-r Creative Commons License 2022.12.30 0 1 94071

A legtöbb dízel jónak mondható

Előzmény: kontraulti (94070)
kontraulti Creative Commons License 2022.12.30 0 0 94070

Sziasztok! 

Szeretnék egy 2010-es évjárat körüli avantot venni. Melyek azok a motorok, amikkel ajánlani tudnátok? Vegyes használatra lesz. Ez az egyetlen kombi, ami kívül-belül jól néz ki és még megfizethető a számomra. Köszönöm! 

Geri8120 Creative Commons License 2022.12.06 0 0 94069

Sziasztok,

 

Adott egy 2011-es A4 B8 2.0 CAGA multitronic váltóval. 60.000-ként tisztességesen cserélve volt az olaj a váltóban szűrővel együtt. A probléma az, hogy attól függetlenül, hogy szépen vált, nem ránt se D-ben se R-ben, alacsony fordulaton (1200-1400rpm / 50-60km/h) rezonál, úgymond zörög az autó. Szakszervízben egyből a milliós költséggel kezdték, de azért nem mennék ennyire messzire egyből. Bakok jók, lemez nem rezonál, így az érdekelne, hogy valaki tapasztalt már hasonlót és a megoldás lendkerék vagy váltókiállás volt? Más már nem lehet sajnos, de ezek még mindig az olcsóbbik lehetőségek.

mukodj Creative Commons License 2022.11.16 0 0 94068

Sziasztok! 

Olyan problémára szeretnék segítséget kérni,hogy van egy Audi a4 b7 3.0 tdi autóm. És olyan problémája van,hogy 70 fokig melegszik csak fel a vize. Persze ha kicsit dugózik az ember akkor fel megy 90 re. Termosztátot cseréltem benne. Meg egy vízhőfok jeladót is. De ugyan az a helyzet. Valaki találkozott már ilyen jellegű problémával?

 

Előre is köszönöm a segítséget.

Rodoman Creative Commons License 2022.11.12 0 0 94067

Szia! Lehet hogy hozzám került az autód?! :-) A tegnapi nap vásároltam kereskedésből egy Audi B6-t, 2003 év, 2.0 SFI, AWA motorkóddal, ugyan ezzel a tünettel. Mi volt a rendszámod?! Szeretnék kérdezni egy-két dolgot , no már csak ha ..... :-) Üdv! 

Előzmény: kistibi77 (93879)
Stetten Creative Commons License 2022.11.10 -1 0 94066

Ezek a fórumok szépen lassan meghalnak. A facebook oldalakon megy tovább a segítségkérés, meg a bontott alkatrészek utáni turkálás. 

Előzmény: 2005GTS (94065)
2005GTS Creative Commons License 2022.11.03 0 0 94065

pörög a fórum rendesen! :-)

dzoltan82 Creative Commons License 2022.09.19 0 0 94061

Milyen kijelzo/radio van benne?

Nem mindegy

Előzmény: Isti198555 (94060)
Isti198555 Creative Commons License 2022.09.18 0 0 94060

Sziasztok. Szeretnek segitseget kerni. Audi a6 c6 4f2 sedanom van. Tudja valaki hol van a radio vezerlo es hogy hol van a hangszoro vezetek csatlakozo? 

gozonanti Creative Commons License 2022.08.20 0 0 94059

Sziasztok!

 

Van egy A4 B6 2.0 benzines autóm. Az utóbbi időben nehezen indult hidegen ,első indításnál. Viszonylag sokáig kellett forgatni , mire egy ideig rángtózva de elindult. Későbbi intításoknál már jól indult. A computer semmit nem ír ki. De most, hogy lehült a levegő, pöcre indult.. Ilyenkor vajon mi lehet a hiba? 

A válaszokat előre is köszönöm szépen!

Tisztelettel: G.A.

SinCity Creative Commons License 2022.08.17 0 0 94058

Hali! Nem, normál üzemmódban van. Egyébként FB-on azt a tippet kaptam, hogy fojtószelep-kokszosodás is produkálhat ilyen tüneteket. Holnap nézik meg.

Előzmény: 2005GTS (94057)
2005GTS Creative Commons License 2022.08.16 0 0 94057

buta kérdés.

Drive select nem dynamic-ban van?

Előzmény: SinCity (94056)
SinCity Creative Commons License 2022.08.16 0 0 94056

Hali! Az alany egy 2016-os Audi A6 BiTDI, 118e km-rel. A váltója (ZF 8HP) tegnap hülyén kezdett el viselkedni. Vagy hagyja beesni a fordulatot 1000 alá, vagy 3-4000-es fordulaton vált fel. (Normál esetben kb. 1500-2000rpm közt váltogatna.) A fogyasztás is megnőtt kb. 1,5-2 literrel. Ötlete valakinek? Esetleg automata (ZF) váltó specialistát ismertek Bp.-en, vagy környékén?

sr1 Creative Commons License 2022.07.18 0 0 94055

Szerintem> vagány dolgok, ha dugóban ücsörögsz vagy vársz valakit. 

A lényeg az A6 és Q7/8 új változatozataiba az, hogy nagyon hosszút lehet utazni vele, kényelmesen és viszonylag gyorsan, szinte minden útviszonyban (esőben, hóban, latyakban, rettentő melegben, stb). Ezek úgynevezett grand turizmok (mint a pl. a lapos sportkocsik, de sokkal kényelmesebbek).

A tiéden biztos van hátsó kerék kormányzás és motoros torziós rugó, a legfejlettebb légpárnás- adaptív felfüggesztés és mindez személyre szabható. Ezek mind azért vannak beépítve, hogy az útszakasz függvényében megtalált a vezetési stílusodhoz illő dinamikát. Ha keved van beállítod kényelmesre, vagy rettentesbe. Ha még a ZF sprotdifije is rá van szerelve a hátsó hídra, akkor nem létezik olyan kanyar, ami megfogná az autót, ha nem csavarod ki a kormányt szánszándékkal.  

 

Egy jobb Golf8-as (+30e euró) fejegysége és asszinsztensei mindent tudnak, mind egy C8-as A6-os (+100e euró), csak kisebb a képernyőre, hiszen mindkettő MIB 3-as protokol.

De nagyon hosszút utazni elég kényelmetlen vele, mert zajos, egy kicsit ráz is, nem kanyaródik úgy- ahogy egy torsenes 4x4-es, picit buta a felfüggésztése is, stb.

 

 

     

   

Előzmény: skt15 (94054)
skt15 Creative Commons License 2022.07.15 0 0 94054

Telefontükrözés, youtube, tv/videó, performance monitor, vezetési segédletek hada, zenék, klipek lejátszása, Waze.

Sorolhatnám.

 

Előzmény: sr1 (94052)
Titanium101 Creative Commons License 2022.07.11 0 0 94053

Üdv!

Üdv! Audi A2, 2002, 1.4 55kw benzines Fojtószelep hibát ír be, és indítás után pár perccel elkezd nagyon dadogni a motor, esetenként le is áll. Új fojtószelep volt benne de nem lett jobb. Karterszellőző új benne, fals levegőt nem tudom honnan kaphat még, valamint féktisztítóra sem reagál, mindenképpen elkezd rosszul járni pár perc után, s ilyenkor gázadásra sem reagál. Ha kézzel benyomom a fojtószelepet akkor sem. Fojtószelep alapállítást sem a régivel sem az újjal nem tud elvégezni. Kábeleket végigmértem ecu-ig tápok, testek rendben vannak. Lehet nem is fojtószelep környékén van a probléma. Egr ki lett már szedve, kitakarítva, megműködtetve, annak sincs baja. Üzemanyag szűrő új. Esetleg ismeri valaki ezt a típushibát?

sr1 Creative Commons License 2022.07.10 0 0 94052

OFF. 

 

Megkérdem: Pontosan mire használod a digitális képességeit egy modern autónak?

Mert azt nem hiszem el neked, hogy az önvezető képességeit használod, pl. egy tempósabb autópálya etapon avagy egy kanyargós közúton. 

 

A többi: 

 

Most már minden cégnek van egy digitális platformja. 

Nekem van egy saját adatszerverem, amit folyamatosan szinkronizáltok egy felhőbe (ezt bérelem), azon működik az iroda és nekem személyesen van egy

többmagos grafikai PC-m, egy nagy teljesítményű laptopom (ami 2.5 évente odaszarik, ha fullba használom- azért telepítettem a grafikai PC-t) és egy utolsó generációs androidom- amit max. 2 évente cserélek. Áttérhettem volna IOS rendszere az egész csomaggal- a biztonsági előnyei miatt is, de Win-el kezdtük és átállni elég nehéz. Amúgy egy IPhone akkujának a kapacitása számomra bevállalhatatlan, egy új android le lehet butítani annyira, hogy 2-2.5 napot bírja az akkuja. 

Van egy informatikai cég, aki ránéz néha a rendszerünkre online, kitakarítja, megnézi a biztonsági részleteket, de a telefonommal nem foglalkozik. 

 

Nem kell magyarázzam, hogy szinte minden céges kommunikációt digitális csatornákon intézek és van olyan (főleg hétfői) nap, amikor nagyon sok 

infó megfordul ebben a rendszerben. Pluszba el kell érjem a telefonomról a saját grafikai gépemet (felhőn keresztül), mert azon vannak tárolva a rajzok-tervek- számolások és anyaglisták, ami a munkatelepen szükséges, +1000 rajzot nem lehet már papíron kezelni. 

 

Ha az autómba használnám a saját telefonját, az még egy szám lenne, amit össze kéne kapcsoljak a mobilammal.  De nem tudok rá telepíteni minden appot- amit android telefonomra fel tudok.  Most akkor, ha az autóban ülök, melyik telefont használjam? Így egy telefonom van, egy számmal, a külső kapcsolataimnak is kézenfekvő. 

 

Csakhogy:

a telefonra nincs feltelepítve semmiféle szociális app (azok töltik meg hamar a telefonokat szeméttel), mégis 3 havonta megkattan és újra kell építsem a rendszert, valamit csak kinyitok (pl egy cégnek a oldalát) és csak beszívok egy spamet, gyári reset nélkül nem lehet megszabadulni tőle sehogy.  

 

Előtte kell csináljak egy biztonsági mentést, aztán megfelelő appokkal visszaépíteni az új rendszert. 

Még csak az hiányzik, hogy a fejegységemet is kezdjem 3 havonta basztatni. Elég az, hogy hetente egyszer 1.5- 2 órát mosom és tisztítom, mert rettentően utálom a piszkos autót.   

 

Néha tükröztettem a telefonomat a fejegységgel. De vagy vezetek, vagy nyomogatom a gombokat, egyszerre a kettőt nem lehet. Ha megállok, nem érek oda időben, ahova elindultam.  

 

 

Előzmény: skt15 (94051)
skt15 Creative Commons License 2022.07.07 0 0 94051

"Én sokkal többre tartom, ha van egy olyan klímája, ami nagy melegben és nagy hidegben is képes állandó hőmérsékletet tartani (hővédő üvegezéssel), ne fájjon a derekam az ülésebe 1000 km után sem, legyen féke és szedjen egy ki egy előzésből, kanyarodjon arra, amerre én akarom és ne romoljon el. Pluszba soha ne recsegjen benne semmi."

 

Ez már 30+ éve is megvolt.

Ma ennél több kell. Nekem legalábbis.

Előzmény: sr1 (94049)
skt15 Creative Commons License 2022.07.07 0 0 94050

A 320 lovast sem tudod kiautozni a mai forgalomban.

Az RS-eket a relatíve nagy erőfölényük miatt szerettem.

Előzmény: sr1 (94049)
sr1 Creative Commons License 2022.07.05 0 0 94049

Egy 24 éves srácnak nem lesz steril a 320 lovas A6 Allroad.:)

Nézd, ha megállsz egy paroklóba útközben, akkor egy digitalizált prémiumba ott van az irodád, egyszerre négy hírcsatorna, kiszámítja nekem a legyorsabb útvonalat- kikerülve az akadályokat, olyan hangrendszer van benne, mind egy koncertterembe. 

 

Én sokkal többre tartom, ha van egy olyan klímája, ami nagy melegben és nagy hidegben is képes állandó hőmérsékletet tartani (hővédő üvegezéssel), ne fájjon a derekam az ülésebe 1000 km után sem, legyen féke és szedjen egy ki egy előzésből, kanyarodjon arra, amerre én akarom és ne romoljon el. Pluszba soha ne recsegjen benne semmi.

 

Ha be kell férni egy árba és telepakkolják a létező összes digitális szolgáltatással, akkor nem biztos, hogy marad pénz egy jól összerakott karosszériára. 

 

Lásd az középkategóriás EV-ket. Nem olcsók. Fronthajtásúnál, lelépsz a gázról és elkezd veszélyesen szitálni a kocsi egyenes úton, mert szinte semmi súly nincs motortérbe, pedig a kocsi jó nehéz.    

 

A RS-ről lebeszéltek az ismerős tulajok, azt állítják, hogy nem lehet kiautózni, ha nincs pilota tapasztalatod.  

  

Előzmény: skt15 (94048)
skt15 Creative Commons License 2022.07.02 0 0 94048

Vannak autók, amik vezetésre valók.

Szerintem egy ilyen autó ennél már több (vagy kevesebb ->megközelítés kérdése)

Nekem sokkal fontosabbak ma ezek a digitális dolgok,+ az autó ilyen jellegű tudása, mint mondjuk 20éve.

Akkor szinte csak a motorteljesítmény és "hogyan tegyem keresztbe" érdekelt.

 

Egy A6 elég steril nekem, hogy vezetési élményt keressek bent.

Az RS6, ami egyértelmű kivétel volt.

Előzmény: sr1 (94047)
sr1 Creative Commons License 2022.07.01 -1 0 94047

Szerintem az autót vezetésre valók.

A Bosch készíti a digitalizációs fejlesztéseket és van valamennyi rálátásom, mert néhány irodaépületükön dolgoztam. 

Ezek a software-k sose lesznek készen. A VW Touareg-el, ami MY2019 fejlesztési szintű, csak a vezetési segédletekkel volt problémám, ki is cserélték a fejegységet garanciába, de nem oldotta meg a hibák.

 

Kell Car-net, a navi térkép frissítésére (32G a térkép file és SSD van tárolva), ez nálam sose működött. A we-connect fejlesztőkkel folytatott levelezésem során, az egyik szaki azt írta, hogy ne mind basztassam már őket (elvileg az fejegység autó repülő üzemmódba van, amit nem lehet sehogy kiütni), használjak waze-t, mert az jobb, mind a gyári navi.

Közbe rájöttem, hogy létezik ingyen letölthető térképfile és USB keresztül egy óra alatt lehet frissíteni a térképeket a navin.

 

    

 

Előzmény: skt15 (94046)
skt15 Creative Commons License 2022.07.01 0 0 94046

Hozzáteszem, ami a C8-ban jobban tetszik, az pont a "digitalizácója"...

De az utastéri anyagok gagyibbak, illetve többet eszik, érzetre nem megy úgy. 

Előzmény: sr1 (94045)
sr1 Creative Commons License 2022.07.01 0 0 94045

Köszi. Megvolt a szervíz is, a kocsi rendbe van a szerelő szerint. 

Fékfolyadékot is cseréltek, mert több mind 3 éves.

A C8-ban túl sok az asszintencia, az Audi guru barátom is a C7-est ezt ajánlotta.

 

 

 

Előzmény: skt15 (94044)
skt15 Creative Commons License 2022.06.29 0 0 94044

Nekem több is volt. A 320-asról csak pozitív a véleményem, tényleg minden téren.

A C8-as S6 szintén bitdi nem jött be annyira, tehát megerősítem, amit mások mondtak.

Előzmény: sr1 (94038)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!