Sziasztok! Q3 Audinak beesik a kuplung pedál 100ekm van az autóban 2.0crtdi, mi lehet a baj tudna valaki valami tanácsot adni hol kezdjem a hiba kéresést?
Szeretnék egy 2010-es évjárat körüli avantot venni. Melyek azok a motorok, amikkel ajánlani tudnátok? Vegyes használatra lesz. Ez az egyetlen kombi, ami kívül-belül jól néz ki és még megfizethető a számomra. Köszönöm!
Adott egy 2011-es A4 B8 2.0 CAGA multitronic váltóval. 60.000-ként tisztességesen cserélve volt az olaj a váltóban szűrővel együtt. A probléma az, hogy attól függetlenül, hogy szépen vált, nem ránt se D-ben se R-ben, alacsony fordulaton (1200-1400rpm / 50-60km/h) rezonál, úgymond zörög az autó. Szakszervízben egyből a milliós költséggel kezdték, de azért nem mennék ennyire messzire egyből. Bakok jók, lemez nem rezonál, így az érdekelne, hogy valaki tapasztalt már hasonlót és a megoldás lendkerék vagy váltókiállás volt? Más már nem lehet sajnos, de ezek még mindig az olcsóbbik lehetőségek.
Olyan problémára szeretnék segítséget kérni,hogy van egy Audi a4 b7 3.0 tdi autóm. És olyan problémája van,hogy 70 fokig melegszik csak fel a vize. Persze ha kicsit dugózik az ember akkor fel megy 90 re. Termosztátot cseréltem benne. Meg egy vízhőfok jeladót is. De ugyan az a helyzet. Valaki találkozott már ilyen jellegű problémával?
Szia! Lehet hogy hozzám került az autód?! :-) A tegnapi nap vásároltam kereskedésből egy Audi B6-t, 2003 év, 2.0 SFI, AWA motorkóddal, ugyan ezzel a tünettel. Mi volt a rendszámod?! Szeretnék kérdezni egy-két dolgot , no már csak ha ..... :-) Üdv!
Sziasztok. Szeretnek segitseget kerni. Audi a6 c6 4f2 sedanom van. Tudja valaki hol van a radio vezerlo es hogy hol van a hangszoro vezetek csatlakozo?
Van egy A4 B6 2.0 benzines autóm. Az utóbbi időben nehezen indult hidegen ,első indításnál. Viszonylag sokáig kellett forgatni , mire egy ideig rángtózva de elindult. Későbbi intításoknál már jól indult. A computer semmit nem ír ki. De most, hogy lehült a levegő, pöcre indult.. Ilyenkor vajon mi lehet a hiba?
Hali! Az alany egy 2016-os Audi A6 BiTDI, 118e km-rel. A váltója (ZF 8HP) tegnap hülyén kezdett el viselkedni. Vagy hagyja beesni a fordulatot 1000 alá, vagy 3-4000-es fordulaton vált fel. (Normál esetben kb. 1500-2000rpm közt váltogatna.) A fogyasztás is megnőtt kb. 1,5-2 literrel. Ötlete valakinek? Esetleg automata (ZF) váltó specialistát ismertek Bp.-en, vagy környékén?
Szerintem> vagány dolgok, ha dugóban ücsörögsz vagy vársz valakit.
A lényeg az A6 és Q7/8 új változatozataiba az, hogy nagyon hosszút lehet utazni vele, kényelmesen és viszonylag gyorsan, szinte minden útviszonyban (esőben, hóban, latyakban, rettentő melegben, stb). Ezek úgynevezett grand turizmok (mint a pl. a lapos sportkocsik, de sokkal kényelmesebbek).
A tiéden biztos van hátsó kerék kormányzás és motoros torziós rugó, a legfejlettebb légpárnás- adaptív felfüggesztés és mindez személyre szabható. Ezek mind azért vannak beépítve, hogy az útszakasz függvényében megtalált a vezetési stílusodhoz illő dinamikát. Ha keved van beállítod kényelmesre, vagy rettentesbe. Ha még a ZF sprotdifije is rá van szerelve a hátsó hídra, akkor nem létezik olyan kanyar, ami megfogná az autót, ha nem csavarod ki a kormányt szánszándékkal.
Egy jobb Golf8-as (+30e euró) fejegysége és asszinsztensei mindent tudnak, mind egy C8-as A6-os (+100e euró), csak kisebb a képernyőre, hiszen mindkettő MIB 3-as protokol.
De nagyon hosszút utazni elég kényelmetlen vele, mert zajos, egy kicsit ráz is, nem kanyaródik úgy- ahogy egy torsenes 4x4-es, picit buta a felfüggésztése is, stb.
Üdv! Audi A2, 2002, 1.4 55kw benzines Fojtószelep hibát ír be, és indítás után pár perccel elkezd nagyon dadogni a motor, esetenként le is áll. Új fojtószelep volt benne de nem lett jobb. Karterszellőző új benne, fals levegőt nem tudom honnan kaphat még, valamint féktisztítóra sem reagál, mindenképpen elkezd rosszul járni pár perc után, s ilyenkor gázadásra sem reagál. Ha kézzel benyomom a fojtószelepet akkor sem. Fojtószelep alapállítást sem a régivel sem az újjal nem tud elvégezni. Kábeleket végigmértem ecu-ig tápok, testek rendben vannak. Lehet nem is fojtószelep környékén van a probléma. Egr ki lett már szedve, kitakarítva, megműködtetve, annak sincs baja. Üzemanyag szűrő új. Esetleg ismeri valaki ezt a típushibát?
Megkérdem: Pontosan mire használod a digitális képességeit egy modern autónak?
Mert azt nem hiszem el neked, hogy az önvezető képességeit használod, pl. egy tempósabb autópálya etapon avagy egy kanyargós közúton.
A többi:
Most már minden cégnek van egy digitális platformja.
Nekem van egy saját adatszerverem, amit folyamatosan szinkronizáltok egy felhőbe (ezt bérelem), azon működik az iroda és nekem személyesen van egy
többmagos grafikai PC-m, egy nagy teljesítményű laptopom (ami 2.5 évente odaszarik, ha fullba használom- azért telepítettem a grafikai PC-t) és egy utolsó generációs androidom- amit max. 2 évente cserélek. Áttérhettem volna IOS rendszere az egész csomaggal- a biztonsági előnyei miatt is, de Win-el kezdtük és átállni elég nehéz. Amúgy egy IPhone akkujának a kapacitása számomra bevállalhatatlan, egy új android le lehet butítani annyira, hogy 2-2.5 napot bírja az akkuja.
Van egy informatikai cég, aki ránéz néha a rendszerünkre online, kitakarítja, megnézi a biztonsági részleteket, de a telefonommal nem foglalkozik.
Nem kell magyarázzam, hogy szinte minden céges kommunikációt digitális csatornákon intézek és van olyan (főleg hétfői) nap, amikor nagyon sok
infó megfordul ebben a rendszerben. Pluszba el kell érjem a telefonomról a saját grafikai gépemet (felhőn keresztül), mert azon vannak tárolva a rajzok-tervek- számolások és anyaglisták, ami a munkatelepen szükséges, +1000 rajzot nem lehet már papíron kezelni.
Ha az autómba használnám a saját telefonját, az még egy szám lenne, amit össze kéne kapcsoljak a mobilammal. De nem tudok rá telepíteni minden appot- amit android telefonomra fel tudok. Most akkor, ha az autóban ülök, melyik telefont használjam? Így egy telefonom van, egy számmal, a külső kapcsolataimnak is kézenfekvő.
Csakhogy:
a telefonra nincs feltelepítve semmiféle szociális app (azok töltik meg hamar a telefonokat szeméttel), mégis 3 havonta megkattan és újra kell építsem a rendszert, valamit csak kinyitok (pl egy cégnek a oldalát) és csak beszívok egy spamet, gyári reset nélkül nem lehet megszabadulni tőle sehogy.
Előtte kell csináljak egy biztonsági mentést, aztán megfelelő appokkal visszaépíteni az új rendszert.
Még csak az hiányzik, hogy a fejegységemet is kezdjem 3 havonta basztatni. Elég az, hogy hetente egyszer 1.5- 2 órát mosom és tisztítom, mert rettentően utálom a piszkos autót.
Néha tükröztettem a telefonomat a fejegységgel. De vagy vezetek, vagy nyomogatom a gombokat, egyszerre a kettőt nem lehet. Ha megállok, nem érek oda időben, ahova elindultam.
"Én sokkal többre tartom, ha van egy olyan klímája, ami nagy melegben és nagy hidegben is képes állandó hőmérsékletet tartani (hővédő üvegezéssel), ne fájjon a derekam az ülésebe 1000 km után sem, legyen féke és szedjen egy ki egy előzésből, kanyarodjon arra, amerre én akarom és ne romoljon el. Pluszba soha ne recsegjen benne semmi."
Egy 24 éves srácnak nem lesz steril a 320 lovas A6 Allroad.:)
Nézd, ha megállsz egy paroklóba útközben, akkor egy digitalizált prémiumba ott van az irodád, egyszerre négy hírcsatorna, kiszámítja nekem a legyorsabb útvonalat- kikerülve az akadályokat, olyan hangrendszer van benne, mind egy koncertterembe.
Én sokkal többre tartom, ha van egy olyan klímája, ami nagy melegben és nagy hidegben is képes állandó hőmérsékletet tartani (hővédő üvegezéssel), ne fájjon a derekam az ülésebe 1000 km után sem, legyen féke és szedjen egy ki egy előzésből, kanyarodjon arra, amerre én akarom és ne romoljon el. Pluszba soha ne recsegjen benne semmi.
Ha be kell férni egy árba és telepakkolják a létező összes digitális szolgáltatással, akkor nem biztos, hogy marad pénz egy jól összerakott karosszériára.
Lásd az középkategóriás EV-ket. Nem olcsók. Fronthajtásúnál, lelépsz a gázról és elkezd veszélyesen szitálni a kocsi egyenes úton, mert szinte semmi súly nincs motortérbe, pedig a kocsi jó nehéz.
A RS-ről lebeszéltek az ismerős tulajok, azt állítják, hogy nem lehet kiautózni, ha nincs pilota tapasztalatod.
A Bosch készíti a digitalizációs fejlesztéseket és van valamennyi rálátásom, mert néhány irodaépületükön dolgoztam.
Ezek a software-k sose lesznek készen. A VW Touareg-el, ami MY2019 fejlesztési szintű, csak a vezetési segédletekkel volt problémám, ki is cserélték a fejegységet garanciába, de nem oldotta meg a hibák.
Kell Car-net, a navi térkép frissítésére (32G a térkép file és SSD van tárolva), ez nálam sose működött. A we-connect fejlesztőkkel folytatott levelezésem során, az egyik szaki azt írta, hogy ne mind basztassam már őket (elvileg az fejegység autó repülő üzemmódba van, amit nem lehet sehogy kiütni), használjak waze-t, mert az jobb, mind a gyári navi.
Közbe rájöttem, hogy létezik ingyen letölthető térképfile és USB keresztül egy óra alatt lehet frissíteni a térképeket a navin.